Skocz do zawartości
Demonik

Playstation 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sialala

Hardware od PS2 w srodku PS3 dla zapewnienia kompatybilnosci = baj baj gry z PS2 w HD? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Emulacja początkowo ma się odbywać na drodze sprzętowo-programowej, potem już tylko programowej. Myślę, że większość gier pójdzie w HD. Sony się o to postara - no chyba, że znowu chcą się ośmieszyć.

 

A co do tych ostatnich rewelacji stworzonych przez the INQUIRER, to po przemyśleniu uważam, że to jakaś bzdura. Naturalnie nie posiadam wiedzy jak jest na prawdę, ale brzmi to dość niedorzecznie. I ta informacja o nieudolności RSXa. Patrząc na MGS4, nie mam temu układowi graficznemu nic do zarzucenia. Mam tylko nadzieję, że Sony szybko wyjaśni to zamieszanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Emulacja początkowo ma się odbywać na drodze sprzętowo-programowej, potem już tylko programowej. Myślę, że większość gier pójdzie w HD. Sony się o to postara - no chyba, że znowu chcą się ośmieszyć.

 

A co do tych ostatnich rewelacji stworzonych przez the INQUIRER, to po przemyśleniu uważam, że to jakaś bzdura. Naturalnie nie posiadam wiedzy jak jest na prawdę, ale brzmi to dość niedorzecznie. I ta informacja o nieudolności RSXa. Patrząc na MGS4, nie mam temu układowi graficznemu nic do zarzucenia. Mam tylko nadzieję, że Sony szybko wyjaśni to zamieszanie...

tymbardziej ze kojima powiedział w wywiadzie, ze efekt kamuflarzu podajze, jest mozliwy tylko na bebechach sony.

 

a z emulacja to robia to samo co z PS2, ktore mialo bebechy PSX'a. Sie zobaczy. Wcale nie powiedziane, ze jak sprzetowa emulacja to nie moze byc w hd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że ta emulacja będzie jakoś wspierana przez hardware "typowo PS3". Dla chwilowego ułatwienia zadania zarzucili bebechy PS2 ale to nie znaczy że odpada możliwość zapodania wyższej rozdziałki np. albo AA. A nawet jeśli to przynajmniej w 99,9% stare gry powinny śmigać na PS3 (chyba że coś skopią jak z najnowszą rewizją PSTwo ;) ). Emulacja to nie zabawa w piaskownicy. Czasem emulowanie czegoś starego na sprzęcie wydawałoby się nowoczesnym i sporo lepszym jest mocno utrudniona jeśli niemożliwe. Ja np. się zastanawiam czemu na PSXa nie zrobiono emulatora SNESa (NES był). Niby szybsza konsola ale jednak emulacja to emulacja. Ale faktem jest że chwilowo to X360 wypada tu lepiej choć też nie rewelacyjnie (brak pełnej obsługi jakby nie patrzeć). MS też walczy ;). No i też jakby nie patrzeć to PS3 jeszcze nie ma :P. Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trailer z "Alone in the dark 5" zapowiada sie na razie baaardzo dobrze !!! -polecam looknac

 

trailer- Alone in the Dark-wersja ps3

:cry: :cry: :cry: :cry:

Co oni zrobili z tej genialnej serii...Nowy york, na oko widac ze w "terazniejszosci" :cry: Co to ma byc, czy naprawde 4 czesc niczego ich nienauczyla? Szkoda ze Alone in the dark skonczyl sie na 3 czesci, oj szkoda....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tymbardziej ze kojima powiedział w wywiadzie, ze efekt kamuflarzu podajze, jest mozliwy tylko na bebechach sony.

 

a z emulacja to robia to samo co z PS2, ktore mialo bebechy PSX'a. Sie zobaczy. Wcale nie powiedziane, ze jak sprzetowa emulacja to nie moze byc w hd ;)

możesz mi napisać gdzie tak powiedział??

 

ps. naucz się czytać ze zrozumieniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz mi napisać gdzie tak powiedział??

