Skocz do zawartości
vince15

Moje boje z SIRIUS.pl - D�UGIE

Rekomendowane odpowiedzi

Serwisowałem u nich mojego ABITA, na którym mi się MOFSETY spaliły. Trwało to w sumie 2 tygodnie. Nie miałem jakichkolwiek problemów, wszystko załatwione profesjonalnie.

Mojego Asusa P4C800 dlx robili 3 miesiace :roll: W koncu Pan K.S. sie dowiedzial o sprawie i zalatwione to w koncu zostalo (po tym jak wyslalem list ze swoimi racjami i popartymi kodeksami "grozbami" ;) ). Pytal mnie czemu nie napisalem do niego wczesniej, to sprawa by tyle nie trawala. Coz moja odpowiedz brzmiala,ze po to zatrudnia tych ludzi by sami mysleli i potrafili zalatwiac jak trzeba sprawe-w koncu za to im sie placi, a nie trzeba bylo nad glowa stac z pala i ich poganiac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logan"]sp97 to mozna u nich kupic jak przysla to po klopocie bo sie chyba nie zepsuje przeciez.

ale kupując te SP-97 też miałem problemy Zamówiłem na stronie i żadnego kontaktu nie było Następnie zadzwoniłem i jakaś pani powiedziała żebym złożył zamówienie jeszce raz (miałem dostać priorytetem) dostałem ale z tygodniowym opóxnieniem

 

jak coolera nie dostaniesz to tez ci sie nie zepsuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Co do Siriusa to trzeba przyznać, że to lipny sklep. Kupowałem u nich parę rzeczy, ale już więcej tego nie zrobię. Zamawiam zalmana, potwierdzam zamówienie i czekam sobie spokojnie na paczkę. Mija tydzień, bałwany z Siriusa pytają czy potwierdzam zamówienie, potwierdzam. Mija kolejny tydzień i przychodzi e-mail, w którym po raz trzeci proszą mnie o potwierdzenie zamówienia. Po miesiącu łaskawcy tłumacząc, że mieli problem ze skrzynką pocztową (????) wysyłają mi towar. Gdy zamówiłem kartę graficzną poinformowali mnie, że mogą wysłać podobną. Od tej pory ich sklep mi zwisa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vince 15 ,dobrze robisz niepopuszaj sprawy płazem.

Jesli nieboja sie inspekcji to wejdz na droge sondowa,a najlepiej jakbys zlozyl sprawe do mediow,oni napewno sie tym zainteresuja.

Sirius zapomnial o dewizie "Klient ma zawsze racje"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vince 15 ,dobrze robisz niepopuszaj sprawy płazem.

Jesli nieboja sie inspekcji to wejdz na droge sondowa,a najlepiej jakbys zlozyl sprawe do mediow,oni napewno sie tym zainteresuja.

Sirius zapomnial o dewizie "Klient ma zawsze racje"

Karty nadal nie ma. Pan Kazimierz znowu okazał się widać "słowny". Jego obietnica, że karta została wysłana 14 września, to na 99% niestety bujda na resorach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może posłał kartę pieszym posłańcem. Taki "solidny beiznesmen" miał prawo się zdenerwować jak mu bezczelny klient po ledwo pięciu miesiącach czekania zaczyna marudzić. Jak wynika z jego wypowiedzi na frazpc ( http://www.frazpc.pl/b/83076 ) to i tak zrobił ci wielką łaskę, że przyjał tą kartę do serwisu, a ty tak się odpłacasz.

 

Tak na poważnie to mam nadzieję, że w końcu kartę dostaniesz i dobrze, że tyle szumu narobiłeś, bo sam o mało u nich karty nie kupiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacytuje mojego znajomego, btw. wlascicela jednego [w sumie dwoch] z najwiekszych sklepow z kompami w Lublinie: "Ja z siriusem nie handluje, przecież tam same debile są" :lol: , dalej wyjaśnił mi że właśnie o naprawy gw chodzi,,,

o jaki sklep chodzi :?:

jesli nie mozesz/chcesz powiedziec ogolnie na forum to prosze na PW

 

co do tematu to wspolczuje ale zawsze jakies klopoty moga sie przytrafic - nawet w barwkomp'ie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vince15

Nie wiem czy chciałbyś wystąpić w telewizji, ale jakbyś się zdecydował to napisz do:

http://uwaga.onet.pl/kontakt.html

Za wystąpienie w TV napewno odpalili by troche kasy,  a i karta napewno szybko by się znalazła.

