murdock Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 To popatrzcie jak wygląda lawa na PS 1.3 a jak na 2.0. Różnica jest kolosalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Różnica między PS1.3 a PS2.0 jest i to bardzo duża, kto jej nie widzi ma coś z oczętami. Dodam jeszcze, że właśnie testujemy nowego patcha, który na oko wydaje się poprawiać wydajność (niestety developerzy nie zaopatrują nas w release notes) i gra chodzi płynniej. Będę was informował na bieżąco, a w razie czego czytajcie informacje na stronie www.pl.e2160.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Do tych co juz aktywowali. Po cholere im moje dane? Probowal ktos wpisywac cokolwiek w pola imie\nazwisko\adres\itp? [; Ludzie nikt nie gra w necie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdock Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Ludzie nikt nie gra w necie? 1559375[/snapback] Nie wszyscy jeszcze przeszli kampanię a bez znajomości jednostek nie ma co grać w necie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00ster Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Czy w tej grze jest skirmish? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Tak, zwie się potyczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Nie wszyscy jeszcze przeszli kampanię a bez znajomości jednostek nie ma co grać w necie. 1559408[/snapback] Rofl, jakos w starcrafcie poznalem jednostki bez lizniecia kampani i sadze, ze tutaj tez mi sie uda ;] Ponawiam pytanie: Czy w tej aktywacji potrzebuja na cos moje prawdziwe dane? (wogole po cholere ta aktywacja? :| ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serchio Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Ja nie moge grac przez neta :( Łącze się z serwerem, jestem tam i mogę rozmawiać, ale jak próbuję dołączyć się do gry to: nieudana próba połączenia - we wcześniejszych wersjach tj. Moon Project też nie mogłem pograć :( To napewno nie wina mojego firewalla :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Rofl, jakos w starcrafcie poznalem jednostki bez lizniecia kampani i sadze, ze tutaj tez mi sie uda ;] Ponawiam pytanie: Czy w tej aktywacji potrzebuja na cos moje prawdziwe dane? (wogole po cholere ta aktywacja? :| ) 1559562[/snapback] Jak podasz dane, dostajesz mailem linka do zestawu 8 dodatkowych map do skirmisha/online. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 (edytowane) heh nie chodzilo mi o to, co daje aktywacja, tylko dlaczego oni jej wymagaja zeby grac w necie ^.^ Edytowane 21 Lipca 2005 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 A ja napisze jedno wymagania tej gry to kpina (do twórców "krowy doić") i pytanie do Jordi23 daj wynik z benchmarka bo imho nie wierze że giera tak ci szybko zasuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdock Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Za 2 lata będziecie się śmiać z wymagań tej gry. Tak samo było z Earth2150. Gra jak na tamte czasy wymagała dość mocnego sprzętu i jako jedna z nielicznych wymagała akceleratora grafiki, żeby w ogóle ruszyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 21 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2005 Za 2 lata będziecie się śmiać z wymagań tej gry. Tak samo było z Earth2150. Gra jak na tamte czasy wymagała dość mocnego sprzętu i jako jedna z nielicznych wymagała akceleratora grafiki, żeby w ogóle ruszyć. 1559919[/snapback] teraz to żeś zabłysnął <_< co z tego że za 2 lata będzie mi to hulać jak szalone jak teraz mi zwalnia :-|, a kompa mam niczego sobie. Earth2150 z czego pamiętam nie miał takich wygórowanych wymagań(wręcz powiem że miał normalne), a co do akceleratora grafiki to te 3D to jakoś musiało sie odpalić NIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) i pytanie do Jordi23 daj wynik z benchmarka bo imho nie wierze że giera tak ci szybko zasuwa. 