Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

@FanEk

Co Ty mi tu dajesz mojego posta z podmianą "user.ltx" z Warezka co ??? :)

W tym pliku, z tego co pamiętam, dałem też GI na on.

lol a ja to wychaczyłem z forum stalker.pl , szybko sie rozeszło, trzeba było podpisać plik, byłbyś sławny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak są i do Obka takie textury z parallaxem ale wymagają 512 ram na karcie. Pewnie w Stalkerze jest to samo (niech ktoś kto ma 512 ram na gpu przetestuje tą bete bo ja nie mam skąd jej sciagnąc :P)

Bzdura na kartach z 256 mb hula pięknie tylko trzeba zassac textury pod 256 mb a nie 512 ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdura na kartach z 256 mb hula pięknie tylko trzeba zassac textury pod 256 mb a nie 512 ;).

wiem... chodziło o to ze textury najlepszej jakości (czytaj najwiekszych rozmiarów) wyagaja 512 ram a nie sam paralax.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Ponoć gracie w starą bete przez pomyłkę..

 

2 days ago Fileplanet released the downloads of the Multiplayerbetaclients of S.T.A.L.K.E.R.. After the players because of crashing, Ping-problems and many further bows of burdened had themselves, THQ confirmed vis-à-vis us now, that the published concretes client version that would be incorrect. "It gave a misunderstanding in the communication between THQ and Fileplanet", so the establishment. The correct and publicfreigegebene version will be ready in the next days to the download. As soon as this is available, we will inform you. THQ asks here once again for apology and hopes that the Testern of the Multiplayerpart pleased becomes.

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...1826&page=9

Edytowane przez Ludwiczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

No starą to na pewno nie, mam teraz obydwie na hdd i świeta Teresa nie przekona mnie że to to samo :P

W starą ale nie tak starą jak 2215...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć gracie w starą bete przez pomyłkę..

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...1826&page=9

Trochę dziwna sprawa bo po otwarciu loga w jednym z katalogów odczytałem linijkę w której było zapisane, że jest to build z końca stycznia (xrCore 26 Jan 07 bodajże). No chyba, że dokonali drastycznych zmian w ciągu 3ch tygodni ( :wink: ).

 

Wrzuciłbym screena ale beta już poleciała z dysku.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwna sprawa bo po otwarciu loga w jednym z katalogów odczytałem linijkę w której było zapisane, że jest to build z końca stycznia (xrCore 26 Jan 07 bodajże). No chyba, że dokonali drastycznych zmian w ciągu 3ch tygodni ( :wink: ).

 

Wrzuciłbym screena ale beta już poleciała z dysku.

O to chodzi:

Initializing File System...FS: 4722 files cached, 550Kb memory used.Init FileSystem 0.183284 sec'xrCore' build 2945, Jan 25 2007Initializing Engine...Starting INPUT device...Loading DLL: xrRender_R2.dllLoading DLL: xrGame.dll....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też przed chwilą dowiedziałem się, że ta beta jest pomyłką w komunikacji fileplanet/thq i na dniach ma pojawic sie normalna wersja. Dla mnie śmiech na sali.

Inna sprawa, że potwierdzało by to w pełni to o czym pisałem, a za co atakowano mnie i naśmiewano się ze mnie ...

 

A tak poza tym to cała ta BETA jest na siłę, nie wydaje się wam ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregor1230

 

Ja testowałem betke na x1950Pro agp 512MB i catalystach 7.1 Zero problemów i błędów w grafice.

 

 

 

No niezłego zamieszania narobili ,tak samo to niby był przypadek

jak kiedyś wielki wyciek/kradzież bety HL2 .

 

Teraz nie mogę się doczekać kolejnego wydania bety , pewnie im o to chodziło ,

żeby wśród graczy oczekujących z niecierpliwością na STALKERA zrobić dużo szumu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chociaz wydawanie bety niecaly miesiac przed premiera jest...hmmm...troche dziwne.

I to mnie torchę martwi, żeby przypadkiem ostateczna data premiery nie chciała się przesunąć o te pare miechów. :mur: Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

A tak poza tym to cała ta BETA jest na siłę, nie wydaje się wam ?

Na siłę? Eee tam panowie z GSC nie będą narzekać na pieniążki od FP lub darmową reklamę :wink: W sumie nie wiele się da zrobić robiąc taką betę krótko przed premierą gdzie nawet nie ma większości gry a tylko jej część :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiedziałem wiedziałem, że to starsza beta, chodziło mi to po głowie. A wiecie dlaczego? Pamiętacie jak kilka miechów temu tu na forum Stalkera zapodałem screena z porównaniem tej mapy z fabryką ze starej bety 2215 i tej nowej co pokazali na jakimś filmiku podczas pokazu na którym ludzie mogli pogorać.