 

ps. naucz się czytać ze zrozumieniem

1.Też chciałbym się dowiedzieć.

2. WTF? O co Ci chodzi?

Sorki za OT, ale naprawdę mnie to ciekawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Też chciałbym się dowiedzieć.

2. WTF? O co Ci chodzi?

Sorki za OT, ale naprawdę mnie to ciekawi.

o to

 

.:Solid_Snake:.

tymbardziej ze kojima powiedział w wywiadzie, ze efekt kamuflarzu podajze, jest mozliwy tylko na bebechach sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to bylo oczywiste, ze sie nierealny doczepisz do tych slow. Pierwszy jestes jak widac od wklejania negatywnych newsow o PS3, tak samo jak pierwszy od proby podwazenia kazdego info o jakiejs przewadze PS3 nad X360, dlatego piszac te słowa juz dobrze wiedzialem, ze lepiej zrodlo zachowac. AleSZ prosze bardzo moj ty zawsze czytajacy ze zrozumieniem ;* (:E)

 

W nowym numerze PSM2 jest wywiad z Kojimą, ktorego tłumaczenie ktoś już tu zamieścił. Skrót(y) wygląda tak:

 

Sadly, the environments may not be as destructive as first thought.

 

''We want the entire scenery to be interactive, but even on the PS3 there

are limits. In some buildings you can destroy everything, but in other

rooms only certain scenery – it should be easy to tell them apart’’.

 

For example, in the trailer the Metal Gear destroys the stairs, but the main platforms remain intact."

‘The trailer’s key revelation is that Snake will be equipped with an active camouflage system called ‘Octo-cam’- a fusion of Octopus and Camouflage.

Kojima is keen to point out that an Octopus can change it’s colour, pattern and shape - mimicking bumps, holes and texture. Using this, Snake can ‘melt’ into the backgrounds, mirroring the dimensions of his environment – a graphical effect only possible on the PS3.’

 

‘Stealth is still a key priority. ‘‘You will not have it switched on all the time and your face won’t be invisible’’, reveals Kojima. ‘‘But if you stay still the suit will blend in automatically. It will return to normal if you move.’’

Scenarios will be dynamic, so if your covering wall explodes, you’ll have to quickly lay flat to merge with the floor.

‘‘You might want to avoid using the Octo-Cam all the time’’ advises Kojima. ‘‘Because if you rest by a toilet, you will absorb it’s pattern, and that will not be stylish’’.’

 

‘Snake will have a variety of new moves to explore with – including one inspired by Kojima’s military training, but this is secret.’

 

‘MGS4 will embrace the PS3’s 6D movement function, but how is still to be decided.

‘’Perhaps you could use it for the FP view, or to shake down guards for items (like in the past MGS games), but nothing is decided’’.’

 

‘MGS4 will also link with PSP’S MGS PO, but the format is still been discussed.

‘’It will be linked with the ongoing MG-Online project, which may be included with MGS4 or released separately’’. All 3 are linked.’

 

‘Our suggestion that Snake may have to complete his mission before his countdown (6 months) runs out was met with a curious response. ‘’We can’t comment. But a time limit makes a game more dramatic, so it will be included to some extent.’’.’

 

‘Kojima admits that Snake’s old age reflects his attitude to working on MGS4.

‘‘We wanted to show Snake’s human side, that he is hurt and aged but will still battle on. I’m over 40 years old and still designing MGS games, in many ways I’m also on a battlefield.’’.

So, is Snake’s fate a metaphor for Kojima’s involvement with MGS ? ‘‘Yes … my Metal Gear will end. The series belongs to Konami, and the fans, but I have the liberty to stop, and this will be my last MGS game.’’

 

They also asked if Snake will be able to shave in MGS4. He said no.

You only play as Snake throughout the entire singleplayer. Ninja Raiden will be a playable character in the MGS4 online mode.

 

-Snake won't just be in the Middle East. He will be "Globetrotting from place to place."

