Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy sony jest chociaz w stanie zrobic system gier online choc w 10 % dajacy mozliwosci jak Live. Pewnie nie.

PS2 ratowaly niektore gry doskonale jedynie. Mam wiele konsol i wiecie ktora mi sie zepsula? ps2. ....

Nie no prorok sie znalazl i to jeszcze przewidzial ile procent. Czyli ten Live! musi byc naprawde jakims 8 cudem swiata. Z tego co wiem to Live! to zwykla(rozbudowana ale tylko jak jak na konsole) usluga sieciowa a ty napisales jakby to byla jakas rewolucja pozatym gdyby sony zrobilo cos 10 razy gorszego to chyba bylo by to zwykle NIC. Zastanow sie troche no chyba, ze Live! sprzata, gotuje, pierze, wychodzi z psem na dwor a ja o tym nic nie wiem.

 

A co do zepsucia twojej konsoli to jest argument kompletnie bez sensu bo rownie dobrze mogla ci sie zepsuc inna konsola zreszta wg twojego toku rozumowania 360-tka tez nie powinna byc porzadna konsola bo sie psula a wychwalales jak nie wiem co :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otoz niebawem bo w lutym w Tokyo odbywa sie spora impreza posiwecona PS3. Sony zapowiedziało ze szykuje jakąś niespodzianke (gampely z KillZone ???)

Coś poza DevStation? DevStation AFAIK miała być w Londynie, a nie w Tokyo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)gdyby sony zrobilo cos 10 razy gorszego to chyba bylo by to zwykle NIC.

A nie jest? Central Station to w porownaniu z Live przykry zart, z ktorego na dodatek polowa gier nawet nie korzysta.

 

Nie oszukujmy sie, online support w PS2 jest zaden, zreszta Sony nie bylo nawet w stanie zrobic uzytku z HDD, do ktorego zrobili interfejs w Network Adapterze. A jak pokazal Live (i tym bardziej pokazuje w X360) uslugi sieciowe na konsoli maja ogromny potencjal.

Zobaczymy, czy zrobia cos w tym kierunku w PS3, czy tez nadal beda uwazac ze sa madrzejsi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie jest? Central Station to w porownaniu z Live przykry zart, z ktorego na dodatek polowa gier nawet nie korzysta.

 

Nie oszukujmy sie, online support w PS2 jest zaden, zreszta Sony nie bylo nawet w stanie zrobic uzytku z HDD, do ktorego zrobili interfejs w Network Adapterze. A jak pokazal Live (i tym bardziej pokazuje w X360) uslugi sieciowe na konsoli maja ogromny potencjal.

Zobaczymy, czy zrobia cos w tym kierunku w PS3, czy tez nadal beda uwazac ze sa madrzejsi...

Chodzi mi w tym przypadku o ps3 bo z tego co czytalem planuja cos zrobic na wzor Live! nawet podobno wysylaja specjalne kwestionariusze w tej sprawie do graczy z zapytaniami jak takie cos powinno wygladac itd. W sumie to mozna byc juz pewnym, ze ps3 wyjdzie dopiero w 2007 roku bo na wczesniejszy termin chyba nie ma co liczyc.

TUTAJ ciekawostka na temat Cell'a

Edytowane przez luki2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TUTAJ ciekawostka na temat Cell'a

IMHO taka sama ciekawostka jak i masa innych przed nia: slinienie sie nad nieistniejacym sprzetem i podniecanie sie gigaflopami. Ale jest w niej ziarnko prawdy:

 

He says it will take years to fully exploit Cell's capabilities.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Cell processed millions of lines of topographical and photographic data per second to a paint photo realistic movie sequence at 30 frames per second. On a similar program, a Pentium would take more than two minutes to sketch a single frame.

Dobrze rozumiem to zdanie :blink: ? To co, wychodziłoby wtedy, że Cell w tej rzeczy akurat jest ponad 3600 razy szybszy od najlepszego dostępnego obecnie Pentiuma :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO taka sama ciekawostka jak i masa innych przed nia: slinienie sie nad nieistniejacym sprzetem i podniecanie sie gigaflopami. Ale jest w niej ziarnko prawdy:

Tez dlatego to tylko ciekawostka albo i bujda na resorach pozatym to co cell przelicza w sekunde(30fps), pentak musialby przeliczac w godzine(30fph :wink: ) :blink: . Dziwne to wszystko i moim skromnym zdaniem to wlasnie przy premierze powinni sie postarac i ruszyc z kopyta a nie za pare lat kiedy takie 7800gt bedzie juz prawie archaizmem.

