Skocz do zawartości
Galvatron

Ghost Recon 3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gladiac

kolejny raz widac jaka przewage maja konsole nad pc :), w miare dobre i wydajne sprzety krztusza sie i mecza tam gdzie taki X360 poprostu smiga,prawda jest taka ze konsole to przyszlosc graczy ,obojetnie czy to bedzie ps3 czy x360 czy byc moze zupelnie inne konsole,a ci co to skrytykuja zapewne powiedza ze za jakis czas konsole zestarzeja sie w stosunku do przyszlych pc i beda mieli racje ,ale nextgenow nie trzeba modernizowac a przyjemnosc z grania jest olbrzymia, ukonczylem GRAW3 wlasnie na x360 i nie ma nawet co porownywac ,bo dla mnie jest roznica 1360@720 z super wypasna grafa z hd niz jakies 800@600 ze skrojona grafa,no bo ilu graczy ma 7900 itp itd,

 

ps,na zarzut ilu graczy ma np.hd powiem...kazdy :) ,na monitorze pc grafa jest porownywalna do HD

Edytowane przez gladiac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gladiac dla mnie licza sie GRY nic wiecej Na PC ta gra jest zalosna. Slaba strasznie o dziwo. Na x360 jest doskonala Zupelnie inna gra. Bez kart fizyki bez sli wygada to duzo lepiej. Gladiac jakiego masz gametaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość gladiac

nie gram na live, bo po 1 nie lubie tego typu rozrywki, po 2 to X na ktorym grywam jest u mnie na weekendy z zaparzyjaznionego sklepu ;), po 3 tak naprawde gry dla ktorych kupie X dopiero nadejda wtedy uczynie to na pewno,wlasciwie juz dawno moge to zrobic ale darmowy dostep do X troche mnie powstrzymuje, dodatkowa zacheta do zakupu to te "fajne" zmodowane firmwar'y do napedu ;) a poniewaz nie bede gral przez siec wiec nic na tym nie strace :)

ps.juz dawno w tym topicu pisalem ze wersja pc to wielka lipa ,moze to nawet wina samych developerow ktorzy skoncentrowali sie na X a pc troche zbagatelizowali i wydali jak jakis ochlap

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość crysis

kolejny raz widac jaka przewage maja konsole nad pc :), w miare dobre i wydajne sprzety krztusza sie i mecza tam gdzie taki X360 poprostu smiga,prawda jest taka ze konsole to przyszlosc graczy ,obojetnie czy to bedzie ps3 czy x360 czy byc moze zupelnie inne konsole,a ci co to skrytykuja zapewne powiedza ze za jakis czas konsole zestarzeja sie w stosunku do przyszlych pc i beda mieli racje ,ale nextgenow nie trzeba modernizowac a przyjemnosc z grania jest olbrzymia, ukonczylem GRAW3 wlasnie na x360 i nie ma nawet co porownywac ,bo dla mnie jest roznica 1360@720 z super wypasna grafa z hd niz jakies 800@600 ze skrojona grafa,no bo ilu graczy ma 7900 itp itd,

 

ps,na zarzut ilu graczy ma np.hd powiem...kazdy :) ,na monitorze pc grafa jest porownywalna do HD

no wiesz ale graw pc xbox360 to praktycznie 2 rozne gry tylko ta sama tematyka

robiona przez 2 rozne studia ( pc szwedzkie studio) rozne silniki graficzne

wiec czy to wina pc ze szwedzi okazali sie lewusami i zaserwowali nam takiego gniota

 

tak wiec twoja teoria to tak jakby wyciaganie wniosku posiadacza malucha ze jazda samochodem jest niewygnodna bo sprezyna w dupe sie wbija i z tylu cos warczy i zadnego kopniaka to nie ma

 

w zwiazku ze niedlugo bedzie fear na x360

ja z karta pokroju 6800gt (oc'ed) gram w wsio na max 1280x1024 ( fsaa 2x aa4x soft shadows przy fsaa nie dziala)

 

i czy xbox zapewnilby mi lepsze dozniania poza koniecznoscia zakupu za 300zl gry w dniu premiery

