Skocz do zawartości
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Wow i darmowy download? A takiego, za klienta tez sie placi (wersja PC) - fakt, ze w jego cenie jest miesiac grania.

 

Osobiscie jestem sceptycznie nastawiony do robienia portow wszystkich MMO na X360 - nie podoba mi sie pomysl robienia z konsoli peceta i jesli ten pomysl sie przyjmie, to moze sie okazac, ze portow z PC bedzie coraz wiecej, kosztem innych fajnych gier.

Gram w rózne mmo od ponad ... 3 lat i to zazwyczaj wyglada tak.

Wersja pudełkowa + cd key + 1 miesiac grania.

Albo sciagniecie klienta z ftp , wykupienie CD key online < potrzebny jest on do aktywacji konta> + 1 miesiac gry.

Konwersje z pc.. moze sa złe ale.Wersja online jest odrobine tansza bo nie placi sie za pudełko i inne bajery .

MMO to narazie byla domena PC wymagajaca mocnego sprzetu.Osobiscie gdyby na jakiegos next gena pokazal sie klient do L2 czy EvE natychmias bym go kupil z prostego powodu ze byłby wydajniejszy od mojego PC , tanszy , mniej problematyczny a z klawiatura i myszka dawał by taka sama latwosc uzytkowania.I co najlepsze next gena mozna podlaczyc pod normalny monitor .

X360 w tej chwili zyskuje tytuł ktory bedzie promowac ta konsole , a jak juz ktos kupi X360 dla WOW to i pewnie kupi inne gry na ta platforme.

Blizzard zyska nowych abonentow , M$ zyska przyrost sprzedazy X360 a maniacy WOW tani sprzet do grania w ich gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3147792

 

LOL!!!

Nie wiem czy smiac sie czy plakać.

Naprawde zal mi posiadaczy X360.

a mi zal ciebie. z tego co wyczytalem dysk jest potrzebny do gry online. i mi sie cos takiego podoba, ze gry zaczna korzystac z dysku. po to on tam jest. a wiadomo, ze gdyby nie problemy z produkcja to by nikt nie kupowal wersji core. a i tak ci co maja wersje core dokupuja dyski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac - chyba mnie zle zrozumielas. Port z PC nie zrobi z konsoli peceta. Nie o to mi chodzilo.

 

Wyrazam tylko obawe, ze jesli WoW sie swietnie sprzeda (w to chyba nikt nie watpi - jedyne co moze mu stanac na drodze to problemy z podlaczeniem klawiatury) to wydawcy zwietrza latwa kase i zamiast pracowac nad nowymi tytulami beda wydawac kolejne MMO lub inne porty z PC - bo taniej, szybciej i sprawdzony tytul.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalezy , wiele gier na PC jest dosyc fajnych , fakt niektóre to totalne shity ale w sumie na kazdej platformie tak jest.

Wiecej gier = wieksza konkurencja = prawdopodobne obnizenie cen gier.

Osobiscie chcialbym zobaczyc RTS`y na next genach , duzy telewizor , ba nawet nie trzeba myszki dalo by sie je obslugiwac padem.Calkiem ladnie by to wygladalo.

Co do MMO.. inne nie maja az tak duzej bazy abonentow.WOW jest praktycznie nowym Diablo 2 , jezeli chodzi o baze graczy i popularnosc.

Takie EVE online ma 100 tysiecy abonentow , L2 w USA ma okolo 70-100 tys abonentow , to koreanski MMO i w USA jest 9 serverow gdzie w Koreii jest ponad 30 wiec duzo wiecej graczy.Biarac pod uwage ze koreanczycy sa bardziej graczami PC niz konsolowymi < ostatnio o tym rozmawialem z jedna znajoma z koreii> raczej nie widze szans na powstanie klienta dla L2 na next-gena.RF online niedlugo startuje w USA i EU ale tez nie zapowiada sie na wielka sensacje.Ale z drugiej strony rynek MMO rosnie coraz bardziej i np w przyszlosci calkiem fajne by bylo równoczesne wydawanie nowego MMO z klientem na PC/next-geny.I to z korzyscia dla next genow , ze wzgledu na to ze MMO wymagaja cholernie mocnego PC .

