Skocz do zawartości
daFojtek

Thief 3: Deadly Shadows

Rekomendowane odpowiedzi

Thnx, Daethar_Rumarth - niezły ten patent z zamkami, przyznam że chyba lepszy niż w poprzednich częściach. Gra niestety chodzi poniżej granicy grywalności a już na pewno za wolno żeby się nią w pełni nacieszyć, chociaż może to i dobrze bo sesja w pełni. Już wiem na co przeznaczę wakacyjny zarobek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie ciemno jak w d.. u murzyna. Nic kompletnie niewidze, tak jakby wszuystkie tekstury były czarne. Jedyne co wyrużnia się to niebieskie ślady stóp na ziemi, pochodnie i niebo. Postaci ani budynków itd. niewidać :?

Może wystarczy przestawić brightness :P .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, mam ta gre.

Musze powiedziec, ze pierwsza misja z odnalezieniem Bloodline Opal jest taka sobie.

Narazie nie chce mi sie dalej grac. Gra nie utrzyma mnie przy sobie nawet tyle co Pandora Tomorrow.

Moze sie jeszcze przemoge do tej gry.

Nie chce mi sie w nia grac rowniez dlatego, ze ma przeza<span style="color:red;">[ciach!]</span>**** wymagania sprzetowe.

Grafika na poziomie q3 z cieniami, a wymagania wieksze niz beta dooma 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta gra to niedopracowany badziew , ktorego podejrzewam, ze nawet nie testowali , tylko wypuscili pod presja czasu :P

jeszcze takich jaj z zadna nie mialem :P

na dodatek wymaga Catalystow 4.4 lub nowszych :P

 

A problem mam taki - wystepuje w demie jak i wersji full:

menu laduje sie pieknie ladnie ustawilem sobie rozdzialke na 1280 na 1024 (sprawdzalem tez inne rozdzielczosci) zeby na moim 17" LCD wszystko ladnie wygladalo :P to zarzucilem play bla bla laduje sie wyskakuje mi ekran juz widze niezla grafike - pokazuje sie ekran z jakims tekstem niebieskim daje OK. Chce grac dalej i na monitorku mam jakies cholerne paski a gra sie wiecha !!!!!!!!!

Zmienilem nawet Catalyst z 4.5 na 4.4 - myslalem, ze to wina sterownikow.

Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P

Takze narazie uwazam, ze to totalnie niedopracowany i nieprzetestowany produkt :P

I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P

grrrrrrrrrrr.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P

(...)

I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P

grrrrrrrrrrr.....

Co to ża różnica CRT czy LCD, wali ci się przez sterowniki do radka tudziesz ustawienia, ect.

 

Co do dzwięku to jest to juz powszechnie, że głównie liczy się Creative (ja mam AC97 i się tym nie przejmuję :P).

 

Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony.

A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek "Nvidia mean to be played" - nie zebym narzekal ale i tak to nic nie znaczy bo gierca niezlego kompa wymaga :(

 

Gralem dalej i jest juz lepiej. I przeprasza, ze narzekalem na grafike. W niektorych momentach prawie sie zesralem jak zobaczylem te efekty. Niestety trzeba wylaczac AA :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony.  

A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?).

Ustawienie wszystkiego na LOW nie wiele daje. U mnie jakies 2-3 FPS.

Obejde sie bez nich nie tracac jakosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Panowie z Ion Storm i Eidos nie uwzgledniaja monitorow LCD w swoich produktach :P

(...)

I na dodatek liza tylek firmie Creative - opcje dzwieku sa dla Creative a przy SoundStorm mam tylko Audio Hardwarre Mixing :P

grrrrrrrrrrr.....

Co to ża różnica CRT czy LCD, wali ci się przez sterowniki do radka tudziesz ustawienia, ect.

 

Co do dzwięku to jest to juz powszechnie, że głównie liczy się Creative (ja mam AC97 i się tym nie przejmuję :P).

 

Kaeres, dalej jest lepiej pograj trochę może się przekonasz - mnie się nawet zaczeło podobać a na początku też byłem sceptycznie nastawiony.

A wymagania czy aby takie wysokie :? może jak ustawiacie wszystko na max, a moze to brak dx9 :P (btw. czy ta gra wykorzystuje shadery 2.0?).

nie mam wiesz zbytniego wyboru w Catalystach, bo skoro gra pracuje od wersji 4.4 to mam AZ DWIE MOZLIWOSCI - obie sprawdzilem :P

To jest problem miedzy gra a monitorem LCD jak nic :/

Zreszta podobny problem byl na Message Board Thief III :/

Poza tym mam wszystko w porzadku nawet powylaczalem soft w tle antywiry i inne gady :/ DX 9.0b zainstalowany, grafika Hercus 8500 LE :/

do [gluteus maximus] i tyle :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, mam ta gre.

Musze powiedziec, ze pierwsza misja z odnalezieniem Bloodline Opal jest taka sobie.

Narazie nie chce mi sie dalej grac. Gra nie utrzyma mnie przy sobie nawet tyle co Pandora Tomorrow.

