srekal34 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Brak skoku mi juz nie przeszkadza bo tego w grze sie wogole nie odczuwa,ale ten wide screen wqrza jak nic.Patrzalem w pliku ini,nie ma tam parametrow odpowiadajacych za to,wada gry jak nic,za to odejmuje caly punkt,poza tym gra lepsza od feara :)Jest na to rada - monitor 16:9 ;] lub 16:10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Jest na to rada - monitor 16:9 ;] lub 16:10Dla jednej gry ? :) Fakt,naprawde jest dobra (lepsza od feara,ktory bardzo mi sie podobal),ale chyba juz wole zmienic na nowego radka :D Mam pierwsza zacinke. Wjechalem winda na gore i doszedlem tu Co teraz ?? Po lewej stronie od wyjscia z windy jest przejscie z zawalonymi szafkami do drzwi z napisem exit. Winda nie wroce, bo wlacznik windy nagle "traci napiecie".Przeszedlem tam dookola i nic.To jest to miejsce gdzie wzialem kruka z podlogi.Dalej jak sie idzie to widac przejscie zawalone szafkami przez uciekajacego kolesia,a po prawej stronie takie drzwi,przez ktore nie moge przejsc,moge je tylko otworzyc. Dodam jeszcze,ze nie mam tam mozliwosci uzycia zadnego toola. Wyciagnalem chyba wszystkie rurki,uderzalem w kazde miejsce i nic. Tak wogole panowie i panie to spojrzcie na te drzwi.Tripsa - Ty tez tak masz czy to jakis blad gry?? Jak widac szklo jest jakby w powietrzu :D Edit - to jest blad,te drzwi sie otwieraja a szyba zostaje w powietrzu.Jak mogli do tego doprowadzic :| Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie pamietam co tam trzeba zrobic , przeszedlem juz gre , zobacz jakis walkthrough albo cos , tez natrafilem na jednego buga , buga ktory uniemozliwial ukonczenie gry :/ ale sobie poradzilem :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie pamietam co tam trzeba zrobic , przeszedlem juz gre , zobacz jakis walkthrough albo cos , tez natrafilem na jednego buga , buga ktory uniemozliwial ukonczenie gry :/ ale sobie poradzilem :lol2: A około ile godzin zajęło Ci przejście całej gry ?? No i co to za bug ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) nie pamietam co tam trzeba zrobic , przeszedlem juz gre , zobacz jakis walkthrough albo cos , tez natrafilem na jednego buga , buga ktory uniemozliwial ukonczenie gry :/ ale sobie poradzilem :lol2:Pewnie na tego samego co ja :) Jak wroce z pracy to zapodam filmik,sami zobaczycie,ze jest tam radykalny blad uniemozliwiajacy przejscie.No chyba,ze jest inna droga.A tak bardzo misie gra podobala :( No,ale skoro Ty znalazles rozwiazanie przejscia to ja tez :D Satoshie - dokladnie zobaczysz co za bug na tym filmiku.Obczaj chociazny mojego screena z drzwi.Widac na nim wyraznie,jak szyba od drzwi zostaje w powietrzu i blokuje Ci droge do dalszego przejscia.Jak mozna bylo tego niedopatrzec?? Przeciez - karygodny blad :/ Edit - thx 2 Tripsta chyba wiem juz jak ominac ten blad,ale nawet jesli go omine to i tak zapodam przygotowany w domq filmik.Takie cos nie powinno miec miejsca w grze,zreszta sami zobaczycie,a szkoda,bo gra jest rewelacyjna Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Interloper Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Gierka całkiem fajna klimatyczna ale... strasznie liniowa po dłuższej rozgrywce zaczyna się ziewanie... Jednak i tak uważam że warto spróbować i zagrać (chociażby chwilę) Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez Interloper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 hydro, napisz od razu jak poradziłeś sobie z tym bugiem- co prawda jeszcze nie zaczynałem grać, ale tak na przyszłość wolę wiedzieć ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 nie pamietam co tam trzeba zrobic , przeszedlem juz gre , zobacz jakis walkthrough albo cos , tez natrafilem na jednego buga , buga ktory uniemozliwial ukonczenie gry :/ ale sobie poradzilem :lol2:Dwa dni i po grze :blink: Ile godzin spedziles przed monitorem grajac w nia? W FEARa gralem ponad tydzien tak ok 1-2h dziennie i mialem nadzieje, ze w przypadku Condemned tez tak bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) hydro, napisz od razu jak poradziłeś sobie z tym bugiem- co prawda jeszcze nie zaczynałem grać, ale tak na przyszłość wolę wiedzieć ;)Nie poradzilem jeszcze,dopiero zagram o 23.A narazie prosze Was, oto ---> filmik :D Odrazu mowie,to chodzi plynniej o jakies 30 fpsow (fraps i kompresja robia swoje :D).To jest gra w 1280x1024 z aax2,anizox4 ze wszystkim wlacoznym procz SS.Sami ocencie jak mogli nie zauwazyc takiego bledu. Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Srekal, i na panoramie widoczne są czarne pasy. Rozumiem, że udało Ci się je jakoś wyłączyć? Nie przeszkadzają one w niczym, ale grając na panoramie nie potrzebuję dodatkowych atrybutów robiących z obrazu tryb 16:10 i chętnie bym się ich pozbył. Rozdz. 1440x900, AAx2, AFx16. Gra jest świetna! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) tos sie hydro czepił szybki :wink: :wink: jak dla mnie gra w b. wielu aspektach jest WYBITNA ( choc czasem zdarzają sie dosc monotonne "akcje" ) jest juz (aż) przy porwaniu Rosy - sceneria , wystrój biblioteki rzuca na kolana - jak i oprawa graficzna całej gry zresztą po raz pierwszy od 3-4 lat grą sie delektuję Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez bartezjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgadzam się, dodatkowo potrafi też momentami sprawić, że pikawa zaczyna szybciej bić. Zdecydowanie (nie)polecam granie w ciemnym pokoju ze słuchawami na uszach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgadzam się, dodatkowo potrafi też momentami sprawić, że pikawa zaczyna szybciej bić. Zdecydowanie (nie)polecam granie w ciemnym pokoju ze słuchawami na uszach ;) bez przesady gra nie jest taka straszna , ale jest jeden moment ktory mnie po prostu rozlozyl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Santi Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Zgadzam się, dodatkowo potrafi też momentami sprawić, że pikawa zaczyna szybciej bić. Zdecydowanie (nie)polecam granie w ciemnym pokoju ze słuchawami na uszach ;) Ja bede gral w ciemnym pokoju tylko bez sluchawek bo ich nie posiadam niestety. Mam nadzieje, ze pikawka mi wytrzyma :-P A z tymi paseczkami czarnymi na monitorze 16:10 to troche nie halo :huh: Pewnie na monitorach 16:9 juz ich nie ma :D Licze na to, ze wyjdzie jakis patch, ktory pozwoli na pozbycie sie ich. Dajcie wiecej screen'ow z gierki ;) Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez Santi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Heh ja właśnie czekam, aż wszyscy w domu pójdą spać i biorę się za grę. Wyłączone światło i słuchawki na uszach obowiązkowo :D BTW. Ja też poprosze o jakieś screen'y !! Jeśli będe się tak dobrze bawi jak przy demie to podejrzewam, że najbliższy weekend "mam z głowy" :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Srekal, i na panoramie widoczne są czarne pasy. Rozumiem, że udało Ci się je jakoś wyłączyć? Nie przeszkadzają one w niczym, ale grając na panoramie nie potrzebuję dodatkowych atrybutów robiących z obrazu tryb 16:10 i chętnie bym się ich pozbył. Rozdz. 