Faktem jest ze Blizzowi sie oplacala stworzyc klienta na X360 ze wzgledu na duza baze graczy , co do innych MMO one maja za mała baze graczy zeby tworzenie nowego klienta <koszta> wydawalo by sie sensownym krokiem.

Hm.. portowanie szybsze i tansze.Nawet lepiej obnizy to koszta produkcji i cene gier .Z drugiej strony mozna sie bac ze beda wydawane buble portowane na szybko i niechlujnie.Ale zapewnie beda takie perelki jak np konwersja Far-Cry z PC na XBoxa , fabuła bardzo zmieniona , w sumie to 2 inne gry dziejace sie na tej samej wyspie.

@gladiac sluchawki i mikrofon to nic wielkiego w swiecie MMO , od dawna uzywa sie takich programow jak Team-Speak albo Ventrillo <tego uzywa mój klan> do komunikacji glosowej , zastanaiam sie jak bedzie wygladac to w wypadku X360 , pewnie powstana klienty TS i Vent na ta platforme.Ewentualnie bedzie wsparcie ze strony Xbox Live.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Costi

wydaje mi sie ze nadchodza czasy a moze juz nadeszly kiedy zacznie sie zacierac granica pomiedzy swiatem pc a swiatem konsol ze wskazaniem na konsole.Jesli chodzi o twoje obawy to chyba mozesz spac spokojnie bo wiekszosc developerow robi najpierw obecnie gre na konsole a pozniej porty na pc,bynajmniej gry ktore nadejda wkrotce,a jesli by przegladnac oferty developerskie to na ps3 i xboxa 360 powstaje bardzo duzo tytulow ktorych narazie nie uswiadczysz na pc.Choc jednak sporo tych tytulow ma nalecialosci z gier pc typu fpp ,ale przeciez cieszmy sie bo to dobry gatunek .Zreszta rynek konsol i ta branza tak sie rozwija ze kazdy developer przy zdrowych zmyslach powinnien skorzystac z tego segmentu rynku i w nim ulokowac przyszle produkcje ,bo sprzedawalnosc tytulu na konsole jest kilkukrotnie wyzsza niz pc, dbajac oczywiscie takze o jakosc produktu ,a jak wiemy z tym bywa roznie

ps. wydaje mi sie ze z podlaczeniem klawy i mychy pod xboxa 360 czy ps3 niebedzie problemu bo ich obsluga zostala przewidziana,tak wiec to zadna przeszkoda dla wydawcow portow z pc na konsole , a narazie niech dana gra najpierw wyjdzie to ocenimy co tam spaprali lub nie wydawcy ;)

 

Orly

z pewnoscia granie w WoW przez live bedzie mialo bardziej rozwiniete mozliwosci niz wersja pc ,choc moge sie mylic :)

 

a teraz maly OT.

 

na necie ukazal sie trailer "Silent Hill" ktory robi bardzo dobre wrazenie ,obejrzyjcie naprawde warto :)

oraz "bloodrayne" z bardzo dobra obasada ,co z tego wyjdzie juz wkrotce zobaczymy

 

trailer-silent hill

 

trailer-boodrayne

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi zal ciebie. z tego co wyczytalem dysk jest potrzebny do gry online. i mi sie cos takiego podoba, ze gry zaczna korzystac z dysku. po to on tam jest. a wiadomo, ze gdyby nie problemy z produkcja to by nikt nie kupowal wersji core. a i tak ci co maja wersje core dokupuja dyski.

No to źle wyczytałeś.

Ten news pokazuje ze z czasem coraz wiecej gier bedzie korzystac z twardziela, a z tego co pamietam to Microsoft obiecywał włascicielom wersji Core ze bez problemu pograja bez twardego dysku.

Jak widac jest (bedzie) inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a teraz maly OT.

 

na necie ukazal sie trailer "Silent Hill" ktory robi bardzo dobre wrazenie ,obejrzyjcie naprawde warto :)

trailer-silent hill

 

[OT]

 

OOO :) Wypas jak widze, do tego moja ulubiona seria gier :rolleyes:

 

[/OT]

Edytowane przez Cmx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac - z obsluga klawiatury i myszy nie bedzie problemu do czasu, az Microsoft zwietrzy interes i zacznie wymagac od tych urzadzen certyfikatu, jak od twardych dyskow. Wtedy juz przestanie byc tak kolorowo.