Moze sie jeszcze przemoge do tej gry.

Nie chce mi sie w nia grac rowniez dlatego, ze ma przeza<span style="color:red;">[ciach!]</span>**** wymagania sprzetowe.

Grafika na poziomie q3 z cieniami, a wymagania wieksze niz beta dooma 3.

i miedzy innymi dlatego zaluje ze nie istnieje juz Looking Glass Studio :( a za gre wzielo sie Ion Storm ehhhh szkoda gadac

 

 

ps. gdyby jeszcze istnieli to moze doczekal bym sie kolejnej czesci System Shock ni i dobrze zrobionego Thiefa 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość nierealny_52

Chłopaki wie ktoś może czy wyszedł jakiś patch , żeby odpalić to na 98?? Albo inaczej czy mają zamiar coś zrobić aby ta gra chodziła na 98??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, obadałem pełną wersje nowego Złodzieja.

A więc pokolei:

 

1. Brak intra na początku ! Aż mi się słabo zrobiło.

 

2. A zrobiło jeszcze bardziej jak zobaczyłem super denne menu.

Myslałem, ze poprawią je. A gdzie tam, badziewie do kwadratu.

Kto nie widział menu z poprzednich części, niech sobie zerknie.

Zadna gra nie miała tak klimatycznego menu jak Thieh 1 czy 2.

 

3. Po załadowaniu misji treningowej, komp się zresetował :|

Nie wiedzieć czemu, musiałem podwyższyć napiecie na procka.

Dziwne, bo np. Far Cry działał mi bez zarzutu.

4. Grafika w grze jest świetna, ale tylko wtedy gdy przypomnimy

sobie poprzednie części. Nie mam mowy o plamach na

teksturach czy ognia wykonanego z kilku wielokątów. Inaczej

się sprawa przedstawia, gdy w kompie sioedzi Radek9800

a grafie brakuje PixelShadera. Ok, niby jest, ale takie efekty

to sobie można w pupe wsadzić i przerobić na gaz (potem

naturalnie puścić w eter). Noc wykonana jest bardzo dobrze.

Te cienie i oswietlenie robi wrażenie, ale ewidentnie brakuje

mi tu różnych połysków. Jak się panom z ION Storm nie chciało

bardziej grzebac w DirectX9 to chociaż mogli to nadrobić

lepszym teksturowaniem. A tak mamy tylko pozory.

Z resztą tektury powinny mieć znacznie lepszą szczegółowosć.

Doprawdy nie wiem dlaczego ta gra ma takie wymagania.

Przecież grafika nie jest rewelacyjna, a jak niektórzy tu twierdzą

gra chodzi tak sobie. Komentować tego nie bedę, bo u mnie

biegała bez zająkniecia (ładowanie również szybkie).

 

5. Sterowność bardzo dobra. Garret zachwouje się bardzo realisty-

cznie. Kotś ma jakieś wątpliwości ? Jakieś opóźnienia w grze ???

Nic z tych rzeczy. Gra się bardzo dobrze i wygodnie.

 

6. Interkacja na wysokim poziomie. Można przesuwac różne

przedmioty, rzucać nimi itp. Jednym z ciekawszych momentów

jest przykładowo zrzucenie jakieś beczki z wysokości.

To samo tyczy się rzucaniem postaci, czy przewracaniem

różnych przemiotów. Ogólnie podobnie jak w Far Cry'u.

 

7. Bardzo dobre udźwiekowienie. Co prawda słuchałem tylko na

słuchawkach, ale średniowieczny świat czuje się doskonale.

Chociaż same motywy dźwiękowe bardziej podobały mi się

w poprzednich częściach. Nie ulega jednak watpliwości to, że

efekty dxwiękowe są świetne.

 

8. Fabuły jeszcze nie rozkminiłem, ale magii to tu nie brakuje.

Tylko mam duze obawy do różnych stworów. No cóż, w Thiefie1

czasem mnei raziły zachowania Zombiaków czy innego badziewia

 

Ogólnie jestem zadowolony, ale spodziewałem się czegoś lepszego.

Byłoby wszystko OK gdyby odali Intro, zmienili Menu i wrzucili

PixelShader2.0. Zdecydowanie brakuje go na róznych metalowych

elementach.

 

A tak w sumie, to gdzie się zmienia detale gry. Ja tego w ogóle

nie mogę znaleść. Tuż pzred uruchomieniem mogę wywołać

jedynie informacje o karcie graficznej (PixelShader 1.4 -_-).

Jadę na Omegach 4.5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lumperator - a włączales AA i Anizo ? - przy wlączonym gra strasznie tnie - a najciekawsze jest to ze nawet przy aa6 anizo16 widać wyraźne ząbki na krawedziach 8O

 

a co do intro - to wydaje mi sie ze jest - !

wejdz to menu - i nieruszaj mychą przez jakis czas !

(nie wiem czy to jest to intro ale jakis filmik hehe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chociaż przy odpowiedniej perspektywnie, gra robi wrażenie.