 

Also, MGS: Portable Ops for the PSP is the sequel to MGS3 and will tell the story of why Big Boss/Naked Snake starts Outer Heaven. It will look and play just like MGS3 and even have an online mode like MGS3.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

In a recent interview with PSM2 magazine, Metal Gear Solid mastermind Hideo Kojima revealed some details about MGS4 for the PS3. Kojima revealed that Snake's new camouflage suit and the "Octo Cam" as seen in the MGS4 E3 trailer will automatically change color, depending on the surroundings, when Snake is immobile. Kojima claims that this effect is only possible on the PS3.

Źródło:QJ.NET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny bądź tak uprzejmy i "wypruj" trochę więcej z siebie, bo najłatwiej jest wytykać komuś błędy. Jeżeli widzisz gdzie się pomylił Solid (bo ja nie widzę) to po prostu nas oświeć. Z góry dziękuję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasno z tego textu wynika, że to nie Kojima powiedział "a graphical effect only possible on the PS3" tylko redaktor pisma PSM2 dodał ten fragment od siebie.

 

:razz:

http://www.gameklip.com/v/748/

 

Sony PlayStation 3 Hardware May Not Be Finalized – Sources.

Developers Use Personal Computers to Show PS3 Advantages

 

Category: Multimedia

 

by Anton Shilov

 

[ 06/06/2006 | 09:49 AM ]

 

A source within the industry said that the PlayStation 3 hardware might not be finalized as of early May, as at least some game developers who showcased their Sony PlayStation 3 (PS3) titles during the Electronic Entertainment Expo (E3) exhibition used typical personal computers (PCs) to do it.

 

According to the information provided by sources familiar with the matter, game developers used high-performance PCs to showcase what the PlayStation 3 game consoles will be able to deliver to gamers. At least some of the game developers masked personal computers inside the showcase stands and put a PS3 case so that attendees would believe that they see the real working game consoles and the real games. However, no attendees could actually touch the consoles, or to play the PlayStation 3 games during the exhibition.

 

The game developers who did not run their demos on the pre-release Sony PlayStation 3 hardware, used high-performance personal computers, such as those featuring high-speed Nvidia GeForce 7900 graphics cards in SLI mode or even ATI’s Radeon X1900 in CrossFire mode. While neither ATI, nor Nvidia would confirm such information, the sources claimed that at least some game developers used PC hardware to demonstrate the PS3 demos.

 

Given that nowadays game developers usually create games for multiple platforms, including PCs and game consoles from Microsoft and Sony, technically software makers may demonstrate their products using different hardware. Programmers – including John Carmack of id Software – said in the past that creating games for the PS3 would not be a trivial task. Knowing that and keeping in mind that game console builders finalize specifications of their machines till the last minute before release, demonstrations of certain technically advanced demos using PC hardware may seem logical.

 

Back in May 2005 Microsoft used similar trick with the Xbox 360 which was set to be launched in November, 2005. During the E3 show the software giant used Apple PowerMac G5 systems featuring IBM PowerPC processors to run the games for the Xbox 360.

 

Sony PlayStation 3 console is based on the Cell processor developed by IBM, Sony and Toshiba, the RSX graphics chip by Nvidia Corp. and will be equipped with Blu-ray optical disk drive. According to Merrill Lynch research company, the most expensive component of the PlayStation 3 will be its Blu-ray disk drive, which will initially cost $350. The second most expensive part of the gaming machine will be the Cell processor which will cost Sony “at least” $230 per unit to make. Nvidia’s RSX graphics processor will cost $70, while for 256MB of XDR memory as well as 256MB of GDDR3 memory Sony will have to pay $50, believes Merrily Lynch. In total, the price may reach $900 just to manufacture one PlayStation 3 console. The PS3 game consoles will cost $499 or $599 depending on the system configuration.

