Dejot Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Dolot - siakas kibel rura ze stożekiem na końcu K&N/JR do tego doprowadzone zimne powietrze z zewnątrz samochodu. Wydech kompletny włacznie z kolektorem, dalej totalny przelot na końcu też jakiś przelotowy tłumik :D najlepiej dedykowany do auta (jeżeli takowy istnije :lol: ) Głowcia do poprawki. Wydajniejsze wtryskiwacze, lżejsze koło zamachowe...jednym słowem gra nie warta świeczki :lol: bo przy takim sliniku wzrost mocy będzie mały a i finansowo też trochę wyniesie ;) ew. sam układ wydechowy i dolotowy to zykasz ze 3-4KM :lol: Jeżeli już to swap na coś większego. Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Dejot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 to sie nazywa silnik:> Rolls-Royce_Merlin chcial bym takie cos w samochodzie:> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 Mam na myśli tuning nie przekraczający ceny auta, za które dałem 2000PLN (^^) bez radia,i innych [ciach!]lników, samochód do jazdy ale trzeba tez coś mieć z życia więc narazie ide się w jakieś audio zaopatrzyć a z waszej strony czekam na jakies propozycje jak zwiększyc moc silnika i moment obrotowy, dodam, że za dużo o tuningu takiej wiekowej ibizy nie znalazłem (a raczej nic nie znalazłem) no i nie chciałbym aby ten "tuning" szczególnie wpłynął na mase samochodu. odpuść sobie cały tuning bo to nie ma sensu jak nie chcesz pakować kasy w samochod... zwałaszcza, że jes t to 1.2, a chcąc coś osiagnac musiał byś wpakować napewno wiecej niz 2000zł duzo wiecej... załóż sobie fajny błyszczący tłumik końcowy i filtr stożkowy (jak oczywiscie lubisz takie zabawy) ja bym na tym poprzestał, samochód będzie miał fajny rasowy dźwięk :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 to sie nazywa silnik:> Rolls-Royce_Merlin chcial bym takie cos w samochodzie:> Zeby odfrunąć?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 Taa. Jeszcze mi powiedz, jak byś: - zmieścił to w osobówce - przeniósł taką moc na koła - jak byś jeździł, gdyby się udało jakoś przenieść Mimo układu 4x4 i opon powiedzmy 245, auto paliło by gumy na każdym biegu. Właściwie bardziej byłby z tego dragster, niż samochód na codzień. Mi by tam 1/3 tego silnika załatwiła sprawę ;) Jeśli zaś chodzo o Ibizkę, to można nie drogo coś z tym zrobić. To jest niby o Unie, ale zasady są takie same. http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,41.html BTW: Car Modding - okno jest, brakuje katody ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « http://www.xtreme-tuning.com/imagenes/entu...s/135/g/uno.JPG Wozik prawie jak mój - taki mam kolor i model. Z tego egzemplarza to bym sobie kierunki, atrapę, gumy i "firanki" wziął. Felgi są lekko przesadzone, a lotki na tylnej klapie to szkoda komentować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiu15go Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Taa. Jeszcze mi powiedz, jak byś: - zmieścił to w osobówce - przeniósł taką moc na koła - jak byś jeździł, gdyby się udało jakoś przenieść Mimo układu 4x4 i opon powiedzmy 245, auto paliło by gumy na każdym biegu. Właściwie bardziej byłby z tego dragster, niż samochód na codzień. Mi by tam 1/3 tego silnika załatwiła sprawę ;) Jeśli zaś chodzo o Ibizkę, to można nie drogo coś z tym zrobić. To jest niby o Unie, ale zasady są takie same. http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,41.html BTW: Car Modding - okno jest, brakuje katody ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « http://www.xtreme-tuning.com/imagenes/entu...s/135/g/uno.JPG Wozik prawie jak mój - taki mam kolor i model. Z tego egzemplarza to