Skocz do zawartości
BigSpider

Unreal Tournament 3

Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku proc ma bardzo dużo do powiedzenia..... na 3Ghz 25-40FPS ale skacze bardzo na detale na 5 i 1024x768.. przy 3.75Ghz to sie zaczyna prawdziwa gra :D nie dość że menu szybko chodzi to giera prawie full time trzyma 50-40FPS :D U3E jest chyba narazie najlepszy w kwestii optymalizacji B-) tylko jak skieruje się na bardzo duże przestrzenie i place to wtedy trochę spadnie FPS..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka ma bug'a. Na moim sprzęcie 1024x768 full det. mam w granicach 41-65 fps. Ale po pierwszym odpaleniu gry mam półsekundowe freeze w momencie gdy pierwszy raz chce strzelić z broni. ( i to tylko z 3-ch. Przy reszcie jest ok). Po pierwszym strzale lub nawet jej podniesienu później śmiga normalnie. Czy ktoś odczuł taką przypadłość u siebie ??

1) Exit the game and open the Windows Explorer.

2) Open the "My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config" folder.

3) Open the UTEngine.ini file from that folder in a text editor (for example, notepad).

4) Find the [Engine.ISVHacks] section.

5) Under [Engine.ISVHacks] heading, find the line that says UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False.

6) Change that line to UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=True, and save the file.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Surix

no właśnie przy widoku na spore otwarte przestrzenie widac na P4 spadek wydajnosci, grafika daje rade ( nie wplywa nic zmiana detali graficznych ), ale proc mi sie wydaje jest waskim gardlem tu ... w kazdym razie u mnie .

Sugerujesz zebym podkrecil proca na to 3.75 ? :)

 

zreszta co chce powiedziec o UT3 to wlasciwie jezeli ma sie zamiar powaznie traktowac rozgrywke MP a to jest gra do MP to trzeba zrobic config z wylaczonymi slicznymi krajobrazami, wybuchami, schowanym widokiem broni itd. itp.

gracze ligowi wiedza ocb :) a wtedy to juz tylko 100fps i heyah ... tylko ze aż szkoda tej grafiki :P no coz, ja wiem ze nie bede gral w UT3 , a juz napewno w multi nie na full detalach :) od grafiki to ja bede mial Gears of War i inne killery na UE3 :D

 

tak wiec UT3 zostanie dla mnie tylko benchmarkiem jak kiedys Q3 i pierwsze UT :)

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka ma bug'a. Na moim sprzęcie 1024x768 full det. mam w granicach 41-65 fps. Ale po pierwszym odpaleniu gry mam półsekundowe freeze w momencie gdy pierwszy raz chce strzelić z broni. ( i to tylko z 3-ch. Przy reszcie jest ok). Po pierwszym strzale lub nawet jej podniesienu później śmiga normalnie. Czy ktoś odczuł taką przypadłość u siebie ??

To samo mam i....

1) Exit the game and open the Windows Explorer.

2) Open the "My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config" folder.

3) Open the UTEngine.ini file from that folder in a text editor (for example, notepad).

4) Find the [Engine.ISVHacks] section.

5) Under [Engine.ISVHacks] heading, find the line that says UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False.

6) Change that line to UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=True, and save the file.

... to mi nie pomaga ;). Powinni ustawić warmupa na 20 sec czy coś ale w grze. Ze moza sobie postrzelać, poskakać itp. Wtedy problemu by nie było ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś zbindował bronie?

Interesuje mnie

throw weapon | swithcweapon RL np, ale mimo iz w menu ustawilem sobie bronie pod klawisze, to i tak nie dziala...nadal np zasrany F to feign death...wrr

no i fova nie moge zbindowac... czemu tu nie ma USER.ini:P

ps. na ktorej mapie jest radek? (reedemer)

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie umie dbac o system i ma sie 500mb na dysku C to ma sie takie hocki klocki :) 10gb minimum na C musi byc i nie rozumiem waszych narzekan

Co do wieszania to masz przyczyne a pozatym ta karta graficzna :) poprostu sie dlawi i nastepuje przelnienie stosu i mamy ;p blad ?;p

(...)

Błąd to może być ale żeby zaraz restart kompa? Poza tym chyba nie doczytałeś że zwolniłem miejsce na C i mam koło 1,5GB wolnego więc to chyba nie to. Przepełnienie stosu? IMO skoro karta jest na liście "supported" takie krzaki nie powinny mieć miejsca, niska wydajność to inna para kaloszy ;). Do tego nie gram w nie wiadomo jakich detalach żeby coś się miało knocić.