 

zreszta juz widze to zalosne sterowanie na padzie

 

tak wiec na kazdej platformie sa asy i cieniasy akurat graw pc jest cieniasem

- s

Edytowane przez crysis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

w zwiazku ze niedlugo bedzie fear na x360

ja z karta pokroju 6800gt (oc'ed) gram w wsio na max 1280x1024 ( fsaa 2x aa4x soft shadows przy fsaa nie dziala)

Dwie sprawy: na x1800xl FEAR w 1280x1024 z AAx2 i AFx4 i reszta na full dziala POPRAWNIE, choc do 60 stalych ramek mu nieco brakuje (sa spadki nawet do 30-40). Moze na kartach nVidia gra dziala lepiej, ale pamietam, ze na 6600 wykreconym do GT dalo sie grac w 1280x1024 z volumetric ustawionym na low i cieniami na medium (a i tak potrafilo spasc do 20 FPS w niezlej zadymie).

Wdg zapowiedzi, FEAR na X360 ma hulac w 60 ramkach (dziwne, zeby nie) oraz ma miec dodatkowe efekty w postaci HDR, poprawionymi cieniami (oczywiscie soft shadows, ktore nawet mojego x1800xl potrafia przydlawic) i innymi [ciach!]lkami. A tak w ogole to ma byc inna gra ;)

Co do sterowania na padzie: pady od xboxow idealnie sie nadaja do FPPow, jak ktos nie gral, prosze sie nie wypowiadac. Kurcze - musze znalezc ten filmik z Halo pokazujacy typa grajacego na padzie od Xa versus gracz na myszce i klawiaturze z jakiegos tam finalu. Padziowiec dostal (w koncu to byl FINAL), ale zanim polegl dostal sie do tego finalu, pokonujac graczy uzywajacych klawy+mycha. I nie wmowicie mi, ze Halo jest mniej dynamiczne niz taki FEAR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wiesz ale graw pc xbox360 to praktycznie 2 rozne gry tylko ta sama tematyka

robiona przez 2 rozne studia ( pc szwedzkie studio) rozne silniki graficzne

wiec czy to wina pc ze szwedzi okazali sie lewusami i zaserwowali nam takiego gniota

 

tak wiec twoja teoria to tak jakby wyciaganie wniosku posiadacza malucha ze jazda samochodem jest niewygnodna bo sprezyna w dupe sie wbija i z tylu cos warczy i zadnego kopniaka to nie ma

to moze ty odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego Ubi nie wydało 100% konwersji, tak jak to zrobili z 3 czesciami PoP'a, 3 czesciami SC, Brother in Arms itp itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

to moze ty odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego Ubi nie wydało 100% konwersji, tak jak to zrobili z 3 czesciami PoP'a, 3 czesciami SC, Brother in Arms itp itd?

Bo tamte gry byly na poprzednia generacje konsol i mozna je bylo przeniesc bez problemu, ze PC je udzwignie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tamte gry byly na poprzednia generacje konsol i mozna je bylo przeniesc bez problemu, ze PC je udzwignie?

Patrz, a tak wszyscy zatwardziali zwolennicy PC mowili, ze to wlasnie PC wyznacza standardy, a jak narazie nie moze sobie ze standardem poradzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tamte gry byly na poprzednia generacje konsol i mozna je bylo przeniesc bez problemu, ze PC je udzwignie?

a tych gier pc nie udzwignie , wez przestan jak czytam te wasze wypociny to mi sie humor poprawia :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

a tych gier pc nie udzwignie , wez przestan jak czytam te wasze wypociny to mi sie humor poprawia :lol2:

Hehehe... no jak na razie nie dzwiga. I to jest fakt. Ja nie mowie, ze taki X360 czy PS3 sa 10x mocniejsze niz PC i ze PC ma sie schowac. Ja tylko twierdze, ze developerzy wiecej wysilku wkladaja w tworzenie gier na konsole. Jak czegos sie nie da bezposrednio importowac, marnotrawiac przy okazji jakies 70% dostepnej mocy, to odwalaja kaszane jak w przypadku GRAWa. Przeciez taki POP to powinien dzialac w 60FPS na Celku 800 z jakims radkiem 9200. A watpie, zeby tak bylo. A jednak taki Celek 800 z tym nieszczesnym radkiem ma wieksza moc niz PS2 i XBox razem wziete.

 

pecet i tak udzwignie wszystko co jest na rynku,jeden lepiej,drugi gorzej,ale udzwignie hihi

Ale za jaka cene?