Wiesz, że to nie głupi pomysł ?? gdyby więcej takich osób napisało z tym problemem do uwagi ktowie :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy ciężko pracują, niektórzy mają czas pisać brednie godzinami. Potrafię zrozumieć klienta (Colina) że pisze co mu ślina na język przyniesie, bo rzeczywiście jego serwis trwał bardzo długo... i w jakiejś mierze bluzganie nas poprawia mu humor, ale ma do tego jakieś podstawy... a inni tutaj ? Szkoda słów. Dlatego do wielu tekstów tutaj się nieustosunkuję.

 

Może zacznę od tego że Colin ma już w domu nową kartę Sapphire 9800Pro 128DDR 256bit z 2 letnią gwarancją. To po pierwsze...

 

Po drugie serwis jego karty Gigabyte 9800Pro 128MB nadal trwa. Tylko osoby z branży wiedzą coś więcej na temat upadłości firmy JTT Wrocław, wyłącznego importera Gigabyte jeszcze do zeszłego roku. W tej firmie własnie ten 9800Pro został zakupiony (nie przyleciał do Polski w walizce jak niektórzy napisali) wspomniany egz. Przez długi czas nie było w Polsce żadnego serwisu Gigabyte. Teraz zajmuje się tym firma Alco, która zajmuje się różnymi rzeczami. Jedne wychodzą jej lepiej, drugie gorzej. Serwisowanie produktów Gigabyte należy do tych drugich.

 

Pan Andrzej Borkowski, który w tej firmie zajmuje się właśnie serwisami Gigabyte i koordynuje ich wysyłki do producenta obiecał nowego 9800Pro do 15 września... od kilku dni nie odbiera telefonów, unika nas po prostu. To samo było wcześniej. Kolejne terminy... widzicie może teraz jakąś analogię? czy to na pewno wszystko wina Siriusa ? Może tak... że daliśmy się zwieść beznadziejnemu serwisowi Gigabyte w Polsce.

 

Mało tego, takich serwisów które leżą po pół roku jest więcej, inni klienci jednak dostali już inne produkty. Ciężko żeby każdego klienta narażać na tyle nerwów i czekania.

 

Na pewno żałujemy też że stracił na tym tyle klient, ale jak widać chcieliśmy dobrze. Skończyło się też dobrze... tylko za długo to trwało. Za to szczerze przepraszam w imieniu firmy,

 

Łukasz Głogowski

www.sirius.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ladnie ze chociaz przeprosili publicznie.

 

ale on mial 9700pro a nie 9800. (przynajmniej tak napisal) wiec albo literowka panie lucass albo nie wiem. bo ja gdybym sie przejmowal 5 miechow klientem i niedobrym servisem gigbajta to chyba bym pamietal nazwe karty.

 

dobrze ze sie skonczylo bez biegania po sadach i miejmy nadzieje ze skonczylo by sie tak samo gdyby nie rozdmuchal tego na forumach. ale uraz pozostanie mu napewno, innym osobom pewnie tez.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LucAss wy tam naprawde ciezko pracujecie. Gwarancje "tylko" w pol roku zalatwiliscie. Cholera przeciez to marzenie kazdego czlowieka aby jego kompa "tylko" w pol roku naprawiali. Zajebiscie. A Pan serwisant musi naprawde ciezko pracowac. Odpisywanie na maile jest bardzo ciezka praca. Odpowiadac "upierdliwemu" klientowi, ktory domaga sie sprzetu komputerowego. Jak on moze czegos od was chciec przeciez wy macie wlasnie problemy. Odpowiadac na podobne maile a to naprawde ciezka praca. Do tego to wina vince15 ze glowny dystrybutor Gigabyte na Polske zbankrutowal czy cos tam innego. Ja podejrzewam ze vince15 wykupil ta firme potem doprowadzil do bankructwa, oddal wam karte na gwarancje bo chcial inna karte ale wy przejrzeliscie jego niecny plan i nie daliscie sie przez pol roku. Az mi was zal.

 

A teraz bardziej serio to juz dawno powinniscie ta sprawe zalatwic. Traktujecie klientow jak "zlo konieczne". Do kiedy kupuja to sa do wytrzymania(chyba ze domagaja sie po zaplacie tego za co zaplacili) ale jak sprzed nie daj boze sie zepsuje to dopiero zaczyna sie gechenna. Teraz po wyjsciu calej sprawy na swiatlo dzienne nie widzicie w tym wszystkim swojej winy tylko jeszcze obrazacie "vince15" ze pisze brednie, ze nic nie robi a wy ciezko pracujecie. Sorry ale jak tak dalej bedzie robic to podziekuje wam wielu potencjalnych klientow a grono tych ktorych macie obecnie napewno sie zmniejszy. I zycze wam to po tak bezczelnej wypowiedzi.

 

"Na pewno żałujemy też że stracił na tym tyle klient, ale jak widać chcieliśmy dobrze. Skończyło się też dobrze... tylko za długo to trwało. Za to szczerze przepraszam w imieniu firmy,"

 

Dobrymi checiami pieklo jest wybrukowane.