 

Moze jestem czarnowidzem, ale moje obawy sprzed roku-dwoch, ze gier PC z porzadnym elementem single-player bedzie coraz mniej sie poki co sprawdzaja... Tym razem wolalbym sie mylic.

 

Co do trailerkow: wyldaja fajnie. O ile Silent Hill mnie nie interesuje, bo Bloodrayne wyglada super. Co prawda fabule pewnie bedzie mozna spisac na serwetce, ale przeciez nie o to w takich filmach chodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze jestem czarnowidzem, ale moje obawy sprzed roku-dwoch, ze gier PC z porzadnym elementem single-player bedzie coraz mniej sie poki co sprawdzaja... Tym razem wolalbym sie mylic.

Mało tego... ja powoli sie zaczynam bac o to rowniez na konsolach. Teraz w dobie live i innych dupe.reli to tylko i wylacznie MP bedzie sie liczył. Ja zawsze kochałem gry na konsole wlasnie za wlozone serce w tryb single i mam nadzieje ze np. PS3 od tego nie odstapi, bo np. w przypadku X360 to wrzucania live, nawet na siłe do kazdej gry, bo poprostu jest taki wymóg nie podoba mi sie zbytnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

osobiscie jestem zwolenikiem trybu single i nie przepadam za grami sieciowymi,jedyny wyjatek to granie kiedys w counter strike'a w lidze belgijskiej i francuskiej,ale to juz 5 lat jak przestalem grac.

Jednak prawda jest taka ze od trybu multi i sieci nie uciekniemy ,bo widocznie takie sa wymagania rynku,jednak miejmy nadzieje ze jeden i drugi tryb zostanie zrownowazony ,aby kazdy byl zadowolony :)

a live przydaje sie bardzo bo mozesz sciagac i najnowsze dema i darmowe gry oraz aktualizacje,reaasumujac wszystko ma swoje wady i zalety

 

ps.Costi raczej nie sadze aby microsoft wprowadzil certyfikaty na myszy i klawy,chociazby z tego wzgledu ze te urzadzenia sa poprostu za tanie a porownujac to do wczesniejszego hdd z newsa roznica cenyi zysku za licencje zapewne jest bardzo duza

a certyfikat w hdd raczej byl niezbedny aby zabezpieczyc sie przed piractwem jak sadze

 

ps2.co do Bloodrayne to wlasnie mam male obawy mimo bardzo dobrej obsady ze wzgledu na rezysera ,"slawnego" Uwe bolla(napisalem z pamienci) ktorego adaptacje niestety zawsze wywoluja fale krytyki,moze teraz bedzie inaczej, a pozatym bedzie on takze realizowal juz za bardzo duzy budzet nastepny projekt na bazie gry......Dungeon Siege-zobaczymy co z tego wyjdzie :)

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak powinno byc na wszystkich platformach... gry nie robione sa pod 1 gracza ... jedni lubia tylko sp inni mp a jeszcze inny lubia to i to po co robic 3 rozne wersje jak mozna polaczyc w jedna. duza czesc graczy zna sie tylko i wylacznie online ...

No widzisz. A ja w konsolach uwielbiam wlasnie to, ze moge usiasc sobie sam na sam z telewizorkiem i pograc w nocy w spokoju - i jest to sprawa miedzy mna a konsola. Takie Silent Hill, MGS, FF, Residenty - te gry sa swietne przede wszystkim dzieki genialnie opracowanemu trybowi Single Player. Zrobic fajna gre MP to nie jest jakis ogromny problem - kwestia dania graczom odpowiedniej wolnosci i spiralka sama sie nakreca dzieki wyobrazni graczy, a nie autorow.

A poza tym dla mnie to mala radocha grac z kims, kogo nie widze - nawet w PESa juz tak fajnie sie nie gra jak przeciwnik nie siedzi na fotelu obok i nie slychac/widac jego reakcji na rozne akcje. Konsola ma sluzyc do zabawy dla kilku osob - tak, ale pod warunkiem, ze siedzimy w jednym pokoju, do tego piwko, blancik, jakas muzyczka w tle.

