Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2022 Tak dzisiaj patrzę a tu jak na poniższym obrazku Z czego to może wynikać i czy powinienem zacząć się martwić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2022 (edytowane) No dziwna sprawa. U mnie przy podobnej ilości zapisów 0% zużycia. Co prawda TBW mam 3600 jakoś, ale nawet wg. proporcji nie mam takiego zużycia co Ty. Może Crystal W Twoim przypadku pokazuje bzdury? Edytowane 12 Listopada 2022 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 12 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2022 Mam drugiego ADATA SX8200PNP 2048,4 GB zapis na poziomie (ten sam komputer) 25,5TB i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 15 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2022 (edytowane) Zainstaluj tą samą wersje Crystal Disk Info co ma Kyle i sprawdź jeszcze raz. Zmień sposób wyświetlania danych jak poniżej: Edytowane 15 Listopada 2022 przez rafa 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 16 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2022 (edytowane) Nic się nie zmieniło, procenty dalej maleją :( Edytowane 16 Listopada 2022 przez Krzysiak_PL_GDA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 16 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2022 Może poszukaj jakiegoś oprogramowania producenta do obsługi SSD (Crucial coś takiego miał, Seagate coś takiego miał, więc może Corsair też ma), zrób tym programem skanowanie, może też aktualizację Firmware. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaffyDuck Opublikowano 16 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2022 u mnie tak to wygląda: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leven Opublikowano 16 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2022 (edytowane) Jak dysk na gwarancji, to bym nie zwlekał z jego reklamacją. Oddaj go tam gdzie kupiłeś, i niech go w serwisie sprawdzą. Ewidentnie coś z tym dyskiem nie gra, skoro inni mają większe czasy użytkowania, a zarazem procent sprawności sporo wyższy. https://ibb.co/5v2h8Y4 Program Corsaira: https://www.techspot.com/downloads/downloadnow/6075/?evp=0b98ce701d019f3694c6b20d8f3b95c0&file=7268 Edytowane 24 Listopada 2022 przez leven Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 17 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2022 Nowe firmware wgrane nic się nie zmieniło dziś mam już 35% ;( Muszę chyba zacząć myśleć o nowym SSD na system. Zastanawiam się nad Kingston KC3000 2TB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 24 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2022 A jaki masz procent zapelnienia dysku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 26 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2022 687GB wolnych z 930GB 🙂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2022 No to nietypowa sytuacja. Jakiś wadliwy egzemplarz się trafił co sie szybko zużywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setnik Opublikowano 27 Listopada 2022 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2022 Możliwe, złe nastawy pamięci RAM i sieje Ci błędami coś takiego już było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiak_PL_GDA Opublikowano 22 Lutego 2023 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2023 Dysk został odesłany na reklamację. Dziś został odesłany NOWY w ramach gwarancji 🙂 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...