Edytowane przez luki2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja i tak jestem optymistą jeśli chodzi o PS3, odkąd zobaczyłem pierwsze trailery. Techdema i filmiki z PS3 mnie powaliły - z Xboxa 360 nie. I o to właśnie chodzi, według mnie nowa generacja powinna zaskakiwać niewyobrażalną wcześniej mocą i jakością, a nie być odzwierciedleniem najnowszych PC. I mimo tych wszystkich plotek o porażce Sony wierzę w tą konsolę, w to że przyniesie nową jakość gier, możecie sobie mówić co chcecie. Może jestem naiwny, ale po prostu lepiej jest mieć nadzieję, niż jej nie mieć, przecież nikomu to nie przeszkadza :) Sony ze swoim doświadczeniem nie mogło by zrobić czegoś tak głupiego, jak słaba i niedopracowana konsola.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO taka sama ciekawostka jak i masa innych przed nia: slinienie sie nad nieistniejacym sprzetem i podniecanie sie gigaflopami. Ale jest w niej ziarnko prawdy:

No to jesteś gość :) Serwery z Cellami już można zamawiać, a gość twierdzi że nie istnieją... A to ci dopiero... http://www.ps3portal.com/general/article/254.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cell jest juz ukonczony.

Nie wiem jak jest z RSX.

Na poczatek marca Sony ma przedstawic oficialna i ostateczna specyfike PS3 (pisało o tym na IGN)

Chodza plotki ze PS3 zostalo "lekko podpakowany"

 

A tu macie nowe screeny z Splinter Cella (z gamepleyu - tak twierdzi UbiSoft)

http://users.pandora.be/tieno/splintercelldoubleagent18.jpg

http://users.pandora.be/tieno/splintercelldoubleagent3.jpg

http://server3.uploadit.org/files/DeepblueWA-SCDA1.jpg

 

Gra ukaze sie na X360 i PS3

Edytowane przez PanKleks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Techdema i filmiki z PS3 mnie powaliły - z Xboxa 360 nie.

Problem w tym, ze PS3 jeszcze nie ma... ;)

 

Przyznaje sie do bledu w sprawie Cella, co nie zmienia faktu ze dzialajacej konsoli jeszcze nikt nie widzial - jak pokazywaly podawane w tym topicu linki, developerzy tez nie. Z tego tez powodu traktuje wszelkie techdema i filmiki z PS3 traktuje z bardzo duza rezerwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznaje sie do bledu w sprawie Cella, co nie zmienia faktu ze dzialajacej konsoli jeszcze nikt nie widzial - jak pokazywaly podawane w tym topicu linki, developerzy tez nie.

nie, developerzy też nie... A to ciekawe :)

 

A Hideo Kojima to na czym pokazywał MGS4? Na liczydle? Może na PC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie jest? Central Station to w porownaniu z Live przykry zart, z ktorego na dodatek polowa gier nawet nie korzysta.

 

Nie oszukujmy sie, online support w PS2 jest zaden, zreszta Sony nie bylo nawet w stanie zrobic uzytku z HDD, do ktorego zrobili interfejs w Network Adapterze. A jak pokazal Live (i tym bardziej pokazuje w X360) uslugi sieciowe na konsoli maja ogromny potencjal.

Zobaczymy, czy zrobia cos w tym kierunku w PS3, czy tez nadal beda uwazac ze sa madrzejsi...

chyba chodziło, że LIVE! nie jest rewolucją jeśli chodzi o możliwości, nie względem innych konsol, a ogólnie (czytaj: internet :wink: ). I jakby tak spojrzeć, to LIVE! jest praktycznie niczym (przynajmniej niczym nowym).

 

A Hideo Kojima to na czym pokazywał MGS4? Na liczydle? Może na PC?

Z tego co mi wiadomo (czyli mogę się mylić), to pokazywał na wstępnych devkitach, które nie zabardzo przypominają ostateczną wersję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba chodziło, że LIVE! nie jest rewolucją jeśli chodzi o możliwości, nie względem innych konsol, a ogólnie (czytaj: internet :wink: ). I jakby tak spojrzeć, to LIVE! jest praktycznie niczym (przynajmniej niczym nowym).