 

Dołączona grafika

 

Na screenie było wyraźnie widać, że w porównaniu do bety 2215 tamta miała bardzo rozbudowaną lokację fabryki (teren jakby był 2 razy większy), a w tej becie co teraz gramy tego nie ma (teren wielkością jest identyczny, tylko różne przedmioty się pozmieniały). ALE JAJA :)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej Betce to chyba nie paralax maping ,ale lepiej niech wypowie się fachowiec

 

tu link do fotki z 100% paralax mappingiem : http://www.humus.ca/3D/ambientApertureLighting_large.jpg

 

Dodać należy że na tej stronie jest mnóstwo dem ukazujących różne efekty DX9

 

 

To jest parallax STEEP

 

Dołączona grafika

 

a to zwykły mapping (widać różnice?) mam nadzieję, że teraz nie będzie wątpliwości

Dołączona grafika

 

 

 

W stalkerze jest zastosowany parallax bump mapping.

Ciekawe co w "poprawnej wersji" od ti ejcz kju zaprezentuje stalker i kiedy fileplanet to wypusci.

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mario god damn it, to nie jest parallax. Parallax to jest obrazek narysowany i wypuklony, fizycznie wypuklony, parallax to nie jest gra Cieni, świateł itd, to jest WYPUKLENIE textury. to co pokazałes to zwykly bump mapping.

 

Jeżeli nie ma tak wypuklonych textur w becie tego stalkiera to nie ma mowy o parallax mappingu. Nie trzeba być fachowcem (patrz fotki wyżej).

Na googlach jest pełno fotek podpisanych parallax które tak naprawdę ukazują zwykły bump mapping, widać ludzie jeszcze nie rozróżniają z czym to się je.

Ciekawe co w "poprawnej wersji" od ti ejcz kju zaprezentuje stalker i kiedy fileplanet to wypusci.

Co masz ba mysli mowiac "prawdziwe wypuklenie tekstury"? Chodzi ci o to, ze geometria obiektu, na ktory tekstura jest nakladana jest zmieniana? Jesli tak to sie mylisz paralax mapping nie zmienia geometrii obiektu. Zreszta paralax mapping jest juz dosc powszechnie stosowany, np. w Oblivionie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wciśnięciu klawiszu "M" mamy mapę całej gry :)

Jeśli to tak naprawdę jest rozlokowane w grze TO JEST TO TOTALNA BZDURA! W rzeczywistości jest to rozlokowane zupełnie, ale to zupełnie inaczej.

 

Tak to wygląda w grze:

Na samej górze jak myślę to elektrownia z reaktorem a poniżej Prypeć:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apo5

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Parallax_mapping

 

Przeczytaj ostatnie zdanie, prosze nie kloc sie jesli czegos nie wiesz.

 

Parallax mapping is also a way of faking displacement mapping where the actual geometric position of points surface is displaced along the surface normal according to the values stored into the texture: in parallax mapping, like in normal and bump mapping, the silhouette of the object is unaffected.

Powtarzam paralax mapping nie zmienia geometrii obiektu, na ktory nalozona jest tekstura, technika zmiany geometri obiektu to bardzo wymagajacy displacement mapping.

 

 

qqrydza

Nie wiem jak z Gothiciem, ale do Q4 i D3 byly mody umozliwiajace wlaczenie paralax mappingu.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wciśnięciu klawiszu "M" mamy mapę całej gry :)

Jeśli to tak naprawdę jest rozlokowane w grze TO JEST TO TOTALNA BZDURA! W rzeczywistości jest to rozlokowane zupełnie, ale to zupełnie inaczej.

 

Tak to wygląda w grze:

Na samej górze jak myślę to elektrownia z reaktorem a poniżej Prypeć:

 

http://img208.imageshack.us/my.php?image=stalkerjv5.jpg

Przecież widać, że na tej mapie "posklejane" są jakieś wycinki .... zakładam że z całej mapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ... pobiegałem sobie chwilke i raczej rewelacja to Sztalker pod względem oprawy nie jest. Błyski, latarka - dobra, ale to nic nadzwyczajnego. Teksturki tez moga byc ale wszystko wyglada tak ... hmm ... normalnie :> Troche givwer do wyboru, ale fatalne udzwiekowienie wystrzalow - jakbym z kapiszona walil. Dobrze ze gierka w miare przyzwoicie hula, wszytsko na max w dx9 + user.ltx pobrany ze stronki wczesniej + 1208x1024 2xAA 4xAN i jest 30 fps minmum a buja sie do 65.

 

U was tez tak jest ze dwie opcje z suwakiem zawsze wracacja do minimum?

Mozna ustawić gre w dzien czy jest tylko noc?

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...