Skocz do zawartości
Pitbull82

Unreal Tournament 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Info dla tych co nie zamawiali jeszcze sobie gierki by cdprojekt.

W warszawskim empiku (więc zapewne i w pozostałych też się pokaże) jest multum UT2004 w cenie 139.90zł. Niestety nie sprawdzałem czy to wersja dvd czy cdrom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to wazne, ale bylem dzisiaj w empiku w olsztynie i na poleczce stalo sobie 10 sztuk UT2004 a podobno mialo tej gry nie byc w PL. cena wynosila 139pln.

łeee a w poznaniu w empiku jeszcze nie ma... ciekawe kiedy/czy się pojawią...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy voice chat jest mozliwy tylko na serwerach typu 'dedicated' ??

Dziala on w ogole komus?

W Setting/Audio mam voice chat wlaczony, jak hostuje gre w Server Rules/Chat tez, a mimo to jak gram z kumplem przez net to siebie nie slyszymy. Wybieram dowolny kanal (np. publiczny) i po wcisnieciu F widac, ze gra reaguje na glos z mikrofonu, "pasek natezenia" zmienia sie, ale wciaz nikt nic nie slyszy:/ Jak to wlaczyc ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się zacina (nie przycina bo wymagania zmniejszylem a grafe mam 9500Pro) ta gra ale tylko w trybie single player. W grze po sieci albo po necie wszystko jest ok. Te zacinanie jest wkurzające bo zacina sie jakby myszka i grając ide i w pewnym momencie nie moge skręcić ani zmienic kierunku patrzenia a inni do mnie strzelają. Chce przesuwam myszkę a tu za moment dopiero jestem już odwróconyw drugą strone i przez to wszystko gubie sie w grze bo sam nie wiem w kórą stronę mam biec(np. jak uciekam z flagą :) )

 

Już zrobilem to co pisaliście wyżej i dalo to rade ale tylko na początku a potem znowu wszystko sie zaczęło.

 

A najgorzsze jest to, że na początku tego nie było, tylko zaczęło się to dopiero po kilku planszach...jeszcze w kwalifikacjach do turnieju...w pierwszej kwalifikaji w drużynach.

 

Pomóżcie...kumpel mi mówił, że directx który jest z tą grą jest optymalizowany pod ut. Czy o może być prawda? Ja tego nei instalowałem bo już mam najnowszą wersję dx9b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość dla wszystkich chcących grać po necie:

Powstały alternatywne "prywatne" serwery UT2004. Tak jak kiedyś w przypadku Call of Duty da się grać bez CD-Keya.

Wszystkie informacje na stronie:

http://www.epcgaming.com/

Wszyscy mogą grac po necie wystarczy podmienić dwa pliki DLL i już wszystko smiga :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy mogą grac po necie wystarczy podmienić dwa pliki DLL i już wszystko smiga

To podaj linka do tych kodów jeśli działają, bo ja sciągnąłem z suprnovej i nie działają...

To nie są kody tylko "poprawione" pliki :

-Engine.dll

-IpDrv.dll

 

Dawaj maila na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem gierke na kompie u kolegi (gra na max ustawieniach), sam mam demko z sieci i niewiem czym tak się podniecają co niektórzy - gra jak gra:). podobna do UT2003 grafa - średnia (bezporównania np. do FarCrya czy Prince of Persia) , bardzo szybka rozgrywka. Na plus jedynie rozgrywka sieciowa.

Ale to tylko moje zdanie:)

 

A o gustach się nie rozmawia gusta się ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stat fps 1 :)

 

Juz nie długo nowy patch a o to lista zmian:

 

Onslaught related:

- Teams will now swap sides after each Onslaught round by default. This is configurable in the game settings menu.

- Fixed flying Leviathan exploit where Leviathan can be based on another vehicle.

- Fixed Leviathan pushing exploits by limiting the Leviathans max speed.

- Fixed Tank pushing exploits by limiting max speed unless falling.

- Node location names show up correctly in network games.

- Fixed terrains with a negative scale not showing PowerNodes.

- RadarMap can no longer be moved off-screen using the HUD configuration menu.

- Fixed possibility of ion cannon volume in ONS-Severance killing someone entering it without giving them warnings first

- Fixed bots getting stuck next to a vehicle because they didn't think they were close enough to enter

 

Invasion related:

- Fixed Invasion ammo not replenishing at end of wave

- Fixed Invasion's ScoreKill() not notifying GameRules when monster kills a player

 

General Game play:

- fixed which anim is played during sniper zoom (removes log warnings)

- fixed redeemer reticle being affected by HUD opacity setting

- fixed skaarj playing taunt anims

- make sure no wrap around on multikill numbers

- call takefallingdamage() on wall dodge to prevent it being used as an exploit for long falls

- fixed miscellaneous game code log spam.