bym sobie kierunki, atrapę, gumy i "firanki" wziął. Felgi są lekko przesadzone, a lotki na tylnej klapie to szkoda komentować. Zapomniałes o tym ze nie miał by kasy na paliwo:P OMG ten samochod z linka to bezguscie na maxa jesli posiadasz podobnie "stuningowany" samochod bardzo ci współczuje :wink: Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Misiu15go Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Taa. Jeszcze mi powiedz, jak byś: - zmieścił to w osobówce - przeniósł taką moc na koła - jak byś jeździł, gdyby się udało jakoś przenieść Mimo układu 4x4 i opon powiedzmy 245, auto paliło by gumy na każdym biegu. Właściwie bardziej byłby z tego dragster, niż samochód na codzień. Mi by tam 1/3 tego silnika załatwiła sprawę ;) ad 1 kupil bym kombi wywalil tylne fotele i zamontowal w bagazniku:> ad 2 za pomoca przekladni hydrostatycznych, ojciec mowi ze maja ponad 80% sprawnosci! (zebate jednostopniowe maja do 94% sprawnosci) ad 3 hmm trzeba by miec dobre zawieszenie :D ad 4 ESR?:D edit: zapomnialem o chlodzeniu:P ten silnik jest chlodzony powietrzem :D wez i odpowiednia wentylacje:D ogolnie to mazy mi sie samochod z lotniczym silnikiem i z wyporwadzonymi kolektorami na zewnatrz tak jak w p-51 czy spitfire :D Edytowane 22 Czerwca 2006 przez Gość Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jeśli zaś chodzo o Ibizkę, to można nie drogo coś z tym zrobić. To jest niby o Unie, ale zasady są takie same. http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,41.html Ooo UNO zaraz idę tjuningować :lol: heh ale chyba uda mi się przekonać rodziców na BMW E36 także Uno dostanie dziadek - jemu chyba by się nie spodobały takie zabiegi :lol: Pewnie połowę wakacji spędzę na szukaniu dobrego egzemplarza beemki... no nic czekam na ostateczną decyzję, a w międzyczasie przyjmę wszelkie rady przy kupnie używanego samochodu. A tak w ogóle to lepiej prywatnie, czy z komisu - bo słyszałem różne opinie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2006 OMG ten samochod z linka to bezguscie na maxa jesli posiadasz podobnie "stuningowany" samochod bardzo ci współczuje :wink:Nic z tych rzeczy. Jedyne modyfikacje w moim Uno, to przyciemnione tylne światła na zielono (zielony wsteczny wymiata) i światło wewnątrz - to pod sufitem (także na zielono - klimacik). No i jeszcze podwieszane wewnętrzne trzecie światło stopu. Zderzaki w kolorze nadwozia w tym roczniku były w serii. (..) ad 4 ESR?:D (..) ogolnie to mazy mi sie samochod z lotniczym silnikiem i z wyporwadzonymi kolektorami na zewnatrz tak jak w p-51 czy spitfire :D ESR by pomogło, ale to i tak za duża moc. Użycie jakiejkolwiek kontroli trakcji spowodowało by, że większość mocy nie byłaby w ogóle wykorzystywana. To tak, jak byś kupił XJ220 i jeździł nim do pracy przez zakorkowane ulice - nie było by gdzie nawet drugiego biegu wrzucić. Ja jak na razie mam nadzieję, że będzie mi dane szukać jakiegoś samochodu. Z BMW się chwilowo wyleczyłem - jak bym sobie poszalał, ale pozostali użytkownicy mogli by się zabić. Mama nie potrafiła by jeździć, brat natomiast nie zna umiaru. Skończy się pewnie na Astrze F. Z większymi (chociażby Vectra A) może być problem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 24 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2006 musze sie pochwalic ze odpalilem RST. Nowa specyfikacja silnika jest bardzo rozkoszna ale mam ciagle problemy wieku dzieciecego z samochodem. Skrzynia biegow jeszcze nie jest ogarnieta. nawet na dotarciu samochod ma duzo wiekszego kopa... mowie tu o wolnossaku :D jako ciekawostke powiem ze mape wzbogacilem o 20% by utrzymac mieszanke na poziomie