Dokladnie pozatym mowa caly czas o ps3 a nie o ps2 a jak juz wspomnialem sony szykuje jakies tam playstation3 Live

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo (czyli mogę się mylić), to pokazywał na wstępnych devkitach, które nie zabardzo przypominają ostateczną wersję.

Ehh... Chyba się mylisz. Jak mogą nie przypominać ostatecznej wersji? Gdyby nieprzypominały, to jaki sens miłoby tworzenie oprogramowania dla nich? Żadnego. To jest nielogiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj sie Sony... zauwaz, ze ostatecznej specyfikacji konsoli jeszcze nie ma, ktos tu przed chwila napisal, ze chyba RSX niejest gotowy, a np. przy opisie fotek do jakiejs samochdowki (tez w tym topicu to bylo) stalo czarno na bialym, ze prezentacja odbyla sie na 2x7800 w SLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak mogą nie przypominać ostatecznej wersji? Gdyby nie przypominały, to jaki sens miałoby tworzenie oprogramowania dla nich? Żadnego. To jest nielogiczne.

To jest logiczne. Pierwsze Devkity mimo że technologicznie zbliżone są do wersji finalnej to jednak mają pewne ograniczenia. Przede wszystkim jak wiemy, taktowanie The Cella było zaniżone oraz było mniej pamięci. Całość nie korzystała jeszcze ze wszystkich rozwiązań firmy Rambus. Do tego trzeba doliczyć oprogramowanie, które nadal jest dopracowywane (Choć znamy wszyscy plotki pewnego Pana, jakoby PS3 to wielka skrzynka....bez odpowiedniego oprogramowania). Wersja finalna wydaje się, że jeszcze nie istnieje. Składa się na to kilka faktów. Po pierwsze w tej branży zawsze wszystko huczy. Więc na pewno byśmy o tym wiedzieli. Po drugie prace nad RSX są bądź zakończone, bądź zmierzają ku końcowi (Jak mówią źródła próbki układu G71 niedługo zostaną wysłane do testów, a że jest to układ (podobno) symilarny do RSXa, toteż wątpię, aby Nvidia pracowała nad tym układem w nieskończoność. Po trzecie nadal udoskonalany jest proces produkcji The Cella. Choć to akurat podejrzewam, że nie ma kolosalnego wpływu na produkcję devkitów, a raczej na masową produkcję właściwych konsol. Po czwarte zastanawiam się nadal nad czytnikiem Blu-ray. Pewne jest, że jego prędkość wyniesie 2x (w prędkość 1x nie wierzę). Ale możliwe, że Sony chce jednak tę prędkość zwiększyć do 4x (na więcej bym nie liczył, chociaż kto wie). Miałoby to rozsądne uzasadnienie. Nie wiemy co prawda jak dokładnie zachowuje się napęd tego typu w przypadku gier. Ale nie ma co liczyć, że będzie to demon prędkości. A szkoda. Chyba wszyscy już mają dosyć długich loadingów w dzisiejszych czasach. Po piąte Sony nadal szlifuje oprogramowanie, szczególnie w związku wykorzystaniem procesora wielordzeniowego. Tu niestety odstają w porównaniu do konkurencji. I po szóste opcja analogiczna do Xbox Live. Sony nad tym pracuje (podobno). Z jakim efektem zakończą prace - zobaczymy. Myślę, że w lutym już wszystko powinno być gotowe. Sony na 1 i 2 marca zamierza przecież karmić developerów konkretami, dlatego nie widzę innej możliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest logiczne. Pierwsze Devkity mimo że technologicznie zbliżone są do wersji finalnej to jednak mają pewne ograniczenia.

Hej, ustalmy na początku, że zarzut brzmiał: DevKity nie mają nic wspólnego z ostateczną wersją. Natomiast ja nigdzie nie napisałem, że wszytko już jest ready i full wypas gotowe do produkcji. Moim zdaniem, Sony dopracowuje konsolę nadal. DevKits w moim rozumieniu nie muszą być technologicznie identyczne z prawdziwą konsolą. Wystarczy że są w większym stopniu kompatybilne. Mogą być wolniejsze, z bugami etc, ale są podstawą do tworzenia oprogramowania, a przynajmniej testowania technologii przyszłej konsoli.

 

Moim zdaniem muszą ją skończyć przed DevStation ;)

 

Całość nie korzystała jeszcze ze wszystkich rozwiązań firmy Rambus. Do tego trzeba doliczyć oprogramowanie, które nadal jest dopracowywane (Choć znamy wszyscy plotki pewnego Pana, jakoby PS3 to wielka skrzynka....bez odpowiedniego oprogramowania). Wersja finalna wydaje się, że jeszcze nie istnieje.

