Skocz do zawartości
snc

Dragon Age 1 / 2 / Inquisition / The Veilguard - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

zaczynam przygode z DAO, co polecacie, wybrac 3 postacie i pakowac je na maksa, czy rownomiernie rozwijac cala druzyne?

od kogo uczyc sie specjalizacji (Berserker itp.)?

czy warto sie przejmowac poparciem poszczegolnych postaci, faktycznie moga odejsc gdy im za duzo spadnie poparcia? jak zadowolic 'wszystkich'...

 

Skup się na 3 postaciach, wybór dostosuj do swojego stylu gry. Postacie które bedą w obozie i tak bedą levelowały i potem im bedziesz mógł przyznać punkty i umiejętności. Ja grałem wojakiem z mieczem dwuręcznym i dodatkowo miałem Alistera, Morrigan i Wynne. Dlaczego tak ? Alister od połowy gry to był bardzo dobrze rozwinięty w walce tarczą i był swego rodzaju murem i mięsem na którym wrogowie mogli się skupić ale moja główna taktyka polegała na współpracy Wynne i Morrigan = Wynne rzuca glif odepchniecia potem glif paraliżu (powstaje combos) czasami do tego trzęsienie ziemi potem Morrigan rzuca zime i burze ;). Polecam ten filmik:
pokazana jest tam ta taktyka.

 

Specjalizacji Berserkera można się nauczyć od krasnoluda z Orazammaru albo w Denerim kupić u krasnoluda na targu ;).

 

Tak warto się przejmować poparciem poszczególnych postaci. Jak widać ja miałem Morrigan, Wynne i Alistera czesto przemyślenia Morrigan kolidowały z tymi dwoma jak i z moim tokiem myślenia a mimo to miałem u niej 100% poparcia jak i u Alistera, u Wynne 94 ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekupstwo & lizusostwo & trochę obłudy = wszyscy Cię lubią na maxa :)

 

A co do drużyny to byle mieć dwóch magów - leczą i masakrują, reszta drużyny odciąga wrogów. Z resztą poziom innych członków bandy rośnie w miarę równo - ja grałem od połowy zgraną czwórką, a reszta na koniec miała podobny poziom doświadczenia. Kwestia ustawienia i przyzwyczajenia się do obranej taktyki.

 

Dzisiaj zabieram się za dodatek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja skonczylem :) Nie zrobilem ze dwoch czy trzech pobocznych questow, ale na szczescie nie nadzialem sie na zadne istotne bugi. Dodatek sympatyczny, ale jednak troche szkoda, ze tuz po finalowej walce juz sa napisy koncowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie sobie zakupilem za punkty Bioware dodatek Kroniki Mrocznych Pomiotow, odliczylo punkty, zassalo sie... a nie mam dostepu - NIE MOZNA ZALADOWAC MODULU, a w zainstalowanych dodatkach mam info ze do tego dodatku jest BRAK DOSTEPU... i co jeszcze dziwniejsze, nadal w opcjach do sciagniecia mam ten DLC za kolejne 400pkt... WTF?

jeszcze dziwniejsze jest to ze jak klikne na odswiezanie liczby pkt. to DLC znika z zawartosci do pobrania a w zainstalowanych mam DLC jako dostepny... po probie uruchomienia wywala NIE MOZNA ZALADOWAC MODULU... i tak w kolko...

jest jakis polski support tej gry? do kogo pisac w tej sprawie? moze da sie jakos recznie odinstalowac zawartosc (zeby jeszcze raz zassac)...

 

edit: zadzialalo skasowanie tego dodatku recznie (przeniesienie w inne miejsce) i skopiowanie powrotne... dodatek jest dostepny...

ale boje sie ze beda problemy ze sciagnieciem dodatkow w przypadku reinstalowania gry...

Edytowane przez ernik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już od pewnego czasu docierają do nas kolejne szczątki informacji na temat Dragon Age 2. Wiele wskazuje, że właśnie dzisiaj gra zostanie wreszcie oficjalnie ujawniona.

 

Dołączona grafika

 

Wszystko za sprawą wczorajszego wpisu na oficjalnym koncie Twitter należącym do Bioware, w którym obiecano, że dla fanów tego studia dzisiejszy dzień będzie wspaniały. Wszyscy spodziewają się oczywiście ujawnienia nowej gry i to właśnie druga część Dragon Age wydaje się najbardziej prawdopodobna. Wczoraj, przy okazji ogłaszania zmian, jakie zajdą w obsłudze Warhammer Online Electronic Arts opisało Bioware jako doświadczonych twórców gier RPG, którzy obecnie pracują nad DLC do Mass Effect 2, Star Wars: The Old Republic oraz właśnie Dragon Age 2. Wydaje się, że dział prasowy EA popełnił tu po prostu mały falstart.

 

Dodatkową wskazówką jest fakt, że magazyn Game Informer dzisiaj ujawni okładkę następnego wydania. Tradycyjnie lądują na niej artworki z nowych produkcji ujawnianych w danym numerze. Ostatnią wskazówkę zawiera sam wspomniany wpis na serwisie Twitter, gdzie zamiast słowa „tomorrow” (czyli „jutro”) użyto sformułowania „2morrow”. Jest to forma stosowana zwykle by obejść ograniczenia liczby znaków we wpisywanych wiadomościach, jednak w tym przypadku do osiągnięcia limitu brakowało jeszcze dużo. Użycie numeru dwa może więc sugerować o jaką grę chodzi.