stechiometrycznym w stosunku do starej specyfikacji. W zakresie 1000-3000rpm podaje 20% wiecej paliwa, wiec leci 20% wiecej powietrza. Walek i glowica sa tak dobrane i zrobione by dac najwieksze przyrosty w zakresie 4000-6500 rpm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 musze sie pochwalic ze odpalilem RST. Nowa specyfikacja silnika jest bardzo rozkoszna ale mam ciagle problemy wieku dzieciecego z samochodem. Skrzynia biegow jeszcze nie jest ogarnieta. nawet na dotarciu samochod ma duzo wiekszego kopa... mowie tu o wolnossaku :D jako ciekawostke powiem ze mape wzbogacilem o 20% by utrzymac mieszanke na poziomie stechiometrycznym w stosunku do starej specyfikacji. W zakresie 1000-3000rpm podaje 20% wiecej paliwa, wiec leci 20% wiecej powietrza. Walek i glowica sa tak dobrane i zrobione by dac najwieksze przyrosty w zakresie 4000-6500 rpm Czy cos z tego wynika oprocz stania samochodu w garazu niemal rok ? Mierzyles go po tych przerobkach ? Jezdziles juz w tym sezonie na jakies imprezie / zamierzasz ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 samochod stal 3 miesiace a nie rok teraz go docieram wyniknie z tego to ze bedzie jezdzic ~13.5s na 1/4 mili i 5.5-6s do 100km/h. Nie sadze ze poprawie czas do 100km/h bo juz wczesniej jedyna przeszkoda byla trakcja postaram sie go dotrzec do pruszcza, a napewno wystartuje na bemowie jak dla mnie zmiany sa bardzo fajne, super skrzynia biegow jest, przedtem to byl ikarus po miliardzie kilometrow.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Berkut - pamiętasz na której stronie tego tematu, albo kiedy opisywałeś zmiany, bo coś znaleźć nie mogę? Jak już będę miał nowy samochód, to podjadę do ciebie, żebyś mi podkręcił ^^ a tak poważnie to zastanawiam się nad czymś takim: http://www.allegro.pl/item109935614_interf...plet_kabli.html - tylko nie wiem jak jest z gotowymi ustawieniami, bo samemu to nie chciałbym eksperymentować. W każdym razie zaczynam szukać od połowy lipca - może zdążę jeszcze w lipcu, a może dopiero we wrześniu - tego nie wiem - wolałbym wcześniej żeby na wakacje nim pojechać, ale cóż... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=28572 stara specyfikacja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzechu_1990 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 berkut powiedz kiedy i czym będziesz na Bemowe to może przyjde ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 wrzesien RST Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Vip_ Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 Berkut, oblookalem na szybko topic na streetracing.pl i naprawde masz moj szacunek ze zaangazowanie w autko i naprawde jestem pelen podziwu dla Twojej pracy no i przedewszystkim checi i serducha dla tej malej rakiety :D pozdro. !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2006 A niech mnie. Przecież to jest przeciąg, a nie samochód. Chciałbym zobaczyć miny właścicieli niektórych usportowionych samochodów, jak zostawiasz ich na światłach ;) OT: Masz w domu coś, czego jeszcze nie pokręciłeś? ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 teraz borykam sie z problemami z nowym silnikiem atm, a troche ich jest jeszcze 1200km dotarcia i moge zmierzyc samochod po drodze dojdzie jeszcze nowy wydech ktory sobie wyspawam i dolot z ITB ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 pytanie czysto techniczne, czy przy toczeniu się auta przed skrzyżowaniem sa jakieś przeciwwskazania żeby wrzucić jedynkę ? czy tez jedynkę trzeba wrzucać po całkowitym zatrzymaniu pojazdu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiu15go Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 