 

Pozdr.

PS

Mam cicha nadzieje ze ta sprawa nauczy Was i inne firmy internetowe(zwkle rowniez) ze nie mozna byc bezkarnym. Jesli nie bedzie sprawy karnej to przynajmniej reputacja takich firm spadnie a dzisiaj w Polsce dodam ze jest ponad 20% bezrobocie i na wasze miejsca jest duzo innych ludzi, ktorzy beda w stanie zrobic to profesionalnie a co za tym idzie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Łukaszu, smutne w tym wszystkim jest to, że reakcja osoby związanej z firmą Sirius nastąpiła dopiero po wręcz rozpaczliwym poście kolegi Vince15 na łamach tego forum. Jak wszyscy wiemy forum Tweak.pl jest , powiedziałbym, uznanym ciałem opiniotwórczym w dziedzinie sprzętu komputerowego. Sciągają tu najwięksi fascynaci hardware w Polsce. Wie o tym Pan jak i my wszyscy. Proszę powiedzieć, warto było tak załatwiać tę sprawę? Jeśli wiedzieliscie ,że sprawa reklamacji karty u producenta będzie zdecydowanie dłuzsza od "ustawowej" nie można było dać innej karty dla Vince15 i samemu, własnymi możliwościami starać się o odzyskanie pieniędzy/ sprzętu od dystrybutorów? Człowiek byłby zadowolony, a Wy wcześniej czy później i tak załatwilibyście korzystnie dla siebie problem już wewnątrz firmy.

Druga sprawa to sens wymiany. Pół roku w dziedzinie kart graficznych to jedna generacja. Kupując pół roku temu R9700Pro dostawał bardzo silną jak na tamten okres kartę. Dziś nie jest to już "tytan prędkości" podobnie jak i tylko troszkę mocniejszy R9800Pro. Co ma z takiej wymiany Vince15? Pół roku nie mógł wykorzystać w grach karty, po której oczekiwał, że będzie mu dawała satysfakcję z komputerowej rozrywki. Dziś dostał zamiennik, który nie daje już tak dużego komfortu w tej materii. Są juz tytuły przy , których R9800Pro dostaje zadyszki. Na waszym miejscu ująbym sę honorem i wysłał "zwykłego" 12-potokowego GF6800, bo moim zdeniem to właśnie jest karta, która w obecnej sytuacji rynku kart graficznych stoi na takim samym miejscu jak pół roku temu R9700Pro. Reasumując, kolega Vince15, dostał w perspektywie czasu mniej niż powinien. Prosze się nad tym zastanowić.

Trzeci problem to już wspomniana przy innej okazji sprawa reklamacji sprzętu, który nie jest juz produkowany. Prawie zawsze są z tym problemy. Powiem Panu,że sam się obawiam co będzie jeśli "padnie" kupiony dla brata FIC R9700Pro i przyjdzie mi go u Was w firmie reklamować. Będzie naprawiany do skutku, lutowany i reanimowany, by w końcu po "dłuższym czasie" uznać, ze wyśle się R9800Pro, bo jedyny ocalały i nowy R9700Pro stoi w muzeum? Weźcie wreszcie pod uwagę "inflację" sprzętu komputerowego.

Sprawa nie wyglądała ciekawie, wręcz pachniało tu z relacji Vince15 wpominaną "kombinacją z teczką". Przyzna Pan, że można było odnieśc takie wrażenie. Skończyło się "jakoś tam", choć jakby nie było dla vince15 to głęboki uraz, forumowicze zostali zniechęceni. Może warto by było Panie LucAss częściej na forum zaglądać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukass

Chciałem tylko zauważyć, że klienta nie obchodzi gdzie wy kartę wysyłacie. Klient ma gwarancję od was i jest jeszcze coś takiego jak:

"Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży". To wy jesteście odpowiedzialni za naprawę i dotrzymanie terminów.

 

A te tłumaczenia są po prostu dziecinne i niepoważne. A obrażanie klienta to już poniżej krytyki. Klient nasz Pan - znacie to ?

Ja już, w każdym bądź razie trzymam się od Was z daleka.

 

Jak zamawiałem u Was towar za 1,5 kzł, to rzekomo 2 razy komuś się adres dostawy pomylił (ha, ha).

 

pozdr

Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pójdę po najmniejszej linii oporu, wklejam to co napisałem na http://www.frazpc.pl/b/83076 :

 

LucAss

 

Nie pisałem bredni godzinami.Moje wypowiedzi były przemyślane, jeśli coś co napisałem było nieprawdziwe, czemu nikt przez tyle czasu nic nie prostował???

