sequndos Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 W piątek, 30 stycznia polska premiera gry Dying Light - rodzdima produkcja od Techlandu. Połączenie survival horroru i FPP. Jakie są wasze oczekiwania, obawy i przewidywania co do tego tytułu? Użyto tego samego silnika co w Dead Island. Na gameplayach gra prezentuje się zachęcająco - gameplay Trailer premierowy - A dla prawdziwych fanów tych klimatów stworzono forum - http://dyinglightgame.com/ Osobiście jestem ciekaw co ciekawego chcą nam zaoferować. W szczególności co do różnorodności questów i systemu walki (ilość opcji uśmiercania zombie). Krótki Opis - Dying Light to pierwszoosobowy survival horror spod ręki polskiego studia Techland. Wcielamy się w nim w rolę jednej z osób ocalałych z epidemii nękającej metropolie, za wszelką cenę próbując przetrwać w świecie opanowanym przez zombie. Fabuła. W Dying Light wcielamy się w rolę wybranego z czterech bohaterów, którzy próbują przetrwać w metropolii opanowanej przez zombie. Wzorem filmu "Jestem legendą" rozgrywka jest podzielona na cykliczne pory dnia (kiedy ulice są wolna od zombie) i nocy (gdy zombie atakują z całą siłą). Główny wątek fabularny, polegający na ewakuacji, zostaje rozbudowany przez opcjonalne zadania poboczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tyle w temacie- nie kupować, nie wspierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Giera jest ciekawie zrobiona - po wyjściu z siedziby - patrzę w lewo 80% obciążenia GPU i 45 FPS, patrzę w prawo 99% obciążenia GPU i 80 FPS :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 @GeMtin1 Dlaczego nie kupować, bo distance view obniża fps o 50% i sli nie działa? W sunie różnicy nie widać miedzy ustawieniami sto, a zero, nic nie wyskakuje nachalnie. Gra wydaje się fajna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Giera jest ciekawie zrobiona - po wyjściu z siedziby - patrzę w lewo 80% obciążenia GPU i 45 FPS, patrzę w prawo 99% obciążenia GPU i 80 FPS :> Uff to dobrze że na 980 tak jest, bo jakby to ktoś na 970 tak napisał to by zaraz było że to wina pamięci:D 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dying Light тест GPU 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony Buszmen Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ruski teścik ;) Lepiej trzeba spytać Pana Oktaby, kiedy tutaj test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 8GB RAM, swap auto - dziaua :)Ale fakt, w 1920x1200 textury high, ficzery NV wyłączone, cienie medium i gra przeskakuje z randoma z akceptowalnej płynności na "tnę się niemiłosiernie" :E Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dać "distance view" na zero, wyłączyć wygładzanie, reszta na full, fov 90 i gra się prawie komfortowo. Użycie ram ok 7GB, Vram 3,6GB, pf ok 1,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 31 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Jesli ktos ma problem z naglymi randomowymi spadkami fps do ok 5-10fps to u mnie pomoglo wylaczenie nVidia DOF. Teraz chodzi plynnie na maksymalnych. EDIT: Jednak to chyba nie DOF, a suwak zasiegu widzenia. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez logimen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiisiio Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2015 U mnie wszystko włączone i wysokie i kiedy mam ustawioną wysoką jakoś tekstur zżera 3300MB ramu grafy, całe 8GB RAMU systemu i jak przeskakuje na plik wymiany to zaczyna się dramat. Zmiana jakości tekstur na średnie powoduje zajęcie ramu karty na poziomie ok. 2200MB i zostawia ok 2GB wolnego RAMu dając płynne 50-70FPSów. Rozdziałka 2560x1080. i5-2500k@4,2 - 8GB - P67 - GTX970 Ciekawe czy to zoptymalizują. Inna sprawa, że różnica między ustawieniem tekstur na średnie a wysokie podczas gry jest symboliczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarthStan Opublikowano 2 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2015 U mnie gra działa idealnie płynnie, wszystko na maksa. rozdziałka 1920x1080. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiisiio Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 Qrcze prawie bliźniaczy konfig. Czyżby te 2GB robiły taką różnicę? :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 No niestety 8gb to już za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 Za mało dla z<span style='color: red;'>[ciach!]