 

Sony Computer Entertainment Inc. did not comment on the news-story.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, czy to tak jasno wynika :wink:, ale mniejsza z tym. Nie będziemy przecież się spierać czy X360 pociągnie "kamuflaż" czy nie. Akurat jest to mało pasjonujące i osobiście wątpię w rzekome ograniczenia Xa w tej kwestii. Co innego gdyby przyszło do tworzenia efektów typu "fala" zastosowanych chociażby w filmie Gniew oceanu w czasie rzeczywistym. To by było coś - choć tu nawet PS3 odpadłaby w przedbiegach.

 

Rumor: PS3 hardware "slow and broken"?

 

Another week, another PS3 rumor fire quickly decimating rational thought on the internet. We should start billing Sony for putting these things out. This time, British computing tabloid, The Inquirer, is running a piece titled, "PS3 hardware slow and broken." It's full of the usual Inquirer stuff: bad spelling, horrible grammar, and (most importantly) specious arguments. So, before we even get to what they're claiming, understand that their story could be considered entertainment, much the way the Enquirer is. Here goes:

 

An Inquirer writer had the good fortune to sit next to Anonymous Guy on a recent flight to Japan who dished about the PS3's new Cell and RSX chips. "Oh my God, did you hear? Cell is like, totally broken and junk. It's MBs are all, like, messed up where the GBs should be ... and stuff." Alright, that's not a direct quote, but a decent approximation. It isn't worth going through and breaking down the arguments since a little common sense would go much further.

 

Alright, internet, I know we're all still upset about "The Price." I know sometimes Sony says funny stuff that we all laugh at. (Too cheap? You kill me Kutaragi!) There are some kinds of rumors we're willing to believe. Yields are low? Alright, that happens. One of the largest and most well respected chip developers in the world, whose new, custom-built, ground breaking chip architecture has a huge design flaw that we extrapolated from a slide and a single-serving airplane buddy? See, it just doesn't seem as plausible.

 

In regards to a system as unique -- and uniquely complex -- as the PS3, this level of "journalism" seems woefully inadequate to tackle what may or may not be actual design problems with the processor. Places to look, if you're so inclined: Sony's Cell page. Too biased? How about one of Ars Technica's famously exhaustive looks at the thing ... in two parts. The Ars guys are part processor, it appears, and they didn't manage to identify some singular shortcoming that will doom the PlayStation 3 as an also-ran.

 

So go ahead. Read it, enjoy it, but please don't take it as Truth. The console wars are already ugly enough without the rumors.

 

Źródło:joystiq

Edytowane przez Largoon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie rewelacji Inquirera, sugerujących, że w Sony pracują debile:

- dane z prezentacji są zapewne autentyczne

- Playstation 2 generowało 2 razy więcej gołych wieloboków niż X-BOX i chyba ze 4 razy więcej niż Game Cube. Niestety po zapodaniu efektów sytuacja stawała się zgoła odmienna.

Obecnie 7900 GTX na papierze generuje 2 x mniej wielokątów niż 1900 XTX, a w praktyce ich wydajność jest taka sama. Dlatego też nie ma sensu patrzeć na syntetyczne dane tylko trzeba poczekać na gry.

- Odnośnie transferu pomiędzy CELL a pamięcią graficzną, owego nieszczęsnego 16 mb/s :

XBOX 360 posiada 512 ram, wspódzielonej przez grafikę i procesor stąd też ogólny transfer do nich jest relatywnie wysoki. Z kolei Playstation 3 naśladuje w tym zakresie PC - osobna pamięć graficzna i osobna systemowa. Dlatego też znaczenie ma transfer pomiędzy RSX a pamięcią graficzną i pomiędzy Cell a pamięcią RAMBUS (oba na świetnym poziomie)

Powstaje pytanie dlaczego CELL miałby się bezpośrednio odwoływać do pamięci graficznej? Odpowiedź brzmi: Dla goowna psiego - nie ma takiej sytacji w której CELL musiałby to robić,

Tyle ode mnie

Edytowane przez szymku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

najbardziej podobalo mi sie " dla goowna psiego " ta rzeczowa argumentacja rozwiewa wszelkie watpliwosci ;)