No i COD2 nadal szarpie w DX9 na moim sprzecie. A mialo byc tak pieknie - jedna z najlepszych kart na rynku, bla bla bla... ;)

Zonie juz powiedzialem: jak bede chcial cos dolozyc do kompa to mnie je***j mocno w leb. Bo kupilem karte za poltora klocka (na zlotowki) i okazuje sie, ze Oblvion nadal ma tendencje do przycinek (choc juz BARDZO rzadko), w FEAR soft shadows i AA nie ida w parze a poza tym te SS wygladaja jakos tak..., demko COD2 nadal szarpie bez roznicy czy z AA czy bez, Pro Evo jak dzialalo tak dziala (ale teraz podlaczam kompa przez HDMI :|), jeden kibel... Najwiecej frajdy sprawilo mi wlaczenie Super Mario 64 na kupionym wczoraj N64. Tak dobrze sie nie bawilem od czasu pierwszego wlaczenia Katamari chyba. Albo ja dziecinnieje, albo grafika juz mnie przestala podniecac.

 

Pobronie troche PC:

 

Hi Tech PC (taki z AX2 4800+, 2xX1900XT, 4GB RAM, macierza dyskow w SCASI czy co kto sobie wymarzy) bedzie potezniejszym sprzetem niz jakis tam X360 czy inne PS3. Pytanie: co z tego, skoro nikt nie napisze gry tylko na taka konfiguracje, zeby wykorzystac 100% mocy w niej drzemiacej? Juz nawet nie 100 - niech bedzie 50%. Jak developer ma do wyboru: napisac gre, ktora bedzie odstawiac WSZYSTKO co sie pojawilo do tej pory o 3 dlugosci, ale do jakiegokolwiek dzialania nie przypominajacego pokazu slajdow bedzie wymagac takiej maszyny, to jak sadzicie: ile osob to kupi? Wiec obcina sie fizyke, obcina sie AI, obcina sie grafike, obcina sie wielokaty, obcina sie dzwiek, obcina sie obszar swiata... zeby mogli zagrac przecietniacy dysponujacy takim middle-genem w swiecie PC, czyli czyms pokroju A64 4200+, 6800GT/7800, 2GB RAM... A i tak nie wykorzystuje sie pelni mozliwosci takiego sprzetu, bo gra musi dzialac na kilku kartach grafiki od roznych producentow, musi odpalac sie zarowno na AX2 jak i Celeronie, musi byc kompatybilna zarowno "w dol" jak i "w gore". Kojarzycie demka technologiczne do GF5900? Do Radka 9800? Przeciez takiej grafiki NADAL nie ma w zadnej grze. A nie moglaby byc? Moglaby. Ale to by nie byla gra na PC, tylko "na GF 6800GT z procesorem AXP i 1GB RAMu". I na takim Radku by sie w ogole nie odpalala. A na 6600GT by dzialala 10x wolniej na przyklad. Natomiast w przypadku konsol: jest jeden model, nic nie musi byc kompatybilne w dol czy z wczesniejsza wersja, robi sie gre na jedna, konkretna konfiguracje sprzetowa. Dlatego mimo mniejszej mocy na konsoli mozna uzyskac lepsze efekty i plynniejsza animacje niz na super-hiper wypasionym sprzecie.

Edytowane przez sialala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dajcie sobie spokój z tym Xbox-em w każdym topicu musi wpaść ktoś i nawijać (przeważnie posiadacze x-) co to xbox nie potrafi. Tu jest topic o Ghost Recon 3 piszmy o tej grze bo na sam wydźwięk literki X już mi się rzygać chce to że X jest narazie szybszy od PC to wie każdy to że jest tańszy od PRO kompa też, ale co do sterowania się nie zgodze bo jeśli weźmiemy PROGAMER z myszką i klawą oraz PROGAMERA z padem to wiadomo, że myszka wygra, ale jeśli weźmiemy tego PROGAMERA z padem i jakiegoś nooba z myszką i klawą to wygrana może być po stronie pada.

 

Sialala jeśli kupiłeś X1800XL 256MB za 1500zł to żona powinna cię napie.... przez conajmniej tydzień.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość HDR_o

Zonie juz powiedzialem: jak bede chcial cos dolozyc do kompa to mnie je***j mocno w leb.