 

BTW: Spróbuj zadbać o system i miejsce na 40GB dysku :D. Nie moja wina że mam poinstalowane programy które są mi NIEZBĘDNE do codziennej (no prawie codziennej) pracy ;). Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś zbindował bronie?

Interesuje mnie

throw weapon | swithcweapon RL np, ale mimo iz w menu ustawilem sobie bronie pod klawisze, to i tak nie dziala...nadal np zasrany F to feign death...wrr

no i fova nie moge zbindowac... czemu tu nie ma USER.ini:P

ps. na ktorej mapie jest radek? (reedemer)

Radek jest na mapie w trybie ctf (nie pamietam nazwy ;p). Jest pod mostem na środku mapy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka syci, pierwsza rzecz jaka mi sie spodobała to w menu stara dobra muza z UT99, na tej mapie co jest to miasto to fajny jest ten trójnogi robot, ktoś pisał że gra jest za szybka, IMO mi sie tam podoba taka szybka akcja o to chodzi w tej gierce, szkoda że jest mniej broni w stosunku do UT2004 no chyba że w pełenj będzie reszta, podoba mi sie że czołg można łatwiej zniszczyć niż w poprzedniej części, i najpiękniejsza rzecz to fajnie wyglądają boty jak sie ich skosi tym wysuwanym czymś co jest w tym samochodziku małym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wtrącę coś natury technicznej... :-D odnośnie wygładzania krawędzi. Czy mnie pamięć przypadkiem nie myli(pytanie retoryczne :wink: ), że AA będzie możliwe pod dx10.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie moge grać przez internet w dmeku bo ma router. :( Umie ktoś skonfigurować?:>

 

Kiedys pare dni mi zajęło odblokowanie portów do gry F1 Challenge.

 

 

 

Odnosnie UTka 3, to na GF7600GT @800/850, Athlonie XP @2,45GHz mam 20-30fps w 1280x1024 wszystko full, anizo 16x. Jednak to zamała płynność i trzeba będzie w 1024x768 pykać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Jeszcze wtrącę coś natury technicznej... :-D odnośnie wygładzania krawędzi. Czy mnie pamięć przypadkiem nie myli(pytanie retoryczne :wink: ), że AA będzie możliwe pod dx10.

hmm ... nie wiem skad wysnułeś takie wnioski ale czemu AA mialby byc obecny tylko w DX10 ?? ja nie widze zeby byly potrzebne jakies magiczne sztuki z DX10 zeby wygladzac krawedzie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Exit the game and open the Windows Explorer.

2) Open the "My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config" folder.

3) Open the UTEngine.ini file from that folder in a text editor (for example, notepad).

4) Find the [Engine.ISVHacks] section.

5) Under [Engine.ISVHacks] heading, find the line that says UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=False.

6) Change that line to UseMinimalNVIDIADriverShaderOptimization=True, and save the file.

Wygląda na to iż pomogło :) Przynajmniej mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie moge grać przez internet w dmeku bo ma router. :( Umie ktoś skonfigurować?:>

 

Kiedys pare dni mi zajęło odblokowanie portów do gry F1 Challenge.

Odnosnie UTka 3, to na GF7600GT @800/850, Athlonie XP @2,45GHz mam 20-30fps w 1280x1024 wszystko full, anizo 16x. Jednak to zamała płynność i trzeba będzie w 1024x768 pykać.

może warto ustawić DMZ :] problem z zablokowanymi portami przestanie istnieć :]

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe UT coraz bardziej syci mnie ;). Imo nowy król DM (bo q3 już powoli w niepamięć odchodzi ;p). Kapitalnie sie gra DM ;0. Jakoś tylko średnio mi sie widzi gra z pojazdami. Nie mam przy niej funa (może to tylko przez sredni tryb jakim jest vehicule ctf ;d - bo onslough w ut2k4 był świetny.

A ja nie moge grać przez internet w dmeku bo ma router. :( Umie ktoś skonfigurować?:>

 

Kiedys pare dni mi zajęło odblokowanie portów do gry F1 Challenge.

Odnosnie UTka 3, to na GF7600GT @800/850, Athlonie XP @2,45GHz mam 20-30fps w 1280x1024 wszystko full, anizo 16x. Jednak to zamała płynność i trzeba będzie w 1024x768 pykać.

Włącz sobie QoS (Quality_of_Service). Powinno pomóc (o ile mas QoS na routerze).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem i moje wrażenia

 

Ta gra ma coś w sobie, online grałem tylko w dwie gry :CS(do 1.5) i UT99, ale to było dawno.W Unreala 2003 trochę pograłem offline i w sumie mi się podobał, ale to już nie to samo co UT99, z kolei wersja 2004 zagościła u mnie w formie dema -na krótko.Jakoś mnie nie przyciągnęła.