1559897[/snapback] ok, ale dam w poniedzialek bo w weekend wyjezdam zrobie screeny z wynikow, bo chyba o to Ci chodzi, zapewniam cie ze zobaczysz to co napisalem, naprawde gra tak ladnie mi chodzi, i takie wyniki mam jak podalem z benchmark 1 pozdro P.S. hehe tak wlasnie sie zastanawialem zeby porobic screeny juz wtedy jak zrobilem pomiary, bo sam sie zdziwilem bo wszyscy tak narzekali na szybkosc tej gry, ale pomyslalem ze wkoncu jestem juz na forum od 2002 roku i znacie mnie na tyle ze chyba wiecie ze sciem nie puszczam, ale spoko nie ma problemu dam screeny, z gry tez zrobie z wlaczonym frapsem Edytowane 22 Lipca 2005 przez Jordi23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serchio Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Jak przejsć miscję: Jeden przeciw wszystkim? Pomóżcie. THNX z góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) Jest ktos chetny na jakies potyczki online? [; edit Jestem zalamany O_o . Wszedlem zagrac z kims na necie a na serwerze bylo 6 osob O_o , a z kompem juz nie mam po co grac :? (trudny-pff) Edytowane 22 Lipca 2005 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) To popatrzcie jak wygląda lawa na PS 1.3 a jak na 2.0. Różnica jest kolosalna. 1559285[/snapback] No i gdzie te screeny? ;) Różnica między PS1.3 a PS2.0 jest i to bardzo duża, kto jej nie widzi ma coś z oczętami. Dodam jeszcze, że właśnie testujemy nowego patcha, który na oko wydaje się poprawiać wydajność (niestety developerzy nie zaopatrują nas w release notes) i gra chodzi płynniej. Będę was informował na bieżąco, a w razie czego czytajcie informacje na stronie www.pl.e2160.com No nie będę wciskał wam kitu...noszę okulary :P. Zara sam posprawdzam ale jakoś nie mogę się zgodzić....Nara. EDIT: @murdock Zwracam honor! Różnica pomiędzy PS1.3 a PS2.0 jest rzeczywiście OGROMNA w przypadku lawy...A jest jeszcze coś co róźni się tak znacznie? Bo wiecie, kłócić się nie chcę jak już napisałem. Ale po prostu to co widziałem do tej pory (zrobione porówniania) NIE były przekonujące tak jak ta lawa. Na podstawie przedstawionych do tej pory screenów NIE możan było w ŻADNYM wypadku powiedzieć ze "różnica jest bardzo duża". Można było napisać że jest i tyle. Dodam też że jak ktoś gra na "rendererze niskiej jakości" (jak ja ;) ) po zmianie wersji PS to już nic nie widać. Oczywiście odznaczyłem tą opcję w celach porównawczych (lawa na ps1.3 wygląda tak samo z włączonym i wyłączonym "rendererem niskiej jakości" a na PS2.0 zupełnie inaczej ALE tylko z WYŁĄCZONYM "rendererem niskiej jakości"....po co ja to piszę w ogóle ;) ). Ale mimo to czekam na jakieś screeny porównawcze z MIAŻDŻĄCĄ (albo jak napisał Winter "bardzo dużą") różnicą bo to co widziałem do tej pory tak zdecydowanie nazwać nie mozna. Pozdrawiam. Edytowane 22 Lipca 2005 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) Co do tej roznicy w wygladzie miedzy ps 1.3 a ps 2.0 to ona jest, ale nie az tak znaczna jak np w farcry miedzy ps 1.1/1.3 a 2.0... ja z uwagi ze posiadam fx'a to wole grac z ps 1.3 bo co to za przyjemnosc grac srednio z 8 fps ?? Ale z drugierj strony nie przesadzajcie tak, ze ta roznica jest tak widzialna na pierwszy rzut oka, bo tak nie jest. W pierwszy dzien jak dostlem gre i ja testowalem to nie widzialem zadnej roznicy miedzy ps 1.3 i 2.0. Dopiero kiedy zaczelem sie przygladac, przyblizac kamere itp. to ujrzalem troche dokladniejsze teksturki np na kamieniach, ziemi. Pozdrawiam, DarkArrow. BTW Moze jakas informacja kiedy wyjdzie path polepszajacy wydajnosc Earth'a ?? EDIT Zgadzam sie lawa na ps 2.0 wyglada pieknie, a na ps 1.3 jak flaki :P Edytowane 22 Lipca 2005 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 No patch by się przydał. Ale jak znam życie to albo on nic nie poprawi (u mnie of course ;) ) albo poprawi o 1 FPS....to i tak dużo skoro mam 2.5 :lol:. 