 

Ja obawiam sie czegos innego: stworzenie systemu na wzor Live z XBoxa moze spowodowac rozleniwienie programistow. Do tej pory gry na PS2 byly dopracowane tak, jak na zadna inna platforme - dzieki temu, ze nie mozna bylo potem wypuscic patcha, poprawki, dodatku. Jaka sie gre wypuscilo od developera, taka dostawal gracz - i jesli byla kaszana, gra sie nie sprzedawala. Spojrzcie teraz na rynek PC - odkad internet sie naprawde rozpowszechnil, wychodzace gry sa coraz nizszej jakosci - a to niedopracowany engine, a to bledy zupelnie uniemozliwiajace rozgrywke, a to jakies inne babole - bo mozna poprawic za pomoca patcha. Jak cos nie bedzie dzialac, to sie wypusci patcha i z glowy. I proces sprawdzania gier pod katem jakosci gdzies sie chyba zapodzial. Inaczej nie wyszlyby na peceta takie buble jak np. NFS:MW, ktory sie tnie na prawie kazdym kompie - nawet z 7800 w SLi na pokladzie. To juz jest nie lenistwo - to jest olewanie gracza. I tego sie boje w swietle rozpowszechniania trybu online na konsolach i dodawania do nich HDD - gre sie wyda, a jak cos nie bedzie dzialac, bedzie dzialac nie tak - wyda sie patcha i problem z glowy. Zamiast wydawac od razu pelnowartosciowy produkt bez wad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ps.Costi raczej nie sadze aby microsoft wprowadzil certyfikaty na myszy i klawy,chociazby z tego wzgledu ze te urzadzenia sa poprostu za tanie a porownujac to do wczesniejszego hdd z newsa roznica cenyi zysku za licencje zapewne jest bardzo duza

a certyfikat w hdd raczej byl niezbedny aby zabezpieczyc sie przed piractwem jak sadze

Jak sie zabezpieczyc przed piractwem? Jak ktos wymysli sposob korzystania z HDD do piracenia, to mu certyfikat nie bedzie przeszkadzal. Chyba, ze zabezpieczeniem nazywasz komicznie male rozmiary dyskow, ktore dostana certyfikat (zeby gra sie nie zmiescila).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inaczej nie wyszlyby na peceta takie buble jak np. NFS:MW, ktory sie tnie na prawie kazdym kompie - nawet z 7800 w SLi na pokladzie.

 

Ok.. wroc do domu odpal ta gierke a nastepnie dla procesu speed.exe ustaw priorytet zadania na Wysoki.....gierka przestanie ci sie ciac......po takim zabiegu gram na konfigu z podpisu w 1600x1200 plus pelny wypas a wczesniej gralem bez zaciec w 1280x960 (pisze o wyeliminowaniu zaciec a nie dodaniu klatek).

PC trzeba umiec konfigurowac i czasami troche pomyslec jak dzieja sie jakies nieuzasadnione brakiem performance historie...to nie jest konsola.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.. wroc do domu odpal ta gierke a nastepnie dla procesu speed.exe ustaw priorytet zadania na Wysoki.....gierka przestanie ci sie ciac......po takim zabiegu gram na konfigu z podpisu w 1600x1200 plus pelny wypas a wczesniej gralem bez zaciec w 1280x960 (pisze o wyeliminowaniu zaciec a nie dodaniu klatek).

PC trzeba umiec konfigurowac i czasami troche pomyslec jak dzieja sie jakies nieuzasadnione brakiem performance historie...to nie jest konsola.

 

pozdro

1. Nie gram na PC.

2. Wrzuc ta rade do watku o NFS:MW

3. Nie zmienia to faktu, ze gra jest babolem. Nie kazdy uzytkownik PC wie jak zmieniac priorytety procesow, gdzie tego szukac, jak konfigurowac system. On chce grac bez zaciec. A produkcja EA mu na to nie pozwala.

4. Ja akurat w demku problemow z plynnoscia najmniejszych nie mialem - nawet bez grzebania w Menadzerze Zadan. Gralem w 1024x768 i po 5 minutach byl uninstall ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gladiac - z obsluga klawiatury i myszy nie bedzie problemu do czasu, az Microsoft zwietrzy interes i zacznie wymagac od tych urzadzen certyfikatu, jak od twardych dyskow. Wtedy juz przestanie byc tak kolorowo.

