Skocz do zawartości
Lumperator

3DMark05 - zagłada sprzętu.

Rekomendowane odpowiedzi

3DMark Score........... 1864 3DMarks

GT1 - Return To Proxycon........... 8,1 FPS

GT2 - Firefly Forest........... 5,0 FPS

GT3 - Canyon Flight........... 10,3 FPS

CPU Score........... 3502 CPUMarks

CPU Test........... 11,9 FPS

CPU Test........... 22,8 FPS

Fill Rate - Single-Texturing........... 1641,4 MTexels/s

Fill Rate - Multi-Texturing........... 2389,8 MTexels/s

Pixel Shader........... 42,5 FPS

Vertex Shader - Simple........... 39,8 MVertices/s

Vertex Shader - Complex........... 21,6 MVertices/s

8 Triangles........... 4,4 Triangles/s

32 Triangles........... 17,3 MTriangles/s

128 Triangles........... 68,4 MTriangles/s

512 Triangles........... 98,5 MTriangles/s

2048 Triangles........... 98,9 MTriangles/s

32768 Triangles........... 98,9 MTriangles/s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla tych co nie widzieli plynnie to

3Dmark05 game test 2 640x480 AFx4 ..avi 30fps 24MB

he

Chaos, dziekowa za filmik

niektórzy, a nawet większość chyba, nie mogą zobaczyć testu wogóle, co dopiero plynnie

 

btw: metoda nagrywania filmów z bmp lub tga jest znana milośnikom tworzenia filmów z q3 :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc niech ktos mi powie dslaczego na taktowaniu 250/400 mam 334pkty , a na 390/480 367pkt? wiadaomo ze to malo jak... ale tylko to mnie zastanawia a i taka moja uwaga co z tego ze jest 2005 jak nawet takich gier wymagajacych nie zrobia przez 1 rok dla mnie mogli by go nazwac 2006 spokojnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc niech ktos mi powie dslaczego na taktowaniu 250/400 mam 334pkty , a na 390/480 367pkt? wiadaomo ze to malo jak... ale tylko to mnie zastanawia a i taka moja uwaga co z tego ze jest 2005 jak nawet takich gier wymagajacych nie zrobia przez 1 rok dla mnie mogli by go nazwac 2006 spokojnie

Bo FXy to niestety bardzo nieudana konstrukcja, ciesz się, że masz 5200, bo jak byś się wpieprzył w 5950, to byś i tak miał mniej, niż ja mam :lol:

Sprzedaj jak najszybciej ten szajs i kup sobie Radeona 9550, na nim uzyskasz 1500PKT, czyli wiecej, niż najlepszy FX!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla tych co nie widzieli plynnie to

3Dmark05 game test 2 640x480 AFx4 ..avi 30fps 24MB

Masz moze takie filmiki ze wszystkich testow ?

Ja mam, ale razem ważą 70MB! Komu mogę je przeslać, co by je na serwer wrzucił??? Mogę przeslać np. przez gg, albo wrzucić od razu na serwer! I, to jakie mam aviki! :P

720x512 (wycięta metka) 30FPS, wysoki Bitrate (~2500bkps) :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla tych co nie widzieli plynnie to

3Dmark05 game test 2 640x480 AFx4 ..avi 30fps 24MB

Masz moze takie filmiki ze wszystkich testow ?

mam tylko ze z testu 1 wazy 94mb a z 3-ciego 74 .. moge to kompresowac wiecej, zeby mniej zajmowaly .. ale bedzie brzydko juz

nie mowiac o tym ze moj lycos juz pełny

.. te sa w quality 95% .. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla tych co nie widzieli plynnie to

3Dmark05 game test 2 640x480 AFx4 ..avi 30fps 24MB

Masz moze takie filmiki ze wszystkich testow ?

Ja mam, ale razem ważą 70MB! Komu mogę je przeslać, co by je na serwer wrzucił??? Mogę przeslać np. przez gg, albo wrzucić od razu na serwer! I, to jakie mam aviki! :P

720x512 (wycięta metka) 30FPS, wysoki Bitrate (~2500bkps) :D

Pliz, zapodajcie to jakos.

