Skocz do zawartości
Tom Ha

The Witcher 3: Wild Hunt

Rekomendowane odpowiedzi

Mimika twarzy jest dość sztywna - do poziomu takiego Crysis'a jeszcze brakuje :P Jednak reszta prezentuje się bardzo dobrze. Tak swoją drogą to teraz najbardziej odstającym elementem gier są włosy, wyglądające jak jakieś frędzle.

 

Chyba żartujesz, właśnie mimika twarzy stoi na wysokim poziomie biorąc pod uwagę, że to rpg z setkami NPCów. Miny Geralta są świetne w cutscenkach.

To co kuleje to animacja postaci, podczas biegania czy kolizji z kurczakami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się mimice i zobacz, że nie jest płynna. Twarz lubi na chwilę się "zwieszać" - brak płynnego przejścia między kolejnymi animacjami. Co do poruszania to bardziej podziwiałem wykreowane otoczenie niż animacje ruchu postaci. Mają jeszcze jakieś pół roku na dopieszczenie wszystkiego, tak więc myślę, że może być tylko lepiej niż gorzej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej to nie Dragon Age 2 gdzie piksele są niewiele mniejsze niż w tibii - ahh ten pamiętny spikselowany szkielet :D Masz racje czepialstwo, ale po hype jaki nakręcono na tą produkcję znajdzie się teraz masa ludzi, którzy będą się czepiać najmniejszych niedoróbek. Ale znając życie, jak zacznie się grać to będzie jak w poprzedniej części - fabuła i klimat na tyle wsysały gracza, że niedoróbki nie zwracało się uwagi. Ja tam tylko mam nadzieję że nie odwalą w tej części czegoś pokroju końcówki poprzednika - zanim ostatni akt się właściwie rozpoczął można było z opadniętą szczeną ze zdziwienia podziwiać napisy końcowe.

 

mały edit: Obejrzałem przed chwilą ten gameplay jeszcze raz, całość a nie jak wcześniej pobieżnie. Mimika wcale nie jest taka zła, więc cofam co wcześniej pisałem. Miejscami można zobaczyć lekkie ścinki - ale nie wiem czy to yt czy sama gra. No i super gęsi blokujące bohatera :D

Edytowane przez Quave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było gdyby ten 35 minutowy gameplay był z Xboxa one. Bo oprawa na nim wygląda sympatycznie. Na mocnym pc będzie to płynnie działało i jednocześnie dobrze wyglądało. Dobra, kończę to wróżenie z fusów po herbacie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wam też tak rwie czasami ten filmik czy jest to spowodowane buforowaniem? Nie chce mi się pobierać z torrentów

 

@edit: Pobrałem, też rwie i doczytuje. Gra będzie zarzynać nawet mocny sprzęt, nie dziwię się, że na next genach nie pójdzie płynnie w FHD.

1:30 ktoś się "zglitczował" :D

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie też tak rwie co mnie nie dziwi. Widać gra będzie miała mocne wymagania. Podejrzewam że prócz karty również mocny 4 rdzeniowy procek to podstawa. Gorzej będzie jak na niższych detalach będzie tak to posiadacze Pentiumów oraz i3 mogą sie obejść smakiem. Ale poczekajmy do premiery.  

 

p.s chyba że coś ze streamowaniem obrazu skopali i stąd ten efekt. Graficznie jest ładnie, ale jakiegoś szału nie ma za bardzo.  Modele postaci są bardzo ładne. Tekstury różnie. Ale jak to na fimikach bywa inaczej. Dopiero jak zobaczę to na żywo to będę oceniał. Zresztą nawet z taką grafiką gra wygląda bardzo przyjemnie, a gameplay zapowiada się ciekawie.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym żeby zajął się tym jakiś inny kraj. Jak dobrze wiemy główna rola obejmie Tomasz Karolak/Borys Szczyc/Piotr Adamczyk/Cezary Pazura...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogusław Linda wtedy Wiedźmin byłby " z jajem" ;)

Dobra koniec żartów moim zdaniem świetnym zabiegiem byłoby obsadzenie głównych ról kimś nowym.