3mta się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) Jest już patch 1.3. Zapraszam na www.insideearth.de P.S: Sorry, na razie jest wersja niemiecka, o polskiej i innych nic nie wiadomo i nie spodziewałbym się szybkiej premiery, poprzednim razem pojawiła się po tygodniu. Mam linka: ftp://ftpget.topware.pl/patch/earth2160/E...Update13_PL.exe Nie powiem wam, czy ta wersja chodzi, bo ją dopiero ściągam. Edytowane 22 Lipca 2005 przez Winter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serchio Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Już ściągam :) Jak ściągne zrobiętesty w ps 1,3 i w ps 2,0. Oczywiście poprzednie wyniki na 1,27 też mam więc mogę porównać bez problemu. Pozdrawiam :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djjaku Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Winter widziałem Cie na okładce w instrukcji :D gratulacje :D do mnie gierka wczoraj trafiła w edycji pełnej, mamuśka sie przestraszyła światełka i nawet nie chce myśleć co sobie myślą te kobitki z poczty jak im to zacznie świecić :D Pierwsze wrażenia ... są dosyć pozytywne, na plus napewno cena i dodatki. Pudełko do rączek, otwieram i uwaha na temat pudełka, troche mało stabilnie wykonane no chyba, że mi się trafiła taka wersja, że dosyć łattwo się gniecie no i po otwrzeniu już praktycznie nie da się zamknąć. Instalator fajny, gustownie wykonany, ładna pani - plus. Szybko się zainstalowało - plus Odpalam, pyta o serial, szukam na pudełku - nie ma, instrukcja, pole na serial jest ale jego samego nie ma, dopiero po jakimś czasie znalazłem od spodu pudełka na cd. Wpisuje, aktywacja - minus (za samą aktywację) Menu ładne kolorowo-przejrzyste - plus Nie miałem żadnych problemów zu ruchomieniem itp, a to dobrze bo dla mnie jest ważne pierwsze wrażenie które niestety troszeczkę, ale to naprawdę minimalnie zostało popsute przez dialogi. No cóż, krótka piłka, zaczynamy... Kampanię jak to w instrukcji zalecili, zacząłem od tej łatwiejszej strony, intelko filmik i jak to powiedział costi " chleb kupuje z wiekszym entuzjazmem" - minus Grafika śliczna, wybuchy i światła są naprawde ładne, chociaż zauważyłem jeden drobiazg - wszelkie motorki itp. które mają światła skierowane do przodu czasem na nierównościach strasznie te światła załamują, ale to naprawde mały szczegół być może spowodowany sterownikami czy czymkolwiek innym. Przeszedłem misję, spoko milutko się gra czas szybko leci komp stawia opór, nie za duży (wziąłem na razie poziom "izi" ;) )ale nie jest też bardzo głupi. Po szybkim zorientowaniu się w terenie, jednostach itd przyszedł czas na opcję... Potyczka - Po pierwsze, dlaczego nie ma map (a może przeoczyłem) ze stałym źródłem wody? Przecież te 40000 co jest to mi np. nie starczyło na wiele :( Zrobiłem pare budynków, trochę badań i kupa. Koniec wody. Chcę iśc po następne - kupa. Obstawione przez kompa, wysyłam coś żeby przeczyścić to komp mi wchodzi w bazę. Nie mam się czym bronić bo... kupa - nie mam wody. AI w potyczce jest trochę mniej "izi" ale to dobrze, w sumie wymaga trochę myślenia a nie "ładujemy i sru" (rozwalił mnie ten tekst). Tylko brakuje wody :( Ogólnie gra mnie zaskoczyła pozytywnie, całkiem nieźle chodzi, na sprzęcie: Athlon XP 2000+, 512 MB RAM DC, Radeon 9600Pro w ustawieniach detali Średnio-Wysokich AAx2 800x600, FPS nie zdarzyło mi się żeby spadło poniżej 20, sprawdzałem frapsem a poza tym widać to nawet na oko. Właśnie zassałem patchyka 1.3, zabieram sie za sprawdzanie poprawek. Pozdrawiam, djjaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość watow Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Za 2 lata będziecie się śmiać z wymagań tej gry. Tak samo było z Earth2150. Gra jak na tamte czasy wymagała dość mocnego sprzętu i jako jedna z nielicznych wymagała akceleratora grafiki, żeby w ogóle ruszyć. 1559919[/snapback] nie zgodze sie z toba jak w voodoo 2 stery mi sie wysypaly to gralem na ati rage pro 2 4mb w prawdzie wszytko bylo kwadratowe i srednio barwne ale chodzilo plynnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serchio Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Patch 1,27 PS. 1.3 Benchmark - rodzaj: Ground battle Rozdzielczość 1024x768 Pełny ekran Wygładzanie krawędzi: 2x Wymuś shadery w wersji 1.3 Odbicia w wodzie Pokazywanie cieni Poziom szczegółów: Wysoki Średnia ilość klatek na sekundę: 18.1 Minimal frames per second: 13.0 Maximal frames per second: 28.0 Total frames drawed: 1174 Total time in seconds: 64.5 Patch 1,3 PS. 1.3 Benchmark - rodzaj: Ground battle Rozdzielczość 1024x768 Pełny ekran Wygładzanie