 

A UT 3? Całkowicie pozytywne wrażenie,widać że panowie z Epic naprawdę przyłożyli się do gry ,bo w każdym detalu widać masę pracy.Niesamowity design lokacji, dbałość o szczegóły , nawet jeśli tu i ówdzie widać słabszą teksturę, to ogólne wrażenie jest niesamowite.Fantastyczne detale widoczne w miejscach ,które jesteśmy dojrzeć tylko w trybie flyby, świadczą o podejściu twórców do tej odsłony gry.Mistrzostwo 3D,wystarczy przyjrzeć się pomnikom na mapce w Japonii(?) ,soplom lodu , broni.Świetny ,dyskretny HDR, światło przebijające się przez chmury, nieźle zrobiona woda,nawet fajny widok z pod jej lustra, widoczny wszędzie bumb mapping.

A to wszystko, przy stosunkowo znośnych wymaganiach, nie jest potrzebny high-endowy sprzęt, by podziwiać UT3 w pełnej krasie.Tak powinno pisać się gry.

 

Gamplay ?Bardzo dobry, naprawdę bawiłem się równie dobrze, jak za czasów UT99,chętnie zagrałbym w mapki ze starego Ut w nowej odsłonie,ale nawet jeśli ich nie będzie, pierwsze wrażenie jest bardzo dobre.Miłe ,niczym nieskrępowane bieganie w szalonym tempie,niezły Hooverboard(ta deska odrzutowa czy coś),bardzo fajne ,intuicyjne prowadzenie wszystkich pojazdów, ciekawy pomysł z artylerią(najpierw wystrzeliwana kamera).UT2004 a UT3 dzieli wiele, bezdyskusyjnie trójka jest o niebo lepsza.

 

Dla porównania grając w demo ET:Quake Wars nie bawiłem się tak dobrze,nie przyciągnęła mnie ta gra , po dłuższej zabawie zaczęła mnie nużyć a potem irytować.Wcale się nie zdziwię, jeśli to ze wszystkich gier wydanych w tym roku tryb online UT3, zdobędzie najwięcej graczy.

I pomyśleć, ile to lat minęło od pokazania światu pierwszej prezentacji nowego Tournamenta,a już teraz jest w zasięgu ręki.

 

Minusy?Myślę ,że muzyka.W całej serii UT było wiele fajnych kawałków,tutaj jakoś nie słychać niczego ciekawego-przynajmniej w demie.

Nie wiem czy można do minusów zapisać niedestrukcyjne otoczenie,IMHO w tej grze i tak nie ma to znaczenia.

 

NA sprzęcie z siga(grafika z zegarami 720/850) chodzi na full -> 5/5 ,postprocess vivid,tektury max itd.w 1440x900.Na mapkach bez pojazdów,nie udało mi się zejść poniżej 32FPS,użycie procesora 100/100 czasem 80/80.w mapkach z pojazdami min FPS ok.27, średni framrate ogólnie= 35-45FPS w pomieszczeniach do 60(vsync ON).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy którzy tak bardzo podniecają się optymalizacją przypominam że ustawienie suwaków powyżej poziomu trzeciego nie ma żadnego wpływu na jakość i szczegółowość grafiki. Poziom grafiki 3,4 i 5 wygląda dokładnie tak samo. Dopiero pełna wersja umożliwi granie z lepszą grafą. To co mamy teraz to grafika na medium i nic więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy którzy tak bardzo podniecają się optymalizacją przypominam że ustawienie suwaków powyżej poziomu trzeciego nie ma żadnego wpływu na jakość i szczegółowość grafiki. Poziom grafiki 3,4 i 5 wygląda dokładnie tak samo. Dopiero pełna wersja umożliwi granie z lepszą grafą. To co mamy teraz to grafika na medium i nic więcej.

no i jeszcze dx10 który może wprowadzić dodatkowe bajery:)

 

A ja nadal servera nie widze;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG jak ktoś wcześniej napisał. Gra mi sie jak w UT1 ;0. Kapitalnie aż mnie policzki i uszy bolą z zaczerwienienia ;0. Nie spodziewałem sie tego, nie oczekiwałem tego od ut3 (kupić też nie miałem zamiaru ale po demie to co innego ;p).

 

Btw PRZYLEPIEC (bio rifle) roxuje ;p.

 

A i jeszcze jedno: dawać mi morfeusza w nowym ut (razem ze świetną muza na tej mapie). Aaa wracam do gry ;p.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...