70MB to pikus w dzisiejszych czasach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja sobie zrobilem 3 filmiki (zgralem je 640x480 do bmp) i virtuadubem (image sequence) zrobilem xvidem 95% 1st pass

tak na pamiatke (lacznie maja 130mb), najbardziej podoba mi sie CANYON i ten potwor :o

dzieki chaos za koncepcje ;]

 

dla fanow:

3DMark2005-gt1-Return_To_Proxycon-RIP.avi (53mb) bitrate: 4286 kb/s

3DMark2005-gt2-Firefly_Forest-RIP.avi (29mb) bitrate: 3944 kb/s

3DMark2005-gt3-Canyon_Flight-RIP.avi (38mb) bitrate: 4252 kb/s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie jakby umiec fajnie kompresowac ..

to np film zajmuje 700mb a masz z 90 minut w nim ..

Wychodzi niecale 8mb na minute ...

nie wiem jak to robia .. ale wtedy całe te testy nie zajmowalyby wiecej niz 40mb :) a jakosc by wymiatala .. kiedys musz zgłebic tajniki tego kompresowania

 

dzieki chaos za koncepcje ;]

ja juz tak z 03 renderowalem na gf2mx ... tak tak .. byl directx SDK i mozna bylo image rasterizerem machnac nawet nawet nature 2.0 na gf2mx :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja sobie zrobilem 3 filmiki (zgralem je 640x480 do bmp) i virtuadubem (image sequence) zrobilem xvidem 95% 1st pass

tak na pamiatke (lacznie maja 130mb), najbardziej podoba mi sie CANYON i ten potwor :o

dzieki chaos za koncepcje ;]

 

dla fanow:

3DMark2005-gt1-Return_To_Proxycon-RIP.avi (53mb) bitrate: 4286 kb/s

3DMark2005-gt2-Firefly_Forest-RIP.avi (29mb) bitrate: 3944 kb/s

3DMark2005-gt3-Canyon_Flight-RIP.avi (38mb) bitrate: 4252 kb/s

Wielkie dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie jakby umiec fajnie kompresowac .. to np film zajmuje 700mb a maz z 90 minut .. to wychodzi nie cale 8mb na minute ...

nie wiem jak to robia .. ale wtedy całe te testy nie zajmowalyby wiecej niz 40mb :) a jakos by wymiatala .. kiedys musz zgłebic tajniki tego kompresowania

akurat sie tak sklada ze ja sie zajmuje ripowaniem pewnych rzeczy i moge cos na ten temat powiedziec

to polega na tym ze jak jest np film ktory ma 90minut to oddziela sie dzwiek i koduje na mp3 badz ac3, a samo video oblicza sie i skoro ma byc na 700mb srednio 1,5h wychodzi 850 kb/s bitrate, przy >1,50 min robi sie 2 x700mb i bitarate odpowiednio wychodzi ~1200kb :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe ja sobie zrobilem 3 filmiki (zgralem je 640x480 do bmp) i virtuadubem (image sequence) zrobilem xvidem 95% 1st pass

tak na pamiatke (lacznie maja 130mb), najbardziej podoba mi sie CANYON i ten potwor :o

dzieki chaos za koncepcje ;]

 

dla fanow:

3DMark2005-gt1-Return_To_Proxycon-RIP.avi (53mb) bitrate: 4286 kb/s

3DMark2005-gt2-Firefly_Forest-RIP.avi (29mb) bitrate: 3944 kb/s

3DMark2005-gt3-Canyon_Flight-RIP.avi (38mb) bitrate: 4252 kb/s

Może Ci wyślę te moje, co. One są 2pass i mają AAx4 i AFx8???