Prawdopodobnie Sin Episodes pojawi sie na ps3 choc jak na razie potwierdzenia ze strony sony nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szymku: argumentacja iscie powalajaca, szkoda tylko, ze nie przeczytales artykulu dokladnie. Specjalnie dla Ciebie odpowiedni cytat:

 

For main memory, it looks like Cell has about 25GBps of main memory bandwidth, and RSX is about 15-20GBps. Achievable bandwidth is between about two thirds of that and nearly 100%, clearly the elves in the caves surrounding Rambus central did something right with XDR. That is the happy news.

 

For local memory, the measured vs theoretical bandwidth is missing, I wonder why? RSX is at a solid 22.4GBps for both read and write, good job there green team. Then comes the blue team with Cell. Local memory write is about 4GBps, 40% of the next slowest bandwidth there. Then comes the bomb from hell, the Cell local memory read bandwidth is a stunning 16MBps, note that is a capital M to connote Mega vs a capital G to connote Giga. This is a three order of magnitude oopsie, and it is an oopsie, as Sony put it "(no, this isn't a typo...)".

Pokaz mi, gdzie tu jest mowa o pamieci graficznej. Moim zdaniem nigdzie, za to caly drugi akapit traktuje o pamieci lokalnej (podrecznej?).

I jezeli CELL mialby rzeczywiscie miec predkosc odczytu z pamieci podrecznej na poziomie pendrive'a z bazaru, to w Sony naprawde pracuja debile...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm pamięć lokalna, hmm cóż to może być??? czy to może pamięć dostępna po sieci lokalnej czy też cała pamięć dostępna w lokalu w którym znajduje się aktualnie PS3 hmm.....

 

Zgodnie z oficjalną specyfikacją cała pamięć (RAM), którą posiada PS3 to(cytuję):

 

* 256 MB Rambus XDR DRAM clocked at CPU die speed (3.2 GHz)

* 256 MB GDDR3 VRAM clocked at 700 MHz

 

Więc albo sony zapomniało wspomnieć o jeszcze jednym rodzaju pamięci w swojej konsolce albo cóż - chodzi o VRAM

 

Pozdrawiam

 

 

PS

coś znalazłem:

 

"the slow 16MB/s read speed they're talking about is the GPU's local memory, something the Cell should never need to read from anyway. The fact that they're allowing it to be read at all is a bonus." (żródło ps2-scene.org)

Edytowane przez szymku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

bardzo fajnie ze jest juz taka strona ,ale wsrod jezykow i flag brakuje oczywiscie jezyka i flagi Polskiej- bo jak wiadomo krajami 3 swiata sony sie nie zajmuje -choc flaga Nowej Zelandi ktora "zapewne" jest "baaardzo duzym "rynkiem zbytu nie zapomnieli umiescic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety Gladiac - kaszana. Do tego jesteśmy członkiem UE :wink:. Choć wierzę, że z czasem ktoś dorzuci nasze dwa kolory....

 

Top developers slam PS3 "broken" allegations

 

"They've got the wrong end of the stick grasped firmly in both hands."

 

Senior developers working on PlayStation 3 titles have told GamesIndustry.biz that reports of serious problems with the system's Cell and RSX hardware are "misleading and uninformed."

 

Earlier this week, technology news site The Inquirer reported that the PS3 was "slow and broken", with a correspondent for the site claiming that massive flaws with the console's hardware mean that it is "hobbled" compared to Microsoft's Xbox 360.

 

The site based its assertions on a claim that the NVIDIA-designed RSX graphics unit has a slower triangle setup rate than the ATI-designed part in the Xbox 360, and on a slide from Sony's Devstation event a few months back showing the memory access speeds within the console.

 

However, speaking to GamesIndustry.biz this week, several developers who are familiar with the PS3 hardware have rubbished the claims made by The Inquirer - describing both sets of figures as "entirely meaningless."