Zebys pozniej nie musial sie tlumaczyc przed zona haha,by nie bylo ze nie ostrzegalem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Zebys pozniej nie musial sie tlumaczyc przed zona haha,by nie bylo ze nie ostrzegalem :)

Don't worry. Mam Nintendo 64 :rolleyes:

 

@mastertab - dokladnie 1260 PLN. Ale dokupilem tez pada Logitecha od razu i Singstara PL i wyszlo cos kolo 1500 ;)

 

developerzy odpieprzaja takie akcje aby szybciej cos zrobic i sprzedac , to byl zawsze problem portow z konsol a nie to ze pc czegos nie uciagnie

Spojrzmy od [gluteus maximus] strony:

FarCry Instincts na XBoxa jest majstersztykiem. Jak sie chce, to mozna. Doom 3 wyglada praktycznie tak samo jak na PC. Chciec to moc ;)

Edytowane przez sialala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sialalal, x1800xl 256MB bez o/c to karta conajwyżej średniawa... i jeśli za nią zapłaciłeś 1,26k (czyli cenę 7900gt, karty minimalnie słabszej od x1800...xt!) pln tych kilka tygodni temu, to przepłaciłeś brachu tak ok. 600pln... a COD2 działa już od prawie 7miesięcy u mnie w pełni płynnie (od momentu kupna x1800xt 512) w dx9 1280/AAx4. Widać, że pc wymaga jednak trochę więcej wkładu intelektualnego, niż wizyta w MM i poproszenie sprzedawcy o to ładne kolorowe pudełko z jakims x1800 za 1,5k...

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość crysis

Dwie sprawy: na x1800xl FEAR w 1280x1024 z AAx2 i AFx4 i reszta na full dziala POPRAWNIE, choc do 60 stalych ramek mu nieco brakuje (sa spadki nawet do 30-40). Moze na kartach nVidia gra dziala lepiej, ale pamietam, ze na 6600 wykreconym do GT dalo sie grac w 1280x1024 z volumetric ustawionym na low i cieniami na medium (a i tak potrafilo spasc do 20 FPS w niezlej zadymie).

Wdg zapowiedzi, FEAR na X360 ma hulac w 60 ramkach (dziwne, zeby nie) oraz ma miec dodatkowe efekty w postaci HDR, poprawionymi cieniami (oczywiscie soft shadows, ktore nawet mojego x1800xl potrafia przydlawic) i innymi [ciach!]lkami. A tak w ogole to ma byc inna gra ;)

Co do sterowania na padzie: pady od xboxow idealnie sie nadaja do FPPow, jak ktos nie gral, prosze sie nie wypowiadac. Kurcze - musze znalezc ten filmik z Halo pokazujacy typa grajacego na padzie od Xa versus gracz na myszce i klawiaturze z jakiegos tam finalu. Padziowiec dostal (w koncu to byl FINAL), ale zanim polegl dostal sie do tego finalu, pokonujac graczy uzywajacych klawy+mycha. I nie wmowicie mi, ze Halo jest mniej dynamiczne niz taki FEAR.

nvidia bardzo w sterach poprawila dzialanie fsaa w fear bo kiedys to sie grac nie dalo tak spowalnialo

na xbox360 tez beda spadki tam frapsa nie odpalisz

czy hdr raczej bedzie to bloom jak w condemned criminal bo to bedzie ten sam silnik

na xbox360 napewno sa wysokie standardy optymalizacji stawiane przez kill bill'a i na konsoli nie musza robic gierki ktora bedzie dzialala na roznych modelach kart graficznych roznych producentow tam jest wsio robione pod r500 i tu napewno jest przewaga

no a jakies bajery musza dodac bo zanim wyjdzie na x'a to juz prawie rok od premiery na pc a rok to kawal czasu wrecz prehistoria

Edytowane przez crysis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

sialalal, x1800xl 256MB bez o/c to karta conajwyżej średniawa... i jeśli za nią zapłaciłeś 1,26k (czyli cenę 7900gt, karty minimalnie słabszej od x1800...xt!) pln tych kilka tygodni temu, to przepłaciłeś brachu tak ok. 600pln... a COD2 działa już od prawie 7miesięcy u mnie w pełni płynnie (od momentu kupna x1800xt 512) w dx9 1280/AAx4. Widać, że pc wymaga jednak trochę więcej wkładu intelektualnego, niż wizyta w MM i poproszenie sprzedawcy o to ładne kolorowe pudełko z jakims x1800 za 1,5k...