- UTClassic Rocket fix for delay before can fire again after loading up 6 rockets

 

Single Player:

- added profile fix to unlock chars (where due) for "old" profiles

 

Map and Kick Voting:

- Fixed incorrect map voting gameconfig at startup

- Reenabled map, kick voting.

- Removed Voting filter combos on server filters page.

- Added "None" selection in the map voting web admin config.

- Edit only 1 line at a time in map voting web admin config.

- Cleaned up/ fixed map voting menus

- DefaultMapListLoader loads prefixes from GameConfig settings by default.

- Added UseMapList property to PlayInfo

- Disabled the MapListLoaderType PlayInfo property (disables MapListConfigPage - makes it simpler to configure)

- Fixed wrong map types showing for default selected game type in voting menu. Only happens if GameConfg.GameClass is not set with the same case.

- Implemented exec ShowVoteMenu

- Map voting defaults to ONLY server startup gametype and maps if not configured. (Auto-detect configuration)

- Added extra check for invalid gametype/maps votes.

- Sort maps in MC ListBox on map voting page by name by default

- Changed to descending sort order in vote count MC ListBox

 

Menus

- Fixed weapon custom crosshair menu problems, whiched caused you to sometimes lose crosshairs entirely.

- Fixed correctly displaying VOIP key bindings in control config menu.

- allow mouse sensitivity settings as low as 0.25 in menus

- made blue player text brighter in server browser player list box

 

Demo Recording

- Demo->AVI menu uses proper resolution settings

- Fixed auto demo recording

- fixed DIVx demo movies being recorded at too high a frame rate

 

Networking Related

- Fixed bug in UT2K4NetworkStatusMsg causing incorrect status message to be displayed

- Don't display join/leave messages for standard voice channels

- Listen servers pinged last?

- Security updates

- Server browser news page now supports clickable hyperlinks.

- If master server doesn't respond, still pings official servers

- Fixed projectiles don't have dynamic light on clients connected to dedicated servers

- give client correct kick message when kicked for idling

- improved and enabled speedhack detection

- send message to client warning about speed hack detection

- servers won't send more than 8 packets out to client before getting a response (DOS attack blunting)

- fixed netmode conditions for preloading player skins

- improved character skin precaching speed (less unnecessary skin precaching)

 

Server Admin Related

- Optimized webadmin initialization, noticable improvement in the time between map changes (if webadmin enabled)

- Fixed interface-related bug in gametype drop down

- In the Defaults - Map page, fixed bug with adding/removing multiple maps at the same time

- Webadmin no longer overwrites custom URL parmeters that have been manually added to maplist entries

- Fixed webadmin bots page layout & accessed nones

- Fixed bugs in SortedStringArray sorting (affects bots / admins / groups pages in webadmin)

- New map & mutator packages no longer require server restart to appear in webadmin mutator/map lists.

- fixed webadmin and menu idle kick time range

- added MaxTimeMargin, MinTimeMargin, TimeMarginSlack configurable properties for tweaking speedhack detection to [Engin.LevelInfo] section of UT2004.ini

- admins don't get kicked for idling

- To prevent DDOS attacks by UT2004 servers against subnets, added LimitConnPerIPRangePerMinute property to [ipDrv.TcpNetDriver].

- pkg_official packages can be downloaded, and guid must be matched for them

- Added bKickLiveIdlers to [Engine.LevelInfo]. If set true, players with pawns can also be kicked for idling.

 

Mod Author Related

- Impersonator support integrated (see http://www.oc3ent.com/home.htm for details). provides support lip synching to spoken phrases, with UnrealEd integration.

Tools and examples to come soon!

- Reorganized placement of webadmin functions to be more linear, easier to follow

- Added more comments to webadmin code

- Fixed crash in BatchExport commandlet when attempting to export .uc for packages which contain purely native classes

- Properties marked as 'noexport' will no longer be ignored when batchexporting .uc's

- Added Vehicle.Bulldog to CacheManager default packages (cacheexempt), and marked Bulldog cache exempt so that it isn't exported to .ucl file

- Fixed bug in classname matching which caused two classes that began with the same name (such as ClassBase & ClassBaseDerived) to be interpreted as the same class

- Automatically export to .ucl file when package is compiled.