1440x900, AAx2, AFx16. Gra jest świetna! :) Gra jest w formacie 16:9, a Ty masz 16:10 - porównaj swoje pasy z pasami hydro... Różnica kolosalna. Wyglada to dokładnie tak samo jak filmy w 16:9 odpalane na monitorze 16:10. U mnie są takie same pasy jak u Ciebie(takze widescreen 16:10) Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez srekal34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) Panowie ... przeszedłem bilbioteke i nie natrafiłem narazie na żaden karygodny błąd. Co więcej ... GRA ZAMIATA. No po prostu nie wiem jak to wyrazić słowami :D. Zatkało mnie. Wiem, że nie będzie to tytuł na 40h gry, ale już teraz wiem, że tą gre zapamiętam. KLIMAT KLIMAT KLIMAT ... nareszcie coś klimatycznego z przecudna grafiką. Vulumetric Lightning czy jakos tak daje rade - wyłaniający sie z ciemności postać w ciemnej piwnicy, w której jedynym źródłem światla jest smuga leciutkiego światła przebijająca sie przez brudną szybe, rzuca leciutki dłuugi cień na wilgotną podłogę nad którą sunie leciutka mgiełka ... aaaaaa to trzeba zobaczyć. A/V doskonale potęguje mroczny i ciężki klimat gry. I o to właśnie chodzi! Fabuła też nie zostaje w tyle. Ci, którzy nazywają przerwy w akcji nudą ... ja nazywam skradanie się sprawdzając każdy ciemny kąt pomieszczenia, ewentualnie szukanie dowodów za pomocą np. ultrafioletu. Co do samej 'starszności' ... fakt, nie jest to jakiś wielki horror na którym naklejona jest metka 'uwagą powoduje zaburzenia w pracy serca' - i to bardzo źle, bo taka metka by sie przydała :). Nie jesteśmy straszeni non stop, ale raz na jakis czas, ale na pewno częściej niż w FEAR. Wg mnie momenty w których sciska Ci gardło są dobrane idealnie do pasującej afmosfery jaka panuje w grze i doskonale ją od czasu do czasu potęguja na dłuższy czas ... do następnego trach! Aj, długo by tu gadać. Ci, którzy nastawieni są na dobrą gre, nie bierzcie dosłowanie narzekań, które sie zapewne zaraz pojawią. GRAC GRAC GRAC. :) Edytowane 14 Kwietnia 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Dwa dni i po grze :blink: Ile godzin spedziles przed monitorem grajac w nia? W FEARa gralem ponad tydzien tak ok 1-2h dziennie i mialem nadzieje, ze w przypadku Condemned tez tak bedzie.powiem ci , że pewnie gierka nie jest krótsza od fear , bo jak dobrze pamiętam tek9-tripsta feara przeszedł szybciej niż codemned Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 powiem ci , że pewnie gierka nie jest krótsza od fear , bo jak dobrze pamiętam tek9-tripsta feara przeszedł szybciej niż codemned Oj ma chlopak duzo wolnego czasu to sobie przechodzi gry o co Wam chodzi. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Gra jest w formacie 16:9, a Ty masz 16:10 - porównaj swoje pasy z pasami hydro... Różnica kolosalna. Wyglada to dokładnie tak samo jak filmy w 16:9 odpalane na monitorze 16:10. U mnie są takie same pasy jak u Ciebie(takze widescreen 16:10) Racja Srekal, piwko :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 (edytowane) jak bedziecie fotografowac Mr. Tibbits'a w szafce polecam zarzyc relanium :lol2: Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez bartezjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 bosh bartezjusz ... jedna z lepszych akcji jakie narazie widzialem spier7^*& imho przez Ciebie. Ja sie nie wypowiadam, potem cie ludzie zbojkotują. Spoilera nie znasz? n/c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 chyba odinstaluje KX'y bo tu sie dzieja dziwne rzeczy, dzwiek pierdzi, jest spozniony albo czasem wogole go nie ma... ktos ma takie problemy? :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Podoba