To, że mamy mało informacji, że cokolwiek sie dzieje, jeszcze tego nie oznacza. Moim zdaniem, jesli sytuacja byłaby aż tak krytyczna, to Sony za wszelką cenę chciałoby ten fakt zatuszować. Prawdopodobnie ostateczny produkt jeszcze nie istnieje, natomiast uważam, że projekt jest bardzo bliski ukończenia, a przynajmniej specyfikacja jest gotowa. Uważam, że wszystkiego dowiemy się po DevStation.

 

Co do oprogramowania. To jest akurat kwestia teoretyczna, bo pisać oprogramowanie, czy konstruować algorytmy to można bez posiadania sprzętu. Gotów jestem bronić z mieczem i tarczą tezy, że jednak z oprogramowaniem to oni problemów nie mają.

 

Po drugie prace nad RSX są bądź zakończone, bądź zmierzają ku końcowi (Jak mówią źródła próbki układu G71 niedługo zostaną wysłane do testów, a że jest to układ (podobno) symilarny do RSXa, toteż wątpię, aby Nvidia pracowała nad tym układem w nieskończoność.

Chodzą plotki, że nVidia miała dać potężnego kopniaka RSX...

 

Po trzecie nadal udoskonalany jest proces produkcji The Cella. Choć to akurat podejrzewam, że nie ma kolosalnego wpływu na produkcję devkitów, a raczej na masową produkcję właściwych konsol.

No jak mówiłem, pierwsze serwery z Cellem już wyjeżdżają do nowych właścicieli. Natomiast co do procesu produkcyjnego: kwestia obniżenia kosztów. Celle w devkitach podobno są wykonane w technologii 0.09, natomiast w konsolach mają siedzieć układy 0.065(cyferek nie jestem pewien, jesli ktoś ma dokładne dane, to poprawcie. Natomiast zachowana jest proporcja: Celle produkowane masowo, będą wytwarzane w mniejszym procesie technologicznym)

 

Po czwarte zastanawiam się nadal nad czytnikiem Blu-ray. Pewne jest, że jego prędkość wyniesie 2x (w prędkość 1x nie wierzę). Ale możliwe, że Sony chce jednak tę prędkość zwiększyć do 4x (na więcej bym nie liczył, chociaż kto wie). Miałoby to rozsądne uzasadnienie. Nie wiemy co prawda jak dokładnie zachowuje się napęd tego typu w przypadku gier. Ale nie ma co liczyć, że będzie to demon prędkości. A szkoda.

Oczywiście, że wiemy. Już od 10 lat w konsolach stosowane są napędy optyczne. Nie inaczej będzie z Blu-Ray. Kwestia czasu dostepu. Natomiast prędkość jest bardzo dobra, ponieważ napędy 1x osiagają transfer do 54Mbit/s. Napędy 2x osiągałyby 108 Mbit/s. 1xBD to 5xDVD w przyblizeniu. Czyli 2xBD to 10xDVD. 4xBD to już 20xDVD. Całkiem szybko.Ale masz rację, pewnie poniżej 4xBD nie zejdą.

 

Po piąte Sony nadal szlifuje oprogramowanie, szczególnie w związku wykorzystaniem procesora wielordzeniowego. Tu niestety odstają w porównaniu do konkurencji.

Dlaczego odstają? Nie widzę powodu. Teoretyczne kwestie oprogramowania mogli opracowywać już od dawna. Tym bardziej, że developerzy twierdzą, słusznie zresztą, że Cell jest łatwiejszy w programowaniu niż Emotion Engine.

 

I po szóste opcja analogiczna do Xbox Live. Sony nad tym pracuje (podobno).

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że Sony nie przygotuje scentralizowanej usługi na poziomie Live. Liczę, że nas zaskoczą. Ale chyba nic z tego.

 

Jai tak kupię PS3, w końcu na PS3 będzie moja ulubiona gra ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, ustalmy na początku, że zarzut brzmiał: DevKity nie mają nic wspólnego z ostateczną wersją. Natomiast ja nigdzie nie napisałem, że wszytko już jest ready i full wypas gotowe do produkcji. Moim zdaniem, Sony dopracowuje konsolę nadal. DevKits w moim rozumieniu nie muszą być technologicznie identyczne z prawdziwą konsolą. Wystarczy że są w większym stopniu kompatybilne. Mogą być wolniejsze, z bugami etc, ale są podstawą do tworzenia oprogramowania, a przynajmniej testowania technologii przyszłej konsoli.