 

Moze jestem czarnowidzem, ale moje obawy sprzed roku-dwoch, ze gier PC z porzadnym elementem single-player bedzie coraz mniej sie poki co sprawdzaja... Tym razem wolalbym sie mylic.

 

Co do trailerkow: wyldaja fajnie. O ile Silent Hill mnie nie interesuje, bo Bloodrayne wyglada super. Co prawda fabule pewnie bedzie mozna spisac na serwetce, ale przeciez nie o to w takich filmach chodzi :)

Niestety musze sie zgodzic .

Dobra np w takim FEAR single player jest bardzo fajny , wiem gra liniowa ale za pierwszym razem gra sie wysmienicie.

Ale to jakby wyjatek ;/ ogulnie PC=Multiplayer.Nie zeby mi to przeszkadzalo ale grajac w takie stare gry jak Betrayal at Krondor i patrzac na nowe tytuly na pc az sie smutno robi.

Konsole , wysmienity single.Nie wazne czy to XBOX czy PS2 wiele gier na nie ma fajny single player.

I co najwazniejsze w swiecie konsolowym developerzy stawiaja na cos takiego jak replaybality , czyli wielowotkowosc/rózne tryby gry itp.

Brak dopracowania... oczywiscie , panowie z EA to totalni partacze , np starczy spojrzec jak wyglada Burnout na PSP ;/ fakt grywalny ale masa bugow , wiesza sie czasami , masa artefaktow .

Przez dlugi czas konsole byly w miare wolne od takiej fuszerki , czemu bo nie dalo sie spatchowac , albo gra wychodzila dopracowana , albo bubel ale wtedy sie nie sprzedawala.

Z mozliwoscia patchowania ;/ heh moze next-geny dosiegnac ta sama plaga co PC czyli gry niedopracowane , a potem latane kolejnymi patchami.

Ale jest nadzieja np w tym ze Sony ma program dopuszczania gier na ich konsole <ostatnio o tym czytalem w jakims magazynie> i kryteria sa dosyc mocne.Nie wiem jak to jest z M$ ale pewnie maja podobny program.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety postep pozwala developerom wykorzystywac takze internet do mozliwych napraw i bledow w zbyt szybko wypuszczonej grze,chyba juz sie od tego nie ucieknie ,ale cala nadzieja ze wiekszosc piszacych gry na konsole to raczej ludzie ktorzy maja raczej swiadomosc ze nie kazdy ma dostep do internetu oraz nawet jesli ma to wcale nie musi zyc ze swiadomoscia ze podobnie jak w swiecie pc bedzie oczekiwal na patha bo gra ma bledy

 

a teraz mala ciekawostka z netu

 

Transcode 360 v1.0 (Czwartek, 9 Lutego 2006)

 

Serwis runtime udostępnił program o nazwie Transcode 360 v1.0 który ułatwia płynny przesył kolekcji video (w tym DiviX oraz Xvid) z peceta do konsoli.

 

Program przeznaczony jest dla systemów operacyjnych opartych na Windows XP Media Center Edition 2005, a waży zaledwie 0,23MB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Transcode 360 v1.0 (Czwartek, 9 Lutego 2006)

 

Serwis runtime udostępnił program o nazwie Transcode 360 v1.0 który ułatwia płynny przesył kolekcji video (w tym DiviX oraz Xvid) z peceta do konsoli.

 

Program przeznaczony jest dla systemów operacyjnych opartych na Windows XP Media Center Edition 2005, a waży zaledwie 0,23MB

Trzeba miec jeszcze Media Center... A ja tego dziadostwa jakos nie mam zamiaru instalowac bo i po co? Poza tym cena tego... uhhhhh...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki maly OT zwiazany jednak z grami na Xboxa360 :)

 

Na swiecie seria Halo zdobyla ogromny sukces ,za jakis czas czeka nas premiera Halo3, ale tez producenci filmowi zwietrzywszy niezly biznes postanowili zrobic adaptacje filmowa,poczatkowo rezyserem mial byc Peter Jackson jednak zostanie on producentem wykonawczym,projekt niezle sie zapowiada i oby byl tak dobry jak gry :)

 

ponizej zamieszczam zdjecie Petera Jacksona wraz z tworcami Halo

po 2X powiekszeniu znajdziecie odpowiednie podpisy kto jest kto

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejne info z netu

Internet na Xboxie360 (Piątek, 10 Lutego 2006)

 

Antoni Park zaprojektował bardzo ładny plug-in do Windows XP Media Center, który pozwala użytkownikom surfować po internecie za pomocą urządzeń z zainstalowanym Media Center Extender (czyli także na Xboxie 360), przy pomocy chociażby pilota.