To je byś udostępnił?! Poza tym są mniejsze! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

akurat sie tak sklada ze ja sie zajmuje ripowaniem pewnych rzeczy i moge cos na ten temat powiedziec

to polega na tym ze jak jest np film ktory ma 90minut to oddziela sie dzwiek i koduje na mp3 badz ac3, a samo video oblicza sie i skoro ma byc na 700mb srednio 1,5h wychodzi 850 kb/s bitrate, przy >1,50 min robi sie 2 x700mb i bitarate odpowiednio wychodzi ~1200kb :)

wiedizec jak to dziala a zrobic to co inengo

 

testy trwaja

gt1: 1:45

gt2: 1:05

gt3: 1:15

 

4.05minuty ..

 

w wariancie "pesymistycznym 10mb na minute bez dzwieku .. całosc w jakosc dvd powinna miec 40mb :) ... a jakos twoje filmy waza 3 razy tyle ..

;]

jak to dzial to ja tez wiem .. gorzej samemu zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może Ci wyślę te moje, co. One są 2pass i mają AAx4 i AFx8???

To je byś udostępnił?! Poza tym są mniejsze! :)

te sa 640x480 aa x4 i anizo x8, pozatym nie mialbys mi ich gdzie upnac bo te moje to wrzucilem na swoje konto (osiedlowe)

musialbys mi je albo udostepnic albo wyslac na maila co sie mija z celem

btw ladnie rozklada sie fx 5900

Dołączona grafika

 

@ chaos moje maja tyle bo bitrate wyszedl 4 x wiekszy niz powinien. sprobuje zrobic mniejsze jak zdaze pozniej.

 

edit:

macie probnego proxycona przy bitrate 1290 (16mb) metoda 2pass (mi sie nie podoba)

3DMark2005-gt1-Return_To_Proxycon-RIP-a.avi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ chaos moje maja tyle bo bitrate wyszedl 4 x wiekszy niz powinien. sprobuje zrobic mniejsze jak zdaze pozniej.

właśnie do tego dążyłem ..

ze masz gorsza jakos niz dvdrip a i tak wiecej zajmuje

 

błe .. ten 16mb juz ma kompresje widoczna golym okiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie jakby umiec fajnie kompresowac ..

to np film zajmuje 700mb a masz z 90 minut w nim ..

Wychodzi niecale 8mb na minute ...

nie wiem jak to robia .. ale wtedy całe te testy nie zajmowalyby wiecej niz 40mb :) a jakosc by wymiatala .. kiedys musz zgłebic tajniki tego kompresowania

 

dzieki chaos za koncepcje ;]

ja juz tak z 03 renderowalem na gf2mx ... tak tak .. byl directx SDK i mozna bylo image rasterizerem machnac nawet nawet nature 2.0 na gf2mx :D

Dlaczego DVD=>DIVX mają 700MB?

Oto odpowiedź:

 

1/ Filmy mają najczęściej format 16:9 (lub inne proporcje panoramiczne) => DAJE TO NAM OSCZĘDNOŚĆ 40%

2/ Mają rozdzielczość często niższą, niż DVD => DAJE NAM OSCZĘDNOŚĆ 20%

3/ Mają obcięte czarne marginesy (patrz wyzej)

4/ Ich Qf (Quality factor - można go sprawdzić np. w GSpot) wynosi nieraz grubo poniżej 200 (Wspólczynik 191-210 jest to optimum między objętością a jakością, który przyjęli np. twóry GordianKnot. Podawanie współczynnika Qf ten ma dużo większy sens, niż podawanie bitrate, bo ten drugi zależy od rozdzielczości!)

5/ Creditsy w filmach są kompresowane kilkakrotnie mniejszym bitratem (Np. 30% tego, którym renderowany był film) => DAJE NAM TO OSZCZĘDNOSĆ 10-20%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie rzecz biorac, grafika lepsza niz na screenach i filmikach z engine Unreal 3.

Wiec gdy Unreal 3 ma wyjsc za dobre 2-3 lata, a sprzet potrzebny dla plynnej gry pewnie oscyluje o schodek wyzej od dzisiejszego TOP ENDU to dopiero zauwazam jakim bezsensem jest planowanie kupna karty zwracajac uwage na ten mark.

Nawet 3dm2k3 nie pokazywal nic wiecej co pokazuje DIII i FC, a jego wydajnosc jest tragiczna.