Bardzo często mi się zdarza, że gdy oglądam film zastanawiam się skąd znam tą twarz i po chwili, a to on grał w tych miernych komediach romantycznych.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorociński z aktorów głównego nurtu to chyba jedyna sensowna propozycja, ale Żebrowski wciąż by tutaj pasował, zwłaszcza gdyby Wiedźmin miał być podobnie jak w W3:DG trochę starszy. No i oby Yennefer znowu nie miała wąsów. Może Natalia Siwiec?  :D

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żebrowski w serialu (to zapewne) i w filmie (tez). Moim zdaniem idealnie pasowal do swej roli, szkoda tylko, ze wyszedl z tego taki badziew.

 

edit: co do zagranicznych aktorow (wybielic bardzije wlosy i by pasowal :D )

web-mads-mikkelsen-michael-kohlhaas.jpg

Edytowane przez Quave
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy zbiór informacji pochodzi z wywiadu udzielonego dla niemieckiego magazynu Gamestar przez Petera Gelencser'a (projektanta poziomów):

  • Otwarty świat Wiedźmina 3 nie jest otwarty w klasycznym sensie (Skyrim, GTA itp.) gdzie możemy przebyć z jednego jego końca do drugiego bez żadnych przeszkód;
  • zamiast tego jest połączeniem hub'ów (wydzielonych części świata);
  • według Petera Gelencser'a przyczyną takiego podejścia są ogromne odległości między dostępnymi obszarami (podróż z Novigradu na Wyspy Skellige zajęłaby przynajmniej jeden dzień), co sprawiłoby, że wypełnienie tego wszystkiego przyzwoitą zawartością byłoby praktycznie niemożliwe;
  • jak dokładnie będzie wyglądać podróż między hubami nie jest jeszcze ustalone, ale deweloperzy eksperymentują z różnymi rozwiązaniami;
  • jednym ze sposobów jest oczywiście szybka podróż, ale dopiero wtedy gdy dane miejsce odwiedzimy;
  • wszystkie regiony nie będą dostępne już od początku, będą raczej odblokowywane podczas postępów w fabule;
  • Wiedźmin 3 rozpoczyna się w małym hub'ie, który służy przede wszystkim jako tutorial;
  • tutorial hub jest czymś w rodzaju małego sandboxa, gdzie można wystawić umiejętności Geralta na próbę, poczuć moc decyzji podczas questów i oddać się eksploracji przygotowując się do tego, co czeka nas w o wiele większych regionach świata;
  • Novigrad i okolice to około 8,5 x 8,5 km = 72,25 km kwadratowych;
  • Archipelag Skellige jest wielkości około 8 x 8 km = 64 km kwadratowych;
  • Te dwa obszary dają nam łącznie 136 kilometrów kwadratowych, przy jedynie 41 kilometrach kwadratowych Skyrima;
  • nawet jeśli odliczymy 2 kilometrowe pole widzenia – wyłączoną z eksploracji panoramę wokół każdego z tych dwóch regionów - wciąż pozostanie nam 78 kilometrów kwadratowych składających się na ten obszar;
  • Novigrad i okolice oraz archipelag Skellige są oczywiście tylko dwoma z "kilku" obszarów do zbadania, a nawet wtedy, świat Wiedźmina 3 nadal będzie bardziej rozbudowany, niż obiecane, '20% więcej niż Skyrim";
  • Novigrad i Ziemia Niczyja są częścią tego samego hub'a;
  • granice każdego regionu są najczęściej naturalne m.in. są to wielkie wody, rzeki lub pasma górskie, których nie można przekroczyć;
  • na dnie jezior można znaleźć wiele "ciekawych rzeczy", np. fragmenty wiedźmińskich zbroi;
  • pływanie nie jest możliwe wszędzie, zwłaszcza w jeziorach na archipelagu Skellige – są one zbyt chłodne, nawet dla Geralta;
  • przy wyjątkowo ciężkich warunkach pogodowych Geralt może wypaść z łodzi;
  • w przeciwieństwie do serii Gothic nie ma stworzeń, blokujących niektóre obszary świata;
  • sekcja "rekomendowane eliksiry" w interfejsie użytkownika jest uruchamiana dopiero wtedy, gdy dzięki "wiedźmińskim zmysłom", wykrywamy potwora, którego spotkaliśmy już wcześniej;
  • nie ma symulacji realistycznych faz Księżyca;
  • gdy Geralt zostanie trafiony grudką błota rzucaną przez babę wodną, na ekranie pojawią się efektowne rozpryski;
  • jedna z funkcji znaku Igni, przypominająca miotacz ognia, po odpowiednim rozwinięciu pozwala na atakowanie większej liczby przeciwników;
  • inni wiedźmini mogą towarzyszyć Geraltowi (muszą być przekonani do walki po stronie Geralta);
  • Peter Gelencser rozwija kilka możliwych scenariuszy na obejście lub przedarcie się przez blokady na drodze: (czyżby chodziło o blokady postawione przez Nilfgaard?):
  1. Geralt może spotkać rolnika w pobliskiej wsi, który kopiąc w swojej piwnicy natrafił na kompleks tuneli pozwalających przejść na drugą stronę blokady;
  2. Geralt może porozmawiać z innymi ludźmi czekającymi na przejście przez blokadę i ofiarowując im coś w zamian, przekonać ich, aby spróbowali ją zburzyć;
  3. Geralt w zamian za bezpieczne przejście może wyświadczyć przysługę strażnikom blokady.
  • regiony lub hub'y są odblokowywane jeden po drugim, przez wykonywanie zadań w poprzednich regionach lub hub'ach;
  • Geralt może wrócić do poprzedniego regionów w dowolnym czasie, może być również do tego zmuszony;
  • nie jest jeszcze do końca wiadomo jak dużo czasu zajmie nam poznanie całej zawartości gry.