 

Aby tego dokonać należy najpierw stworzyć listę ulubionych stron, których zawartości będą chcieli przeglądać. Program umożliwia także skorzystanie z funkcji zoom, w przypadku, gdy znajdujemy się w dalekiej odległości od ekranu.

 

Czekamy na dalsze ciekawe programy.

oraz pare fotek z farcry 360

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejne info z netu

oraz pare fotek z farcry 360

Z pełną odpowiedzialnością rzekne, że nic specialnego :F Mi to raczej wyglada na FarCry'a z X'boxa i nic wiecej. Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to ma niby wyglądać jak to jest zwykła konwersja ze starego x + jakieś nowe mapki i bonusy. Nie kapuje takich wypowiedz.

Największym mankamentem nowego x jest to że jest za mało tytułów tylko na XBOX360. same gierki z PC i replaye hitów z xboxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak to ma niby wyglądać jak to jest zwykła konwersja ze starego x + jakieś nowe mapki i bonusy. Nie kapuje takich wypowiedz.

Największym mankamentem nowego x jest to że jest za mało tytułów tylko na XBOX360. same gierki z PC i replaye hitów z xboxa.

Jak mozna nie kapowac moich wypowiedzi. Po to sie daje screeny na forum, zeby pokazac ze jakas gra wychodzi na nowego x'a i jak nic specialnego sobą nie reprezentuje to skomentować odpowiednio, lub się pozachwycać, gdy pokaze coś konkretnego. Sam przyznales ze są głownie remake'i ze starego iXa... Tylko co to znaczy? Ze juz nie mozna komentować? No chyba, że Ty juz przyjołeś za rzecz na porządku dziennym, ze same remake'i wychodzą. Wtedy rzeczywiscie moje komentarze są zbyteczne, bo komentuje dla Ciebie rzeczy oczywiste, jednak ja oczekuje od tej konsoli czegos wiecej i cały czas na to "wiecej" czekam, a komentuje, bo widze, ze poki co, tego nie dostaje. Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie myślałem, że po Tobie mogę się spodziewać, że będziesz wiedział że to zwykły remake i nie ma co komentować tej gry pod względem grafy. Bo chyba o to Ci chodzi.

Ale teraz popatrzmy na to z drugiej strony, jaki jest sens robienia specjalnej wersji jakiejś gry z Xboxa 1 na x360, która wyglądać będzie niewiele lepiej od jej pierwowzoru? Na dobrą sprawę równie dobrze można by odpalić starego "Fara" na nowej konsoli (emulator...nie wiem czy go obsługuje ale jak nie to pewnie w nowszej wesji się to pojawi) i mieć obraz niewiele gorszy. Na pewno dojdzie kilka efektów i w ogóle ale mimo to dla mnie to taki nabijacz kasy. Gdyby ta gra dopiero co na pierwszego iXa wyszła i do tego na X360 to spoko ale teraz, gdy już wszyscy co mieli to przeszli to na X1? I pewnie o to też Solidowi chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli niby o co?? kompletnie nie rozumiem twojej wypowiedzi. poważnie!

w ogóle rozumiesz co miałem do przekazania w moich postach????

Znaczy mojej nie kumasz? I Ty, i ja i .:Solid_Snake:. wiemy że to reamake(no, bardziej port), tak? Dlatego Solid napisał że "nic spcejalnego" bo rzeczywiście od konsoli Next-Gen oczekujemy o wiele więcej. Już sam fakt że FAR CRY pojawił się na pierwszym Xboxie i tam wyglądał naprawdę spoko coś mówi, a mówi że wypuszczanie na ZNACZNIE lepszej konsoli czegoś co wyglada (przynajmniej na screenach) NIEWIELE lepiej od "starej" wersji jest czymś niepoważnym. I dlatego JA napisałem że jest to takie nabijanie kapuchy na , tak naprawdę, czymś co już było i wyglądało niewiele gorzej. Solid troszkę się zdenerwował (chyba niepotrzebnie) bo Ty zwróciłeś mu uwagę, że czepia się wyglądu wersji na Xboxa360 choć (jak On sam sądzi...i na dobrą sprawę nie mogę się z nim nie zgodzić) ma do tego pełne prawo.