 

Sprzedawczykom z Futuremark, z NV i ATI mowie stanowcze nie - jeszcze parowkowym skrytozercom rowniez :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sie cieszę, że technika idzie do przodu! Szkoda, że tak wolno, ale idzie. Wolałbym, żeby dobre karty szybciej taniały a na ich miejsce wychodziły nowsze, które w szybkim czasie również by taniały. Tak mogłoby się dziać, aż osiągniemy wydajność np. 60FPS (średnio) w najbardziej zaawansowancych aplikacjach 3D (nap ten Mark) w rozdziałce 1600x1200 przy AAx6 i AFx16. Taką moc powinny zapewnić karty 4-8x mocniejsze od dzisiejszych X800 i 6800. A wtedy moglibyśmy sobie odpocząć czekając na np. karty odpowiedzialne za IQ komputerowych przeciwników. Ta "działka" to jest dopiero pole do popisu dla programistów i psychologów. Tyle powiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kliknijcie tu, a się pośmiejecie ;)

Tu się chłopaki pochowali! :lol:

 

http://forum.purepc.pl/about81824-0-asc-1050.html

 

(czytajcie tak gdzieś od połowy 36 strony) Ubaw po pachy, czszególnie to:

 

Czuje tu jakies lapowkarstwo ze strony ATi.

Co jak co ale R9550 to sie ma nijak do naszych maszynek...

Spokojnie chlopaki, napewno za niedlugi czas wyjdzie jakis path do marka, tak jak bylo to z ver.03

Nie mowie tu o jakiejs wielkiej optymalizacji ale normalizacji. Sadze ze wyniki takich kart jak R9550 spadna a nasze wzrosna.

Moje zdanie jest jedno: ATi posmarowalo Futumarkowi jak nic!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gry nie mogą mieć takiej jakości teraz, bo:

1/ Sprzęt jest za slaby (co widać po tym marku)

2/ Żeby sprzedać gę trzeba mieć popyt, a tego nie będzie, bo ludzie nie kupią gry, która im będzie żabkować.

 

3DMarki są po to, by pokazać coś takiego:

 

"Ludzie, popatrzcie, jak ładnie będo wyglądaly gry za kilka lat!"

 

To oczywiście moje osobiste zdanie, ale myślę, że się ktoś tu zemną chyba zgodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojs: imho farcry jest ladniejszy niz nature w 03 .. a doom3 duzo nie odbiega od Battle of Proxycon .. a gry te dzialaja w 2004 roku lepiej mark03...

3dmark to tylko benchmark .. dajacy latwa mozliwsoc porownania kart graficznych .. w sumie bardzoiej 03 i 05 .. bo 01 za duzo od reszty kompa zalezy ..

 

w 03 juz sie w sumie liczy sama grafa ... a w kazdym razie stanowi ona 85-90% wyniku ..

 

i to jest dobre .. bo mozna porownac grafiki .. bez optymalizacji pod konkretny chipset ... (ze na przyklad niby D3 chodzi lepiej na nV a Farcry na ATI .. chociaz mi obie suna jak trzeba :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc niech ktos mi powie dslaczego na taktowaniu 250/400 mam 334pkty , a na 390/480 367pkt? wiadaomo ze to malo jak... ale tylko to mnie zastanawia a i taka moja uwaga co z tego ze jest 2005 jak nawet takich gier wymagajacych nie zrobia przez 1 rok dla mnie mogli by go nazwac 2006 spokojnie

Bo FXy to niestety bardzo nieudana konstrukcja, ciesz się, że masz 5200, bo jak byś się wpieprzył w 5950, to byś i tak miał mniej, niż ja mam :lol:

Sprzedaj jak najszybciej ten szajs i kup sobie Radeona 9550, na nim uzyskasz 1500PKT, czyli wiecej, niż najlepszy FX!

Doskonała rada.

Nie wiem czy wiesz, ale w grach jest troszeczkę inna sytuacja.

Za rady to ozłocić Cię powinni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...