W sumie Thief III nie zawiódł moich 4-letnich oczekiwań :) Problem

tylko w tym, że nie mogę przejść pierwszego etapu. Mam wszystkie

"zielone ptaszki", ale nie wiem co dalej robić. Zastanawiają mnie trochę

takie dzrwi za kratami na samym dole (basement). Ktoś juz to przeszedł?

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy etap po tutorialu? ten w zamku? jeśli tak to musisz skierować się do wyjścia (tam gdzie zaczynała się misja, taka duża brama).

 

Jeszcze jedno słowo o przedmiotach i rzuczniu - też uważam, że jest niezłe ale z małym zastrzerzeniem - nieważne jak duzy/ciężki przedmiot lub ciało przeciwnika wezmę można nim rzucić jak piórkiem - no chyba, że Garet ma taką krzepę :P .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w morde jeża, przy tej duzej drewnianej bramie kreciłęm się

jak owsik w d**pie i NIC. Gram na Easy i wykonałem wszystkie

polecenia - tj. trzy zielone ptaszki. Zebrałem 78% kasy, ale nie

wiem jak się perzedostać do nastepnej lokacji. To jest jakieś

powalone. 3 zadania wykonane, jestem na dworzu (przy lwiej

głowie), ale podchodząc do bramy nic się nie dzieje. Posiadam też

jakiś klucz (a propos... jak używac kluczy ? Bo jak zauwazyłem

pozostałe rzeczy wybierają się same - np. wytrzychy. Czyżby

klucze też ?). Ale mnie to wnerwia. Aaa... szkoda, ze nie ma

zegrara. W poprzeniej częsci był, ale beznadziejnie odliczał czas.

Według mnie ta gra powinna mieć choć troche ograniczony czas.

Byłoby ciekawiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

To jest wyjście - barama vis a vis zamku (dokładnie w miejscu gdzie rozpoczynamy misję). Trzeba tam wejść.

 

Klucze używają się same tzn. nie potrzeba wytrychu.

 

Co do zegara to nie byłbym zadowolony jakbym musiał się skaradać pod presją czasu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ivan, widzisz pierwszy screen ? Garret stoi niemal nad bramą.

Z twojego screenu też widac to miejsce. Ale nie w tym rzecz.

ja do tych drzwi podchodziłem wielokrotnie, ale nic się nie działo.

Komletnie. Po prostu sa zamkniete i tyle. A tak w sumie, to

używałeś jakiegoś klucza ? Bo ja go mam, ale jest w "spoczynku".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, mozna powiedzieć, ze jestem głąb. Rzeczywiscie nie skorzysta-

łem z cudownego mechanizmu przewijającego zwanego potocznie

rolką :) Już wszystko jasne :)

 

Teraz małe sprostowanie do grafiki. Multitexturing 4x daje

poprawę jakosci obrazu (sporo lepiej wyglądają tekstury). Widać

jak łądnie jedna nakłada się na drugą i tworzy większy realizm

(np. oswietlenie sciany, wyższa szczegółowosc itp). Ale wciąż

zastosowany PixelShader jest na znikomym poziomie. Chociaż jest

jeden moment, w którym ładnie został wykorzystany - FlashBomb^^

 

OK... idę trzskać. Wreszcie na dworze ciemno ^____^

 

aaaa wąłśnie... byłbym zapomniał.

4x Multi i rwie mi ładnie :((( Co oni z tej gry zrobili ??

Faktycznie teraz far Cry chodzi mi o niebo lepiej. Czym oni obciążyli

ten silnik. Ramu wiecej nie potrzebuje, bo dysk nie pracuje przy

doczytywaniu. Coś tu jest nie tak. Ta gra jest niedopracowana. Trzeba

czekac na jakieś patche, bo tak się nie da grać :(((((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lumperator zobaczysz grafike w Stonemarket w tych waskich uliczkach to oslepniesz od pixel shadera.

Podam screena moze cos tam odzwierdziedli...

 

...stay tuned

 

 

Update.

Nie wiele widac poniewaz ta gra z zalozenia ma byc ciemna. Do tego zawsze na tym forum screeny sa ciemne.

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

nie wiem czy bylo, ale jak ktos ma rzeczywiscie problemy z wydajnoscia to duzo pomaga wylaczenie vsync.

 

nie zmienia to faktu ze gra ma kosmiczne wymagania :?

 

a co do calej gry to na poczatku podchodzilem do niej sceptycznie. jednak w drugiej misji niezle mnie wciagnelo - niesamowity klimat (Kaeres - te rurki wczoraj w nocy ogladalem - wypasione :D ).

 

przy okazji gram tez w undying - takze klimat grozy mam na wysokim poziomie :D 8)

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem dziś.............

No niestety, ale znów spartolili gierkę podobnie jak Deusa EX 2. Totalnie niezoptymalizowany engine. Grafa w sumie nie zachwyca a działa jakby chciało a nie mogło. :?

 

BTW: pewnie zaraz wpadnie tu robot i napisze, że to wina mojego 9100 :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...