Sam zauważyłeś że na nowego X360 chwilowo brak jest tytułów stricte pod ta platformę a pełno jest konwersji z X1 i PC. Także powinieneś(był) bez problemu zakumać wypowiedź i moja jak i Solida. Po prostu czekamy na te full wypas produkcję które zryją beret każdemu. Z jednej strony fajnie że "Far" wyjdzie na X360 a z drugiej...no właśnie. Dla kogo jest ta gra właściwie (chyba tylko dla tych co swoją przygodę z grami zaczynają od X360).

Z mojej strony to tyle. Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tylko czego wy oczekujecie po remakeach. przecież to jest oczywiste że taka produkcja nie może się równać z produkcjami pisanymi od samego początku na nową konsolkę np. z takim Gears of War czy Lost Odyssey.

 

ps. też czekam na te nowe gry. :) może coś w końcu pokażą.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem tylko czego wy oczekujecie po remakeach. przecież to jest oczywiste że taka produkcja nie może się równać z produkcjami pisanymi od samego początku na nową konsolkę np. z takim Gears of War czy Lost Odyssey.

 

ps. też czekam na te nowe gry. :) może coś w końcu pokażą.

Powiedzieć Ci czego ja się spodziewam po remake'ach?

Gra najbliższa mojemu sercu:

 

Metal Gear Solid na PSX i następnie remake na nextgen'a (w stosunku do PSX ofkorz) GameCube - Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

 

Nadal uważasz, że po remakach nie mozna sie wiele spodziewać?

 

Jeśli nazwyaja tą grę FarCry 360, to do czegoś zobowiązuje prawda, a nie napewno do tego, co widzimy, czyli praktycznie FC z X'a 1 puszczony w HD. Jeśli gladiac dajac screen napisałby "oto screeny z emulowanego FC z X1" to bym napisał "nieźle", ale jak tom ma być "Far Cry na X360" to juz jest lipa niewąska. Skomentowałem screeny ustosunkowywując się do tego jak zostały zatytułowane przez gladiac'a.

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzieć Ci czego ja się spodziewam po remake'ach?

Gra najbliższa mojemu sercu:

 

Metal Gear Solid na PSX i następnie remake na nextgen'a (w stosunku do PSX ofkorz) GameCube - Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

 

Nadal uważasz, że po remakach nie mozna sie wiele spodziewać?

 

Jeśli nazwyaja tą grę FarCry 360, to do czegoś zobowiązuje prawda, a nie napewno do tego, co widzimy, czyli praktycznie FC z X'a 1 puszczony w HD. Jeśli gladiac dajac screen napisałby "oto screeny z emulowanego FC z X1" to bym napisał "nieźle", ale jak tom ma być "Far Cry na X360" to juz jest lipa niewąska. Skomentowałem screeny ustosunkowywując się do tego jak zostały zatytułowane przez gladiac'a.

 

Pozdro

nadal tak uważam, a Twoje porównanie jest kompletnie nie na miejscu i nie tyczy się tego o czym tu teraz rozmawiamy.

jak wiesz MGS na GC został napisany pod względem technicznym praktycznie od nowa (częściowo zastosowano w nim silnik z MGS2).

chyba widzisz różnicę pomiędzy grą wydaną w 1998, a 2004r.

a w tym przypadku (farcry 360) gra jest nadal na tym samym silniku(a rozbieżność pomiędzy datami premier będzie pewnie nieznaczna) więc przestań pisać te brednie (sory za słowa, ale chyba jakoś muszę Ciebie do tego przekonać).

Far Cry 360 jest zwykłym odgrzanym kotletem dla tych ludzi którzy nie grali w FC na X. i ja po nim niczego nie oczekuje dobrze wiem że pod względem technicznym niczym nie zaskoczy (niby jak).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...