się oj podoba ale skojarzenia z fear narzucają się same. Podobieństwa aż nadto rzucają się w oczy (i w uszy) więc nie wiem dla czego niektóre sprzeciwy. Już nie myślę tu tylko o grafice ale muzyka jest bardzo zbliżona nastrojem do tej z fear. Inne dźwięki żywcem przeniesione z poprzedniej produkcji, zauważyłem nawet identyczne elementy otoczenia takie jak lampy. Nawet sam bohater jest obdarzony "no, może nie przez boga" nadprzyrodzonymi zdolnościami. Gość ma instynkt niespotykany u innych, nie chcę "głośno" wypowiadać moich spekulacji na ten temat bo pewnie i tak w tej chwili mijają się z prawdą ale wydaje mi się, że poznanie fear'a pozwala już na początku na pewne trafne domysły. W gruncie rzeczy wszystkie te i jeszcze inne podobieństwa, które się zapewne znajdą, mi osobiście nie przeszkadzają. Zastanawia mnie jeszcze fakt lub raczej troszkę drażni, że ów detektyw jest makabrycznym sztywniakiem. Porusza się jak klocek trzymając pistolet w prawej ręce drugą zaś nie porusza i sztywno trzyma wzdłuż tułowia. Dziwnie i nienaturalnie to wygląda. A no i jeszcze soft shadows, są jeszcze tacy, którym się one nie podobają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2006 A no i jeszcze soft shadows, są jeszcze tacy, którym się one nie podobają?Pewnie są, zwłaszcza Ci którzy nie mają kart pokroju 7900gt :P A z drugiej strony, niech się bardziej przyłoża do pisania algorytmów/kodu bo w takim np CT cienie wyglądają idealnie, cudownie itd przy tym żadnych błędów tzn. są tam gdzie być powinny, no i idealnie chodzą np. na moim kompie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) bosh bartezjusz ... jedna z lepszych akcji jakie narazie widzialem spier7^*& imho przez Ciebie. Ja sie nie wypowiadam, potem cie ludzie zbojkotują. Spoilera nie znasz? n/c no własnie cos mi spoiler nie wchodzi -zmieniam na żółty -SORKI ja po prostu dbam o układ nerwowy wszytskich graczy Condemned :lol2: :wink: a rozdział z szukanie wskazówek w opuszczonym starym domu to prawdziwy majstersztyk- czegos takiego w historii gier jeszcze nie zaznałem - oprawa dzwiekowa z idealnym odwzorowaniem kazdego szmeru, odgłosu jest doprawdy nieziemska Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez bartezjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 tos sie hydro czepił szybki :wink: :wink: jak dla mnie gra w b. wielu aspektach jest WYBITNA ( choc czasem zdarzają sie dosc monotonne "akcje" ) jest juz (aż) przy porwaniu Rosy - sceneria , wystrój biblioteki rzuca na kolana - jak i oprawa graficzna całej gry zresztą po raz pierwszy od 3-4 lat grą sie delektuję Nie mam nic przeciw takim bugom,ale sam widziales (jesli obejrzales filmik),ze te drzwi,to jedyna droga naprzod,a poniewaz w tej grze nie ma nachylania to nie ma mozliwosci jej przejscia.Jesli wiecie co tam trzeba zrobic to mi powiedzcie bo ja tam utknalem na dobre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) to jedyna droga naprzod gierke własnie skończyłem a motywu z szybą w drzwiach sobie jakos nie przypominam Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez bartezjusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Ogladales moj filmik?? Jesli tak to powiedz mi gdzie mam isc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezjusz Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2006 gdybym filmiku nie ogladał skąd bym wiedział ze chodzi o szybę w drzwiach- pomysl zanim cos napiszesz jak pisałem - nie przypominam sobie tego jesli sie zaklinowałes na dobre powtórz chapter i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...