Q Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 2,9 sekundy to mają wyścigowe motory :twisted: Chciałbym sie takim chodź przejechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 co jak co ale na polskiej drodze to takim autem zrobic mozna 2,9 sekundy do serwisu, oczywiscie o ile nim tam sie dojedzie :lol: :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 Właściwie to ciekawi mnie idea takich aut, my zwykli zjadacze chleba myślimy tylko o tym co by się takim cudem przejechać, a typowy miliarder posiadacz takiego auta myśli o tym w którym garażu jest najczyściej żeby go tam posadzić, hiehie i dochodzi do pewnego paradoxu, że najczęsciej wlasciciele takich aut nie jezdzą nimi wcale :-) Oczywiscie mówie o supercars a nie przeciętnych modeli Porsche czy nawet Ferrari :-) Więc można dojść do wniosku ze to są auta nie do jeżdzenia i w sumie tak jest :-) Kto by kupował auto za przykładowo 2 mln $ wiedząc ze tych aut jest przykładowo 6 sztuk na całym świecie i ryzykował by choćby zadrapanie? No chyba ze ktos ma 999 mln $ na drobne wydatki ale to juz jest nie jest miliarder lecz mega miliarder :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
phranzee Opublikowano 7 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2003 mrtnt: kto mowil ze to auta :D to modele do zbierania :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Właściwie to ciekawi mnie idea takich aut, my zwykli zjadacze chleba myślimy tylko o tym co by się takim cudem przejechać, a typowy miliarder posiadacz takiego auta myśli o tym w którym garażu jest najczyściej żeby go tam posadzić, hiehie i dochodzi do pewnego paradoxu, że najczęsciej wlasciciele takich aut nie jezdzą nimi wcale :-) Oczywiscie mówie o supercars a nie przeciętnych modeli Porsche czy nawet Ferrari :-) Więc można dojść do wniosku ze to są auta nie do jeżdzenia i w sumie tak jest :-) Kto by kupował auto za przykładowo 2 mln $ wiedząc ze tych aut jest przykładowo 6 sztuk na całym świecie i ryzykował by choćby zadrapanie? No chyba ze ktos ma 999 mln $ na drobne wydatki ale to juz jest nie jest miliarder lecz mega miliarder :-) Zgadzam się z Tobą. Głównie takie autka służa do kolecjonowania. Wystarczy sobie przeanalizować historię większości zabytkowych samochodów (mowa o tych najdroższych) , żeby dość do takiego wniosku że one prawie nie były używany bo stały w garażach. I teraz możemy cieszyć nasze oczy na zlotach np. starych merców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elektron Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Hehe a moze to???... Lamborghini LM 002 z 1986 roku? Nosił nazwę Lamborghini LM002 i mial 420KM to "nieco" pomniejszony silnik diablo do 5.2 litra :lol: :lol: :lol: Teraz trochę danych, proszę słabych psychicznie o nie czytanie :lol: Dimensions WheelBase 118.1 in / 2999.74 mm Length 193 in / 4902.2 mm Height 72.8 in / 1849.12 mm Width 78.8 in / 2001.52 mm Weight 5935 lbs / 2670.75 kg Front / Rear Track F: 63.6 in / 1615.44 mm R: 63.6 in / 1615.44 mm Engine Configuration V12 Valvetrain DOHC, 4 valves, cylinder Displacement 315.31 cu in / 5171.084 cc Power 313.2 kw / 420.0 bph @ 6800 rpm Torque 500.0 nm / 369 ft lbs @ 4500 rpm Bore 3.37 in / 85.598 mm Stroke 2.95 in / 74.93 mm Compression Ratio 9.5:1 BHP / Liter 81.3 bph Transmission Type 2X5 Manual Final Drive 4.13:1 5th Gear Ratio 0.89:1 Chassis & Body Steering Recirculating Ball Brake Types Vented Discs Performance Top Speed 201 mph / 321.6 kph A wiecei ze taki stary samochód kosztuje teraz ponad 400.000 zł :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elektron Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 ja kce hummera!! :D a skad ty wezmiesz kase na benzyne dla tego smoka :?: a co to jest 20, czy tam 25l/100 :D To ja myślałem ze on więcej pali.... 25l/100 km to pali moja Mazda... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Bugatti EB 16-4 Veyron Silnik: -szesnastocylindrowy -benzynowy -w ukladzie W -4zawory/cylinder -zmienne fazy rozrzadu -2x2 DOHC -4 turbosprezarki -poj. skokowa: 7993 ccm -moc maksymalna: 736 kW (1001 KM) przy 6000 obr/min -siedmiostopiniowa skrzynia biegow DCT(podwojne sprzeglo) -naped na 4 kola -hamulce tarczowe, wentylowane Osiagi: Predkosc maksymalna: 406 km/h Przyspieszenie 0-300: ponizej 14s Cena: zaledwie ~1 mln euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Ciekawe gdzie byśwa jeździli tymi pierdyliardami koni i momentów obrotowych. Po bułki do Tesco chyba :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baltazaar Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Ciekawe gdzie byśwa jeździli tymi pierdyliardami koni i momentów obrotowych. Po bułki do Tesco chyba :>jak by mnie bylo stac na taka "pierdyliarde koni i momentu obrotowego" to i na kawalek mojej prywatnej drogi pewnie tez ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Najlepiej prywatne rondo, zawszeć to złudzenie, że dokądś się jedzie :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baltazaar Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 tylko troche to niebezpieczne - mozna usnac z nudow ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 To trochę tirówek po bokach trzeba porostawiać i już :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Był ten temat w sumie :roll: Ogólnie to Nismo, najlepiej GTR34 (Nissan Skyline GTR), ew. jakikolwiek hot-hatch (Nissan Sunny GTiR, Mazda 323GTR, Ford Escort Cossie). A z realnych (pewnie na wiosne bede turlał się nim) to Honda Civic 3D 5gen 1.5 VTEC. Tzn. fabrycznie bez VTECa, ale zrobie przeszczep głowicy, dołoże ostre wałki, Unichip, doloty, wydechy i jakieś 140-150KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Był ten temat w sumie :roll: (...) No etam ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Był ten temat w sumie :roll: (...) Ale chyba nikomu nie przeszkadza, że go założyłem :P :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 wiadomo ze chcialbym lamborgini diablo/ jakiegos lotusika czy ferrari ale ostatnio choruje na DAIHATSU CHARADE GTTI :/ (juz od pol roku) zbieram na taki wozik kase i na wakacje ew koniec roku mam zamiar takie cudko kupic :) Autko zjada na odejscie niejedna baware z 2x wiekszym silnikiem i czesto wprowadza w zaklopotanie kierowcow duzo wiekszych autek :) najlepiej podobno jest jak cie juz taki dresik w swojej 318 dogoni i sie pyta przez okno jaki masz silnik a ty mu na to 1,0 3 cylindry :P Jest to najmocniejszy seryjny 3 cylindrowy 1dno litrowy silnik na swiecie Po drobnych modyfikacjach mozna zrobic z niego 130KM ale widzialem juz na necie przeroobki z moca 190 KM !!! Ja raczej pozostal bym przy standardowej mocy :) Autko jest fajne ale bardzo ciezko dostac w polsce - ogladalem jedno w wawie nawet sie przejechalem ale bylo w zlym stanie - dzisiaj troche zaluje ze go nie kupilem :/ Mikolaju daj mi taki na choinke !!!! :/ A ja Cie polykam w Uno Turbo i.e. - katalogowa 200 km/h, realna ponad 230 km/h :twisted: - tez marzenie w zasiegu kieszeni :D Tylko kto bedzie mial jaja jechac taka lekka buda 230 majac jako zabezpieczenie zaledwie ABS... :roll: A jak