 

Although our sources declined to be named due to the continuing secretive and NDA-laden nature of PlayStation 3 development, they were unanimous in claiming that the figures, while they may well be true, have been grossly misinterpreted.

 

The contentious triangle setup figure, which The Inquirer claims to be 270 million triangles per second, compared to around 500 million per second in the Xbox, came under fire first.

 

"It's just a pointless measurement," one programmer told us. "Where's the context? How were these numbers measured? There are loads of different ways you can measure tri performance, and just putting up headline figures like that tells you nothing."

 

"In fact, the PlayStation 2 had better tri performance than the Xbox, on paper," he continued. "Everyone knows that the Xbox was more powerful at running real games, but if you just wanted to fill a screen with 2D, flat colour, unlit triangles, then the PS2 was much better at that, so it looked great in benchmarks. That just shows how meaningless this measurement is - it's really pointless."

 

However, particular scorn was heaped upon the claim that the Cell is being "hobbled" by slow memory access - based on a Devstation slide which shows Cell having only 16Mb/s read access to "Local Memory", compared to the 10-25Gb/s access figures for other component and memory types in the PS3.

 

"They've got the wrong end of the stick grasped firmly in both hands," said another source regarding this claim. "I'm not even sure if they're holding the right stick."

 

Each developer concurred that the slide in question was referring to local memory on the RSX - the graphics memory, in other words, and not the local memory on the Cell processor which The Inquirer claimed was in question.

 

"I didn't see that slide at Devstation, but all the numbers add up," one coder said, "and it's a total non-issue. You never, ever need to access that memory from the Cell - I can think of some useful debugging things you might do with that access in the testing stage, but that's about it. In fact, on the PS2 you couldn't access that memory from the CPU at all, and it was never really a problem!"

 

"I can see a couple of reasons why you might want to use it," another developer told us, "but really, they're pretty obscure, and you could probably do them on the RSX anyway, since it's quite flexible. Besides, if you really need to access video memory from the Cell, you can use the RSX to copy it over into main memory really quickly - it's all there on the slide."

 

"I doubt a single person in the room batted an eyelid when they showed that slide," continued the first source. "It's exactly what we'd expect, and the bits that we actually need to use to make games are perfectly fast."

 

While dismissing The Inquirer's claims as entirely spurious - and pointing out that even if they were true, they would be flaws so serious that Sony would simply not be able to release the Cell chip in that state - at least one of our sources admitted that PS3 was taking some time to get used to, but perhaps not as much as some parts of the media have suggested.

 

"I'd say PS3 was a challenge to work on," he said, "but every new platform takes a while to get used to. Put it like this, I worked on early PS2 games, and those were a real nightmare - we're getting code up and running on PS3 much faster than we did last time around."

 

"Once people start doing really impressive stuff on PS3 and Xbox 360, they're both going to be much the same [in terms of difficulty]," he concluded. "Sony's giving us better tools this time around - they're still not great at communicating and there are some weird holes in their developer support, but they've learned a lot of lessons from PS2."

 

Źródło:gamesindustry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to skrót od Octopus i Camouflage, a dotyczy nowego sposobu unikania wrogów, który pokazał nam Kojima na trailerze Metal Gear Solid 4. Ta technologia będzie teraz odgrywać znaczącą rolę w grze. Sprawdźcie, co na ten temat mówi Hideo w wywiadzie dla PSM2.

 

Tak, otóż ze słów mistrza jasno wynika, że pokazany na trailerze mechanizm wtapiania się w otoczenie, przejmowanie przez uniform kolorów i struktury otoczenia, będzie miał zastosowanie w czasie gry i tak właśnie będzie działał podczas rozgrywki. Hideo stwierdza też, że efekt graficzny w tym przypadku jest naprawdę imponujący i możliwy do odtworzenia tylko na PlayStation 3.