</span>ych gier. Te dobrze napisane normalnie zarządzają pamięcią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarthStan Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie, 8 GB to powoli za mało, ja mam teraz 10, a w ciągu najbliższych miesięcy planuje w końcu kupić oprócz SSD także kolejne 8 GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu. Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry. No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch. Edytowane 3 Lutego 2015 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarthStan Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 16GB to inwestycja w przyszłość. W dodatku gry z otwartym światem, zawsze potrzebują więcej RAM. Natomiast samo DL, to całkiem fajna gra, po 4h obcowania, o wiele bardziej mi się podoba niż Dead Island. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu. Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry. No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch. Bo crysis nie był portem z konsol tylko grą pisaną wyłącznie dla pc, teraz już takich praktycznie nie robią także albo pogodzisz się z faktem kiepskiej optymalizacji nowych produkcji albo zainwestuj w konsolę, wyjdzie taniej i mniej nerwowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 3 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Zapis użycia ramu (Vram, RAM, PF, Frame time) z MSI Afterburner: https://drive.google.com/file/d/0B6iEHBJdGBREdXI4a2EzbjF4MEU/view Edytowane 3 Lutego 2015 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiisiio Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2015 Po patchu jest trochę lepiej. Chociaż to dziwne bo ogólnie mam wrażenie, że FPS jest minimalnie więcej natomiast przycięcia nadal się zdarzają choć już nie tak mocne jak przed patchem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloodneo Opublikowano 4 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2015 U mnie rzadko kiedy wykorzystuje 7gb, tylko w niektórych lokacjach. Według testów 8gb jest wystarczające. Polecam wyłączyć przeglądarkę podczas grania :) Mam jeszcze kostkę Goodrama 4gb może mi się nie pogryzie to sprawdzę efekty, i zamieszczę rezultaty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Nie mogę...dlaczego ta cudna gra się wysypuje po 10min? W/g afterburnera zżera mi 4GB ramu i... 7GB pagefile (z tym wyjątkiem że w systemie przydzieliłem tylko marne 1024MB na swap O_o ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Za mało, ja mam PF na 4GB, a gra potrafi wypełnić wszystko, a fizyczny ram wtedy będzie wypełniony do np. 3GB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Jakieś szczególne spowolnienia mogą wystąpić kiedy PF ustawię na zwykłym twardzielu? Szkoda SSD na takie męczarnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Po dłuższej grze w kilku przypadkach: gdy zaczniemy rozmowę z npc, gdy złapie nas zombi, gdy opluje nas zombi. przy przechodzeniu gry do "cut scenki" Niestety przy 8GB ramu i 4GB Vram(3,5GB), pf to obowiązek w dzisiejszych grach: Wolf, Evolve, DL, DR3 - tylko ram mi się wywaliła z powodu braku ramu, COD:AW, Middle-earth: Shadow of Mordor i.t.d... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Nie pomaga virtual swap na ramie? Jak ktos ma nadal swapa na HDD przy 8gb ramu to nie wiem co powiedziec ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2015 Wolę nie mieć swapa w ogóle ;) Tylko co mi da swap w ramie skoro ta gra chce łyknąć 7GB? To co, mam sobie 1GB ramu zostawić? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Co do next genów: Oryginał http://static1.gamespot.com/uploads/original/1512/15120725/2793530-1538096649-Dying.jpg http://static1.gamespot.com/uploads/original/1512/15120725/2793529-9501637765-Dying.jpg Edytowane 7 Lutego 2015 przez kaijitsu 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KageYoshi Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2015 Szkoda, że tylko PC'towcy onanizują się grafiką. A prawda jest taka, że ludzie kupują konsolę do wygodnego grania, nie martwienia się o wymianę sprzętu co jakiś czas, w miarę przystępną grafikę. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...