Przepraszam, ale jak stanowisko na ktorym pisze sie i testuje gry na przyszla konsole moze byc nie do konca kompatybilne z ta konsola albo co gorsza z bugami? Przeciez te gry potem maja byc bezproblemowo uzytkowane na tychze konsolach. A ze PS3 podobno HDD ma nie miec, to sciaganie patchy odpada (zreszta jeszze tego by brakowalo, patche w grach konsolowych <_< ).

 

Oczywiście, że wiemy. Już od 10 lat w konsolach stosowane są napędy optyczne. Nie inaczej będzie z Blu-Ray. Kwestia czasu dostepu. Natomiast prędkość jest bardzo dobra, ponieważ napędy 1x osiagają transfer do 54Mbit/s. Napędy 2x osiągałyby 108 Mbit/s. 1xBD to 5xDVD w przyblizeniu. Czyli 2xBD to 10xDVD. 4xBD to już 20xDVD. Całkiem szybko.Ale masz rację, pewnie poniżej 4xBD nie zejdą.

Ja bym zaryzykowal twierdzenie, ze powyzej 4x nie wejda...

 

Dlaczego odstają? Nie widzę powodu. Teoretyczne kwestie oprogramowania mogli opracowywać już od dawna. Tym bardziej, że developerzy twierdzą, słusznie zresztą, że Cell jest łatwiejszy w programowaniu niż Emotion Engine.

A to ciekawe co piszesz, bo poki co to wiekszosc tekstow jakie mozna poczytac w sieci twierdzi cos dokladnie odwrotnego...

 

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że Sony nie przygotuje scentralizowanej usługi na poziomie Live. Liczę, że nas zaskoczą. Ale chyba nic z tego.

Innymi slowy Sony znow bedzie udawac, ze jest madrzejsze od reszty swiata... a szkoda. Podejrzewam tez, ze pogloski o mozliwosci multiplatformowego grania online w tytuly wychodzace na oba next-geny (i ew. PC) tez mozna miedzy bajki wlozyc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CYTAT

Z tego co mi wiadomo (czyli mogę się mylić), to pokazywał na wstępnych devkitach, które nie zabardzo przypominają ostateczną wersję.

 

 

Masz racje, sam Hideo powiedział ze MGS4 w finałowej wersji bedzie wygladał o wiele lepiej niz to co nam pokazał na TGS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CYTAT

Z tego co mi wiadomo (czyli mogę się mylić), to pokazywał na wstępnych devkitach, które nie zabardzo przypominają ostateczną wersję.

Masz racje, sam Hideo powiedział ze MGS4 w finałowej wersji bedzie wygladał o wiele lepiej niz to co nam pokazał na TGS.

 

Tak samo powiedział że MGS4 pujdzie bez problemu na Xbox'e 360.. .szkoda że nie wyjdzie na tą platforme :( Przez ten fakt mam wątpliwości czy kupie next-gena... bo Pley 3 z tego co można wywnioskowac bedzie o wiele za drogi .. :/

 

Apropo jeszcze tej waszej kłutni o dewkitach... Nie wiem czy pamiętacie ale po wyjściu PS2 dewkity też były słabsze od samego pleyaka... mimo to wszystko dobże działało... dopiero z biegiem czasuzostały wydane nowe devki.. berdziej dopracowane, mogące wykozystać w peni MOc pleya2...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ miałem awarię prąd i wcięło mi całego koszmarnie długiego posta, odpowiem tylko na jedno:

 

A to ciekawe co piszesz, bo poki co to wiekszosc tekstow jakie mozna poczytac w sieci twierdzi cos dokladnie odwrotnego...

No to zarzuć mnie tą większością tekstów na ten temat. Bo mnie się wydaje, że zauważyłeś słowo-klucz:"łatwiej niż" a potem już nie raczyłeś doczytać. Czy Ty masz świadomość jaką, za przeproszeniem, dziwką programistyczną jest Emotion Engine? Nie dość, że trzeba pamiętać o całej masie rzeczy, to do tego trzeba babrać się w niskopoziomowym jezyku programowania. Mimo wielu trudności z EE powstała na niego cała masa oprogramowania. Cell przy EE to bajeczka dla dzieci: pełno SDK, jest programowalny w C/C++. Właściwie to Cella można programować w dowolnym języku świata ponieważ lista jego instrukcji jest dostępna publicznie.

