Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

mialem kiedys wersje alpha tej gry grafika bylo troche lepsza niz ta w HL2

w wersji ktora mialem nie dalo sie robic nic nie bylo botow ani niczego mozna bylo pochodzi po mapce i postrzelac z pistoleta i giverki podobnej do M4 nie dalo sie zmieniac ani rozdzieloczosci ani detali bylo kilka mapek chyba 4 z czego jedna to byl teren zakladow rozwalone budynki oraz perony z pocigami

gierka wydaje sie ciekawa tylko czy wyjdzie ona wogole

Co Ty mówisz, we wszystkich alfach i betach dało się zmieniać rozdziałkę i ilość detali.

Szczególnie w ostatniej becie z fabryką (w panoramie budynki) i w zakładach gdzie stały pociągi, można było nawet dać rozdziałkę 1280x1024 i aa, aniso no i cząsteczki. Half-Life przy tym wymięka na maxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nareszcie coś innego niż fotki z kalendarza:

 

Michi (wysłannik Oblivion-lost) wrócił nowymi screenshotami i zapewne interesującą zapowiedzią jaka pojawi się niebawem. Tymczasem kilka wspomnianych screenów z kolekcji jaką ze sobą przywiózł.

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=130

 

ps. tak tylko dopiesz, iż screeny są na średnich detalach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skad to wiadomo, ze na srednich?

Zreszta kto robi skriny gry na srednich detalach i publikuje je publicznie? Bo chyba ten Michi nie wykradl ich im z komputerow [;.

 

Publikuje publicznie :lol: ale mi sie napisalo.

Edytowane przez Pioorek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=131

 

Mam dla Was naprawdę mocne uderzenie, chyba. Stalker-portal.ru zamieścił na stronie 2 niezwykle interesujące rzeczy pierwsza. To screeny jakie możecie zobaczyć poniżej. Na pierwszy rzut oka wyglądają kozacko lecz gdy przypatrzymy im się chwilkę możemy powiedzieć sobie pod nosem: "zaraz, ale coś tu nie gra?"...

Druga sprawa uważam, ze jest już pewna na 99%. Już teraz możecie obejrzeć INTRO wprowadzające nas do gry!!!. Nagrane jest kamerą, trwa 2:57 min ...

Polecam :]

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i proszę kolejna nowinka bardzo ciekawa, a będzie więcej- http://forum.v5g.de/showthread.php?p=94220#post94220

 

What are the minimal and the recommended settings?

Anton Bolshakov: There are two renderers in the game - 8th and 9th DX.

DX8 is more plain and runs or weaker systems. Two play with the DX8 renderer optimally you will need P4 2.0 GHz, 1024 GB RAM, Geforce 6800.

DX9 is more modern, with over 1 000 000 polygons per frame, dynamic lighting, bump mapping, and everything else there is in modern games. It will need a more powerful machine. There just was a presentation for international press, where we had Intel Core Duo 6300, and Geforce 7900. Even though I told you what is recommended for DX8, there is no limit for the maximum.

to dla tych, którzy wierzyli, że gra pójdzie na słabszych sprzętach w dobrych detalach :P

Which stage is S.T.A.L.K.E.R. development in?

Anton Bolshakov: It is two months away from a candidate release for the publisher. This is practically the end of the development.

...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Two play with the DX8 renderer optimally you will need P4 2.0 GHz, 1024 GB RAM, Geforce 6800."

 

Ozeszty kur.. :angry: Ciag dalszy znakomitej optymalizacji developerow... pod optymalny sprzet. 6800 do DX8 ?? Wole nie myslec co bedzie sie dzialo na 6600GT. Wyglada na to ze z taka karta z DX9 mozna sie pozegnac nawet w rozdzialce 320x200 :lol2:

No coz, zobaczymy jak to bedzie w rzeczywistosci. Pewnie jeszcze gorzej... :lol2:

 

Dwa lata obsuwy, wyciecie niektorych elementow RPG, horrendalne wymagania sprzetowe... Ciekawe co jeszcze z ta gra moze pojsc nie tak.

 

pozdrawiam

Edytowane przez mikaelis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie opanujcie się :D to tylko gadania developerów Obek też miał zjadać każdy sprzęt, a działa ładnie na większości maszynek i wygląda dobrze. jest jeszcze wiele niewiadomych w kwestii sprzętu nie wspominająć o dokładnych ustawieniach itp itd.

 

mikaelis- gdybyś wykazał się minimalną ilością chęci i przeczytał ten wywiad to byś zapewne natrafił na pytanie gdzie dokładnie (prawde mówiąc najobszerniej w całym wywiadzie) wyjaśniono co wyrzucono i dlaczego. Jednakże, że jestem dobrym kolegą :P odp na twoje pytanie: usunięto tylko możliwość ukończenia głównego wątku przez innego stalkera w przeciwnym razie po np 2 tygodniach gry zobaczyłbyś nagle "game over" i musiał rozpocząć od nowa. Wspomniano tam także coś o zmniejszeniu swobody w poruszaniu sie pojazdami, które przy "za dużej swobodzie" wpadały w anomalie co uniemożliwiało ich sensowne wykorzystanie-

 

All the other features, those for which you love S.T.A.L.K.E.R., have remained. This is RPG elements, simulation, unscripted AI - all of this you will see in the game.

