draak Opublikowano 4 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2004 A co za sprzet, jakie stery itp? My nie wrozki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paszczu Opublikowano 4 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2004 Thnx, Daethar_Rumarth - niezły ten patent z zamkami, przyznam że chyba lepszy niż w poprzednich częściach. Gra niestety chodzi poniżej granicy grywalności a już na pewno za wolno żeby się nią w pełni nacieszyć, chociaż może to i dobrze bo sesja w pełni. Już wiem na co przeznaczę wakacyjny zarobek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 a u mnie ciemno jak w d.. u murzyna. Nic kompletnie niewidze, tak jakby wszuystkie tekstury były czarne. Jedyne co wyrużnia się to niebieskie ślady stóp na ziemi, pochodnie i niebo. Postaci ani budynków itd. niewidać :?Może wystarczy przestawić brightness :P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 No, mam ta gre. Musze powiedziec, ze pierwsza misja z odnalezieniem Bloodline Opal jest taka sobie. Narazie nie chce mi sie dalej grac. Gra nie utrzyma mnie przy sobie nawet tyle co Pandora Tomorrow. Moze sie jeszcze przemoge do tej gry. Nie chce mi sie w nia grac rowniez dlatego, ze ma przeza<span style="color:red;">[ciach!]</span>**** wymagania sprzetowe. Grafika na poziomie q3 z cieniami, a wymagania wieksze niz beta dooma 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 ta gra to niedopracowany badziew , ktorego podejrzewam, ze nawet nie testowali , tylko wypuscili pod presja czasu :P jeszcze takich jaj z zadna nie mialem :P na dodatek wymaga Catalystow 4.4 lub nowszych :P A problem mam taki - wystepuje w demie jak i wersji full: menu laduje sie pieknie ladnie ustawilem sobie rozdzialke na 1280 na 1024 (sprawdzalem tez inne rozdzielczosci) zeby na moim 17" LCD wszystko ladnie wygladalo :P to zarzucilem play bla bla laduje sie wyskakuje mi ekran juz widze niezla grafike - pokazuje sie ekran z jakims tekstem niebieskim daje OK. Chce grac dalej i na monitorku mam jakies cholerne paski a gra sie wiecha !!!!!!!!! Zmienilem nawet Catalyst z 4.5 na 4.4 - myslalem, ze to wina sterownikow. Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P Takze narazie uwazam, ze to totalnie niedopracowany i nieprzetestowany produkt :P I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P grrrrrrrrrrr..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P (...) I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P grrrrrrrrrrr..... Co to ża różnica CRT czy LCD, wali ci się przez sterowniki do radka tudziesz ustawienia, ect. Co do dzwięku to jest to juz powszechnie, że głównie liczy się Creative (ja mam AC97 i się tym nie przejmuję :P). Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony. A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 Na dodatek "Nvidia mean to be played" - nie zebym narzekal ale i tak to nic nie znaczy bo gierca niezlego kompa wymaga :( Gralem dalej i jest juz lepiej. I przeprasza, ze narzekalem na grafike. W niektorych momentach prawie sie zesralem jak zobaczylem te efekty. Niestety trzeba wylaczac AA :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony. A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?). Ustawienie wszystkiego na LOW nie wiele daje. U mnie jakies 2-3 FPS. Obejde sie bez nich nie tracac jakosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limerro Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P (...) I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P grrrrrrrrrrr..... Co to ża różnica CRT czy LCD, wali ci się przez sterowniki do radka tudziesz ustawienia, ect. Co do dzwięku to jest to juz powszechnie, że głównie liczy się Creative (ja mam AC97 i się tym nie przejmuję :P). Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony. A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?). nie mam wiesz zbytniego wyboru w Catalystach, bo skoro gra pracuje od wersji 4.4 to mam AZ DWIE MOZLIWOSCI - obie sprawdzilem :P To jest problem miedzy gra a monitorem LCD jak nic :/ Zreszta podobny problem byl na Message Board Thief III :/ Poza tym mam wszystko w porzadku nawet powylaczalem soft w tle antywiry i inne gady :/ DX 9.0b zainstalowany, grafika Hercus 8500 LE :/ do [gluteus maximus] i tyle :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 5 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2004 No, mam ta gre. Musze powiedziec, ze pierwsza misja z odnalezieniem Bloodline Opal jest taka sobie. Narazie nie chce mi sie dalej grac. Gra nie utrzyma mnie przy sobie nawet tyle co Pandora Tomorrow. Moze sie jeszcze przemoge do tej gry. Nie chce mi sie w nia grac rowniez dlatego, ze ma przeza<span style="color:red;">[ciach!]</span>**** wymagania sprzetowe. Grafika na poziomie q3 z cieniami, a wymagania wieksze niz beta dooma 3. i miedzy innymi dlatego zaluje ze nie istnieje juz Looking Glass Studio :( a za gre wzielo sie Ion Storm ehhhh szkoda gadac ps. gdyby jeszcze istnieli to moze doczekal bym sie kolejnej czesci System Shock ni i dobrze zrobionego Thiefa 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nierealny_52 Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Chłopaki wie ktoś może czy wyszedł jakiś patch , żeby odpalić to na 98?? Albo inaczej czy mają zamiar coś zrobić aby ta gra chodziła na 98?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stalin90 Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Mam problem. Po uruchomieniu thief3.exe gra poprostu nie odpala. Pokazuje sie jakis Message. Nie wiem co robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 OK, obadałem pełną wersje nowego Złodzieja. A więc pokolei: 1. Brak intra na początku ! Aż mi się słabo zrobiło. 2. A zrobiło jeszcze bardziej jak zobaczyłem super denne menu. Myslałem, ze poprawią je. A gdzie tam, badziewie do kwadratu. Kto nie widział menu z poprzednich części, niech sobie zerknie. Zadna gra nie miała tak klimatycznego menu jak Thieh 1 czy 2. 3. Po załadowaniu misji treningowej, komp się zresetował :| Nie wiedzieć czemu, musiałem podwyższyć napiecie na procka. Dziwne, bo np. Far Cry działał mi bez zarzutu. 4. Grafika w grze jest świetna, ale tylko wtedy gdy przypomnimy sobie poprzednie części. Nie mam mowy o plamach na teksturach czy ognia wykonanego z kilku wielokątów. Inaczej się sprawa przedstawia, gdy w kompie sioedzi Radek9800 a grafie brakuje PixelShadera. Ok, niby jest, ale takie efekty to sobie można w pupe wsadzić i przerobić na gaz (potem naturalnie puścić w eter). Noc wykonana jest bardzo dobrze. Te cienie i oswietlenie robi wrażenie, ale ewidentnie brakuje mi tu różnych połysków. Jak się panom z ION Storm nie chciało bardziej grzebac w DirectX9 to chociaż mogli to nadrobić lepszym teksturowaniem. A tak mamy tylko pozory. Z resztą tektury powinny mieć znacznie lepszą szczegółowosć. Doprawdy nie wiem dlaczego ta gra ma takie wymagania. Przecież grafika nie jest rewelacyjna, a jak niektórzy tu twierdzą gra chodzi tak sobie. Komentować tego nie bedę, bo u mnie biegała bez zająkniecia (ładowanie również szybkie). 5. Sterowność bardzo dobra. Garret zachwouje się bardzo realisty- cznie. Kotś ma jakieś wątpliwości ? Jakieś opóźnienia w grze ??? Nic z tych rzeczy. Gra się bardzo dobrze i wygodnie. 6. Interkacja na wysokim poziomie. Można przesuwac różne przedmioty, rzucać nimi itp. Jednym z ciekawszych momentów jest przykładowo zrzucenie jakieś beczki z wysokości. To samo tyczy się rzucaniem postaci, czy przewracaniem różnych przemiotów. Ogólnie podobnie jak w Far Cry'u. 7. Bardzo dobre udźwiekowienie. Co prawda słuchałem tylko na słuchawkach, ale średniowieczny świat czuje się doskonale. Chociaż same motywy dźwiękowe bardziej podobały mi się w poprzednich częściach. Nie ulega jednak watpliwości to, że efekty dxwiękowe są świetne. 