 

Chyba nie wiesz o czym mówisz :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swego czasu tzn na początku istnienia ps2 wiele firm wyło ze wściekłości jeśli chodzi o ee np oddworld munch odysey wyszedł na x`a, bo developer mial dosyć skomplikowanego pisania gry.

coś sony ma z tym problemy. kiedyś za czasów psx`a taki stan rzeczy zarzucano firmie sega za skomplikowana architekture saturna oraz za to, że sega nie wysyłała developerom bibliotek a dawala je tylko wlasnym oddziałom, widac to było do konca saturna :/

zobaczymy jak to będzie. nie ma co się kłócić o konsolę, której nie ma. poki co moim zdaniem jesteśmy uczstnikami wojny prowadzonej przez oddzialy pr obu molochów. wyjdą gry, bedziemy rozmawiać.. xbox 360 jest, o nim można się wypowiadać. o ps3 ? nie ma sensu się kłócić..

warhawk jest b ladny :] w 1996 roku to byla moja ukochana gra na PSX`a :)

Edytowane przez war3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik AGEIA bedzie wykorzystany w 100% tylko na PS3, X360 okazał sie za słaby.

 

 

 

 

LONDON -- Ageia, the startup whose goal is to add physics acceleration to gaming systems, will announce BFG Technologies as its second add-on card partner, executives said.

 

The announcement, scheduled for Thursday night in the U.S., will complement the Asus partnership and card the company has announced, according to Kathy Schoback, vice president of content acquisition for Ageia. Schoback confirmed that Ageia's partners will sell the cards at prices between $249 and $299 sometime this fall, "closer to Christmas," she said.

ADVERTISEMENT

 

Although Ageia has demonstrated its PhysX chip and related Novodex engine to journalists, the company again showed prerendered movies of the technology at the Game Developers Conference Europe here. Several versions of the technology will be offered: software-based rendering on single- and dual-core PCs, software versions running on the Playstation 3 and Xbox 360, and PCs equipped with PhysX chips.

 

Although the PhysX libraries accelerate a host of technologies, from physical object interactions to fluid-based particle effects like water and smoke, only the PlayStation 3 and a PhysX PC will have the horsepower to process all of the technology's features, Ageia executives said. The Xbox 360 will not be able to process the fluid-based technology, because of the limitations of its architecture.

 

A dual-core processor will be able to process the software-rendered physics acceleration on the second core, providing a boost in performance. In one demonstration the company showed, 6,000 boulders raced down a slope, colliding with each other and with a polygon "mesh" that served as the slope. On a single-core machine, that demonstration can run at less than 20 frames per second, monopolizing much of the PC, executives said. Running on a dual-core machine, the physics processing required less than half of one core, processing 6,000 boulders at 40 frames per second, they said.

 

PhysX cards have already shipped to developers, Schoback said. "

Edytowane przez PanKleks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

jak pojawily sie wzmianki o Agei to u ludzi raczej pojawila sie konsternacja ,no bo tak z nikad :), pozniej pare filmikow z mozliwosciami, osobiscie uwazam ze nie ma sie co podniecac bo i szefowie Ati i nvidi juz dawno sie wypowiedzieli ze tak naprawde wszystko to mozna bylo juz wprowadzic dawno w ich kartach ,co dowodzi ze wiele rzeczy jest celowo czasem opozniane aby nabijac kieszenie producenta gpu , pisze rowniez ze aby wykorzystac ageie potrzeba co najmniej polowe mocy 1 rdzenia lub caly jeden i to w przypadku procka dwu rdzeniowego a jak wiemy xbox360 ma 3 wiec raczej naginaja fakty ze wzgledu na porozumienie z Sony?, i jeszcze jedna sprawa jesli nawet bedzie tak ze 360 ka nie wykorzysta tej technologi to co za strata?? 3 rdzenie i dobre gpu swoje tez robia, i niezapominajmy ze xbox juz jest prawie 2 miechy na rynku i jego projekt technologiczny zostal zakonczony juz dawno a Sony dalej jest w lesie i nikt jeszcze dluszy czas nie ujrzy nowej konsoli Sony ktora ma czas na usprawianie przez co xbox sporo zyskuje kazdego dnia kiedy ubywa go ze sklepow a przybywa nowych gier i developerow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...