*

 

http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=132 - tłumaczenie całego wywiadu

 

http://www.gamestar.hu/downloads.php3?op=visit&lid=5992 -Pojawiła się inna kopia intra- waży 50 MB i oferuje lepszą jakość. Szkoda tylko, że nagrywana była pod kątem, a nie na przeciwko ekranu.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie wywiadu: "over 1 000 000 polygons per frame" to IMHO nie jest wcale powod do dumy, tylko dowod na lenistwo grafikow przy robieniu meshy. Pewnie stad sie biora te zakrecone wymagania.

Oblivion po zapodaniu moda OPO (redukujacego meshe, czasami rozbuchane do oszlamiajacych rozmiarow, np. 13k polygonow na maszt okretu czy 2k poly na schody z pieciu stopni) chodzi duzo zwawiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to chyba o to chodzi ze silnik gry (+dx9) jest w stanie wyswietlic 1000000 polygonow na sekunde ;) a jak wiadomo nie kazdy silnik jest do tego zdolny wiec to jest powod do dumy. tylko jedno mnie martwi...dodanie hdr'u :( daje sobie glowe uciac ze grafa przez ten hdr bedzie cukierkowa i stalker straci na klimacie, chociaz z drugiej strony pewnie bedzie go mozna wylaczyc, sie zobaczy

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No racja LPKorn3324. Mea culpa :oops: . Troche sie zagalopowalem. Dzieki za bezposredni link.

 

pozdrawiam

 

edit::

 

Jesli to co napisali jest prawda, to czekam z niecierpliwoscia. Z tego co pisza to tak naprawde nie wycieli niczego, co sprawialo ze czekalem na te gre. Bardzo sie ciesze. Szczerze powiedziawszy samochody mi powiewaja, wiec nie bede za tym elementem plakal.

Tylko te wymagania... Oby nie bylo tak zle.

Edytowane przez mikaelis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R.i.P. - hahahaha dooobre :D Genialny pomysł praktycznie na nowo tworzyć silnik przed premierę do tego nie mając odpowiedniego sprzętu, oprogramowania :D

JEżeli by to tak było jak piszesz to czemu z nowym nfsie nie ma dx10? w nowym splinterze? ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

R.i.P. - hahahaha dooobre :D Genialny pomysł praktycznie na nowo tworzyć silnik przed premierę do tego nie mając odpowiedniego sprzętu, oprogramowania :D

JEżeli by to tak było jak piszesz to czemu z nowym nfsie nie ma dx10? w nowym splinterze? ...

Kolego LPKorn3324, napisałem, że "MOIM ZDANIEM" STALKER powinien obsługiwać DX10 bo to nie jest byle jaki tytuł, tylko gra, na którą czeka rzesza ludzi, mająca nadzieje że będą pisać o niej w samych superlatywach. Coś jak CRYSIS... Piszesz, że genialny pomysł tworzyć engine nie mając odpowiedniego sprzętu? yyy a co z Crysisem który ma wyjść (planowo) wcześniej niż STALKER? po cholere ma obsługiwać DX10? ;o Ofkors, Crysis tworzony jest od podstaw, to też napisałem "że Stalker powinien" i dodałem słowo o Duke'u bo miało to zabrzmieć ironicznie (w diuku też zmieniali engine wiele razy )niby( i gra nie wyszła do dnia dzisiejszego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, wymagania są już i tak wystarczające. Może uznali, że w tym momencie wiele im nie da dx10 bo pracując nad nim od tak dawna, osiągnęli już wystarczający, zadawalający, zaspakajający, oczekiwany, zapowiadany i sprostający ich wymaganiom poziom. Może też już się wypalili albo im się nie chce, mają już dość i rzygają ciągłym poprawianiem, ulepszaniem, dodawaniem nowych efektów i pogonią za co raz to lepszym wyglądem.

Dobrze, że będzie.

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nic nie spartola to stalker bedzie miazdzyl klimatem, tak mi sie wydaje. crysis crysis crysis czy nic innego poza grafika juz sie nie liczy? moze i crysis bedzie mial najlepsza graficznie gra ale nic nie wiadomo o reszcie, o klimacie itp. mnie tematyka stalkera bardzo interesuje, katastrofa w czarnobylu, podobny swiat do tego z fallouta. tak czy inaczej bede gral napewno w stalkera i licze ze producent nic nie skopie, trailery ze stalkera sa swietne. nadal zapomniancie (co niektorzy) ze stalker bedzie mial to czego dotychczas nie miala zadna gra, symulacje zycia i AI na MASAKRYCZNIE wysokim poziomie zaawansowania. wczesniej twierdzono ze tekstury w grze mialbyc ostre jak zyleta, jak bedzie teraz, ciekawe. mam nadzieje ze nie zrobia cukierkowej grafiki (a teraz wszedzie wpychaja hdry, bloomy i inne [ciach!]ly) ktora zabije mroczny i tajemniczy klimat stalkera

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłoby za dużo czekania na Dx10, mogli wydać wersje pod nowego directa, ale chyba za późno pomyśleli o tym, w sieci poruszane są także opinie jako "Stalker v Crysis" tak jak ostani wywiad z Antonem Bolshakovem, choć nie ma złudzeń co do Crysisa i screenów ;) Znowu poruwnując graficznie "Stalker v F.E.A.R." przeważa Stalker co bardzo optymistycznie brzmi.

 

Btw. LpKorn siema ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie ładnie :)

O to chodzi.

Jakoś nie boję się, że przeżyje zawód z powodu tej gry. Sam już nie wiem kiedy pierwszy raz o niej usłyszałem, to było już tak dawno. Z czasem moja żądza rosła i rosła i ... urosła. Widzisz... samo pisanie w temacie o stalker'ze powoduje dziwny stan psychozy u mnie...

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...