Wybacz, ale sądzę, że drugi człon Twego pseudo jest adekwatny do Twojej postawy do mnie... Mogłeś się powstrzymać z tymi swoimi(prawdziwymi) bredniami, do czasu aż dojdzie do mnie gwarancja - opisałbym wszystko cacy. Myślałem, że już dogadałem wszystko z Panem Kazimierzem(który nomem omen, znów jest na urlopie Co mnie obchodzi, że jakiś dystrybutor padł???

Skoro mnie atakujesz(czego ja zaprzestałem już spory czas temu, zawieszając to na czas nieokreślony), to proszę bardzo.

Karta jest(Sapphire 9800Pro 128MN 256bit),ale bez karty gwarancyjnej(ma być dosłana). Jest to jakby wersja BOX, tyle że bez kolorowego pudełka(jest tylko tekturowe) i gry (obecnie powinien być "Splinter Cellandora Tomorrow na DVD). Wygląda jakby to była przez kogoś ogołocona tzw. "wesja duża",duży BOX.

Karta została wysłana 20-ego września, a nie 14-ego jak twierdził "szefosiriusa". Dostałem ją wczoraj - została wysłana kurierem GLS.

 

Ogólnie mi to nie przeszkadza, ważne że mam kartę, czekam jeszcze tylko na gwarancję(bo inaczej tej grafy nie opchnę nawet za 800zł) - chyba 3 zł na przesłanie listu priorytetowego poleconego to żaden koszt dla takiej sporej firmy, nieprawdaż?

 

P.S. Podejrzenia o import zrodziły się w związku z tym, że tak DŁUUUUUUUGO załatwialiściie reklamację.

Jeśli chodzi o pisanie bredni, to czemu Ty się w ogóle wypowiedziałeś, bez żadnego przepraszam, jeszcze mnie atakując???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pójdę po najmniejszej linii oporu, wklejam to co napisałem na http://www.frazpc.pl/b/83076 :

 

LucAss

 

Nie pisałem bredni godzinami.Moje wypowiedzi były przemyślane, jeśli coś co napisałem było nieprawdziwe, czemu nikt przez tyle czasu nic nie prostował???

Wybacz, ale sądzę, że drugi człon Twego pseudo jest adekwatny do Twojej postawy do mnie... Mogłeś się powstrzymać z tymi swoimi(prawdziwymi) bredniami, do czasu aż dojdzie do mnie gwarancja - opisałbym wszystko cacy. Myślałem, że już dogadałem wszystko z Panem Kazimierzem(który nomem omen, znów jest na urlopie Co mnie obchodzi, że jakiś dystrybutor padł???

Skoro mnie atakujesz(czego ja zaprzestałem już spory czas temu, zawieszając to na czas nieokreślony), to proszę bardzo.

Karta jest(Sapphire 9800Pro 128MN 256bit),ale bez karty gwarancyjnej(ma być dosłana). Jest to jakby wersja BOX, tyle że bez kolorowego pudełka(jest tylko tekturowe) i gry (obecnie powinien być "Splinter Cellandora Tomorrow na DVD). Wygląda jakby to była przez kogoś ogołocona tzw. "wesja duża",duży BOX.

Karta została wysłana 20-ego września, a nie 14-ego jak twierdził "szefosiriusa". Dostałem ją wczoraj - została wysłana kurierem GLS.

 

Ogólnie mi to nie przeszkadza, ważne że mam kartę, czekam jeszcze tylko na gwarancję(bo inaczej tej grafy nie opchnę nawet za 800zł) - chyba 3 zł na przesłanie listu priorytetowego poleconego to żaden koszt dla takiej sporej firmy, nieprawdaż?

 

P.S. Podejrzenia o import zrodziły się w związku z tym, że tak DŁUUUUUUUGO załatwialiściie reklamację.

Jeśli chodzi o pisanie bredni, to czemu Ty się w ogóle wypowiedziałeś, bez żadnego przepraszam, jeszcze mnie atakując???

Odpiszę tym samym tekstem którym odpisałem Ci na innych boardach.

 

Tak jak już pisałem wyżej, zdanie o nudzeniu się niektórych i pisaniu bzdur było skierowane do autorów coniektórych postów poniżej poziomu (chociaż jest ich tutaj mniej niż np na pclabie). Zresztą dodałem że akurat twój ton jest uzasadniony tym wszystkim co miało miejsce. Przeczytaj więc jeszcze raz na spokojnie to co napsiałem i nie uznasz tego za atak.

 

Jedyne co mi się nie spodobało to właśnie te karty w walizkach, bo to brednia rzeczywiście była. I nie dziw się że nikt tego nie sprostował w 5 minut bo na prawdę chciałbym mieć tyle czasu żeby posiedzieć sobie jak za dawnych lat na boardach

 

I bardzo ważne - słowo przepraszam padło.

 

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...