 

Ze słów Kojimy wynika również, że istnieje możliwość wykorzystania funkcji sensorów ruchu zamieszczonych w nowym padzie Sony. Nie wiadomo jak by je wykorzystać, sugeruje się ich użycie w trybie pierwszoosobowym, lub do dezorientowania żołnierzy, czy odciągania ich z posterunków. "Nic jeszcze nie ustaliliśmy" - powiada Hideo.

 

Wróćmy na chwile do Octo - cam, najczęściej będzie pomagał bohaterowi znaleźć trochę spokoju, odsapnąć poza widocznością, ale jeśli coś pójdzie nie tak, jeśli efektywność zmaleje (np. wysadzona ściana nie pozwoli się do niej upodobnić) trzeba będzie się położyć szybko na ziemi i wtedy wtopić w strukturę podłoża (wizualnie oczywiście). Tego typu momenty mają dać graczom pokombinować i spróbować samemu znaleźć wyjście z niekomfortowej sytuacji.

 

Okazuje się też, że nie całe otoczenie będzie w pełni interaktywne:

 

"Chcemy, by całe otoczenie dało się zniszczyć, zburzyć, ale nawet PS3 ma swoje ograniczenia. (...) Jedne budynki będzie można zniszczyć w całości, niektóre zaś będą mieć interaktywne tylko poszczególne części otoczenia." - powiada Hideo

 

Co do Snake'a, to dostanie mu się multum nowych ruchów i animacji, które to podpatrzone zostały i pobrane z zestawu "żołnierskich zachowań", które to Kojima i jego ludzie długo analizowali.

 

Na koniec, spytany o dalsze przygody Hideo z serią MGS (jak wiecie, kilkukrotnie już decydował się opuścić serię, a to ma być "ponownie" ostatnia część, jaką się zajmuje), mistrz odpowiada:

 

"Seria jest własnością firmy Konami i fanów, a ja mam wystarczająco dużo wolności i swobody, by zaprzestać jej współtworzenia"

www.gameonly.pl

 

 

Tyle odemnie w sprawie tej głupiej kłutni na temat czytania "ze zrozumieniem" a własnego interpretowania mowy zależnej, jako dodania wlasnej mysli do czyjś słow ;f

 

 

co do pominiecia przez sony polskiego jezyka - nie udawajmy ze M$ tez tego nie zrobił, bo zrobił dokladnie to samo. Dopiero ostatnio sobie przypomniał ;) A strona PS2 jest w PL, wiec nie widze przeszkod, aby w koncu i o PS3 sie pojawiała takowa.

 

a co do wydajnosci PS3, to ladnie developerzy pokazali ile jest w tym imo sponsorowanym newsie z The Inquirer'a prawdy. Widac, ze szymku mial calkowita racje.

 

BTW: Ze strony o PS3 (oficialnej) wynika, ze ploty o tym, ze tansze PS3 bedzie pozbawione bluetooch okazały sie wyssane z palca. Roznica miedzy konsolami to tylko (albo aż :P)

-hdmi

-wi-fii

-sloty na nosniki pamieci

-rozne wielkosci hdd

-inny front obudowy

 

nic pozatym nie bedzie roznic tych konsol, przynajmniej jesli chodzi o hardware.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.:Solid_Snake:. i ?? przeczytałeś org. teks?? trochę się rożni od tego co podałeś. nawet do błędu się nie możesz przyznać i taka jest prawda. to jest mój ostatni post komentujący twoje wypowiedzi do czasu ukazania PS3.

 

ps.

 

Pomyśl logicznie i zastanów się nad tym „efekt graficzny w tym przypadku jest naprawdę imponujący i możliwy do odtworzenia tylko na PlayStation 3” lol

Już dawno nie czytałem głupszej wypowiedzi. jak by nie patrzeć reklama działa.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przyznam sie do błedu, bo go nie popełniłem, gdyz przytoczyłem tekst, jaki podaje praktycznie kazdy serwis, ktory to info pokazywał. Zarzuciłeś mi ze nie potrafie czytać ze zrozumieniem, a jak widać nie mam z tym problemow, przynajmniej w tym przypadku. Pokazują to kolejne newsy, z kolejnych portali. GO juz dałem.