pytanie czysto techniczne, czy przy toczeniu się auta przed skrzyżowaniem sa jakieś przeciwwskazania żeby wrzucić jedynkę ? czy tez jedynkę trzeba wrzucać po całkowitym zatrzymaniu pojazdu?Przeciez jak sie toczysz 10km/h to nie właczysz 2 bo ci zamochod zacznie zdychac w tym momecie właczasz jedynke jesli samochod jedzie te 30km/h to zalaczasz 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varrol Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 pytanie czysto techniczne, czy przy toczeniu się auta przed skrzyżowaniem sa jakieś przeciwwskazania żeby wrzucić jedynkę ? czy tez jedynkę trzeba wrzucać po całkowitym zatrzymaniu pojazdu? To zależy, czy masz zsynchronizowaną jedynkę - u mnie w Unie nie jest to dobrym pomysłem aczkolwiek wchodzi bez większych problemów, natomiast zwykle nie ma takiej potrzeby bo z dwójki można już od 10km/h jechać. Kiedyś testowałem i można spokojnie ruszyć z dwójki - i to silnik słabiutki, więc lepiej dwójkę wbijać. Oczywiście wiele zależy od układu skrzyni - w niektórych samochodach na jedynce można ponad 60km/h jechać - wtedy to co innego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) Przeciez jak sie toczysz 10km/h to nie właczysz 2 bo ci zamochod zacznie zdychac w tym momecie właczasz jedynke jesli samochod jedzie te 30km/h to zalaczasz 2to zalezy szefie moja mam potrafila kiedys z 3 ruszyc pod lekka gorke maluchem w 2 osoby ;] to przy jakich spidach wrzucasz biegi wplywa na ekonomie jazdy ;) kiedys mialem cors'e b 1.o w miescie mozna bylo spokojnie jezdzic na II nonstop ;] zakres od zera do ok 85km/h ;] ps w zimie czesto ruszam z II bo jedynka troche zabardzo zabiera kolami ;] Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Linoge Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 W Unie ojca na gazie bez problemów dociągałem na II do 100km/h. Po co wrzucać jedynke podczas dojeżdzania do skrzyżowania? Przeciez mozna to zrobic, kiedy sie juz dojedzie.. Szkoda skrzyni.. Rzecz jasna, ruszyć też można - tylko po co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linoge Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 teraz jak starzy pozwola to sie dosiada corse c 2k km przejechane wiec narazie szkoda jezdzic w zakresie 4-6k obr-1, narazie potencjal bardzo obiecujacy ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Apropo skrzynii biegów- wczoraj miałem wymienianą w escorcie :| Kilka dni jeździłem, bo dałem sobie wcisnąć, że to tylko poduszka pod skrzynią biegów i można jeździć jeszcze jakiś czas, ale jak się okazało skyrznia była do wymiany już. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukamon Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 ugh, jaki koszt takiej nieprzyjemnosci? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) ktora skrzynia ? mtx czy bc/ib5 ? Edytowane 27 Czerwca 2006 przez berkut Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 Koszt takiej "przyjemności" (prawie nowa skrzynia i robocizna) to 600zł, ale były poprawiane jeszcze hamulce i wyważane koła. Moim zdaniem drogo, ale przynajmniej mam pewność że skrzynia rzeczywiście jest w bardzo dobrym stanie, a robota wykonana prawidłowo. @berkut, przyznam że nie mam pojęcia która, bo nawet nie wiem czym się różnią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 27 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2006 100km/h na 2 biegu w Unie? Chyba 1.4L, bo 1.0L to można już coś rozwalić (o ile w ogóle się do kręci) i nie będzie Ci szkoda. O 0.9L to już nie wspominam. A do skrzyżowania dojeżdżać można na luzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...