naprawde mam zaszalec to poprosze 315 tys. zl na Toyote LandCruiser VX, taki ekstremanie niewysilony silniczek V8 jak najbardziej mi odpowiada :D. Ze takim w wakacje smigalem (gest wujka nie zna granic ;)) to wiem co mowie. Aha, to jak juz dajecie ta kase to dajcie od razu pol miliona, co sie bedziecie gryzli ;). Ten smok ma przeciagi w baku i jak to ktos zabawnie powiedzial czekajac pod swiatlami pali 18 na setke :lol:. Pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a (...)ladny to on jest i jak dla mnie nawet bardzo, ale zobaczcie na jego dane :D wszystko pisze w artykule AutoŚWIAT ktory rownierz zamiescilem ;) jeeli ktos nieczytal to na zachete napisze ze w ten model jest wyposazony w silnik o pojemnosci 8l i mocy 1001 koni. przyspieszenie do 100 zajmuje mu zaledwie 2.9s a do 300 niecale 14s 8O dodam ze to jest najszybszy samochod na swiecie produkowany seryjnie. pozdro Bomba, tyle ze Dauer-Porsche 962 LeMans ma porownywalne osiagi przy silniku 3.6 litra... :roll: (jesli nie lepsze, nikt sie nie odwazyl pojechac nim "na maksa" z wylaczonym limiterem 730 koni, juz przy tej mocy osiagnieto 402-404 km/h...) Pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Aha, to jak juz dajecie ta kase to dajcie od razu pol miliona, co sie bedziecie gryzli ;). Ten smok ma przeciagi w baku i jak to ktos zabawnie powiedzial czekajac pod swiatlami pali 18 na setke :lol:. Dobre.. dobre a nawet lepsze :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2003 Spróbujta który rozpędzić się do chociażby 150 na międzywiejskiej dróżce i niech wam kierownicy z łap nie wydrze na koleinach, a nie "połknę cię (świntuch) przy 300 km/h" :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 Oj daaa sie do 150... tylko czy jest sens tak pomykac? A odnosnie tego Lambo LM-002 czy jak mu tam, to chyba NIE JEST pomniejszony silnik od Diablo, to mi wyglada na oryginal, one mialy 5.2 litra kiedys... (tj. w pierwszych wersjach) :? Pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 Jak dla mnie to Uno Turbo to śmierć w oczach. 230km/h i niech tylko bedzie jakiś kamyczek na drodze albo mocniej wiatr powieje :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brachol Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 hymm, z tych co juz byly w temacie to chyba najladniejszy to bugatti z postu Brachol'a (...)ladny to on jest i jak dla mnie nawet bardzo, ale zobaczcie na jego dane :D wszystko pisze w artykule AutoŚWIAT ktory rownierz zamiescilem ;) jeeli ktos nieczytal to na zachete napisze ze w ten model jest wyposazony w silnik o pojemnosci 8l i mocy 1001 koni. przyspieszenie do 100 zajmuje mu zaledwie 2.9s a do 300 niecale 14s 8O dodam ze to jest najszybszy samochod na swiecie produkowany seryjnie. pozdro Bomba, tyle ze Dauer-Porsche 962 LeMans ma porownywalne osiagi przy silniku 3.6 litra... :roll: (jesli nie lepsze, nikt sie nie odwazyl pojechac nim "na maksa" z wylaczonym limiterem 730 koni, juz przy tej mocy osiagnieto 402-404 km/h...) Pozdr... sprawdzilem tego Dauer Porsche 962 LeMans. do 100 ma ok 2,7s. do 300 niestety niewyczytalem. tylko teraz mi powiedz czy Dauer Porsche 962 LeMans jest produkowany seryjnie bo wydaje mi sie ze chyba nie ;) dodam ze poprzednik Bugatti EB 16-4 Veyron czyli Bugatti EB 110 GT rownierz mial silnik 3,5l i do 100 mial 3,5s, moc silnika 560KM i jego predkosc maksymalna wynosi 342km/h. wersja mocniejsza tego samochodu czyli Bugatti EB 110 Supersport ma rownierz 3,5l i do 100 3,3s, moc silnika 610KM i predkosc maksymalna 351km/h. ale to sa samochody seryjne