 

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=140990

an the interview the MGS father details Snake's new camouflage suit the "Octo Cam." As seen in the excellent E3 trailer (which you can find to the right of this page) Snake's suit will change form and colour depending on his surroundings. As revealed by Kojima, this will happen automatically when Snake is immobile, and apparently the its fancy graphical effect is only possible on the PlayStation 3.

http://www.ps3fanboy.com/2006/06/05/kojima...e-more-on-mgs4/

One of the things he talked about was the "octo cam" suit. This puppy can adapt by changing color and form based on your surroundings. Of course that will happen on the fly, and most interestingly enough is only possible on the PlayStation 3 (the graphical effect that is, according to Kojima).

a tu dowod, ze takiej tresci newsy są nawet w innych jezykach

Hideo Kojima ha explicado el nuevo sistema de camuflaje de MGS4, denominado Octo Cam. Como se aprecia en el video Snake se mimetiza con el fondo , esta funcion actua de forma automatica si Snake se mantiene inmovil accionando el camuflaje Octocam, que al estilo de un pulpo asimila la textura del fondo sobre el que se encuentra, un tipo de efecto solo posible con Ps3.

Das Hauptaugenmerk des E3-Trailers soll auf dem aktiven Camouflage-System von Snake namens „Octo-cam“ liegen. Der Name setzt sich zusammen aus Octopus and Camouflage. Ein Oktopus sei in der Lage Farbe, Muster und Form zu verändern. Auch sei er fähig Beulen, Löcher und Texturen nachzuahmen. Durch das neue Tarnsystem kann Snake nun komplett mir der Umgebung verschmelzen – ein grafischer Effekt, der nur mit der PS3 möglich sein soll. Die Tarnung soll sich aber nicht die ganze Zeit halten und wirkt sich auch nicht auf Snakes Gesicht aus, sprich, Snakes Körper verschmilzt zwar mit der Umgebung, sein Gesicht aber nicht. Haltet ihr euch still, wird das Tarnsystem automatisch aktiv. Sobald man sich aber bewegt, schaltet es wieder in den Normalzustand zurück.

Wiec jaki bład popelniłem? Przytaczając coś, co piszą serwisy na całym swiecie? Co? Bład to mogli popelnić Ci wszyscy, co ten news umieszczaja w sieci. Ja nie prowadze portalu, nie robie wywiadow z Kojima. Ja czytam te portale, a tutaj przekazuje info. A jesli jest jak mowisz, ze Kojima tego nie powiedział, to nie widze problemu, abyś wkleił pełny tekst i naprostował tą sytuacje, którą przekręciły serwisy z całego swiata, a nie ja przez mój rzekomy brak czytania ze zrozumieniem -_-.

 

I fakt faktem, ze mi sie nawet nie chce wierzyc, bo co to musiałbybyć za efekt, ze np. X360 go by nie pociągnoł. Moze Kojima powiedział te słowa, ale na mysli miał to, ze na poprzedniej generacji konsol to nie bylo mozliwe, i ze dopiero PS3 mu dało tą mozliwość. Moze tak być. Co nie zmienia faktu, ze wszystkie serwisy podaja tylko ze takie coś powiedział, a nie co mial na mysli. I to wlasnie ja tu powtorzylem, z czego Ty zrobiles wielkie 'halo' i prawdopodobnie tylko dlatego, by mi zrobić na złość.

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Cell processor capable of raytracing

http://www.youtube.com/watch?v=lr-R4bUZIQw

niezle B)

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...

 

and apparently the its fancy graphical effect is only possible on the PlayStation 3.

Zwracam uwage na apparently - pozornie, rzekomo, itd. ;)

 

Zreszta - bujac to my, ale nie nas :) Jak dla mnie taki tekst z ust tworcy gry jest rownie wiarygodny co "gralem w Obliviona bez problemu na FX5600" rzucone na forum Bethesdy przez jednego z developerow ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...