 

Niezależnie od tego, jaki będzie finał całego tego zamieszania, jedno jest pewne – szykuje się emocjonujący dzień dla fanów Bioware. My trzymamy rękę na pulsie i poinformujemy was o dalszym rozwoju wypadków, gdy tylko usłyszymy coś konkretnego.

 

No fajnie, że szykuje się kontynuacja. W prawdzie w jedynkę nie grałem (czekam za zakupem do 17-stego jak pojawi się w ea classics za 49,90..), ale widziałem u znajomego, który także jest fanem gatunku i szczerze polecał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się, że oficjalna wiadomość iż BioWare pracuje nad DA2 już była spory czas temu, co więcej jak dobrze pamiętam to premiera była przewidywana na wiosnę 2011. Oby tylko obrali trochę inną drogę niż w DA1, mam na myśli znaczniej mniej ale za to ciekawszych walk, a także więcej ciekawych i mniej sztampowych wątków fabularnych.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kreator postaci jako-taki bedzie, ale raczej wiele wskazuje, ze z gry wyjdzie taki drugi Mass Effect, czyli jedna postac z opcja wyboru plci i klasy, rasa z gory zdefiniowana. Szkoda, bo DA dawal spore mozliwosci konfiguracji zachecajac jednoczesnie do przejscia gry nawet kilka razy grajac postracia, ktora wywodzi sie z zupelnie innego srodowiska. Ciekawe o ile ograniczenie scenariusza do 1 postaci i jednej historii skroci gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kreator postaci jako-taki bedzie, ale raczej wiele wskazuje, ze z gry wyjdzie taki drugi Mass Effect, czyli jedna postac z opcja wyboru plci i klasy, rasa z gory zdefiniowana. Szkoda, bo DA dawal spore mozliwosci konfiguracji zachecajac jednoczesnie do przejscia gry nawet kilka razy grajac postracia, ktora wywodzi sie z zupelnie innego srodowiska. Ciekawe o ile ograniczenie scenariusza do 1 postaci i jednej historii skroci gre.

 

Czemu od razu zakladasz, ze jasne zdefiniowanie biografii postaci musi skrocic gre?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bohater rzecz jasna ważny. Osobiście wolałbym, aby w nowej odsłonie było znacznie więcej lokacji pobocznych z zadaniami odkrywczymi typu: Poszukiwanie urny z prochami Andrasty, forteca strażników, misja z Shale itp. Baldur's 2 był pod tym względem zarąbisty! Nie wiem jak Wy, ale u mnie właśnie tego typu misje sprawiały najlepszą frajdę z gry i dawały mały dreszczyk. Zwłaszcza jak przychodziło walczyć z jakimś niewyjaśnionym złem lub inna pokraką na końcu :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu od razu zakladasz, ze jasne zdefiniowanie biografii postaci musi skrocic gre?

 

Zazwywczaj te dwie rzeczy sie ze soba lacza. Jedna grywalna postac to jedna historia, jeden poczatek. W przypadku pierwszego DA kazda rasa zaczynala inaczej co troche rozgrywke wydluzalo. W dodatku, w zaleznosci od rasy, ktora sie gralo reakcja NPCow i dialogi rowniez potrafily sie roznic. Tu tego nie bedzie, choc z drugiej strony Mass Effect (zarowno 1 jak i 2) pokazal, ze i taka gra wcale krotka byc nie musi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zazwywczaj te dwie rzeczy sie ze soba lacza. Jedna grywalna postac to jedna historia, jeden poczatek. W przypadku pierwszego DA kazda rasa zaczynala inaczej co troche rozgrywke wydluzalo. W dodatku, w zaleznosci od rasy, ktora sie gralo reakcja NPCow i dialogi rowniez potrafily sie roznic. Tu tego nie bedzie, choc z drugiej strony Mass Effect (zarowno 1 jak i 2) pokazal, ze i taka gra wcale krotka byc nie musi.

 

Z tym "zazwyczaj" bym uwazal, bo ile jest erpegow, ktore nie daja mozliwosci dowolnej kreacji postaci? A ile z nich jest krotkich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna "dobra" wiadomość: link

 

W takich chwilach zawsze nachodzi mnie pytanie, jak beda wygladaly gry np za 5lat. Czy sterowanie w zrecznosciowkach zostanie ograniczone do jednego przycisku, rpg do 3 opcji dialogowych, wyscigi samochodowe do dodwania gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu za 5 lat, przecież już powstała na PS3 gra Bayonetta która ma jakiś tam tryb, w którym postać sama chodzi skacze itd. jedynie wystarczy wciskać jeden przycisk od ataku, a sama będzie comba robić.

 

A co do tematu, wielka szkoda, że chcą okaleczyć tą gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takich chwilach zawsze nachodzi mnie pytanie, jak beda wygladaly gry np za 5lat. Czy sterowanie w zrecznosciowkach zostanie ograniczone do jednego przycisku, rpg do 3 opcji dialogowych, wyscigi samochodowe do dodwania gazu?

 

No właśnie.. ostatnie crpg w starym, dobrym stylu jakie miałem w łapach to był nwn, teraz zacząłem dragon age i już widzę na przestrzeni lat w jakim kierunku to zmierza, oznaczone na mapie gdzie mamy iść, używanie zdolności i czarów niczym w mmorpg - bez manualnego sterowania, tylko tab-targetowanie, 1-2-3-spell i jazda.

Jedyna nadzieja w fabule, bo uproszczenia są, były i będą nie ma co do tego najmniejszych wątpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...