krawędzi: 2x Wymuś shadery w wersji 1.3 Odbicia w wodzie Pokazywanie cieni Poziom szczegółów: Wysoki Średnia ilość klatek na sekundę: 18.6 Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 13.0 Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 28.0 Suma wyświetlonych klatek: 1208 Czas (w sekundach): 64.5 Patch 1,27 PS. 2.0 Benchmark - rodzaj: Ground battle Rozdzielczość 1024x768 Pełny ekran Wygładzanie krawędzi: 2x Odbicia w wodzie Pokazywanie cieni Poziom szczegółów: Wysoki Średnia ilość klatek na sekundę: 7.6 Minimal frames per second: 5.0 Maximal frames per second: 13.0 Total frames drawed: 497 Total time in seconds: 64.4 Patch 1,3 PS. 2.0 Benchmark - rodzaj: Ground battle Rozdzielczość 1024x768 Pełny ekran Wygładzanie krawędzi: 2x Odbicia w wodzie Pokazywanie cieni Poziom szczegółów: Wysoki Średnia ilość klatek na sekundę: 7.6 Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 5.0 Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 13.0 Suma wyświetlonych klatek: 496 Czas (w sekundach): 64.5 No cóż, tak szczerze bardzo się rozczarowałem. Wydajność nic a nic nie drgnęła :( Szkoda, bo oczekiwałem czegoś więcej po tych patch'u - jeżeli chodzi o wydajność oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wintereq Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 Spokojnie, niestety sprawa prezentuje się tak, że twórcy zakładają, że priorytetem jest obecnie balancing gry sieciowej, a wydajność gry jest na dobrym poziomie (patrzą przede wszystkim pod Niemców). Jeśli poprawią balancing, to dopiero wtedy zajmą się wydajnością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buck Tuddrussel Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 bo sam sie zdziwilem bo wszyscy tak narzekali na szybkosc tej gry No cóż myśle, że część odpowiedzi znajdziesz w swoim podpisie. We fragmencie, który zacytuję- "Sapphire X800XTPE@ /530core 610mem " :D oraz "AMD64 winchester 3000+@4250+ 2700MHz/9x300MHz " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 (edytowane) Jest już patch 1.3. Zapraszam na www.insideearth.de P.S: Sorry, na razie jest wersja niemiecka, o polskiej i innych nic nie wiadomo i nie spodziewałbym się szybkiej premiery, poprzednim razem pojawiła się po tygodniu. Mam linka: 1560767[/snapback] Why nie mogę tego ściagnąć :?:.... EDIT: Idzie ale strasznie się muli...Instalne to cudo ale już wiem że zmian nie będzie. Nara. EDIT 2: Mam zinstalowałem i.....i.....i.....LIPA :). Tzn. niby wzrost wydajności jest ale o dosłownie 0.2 FPSa :P (max). Zresztą popatrzcie na załączone wyniki. Od razu napiszę też, że fajnie że usprawniono tutaj "benchmark utilyty" bo przynajmniej więcej opcji jest. No to jadziem (moich wyników z "podstawowej wersji" szukajcie na poprzednich stronach...różnica jest praktycznie zerowa): PATCH 1.3 Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakOdbicia w wodziePokazywanie cieniPoziom szczegółów: WysokiŚrednia ilość klatek na sekundę: 2.6Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 2.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 5.0Suma wyświetlonych klatek: 166Czas (w sekundach): 64.2Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 1240.8Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 145.6----------------------------------------------------------------------Fri Jul 22 17:16:02 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakPokazywanie cieniPoziom szczegółów: ŚredniŚrednia ilość klatek na sekundę: 3.4Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 3.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 6.0Suma wyświetlonych klatek: 224Czas (w sekundach): 64.1Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 944.5Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 129.9----------------------------------------------------------------------Fri Jul 22 17:18:09 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakPoziom szczegółów: NiskiŚrednia ilość klatek na sekundę: 8.0Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 6.