- Automatically export to .ucl file when map is saved.

- Custom webadmin skins no longer required to provide every .inc file that webadmin uses

- Webadmin now searches main /ServerAdmin directory for .inc & .htm files that cannot be found in skin path

- GUIController now correctly cleans up custom styles that use the same keyname as default styles

- if .upl files exist in mod directory, ignores the .upl files in the system directory.

- INT files no longer have to be in UT2004System.

- UCC no longer gives an error when using -mod= switch with 'dumpint' and 'exportcache'.

- Can specify a Paths= for music (.ogg) and karma data (.ka) files, so they can be included in the mod's directory structure.

- Config variables properly save to UT2004ModNameSystemWhatever.ini instead of UT2004SystemWhatever.ini.

- No longer get "ERROR: Could not open whatever.u for reading!" in UT2004.log for mod packages.

- Gracefully handle lack of tooltips in mod menus.

- fixed USoundExporterWAV to not try to export procedural sounds and sound groups

- Added AddToPackageMap() native function to Actor. This function adds PackageName to the packagemap (as if it was in GameEngine's ServerPackages list), or, if omitted, adds the package of the actor it was called on. This function is only valid during initialization (between GameInfo::InitGame() and GameInfo::SetInitialState()) If called outside of that window, or anytime on a client, the function returns without doing anything.

- Fixed bAddToServerPackages mutator flag

- Mutator config menus:

-Fixed handling of arrays

-Support for advanced and multiplayer only options

- Fixed config class properties not being saved to .ini properly

- fixed BroadcastHandler AcceptBroadcastText() parameter

- Added IconFlashMaterial to Ammunition, to allow mod ammunition classes to work right on HUD.

 

Editor:

- Fixed bug with disappearing actors after lighting rebuild

 

Engine/General

- fixed memory leak in caching system

- fixed crash in GUIToolTip:raw()

- fixed bug in cache loading for crosshairs (custom crosshairs now appear correctly in menus)

- removed temporary sanity checks in projector code and pathfinding code (small performance improvement)

- gracefully handle negative delta time

- properly set GCurrentTime in UTV

- fixed resource induced memory leak in PixoResource

- more debugging to track down infrequent FALVoiceModule:ecode crash

- bForceSkelUpdate no longer true by default for pawns (still true by default for vehicles). Performance improvement (especially for servers), but mod authors relying on this feature may need to change the value for their pawns.

- fixed memory leak in swiming physics code

- many spelling/grammar error fixes

- friendly error messages for file loading problems caused by overheating or corrupt installs

- don't crash if non-Emitter has DT_Particle

- removed some VOIP log spam

- fixed installing korean version on Windows 98

 

Linux

- fixed CacheRecords.ucl handling on Linux

- Various client and server crash fixes

 

Mac

- fixed Mac clients reporting incorrect MD5s for packages and tripping security checks.

- Make MacOS version prevent user from ejecting the game DVD while game is running.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań. Otóż:

1. Jak zpauzować grę. Stawiam serwa, zaznaczam w opcjach, że admin może pauzować grę i nic :( Nie mogę. Bardzo mi na tym zależy, bo są momenty kiedy muszę coś zrobić, a po naciśnięciu escape gra dalej się toczy i tracę punkty :(

2. Na UT 2k3 w trybie Bombing Run, po naciśnięciu jakiegoś klawisza, pojawiała się aka niebieska kulka i pokazywała drogę do celu. Jak ją się wywołuje na UT2k4 ? Konfigu klawiatury nie zmieniałem, więc możecie podać ustawienie default :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań. Otóż:

1. Jak zpauzować grę. Stawiam serwa, zaznaczam w opcjach, że admin może pauzować grę i nic  :(  Nie mogę. Bardzo mi na tym zależy, bo są momenty kiedy muszę coś zrobić, a po naciśnięciu escape gra dalej się toczy i tracę punkty  :(

2. Na UT 2k3 w trybie Bombing Run, po naciśnięciu jakiegoś klawisza, pojawiała się aka niebieska kulka i pokazywała drogę do celu. Jak ją się wywołuje na UT2k4 ? Konfigu klawiatury nie zmieniałem, więc możecie podać ustawienie default  :)

1. Najlepiej nie graj kiedys musisz cos robic, rob przerwy miedzy meczami, a nie w grze, to nie bedziesz denerwowal innych graczy :wink:

2. chyba M i N - jedno do swojej bazy, drugie do przeciwnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...