8. Fabuły jeszcze nie rozkminiłem, ale magii to tu nie brakuje. Tylko mam duze obawy do różnych stworów. No cóż, w Thiefie1 czasem mnei raziły zachowania Zombiaków czy innego badziewia Ogólnie jestem zadowolony, ale spodziewałem się czegoś lepszego. Byłoby wszystko OK gdyby odali Intro, zmienili Menu i wrzucili PixelShader2.0. Zdecydowanie brakuje go na róznych metalowych elementach. A tak w sumie, to gdzie się zmienia detale gry. Ja tego w ogóle nie mogę znaleść. Tuż pzred uruchomieniem mogę wywołać jedynie informacje o karcie graficznej (PixelShader 1.4 -_-). Jadę na Omegach 4.5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hancock Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Lumperator - a włączales AA i Anizo ? - przy wlączonym gra strasznie tnie - a najciekawsze jest to ze nawet przy aa6 anizo16 widać wyraźne ząbki na krawedziach 8O a co do intro - to wydaje mi sie ze jest - ! wejdz to menu - i nieruszaj mychą przez jakis czas ! (nie wiem czy to jest to intro ale jakis filmik hehe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Ja nie gram przy AA. Wolę wyższą rozdziałkę. Ale Anizo włączę. heh... ale to menu po prostu mnie odstrasza. tak schrzanić... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 6 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2004 Chociaż przy odpowiedniej perspektywnie, gra robi wrażenie. W sumie Thief III nie zawiódł moich 4-letnich oczekiwań :) Problem tylko w tym, że nie mogę przejść pierwszego etapu. Mam wszystkie "zielone ptaszki", ale nie wiem co dalej robić. Zastanawiają mnie trochę takie dzrwi za kratami na samym dole (basement). Ktoś juz to przeszedł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Pierwszy etap po tutorialu? ten w zamku? jeśli tak to musisz skierować się do wyjścia (tam gdzie zaczynała się misja, taka duża brama). Jeszcze jedno słowo o przedmiotach i rzuczniu - też uważam, że jest niezłe ale z małym zastrzerzeniem - nieważne jak duzy/ciężki przedmiot lub ciało przeciwnika wezmę można nim rzucić jak piórkiem - no chyba, że Garet ma taką krzepę :P . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 No w morde jeża, przy tej duzej drewnianej bramie kreciłęm się jak owsik w d**pie i NIC. Gram na Easy i wykonałem wszystkie polecenia - tj. trzy zielone ptaszki. Zebrałem 78% kasy, ale nie wiem jak się perzedostać do nastepnej lokacji. To jest jakieś powalone. 3 zadania wykonane, jestem na dworzu (przy lwiej głowie), ale podchodząc do bramy nic się nie dzieje. Posiadam też jakiś klucz (a propos... jak używac kluczy ? Bo jak zauwazyłem pozostałe rzeczy wybierają się same - np. wytrzychy. Czyżby klucze też ?). Ale mnie to wnerwia. Aaa... szkoda, ze nie ma zegrara. W poprzeniej częsci był, ale beznadziejnie odliczał czas. Według mnie ta gra powinna mieć choć troche ograniczony czas. Byłoby ciekawiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 To jest wyjście - barama vis a vis zamku (dokładnie w miejscu gdzie rozpoczynamy misję). Trzeba tam wejść. Klucze używają się same tzn. nie potrzeba wytrychu. Co do zegara to nie byłbym zadowolony jakbym musiał się skaradać pod presją czasu :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Ivan, widzisz pierwszy screen ? Garret stoi niemal nad bramą. Z twojego screenu też widac to miejsce. Ale nie w tym rzecz. ja do tych drzwi podchodziłem wielokrotnie, ale nic się nie działo. Komletnie. Po prostu sa zamkniete i tyle. A tak w sumie, to używałeś jakiegoś klucza ? Bo ja go mam, ale jest w "spoczynku". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Napewno masz juz wszystkie zadania wykonane ? W Objects mozesz rolka od myszy jeszcze w dol zjechac. Moze tego nie uczyniles tak jak w menu z grafika skoro twierdzisz ze sie nie da grafy zmieniac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 jak kogoś nie satysfakcjonuje wydajność i ma ochote pogrzebać w zaawansowanych opcjach to polecam http://www.tweakguides.com/TDS_1.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Nie pamiętam czy w tej misji ale klucze się przydają (czasem). Niemniej jednak jak nie zlicza to pewnie coś przeoczyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lumperator Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 OK, mozna powiedzieć, ze jestem głąb. Rzeczywiscie nie skorzysta- łem z cudownego mechanizmu przewijającego zwanego potocznie rolką :) Już wszystko jasne :) Teraz małe sprostowanie do grafiki. Multitexturing 4x daje poprawę jakosci obrazu (sporo lepiej wyglądają tekstury). Widać jak łądnie jedna nakłada się na drugą i tworzy większy realizm (np. oswietlenie sciany, wyższa szczegółowosc itp). Ale wciąż zastosowany PixelShader jest na znikomym poziomie. Chociaż jest jeden moment, w którym ładnie został wykorzystany - FlashBomb^^ OK... idę trzskać. Wreszcie na dworze ciemno ^____^ aaaa wąłśnie... byłbym zapomniał. 4x Multi i rwie mi ładnie :((( Co oni z tej gry zrobili ?? Faktycznie teraz far Cry chodzi mi o niebo lepiej. Czym oni obciążyli ten silnik. Ramu wiecej nie potrzebuje, bo dysk nie pracuje przy doczytywaniu. Coś tu jest nie tak. Ta gra jest niedopracowana. Trzeba czekac na jakieś patche, bo tak się nie da grać :((((( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 Lumperator zobaczysz grafike w Stonemarket w tych waskich uliczkach to oslepniesz od pixel shadera. Podam screena moze cos tam odzwierdziedli... ...stay tuned Update. Nie wiele widac poniewaz ta gra z zalozenia ma byc ciemna. Do tego zawsze na tym forum screeny sa ciemne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 7 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2004 OK... idę trzskać. Wreszcie na dworze ciemno ^____^O tak to jest potrzebne :twisted: a dodatkowo dodaje jeszcze klimatu - teraz jestem w jakimś opuszczonym, spalonym szpitalu - scarrry :roll: 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swy Opublikowano 8 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2004 witam nie wiem czy bylo, ale jak ktos ma rzeczywiscie problemy z wydajnoscia to duzo pomaga wylaczenie vsync. nie zmienia to faktu ze gra ma kosmiczne wymagania :? a co do calej gry to na poczatku podchodzilem do niej sceptycznie. jednak w drugiej misji niezle mnie wciagnelo - niesamowity klimat (Kaeres - te rurki wczoraj w nocy ogladalem - wypasione :D ). przy okazji gram tez w undying - takze klimat grozy mam na wysokim poziomie :D 8) pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piniusz Opublikowano 8 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2004 Wgralem demo Thief'a III, odpalilem i zakonczylem. Przy mojej konfiguracji gra tnie sie w treningu. Zmniejszylem cienie do monimum, dalej tnie. Przyzwyczailem sie do grafiki min.40-50fps. Czekam na poprawki:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2004 Czyli ewidentnie zwalony silnik. Ale przerzucili go zywcem z DeusEx 2 wiec dziwic sie nie powinnismy. Dobrze, ze gierka wciaga bo nawet juz nie zaywazam tych 15-20 fps :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziobak Opublikowano 8 Czerwca 2004 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2004 Grałem dziś............. No niestety, ale znów spartolili gierkę podobnie jak Deusa EX 2. Totalnie niezoptymalizowany engine. Grafa w sumie nie zachwyca a działa jakby chciało a nie mogło. :? BTW: pewnie zaraz wpadnie tu robot i napisze, że to wina mojego 9100 :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...