 

Poniżej natomiast, kilka smaczków dotyczących efektów wizualnych, którymi podzielił się Jose Teixeira zajmujący się właśnie tą stroną produkcji:

  • programiści w CD Projekt RED zaprojektowali specjalne narzędzie, które pozwala skanować cały obszar gry, w celu wyszukiwania wszelakich niezgodności, błędów, obiektów pozbawionych szczegółów itd. co jest dużym udogodnieniem podczas optymalizacji gry – czasami nawet bardzo małe, z pozoru błahe elementy powodują spadek animacji o kilka klatek;
  • osoby odpowiedzialne za efekty wizualne w Wiedźminie 3, nie chcą, aby przejścia pomiędzy różnymi stanami pogody były szybkie i pozbawione realizmu, np. rodzaj chmur jakie widzimy, może zwrócić uwagę na prawdopodobieństwo wystąpienia opadów deszczu;
  • już prawie udało się osiągnąć efekt cieni rzucanych przez chmury;
  • w bardzo zimnych regionach mogą pojawić się zamiecie śnieżne – poruszanie się podczas nich będzie utrudnione i aby nie przemarznąć należy znaleźć schronienie;
  • podczas zapełniania świata roślinnością pod uwagę brana jest ogromna ilość czynników. Jose Teixeira przyznał iż jedna z osób odpowiedzialnych za projektowanie środowiska, jest ekspertem od roślinności. Dzięki temu możemy być pewni, iż każda mniejsza roślina, kwiat, bądź drzewo rośnie dokładnie w takim miejscu, jak w rzeczywistości, na co wpływają takie czynniki jak ilość oświetlenia, wilgotność i inne związane z jej rzeczywistym występowaniem

Nowe informacje na temat Wiedźmina 3 - wielkość i budowa świata oraz efekty wizualne

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest na co czekać. Co do filmu to nie jest na co czekać znając życie. Szkoda psuć na świecie opinie tak dobrej gry kręcąc jakiś gniot na poziomie ostatniego filmu z Żebrowskim.  Więc może lepiej niech zrobi to ktoś z zagranicy a główną rolę może grać on sam.  Dobry scenariusz i gra reszty aktorów jest IMO ważna. Brak sztuczności. Dobre efekty i ogólnie dobry wykonanie. Bo film z 2001 roku to jakieś chore nieporozumienie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O efekty raczej nie ma sie co bac w filmie bo odpowiedzialny za caly projekt jest Baginski (nasz naczelny krajowy grafik :D ). Zapewne cale Platige Image bedzie w to zaangazowane (reklamy zubra itd, zobacz ich portfolio na ich stronie). Tak wiec o wizualne doznania nie ma sie co martwic, ale o gre aktorska jak najbardzije :P. 

 

Co do gry... Ladnie pocisneli z obszarem, wiec nie ma sie co dziwic ze jakies huby powprowadzali. Ehh jeszcze pol roku czekania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O efekty raczej nie ma sie co bac w filmie bo odpowiedzialny za caly projekt jest Baginski (nasz naczelny krajowy grafik :D ).

 

On już dawno się nie zajmuje grafiką tylko reżyserią. Jego głównym programem od wielu lat jest office ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...