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 15.0Suma wyświetlonych klatek: 520Czas (w sekundach): 64.5Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 531.3Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 97.3---------------------------------------------------------------------- Czyli w MAX detalach nawet o 0.1 FPSa mi podskoczyło ;) a w minimum o 0.2 FPSa...co ciekawe na medium bez zmian. Zrobiłem też testy w PS1.3...oto one: PATCH 1.3 i Shader Model 1.3 Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakWymuś shadery w wersji 1.3Odbicia w wodziePokazywanie cieniPoziom szczegółów: WysokiŚrednia ilość klatek na sekundę: 6.5Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 4.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 12.0Suma wyświetlonych klatek: 420Czas (w sekundach): 64.2Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 1663.8Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 149.9----------------------------------------------------------------------Fri Jul 22 17:23:28 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakWymuś shadery w wersji 1.3Pokazywanie cieniPoziom szczegółów: ŚredniŚrednia ilość klatek na sekundę: 8.2Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 4.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 13.0Suma wyświetlonych klatek: 534Czas (w sekundach): 64.5Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 1294.2Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 130.5----------------------------------------------------------------------Fri Jul 22 17:25:17 2005Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakWymuś shadery w wersji 1.3Poziom szczegółów: NiskiŚrednia ilość klatek na sekundę: 14.4Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 8.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 21.0Suma wyświetlonych klatek: 938Czas (w sekundach): 64.5Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 893.9Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 95.9---------------------------------------------------------------------- A więc jak widać już da się pograć (szczególnie w niskich detalach). Żeby nie było niedomówień gram na ustawieniach jak niżej...oto i wyniki: PATCH 1.3 Shader Model 1.3 Detale "niskie" Odbicia w wodzie WŁĄCZONE Benchmark-wynik:Benchmark - rodzaj: Ground battleRozdzielczość 800x600 Pełny ekranWygładzanie krawędzi: BrakWymuś shadery w wersji 1.3Odbicia w wodziePoziom szczegółów: NiskiŚrednia ilość klatek na sekundę: 13.2Minimalna ilość klatek na sekundę (FPS): 8.0Maksymalna ilość klatek na sekundę (FPS): 20.0Suma wyświetlonych klatek: 859Czas (w sekundach): 64.5Przeciętna ilość wywołań DIP na klatkę: 1014.5Przeciętna ilość shaderów na klatkę: 106.8---------------------------------------------------------------------- 13.2 FPSa więc da się pograć...szczyt mażeń to to nie jest ale...Pozdro. Edytowane 22 Lipca 2005 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdock Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 A jest jeszcze coś co róźni się tak znacznie? Bo wiecie, kłócić się nie chcę jak już napisałem. Ale po prostu to co widziałem do tej pory (zrobione porówniania) NIE były przekonujące tak jak ta lawa.Pierwsza misja UCS. Kratery wypełnione czymś płynnym. W PS 2.0 wygląda to świetnie, jest animowane a w PS 1.3 tragicznie. Jakiś biały nalot. W ogóle jak przestawi się na 1.3 to widać ogólną utratę jakości. Dużo gorsza jakość textur, trochę gorzej wyglądające jednostki i budynki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 22 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2005 LOL. Mam male pytanie. Jak zrobic aby jednostki swiezo zrobione nie spawnowaly sie kolo budynku, w ktorym byly zrobiane tylko po zrobieniu :D "szły" do wyznaczonego przeze mnie punktu ? (wiem, ze moja stylistyka jest do banie, ale mam nadzieje ze wiecie o co mi chodzi :P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nexer Opublikowano 23 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2005 Zaznaczasz moduł WYJŚCIA (taki kwadrat dodawany do bazy) i dajesz klawisz P lub w lewym dolnym menu i zaznaczasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...