a nie stworzone specjalnie do wyscigow. ps jakos niebardzo mi sie podoba sylwetka Dauer Porsche 962 LeMans, ale o gustach sie nie rozmawia pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 [quote="spavatchTylko kto bedzie mial jaja jechac taka lekka buda 230 majac jako zabezpieczenie zaledwie ABS... :roll: dobremu kierwocy nie potrzebne zabezpieczenia :twisted: ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 sprawdzilem tego Dauer Porsche 962 LeMans. do 100 ma ok 2,7s. do 300 niestety niewyczytalem. tylko teraz mi powiedz czy Dauer Porsche 962 LeMans jest produkowany seryjnie bo wydaje mi sie ze chyba nie ;) dodam ze poprzednik Bugatti EB 16-4 Veyron czyli Bugatti EB 110 GT rownierz mial silnik 3,5l i do 100 mial 3,5s, moc silnika 560KM i jego predkosc maksymalna wynosi 342km/h. wersja mocniejsza tego samochodu czyli Bugatti EB 110 Supersport ma rownierz 3,5l i do 100 3,3s, moc silnika 610KM i predkosc maksymalna 351km/h. ale to sa samochody seryjne a nie stworzone specjalnie do wyscigow. ps jakos niebardzo mi sie podoba sylwetka Dauer Porsche 962 LeMans, ale o gustach sie nie rozmawia pozdro Byl produkowany seryjnie ale produkcja oparta byla na wyscigowych egzemplarzach oryginalnego Porsche 962, ktorych wyprodukowano bodajze zaledwie 50 sztuk. W prawdzie maloseryjna ale jednak seryjna. A co do EB110, Dauer tez sie nim zajal - EB110SS Lightweight tez niezle pomyka... i ten luksus wewnatrz, tapicerka skorzana Champagne Beige i ciemnografitowy lakier - booossskiiii!!! :D Pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 heh to moze drag racing?:D 5000KM z silnika bodajze 5litrowego V8. Ogolnie to Bugatti to Bugatti a nie jakis chleb powszedni jak porsche czy ferrari:D A co do uno to zdecydowanie wole te DAIHATSU. Wkoncu to japonska technologia a nie wloskie na o.d.p.ierdol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 mam nowe mazenie mianowicie wiecie ze pocieli concordy i czesci na licytacje wystawiaja wiec tak kupujemy silnik potem jakas cysterne do cysterny zakladamy kupiony silnik concorda lejmy paliwa i wzzzziiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4DOS Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 Ja osobiście gustuję w Volvo i BMW, więc: Volvo S80 Troche starsze, ale ciągle super Volvo S70: Piękna limuzyna BMW 5: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireblade3 Opublikowano 9 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2003 To ja moze sie pochwale :) Pontiac Firebird Trans Am (ver. RamAir) - silnik 7.2 litra - rocznik obowiazkowo 72 :) - Czerwony (krwisty) z biala skora w srodku (to juz dzielo naszych czasow :) ) Uwazam ze to skromne wymagania - tego samochodu z tym silnikiem powstalo 206 sztuk - do dzis zachowalo sie kilka - szukac na zlomowiskach w stanach - cena mala :) (czesci z sillnika i zawieszenie do dostania bo to to samo co w innych modelach - karoseria do renowacii :) ) http://nitto1320.kgb.pl/sam.jpg A oto link do fotki - niestety wersja i kolor troche inny - takie zdjecie mi zostalo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrtnt Opublikowano 10 Listopada 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2003 dobremu kierwocy nie potrzebne zabezpieczenia :twisted: ;) Pewnie ze nie, najwazniejszy jest rozsadek pomnozony przez miliard, a co do dobrych kierowcow? najlepsi na swiecie popelniali bledy za ktore zaplacili zyciem :cry: Poza tym jazda na torze w przystosowanym aucie a jazda na drodze to kosmos i ziemia :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...