Skocz do zawartości
sequndos

Dying Light

Rekomendowane odpowiedzi

W piątek, 30 stycznia polska premiera gry Dying Light - rodzdima produkcja od Techlandu. Połączenie survival horroru i FPP. Jakie są wasze oczekiwania, obawy i przewidywania co do tego tytułu? Użyto tego samego silnika co w Dead Island. 

 

Na gameplayach gra prezentuje się zachęcająco - gameplay

 

Trailer premierowy -

 

A dla prawdziwych fanów tych klimatów stworzono forum - http://dyinglightgame.com/

 

Osobiście jestem ciekaw co ciekawego chcą nam zaoferować. W szczególności co do różnorodności questów i systemu walki (ilość opcji uśmiercania zombie).

 

Krótki Opis - Dying Light to pierwszoosobowy survival horror spod ręki polskiego studia Techland. Wcielamy się w nim w rolę jednej z osób ocalałych z epidemii nękającej metropolie, za wszelką cenę próbując przetrwać w świecie opanowanym przez zombie.

 

Fabuła. W Dying Light wcielamy się w rolę wybranego z czterech bohaterów, którzy próbują przetrwać w metropolii opanowanej przez zombie. Wzorem filmu "Jestem legendą" rozgrywka jest podzielona na cykliczne pory dnia (kiedy ulice są wolna od zombie) i nocy (gdy zombie atakują z całą siłą). Główny wątek fabularny, polegający na ewakuacji, zostaje rozbudowany przez opcjonalne zadania poboczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera jest ciekawie zrobiona - po wyjściu z siedziby - patrzę w lewo 80% obciążenia GPU i 45 FPS, patrzę w prawo 99% obciążenia GPU i 80 FPS :>

Uff to dobrze że na 980 tak jest, bo jakby to ktoś na 970 tak napisał to by zaraz było że to wina pamięci:D

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos ma problem z naglymi randomowymi spadkami fps do ok 5-10fps to u mnie pomoglo wylaczenie nVidia DOF. Teraz chodzi plynnie na maksymalnych.

 

EDIT:

 

Jednak to chyba nie DOF, a suwak zasiegu widzenia. 

Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko włączone i wysokie i kiedy mam ustawioną wysoką jakoś tekstur zżera 3300MB ramu grafy, całe 8GB RAMU systemu i jak przeskakuje na plik wymiany to zaczyna się dramat. Zmiana jakości tekstur na średnie powoduje zajęcie ramu karty na poziomie ok. 2200MB i zostawia ok 2GB wolnego RAMu dając płynne 50-70FPSów. Rozdziałka 2560x1080.

 

i5-2500k@4,2 - 8GB - P67 - GTX970

 

Ciekawe czy to zoptymalizują. Inna sprawa, że różnica między ustawieniem tekstur na średnie a wysokie podczas gry jest symboliczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu.

Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry.

No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch.

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16GB to inwestycja w przyszłość. W dodatku gry z otwartym światem, zawsze potrzebują więcej RAM.  Natomiast samo DL, to całkiem fajna gra, po 4h obcowania, o wiele bardziej mi się podoba niż Dead Island. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu.

Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry.

No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch.

 

Bo crysis nie był portem z konsol tylko grą pisaną wyłącznie dla pc, teraz już takich praktycznie nie robią także albo pogodzisz się z faktem kiepskiej optymalizacji nowych produkcji albo zainwestuj w konsolę, wyjdzie taniej i mniej nerwowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rzadko kiedy wykorzystuje 7gb, tylko w niektórych lokacjach. Według testów 8gb jest wystarczające. Polecam wyłączyć przeglądarkę podczas grania :) Mam jeszcze kostkę Goodrama 4gb może mi się nie pogryzie to sprawdzę efekty, i zamieszczę rezultaty.

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej grze w kilku przypadkach: gdy zaczniemy rozmowę z npc, gdy złapie nas zombi, gdy opluje nas zombi. przy przechodzeniu gry do "cut scenki"

 

Niestety przy 8GB ramu i 4GB Vram(3,5GB), pf to obowiązek w dzisiejszych grach: Wolf, Evolve, DL, DR3 - tylko ram mi się wywaliła z powodu braku ramu, COD:AW, Middle-earth: Shadow of Mordor i.t.d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...