Nie zaczynaj draak draki...

7900gt wtedy kosztowalo te 250 PLN wiecej, bo tez sie nad nia zastanawialem. Latac po 20 sklepach czasu nie mialem, wzialem to, co wzialem, bo wychodzilo i tak 10-15% taniej niz gdybym kupowal w UK. Dla moich potrzeb - karta jest wystarczajaca. Co do COD2 - rzuc granatem w tlumek ludzi tam zaraz za dzialkami w misji z demka. Wlasnie tam mam przycinke. Poza tym jest slicznie i plynnie. Moze kwestia tych 256 MB na karcie. A tak w ogole: to czy ja narzekam na wydajnosc? ;) W COD nie gram, sciagnalem demko zeby popatrzec. Obek (bo o niego mi glownie chodzilo) dziala slicznie i to mi wystarcza - spadki sa powodowane pewnie przez proca, albo po prostu jakies bugi w grze. Jestem zadowolony z zakupu, ale jednak uznalem, ze pakowanie dalszej kasy w pieca to juz nie dla mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taki mały OT

Sialala i tak przepłaciłeś 3 tygodnie temu kumpel sprzedał x1800xl 256MB za 800z,ł a wtedy w sklepie kosztowała 1000zł nawet był mi gotów do 750zł opuścić, ale niestety nie mam PCI EX, czekam na conroe, viste i właśnie Crysisa dlatego ze zmianą kompa poczekam do grudnia-stycznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Jeszcze taki mały OT

Sialala i tak przepłaciłeś 3 tygodnie temu kumpel sprzedał x1800xl 256MB za 800z,ł a wtedy w sklepie kosztowała 1000zł nawet był mi gotów do 750zł opuścić, ale niestety nie mam PCI EX, czekam na conroe, viste i właśnie Crysisa dlatego ze zmianą kompa poczekam do grudnia-stycznia.

No juz mnie nie dolujcie ;)

Przynajmniej zarobilem na Singstarze - zaplacilem rownowartosc 15 GBP na zestawie z dwoma mikrofonami ;) - tutaj cena to 39.99GBP za taki zestaw. To takie me naiwne pocieszanie sie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Za 1300zł można było kupić X1800XT 512MB, nie wiem jakim cudem tyle zapłaciłeś za XL, a właściwie więcej.

1. Gdzie?

2. Czytaj uwaznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT

sialala - znasz ten sklep -> http://www.overclockers.co.uk/ ?

często taniej niż w PL - powiem inaczej, można wyrwać prawdziwe perełki w super cenach, ale po za promocjami jest kapa

 

ma ktoś dokładne info co poprawia ten patch?

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś dokładne info co poprawia ten patch?

----------------------------------------------

Ghost Recon Advanced Warfighter version 1.10

Release Notes

----------------------------------------------

 

Comments

- Please make sure you do not install the download version of the patch for the retail/box version of the game and vice versa.

- Please be aware that this patch will overwrite your key bindings. To avoid any issues with this you MUST do this and remap your keys through the game interface.

 

Fixes

- Numerous HUD fixes to prevent issues with cameras, inventory screens and resupply.

- Animation and lighting fixes for various objects.

- Fixed general synchronization problems in Cooperative and Domination modes.

- Destructible objects are correctly reset when restarting rounds in multiplayer.

- Issues causing user disconnects in multiplayer have been found and fixed.

- You can no longer remain invisible and kill players using grenades.

- Fixed crash that could occur after restarting rounds on Avenues map.

- Player can no longer spawn dead or remain living when the round restarts.

- Zone glitches on two multiplayer maps corrected.

- Game no longer crashes while attempting to open inventory out of Dom zone.

- Helicopters will no longer fall down in certain situations.

- Cooperative objective waypoints correctly appear after spawning into an AI ghost.

- Domination statistics have been adjusted.

- GRAW will no longer run as process priority "High", resolving keyboard problems.

 

 

Interface updates

- Coop players can now see status of others in inventory.

Gray means loading, yellow is not ready, green means good to go.

- You no longer have to press "Enter" to confirm input in the multiplayer interface.

This should fix certain issues users were having with Gamespy login.

- In game chat can now be toggled to be visible or not.

Default key for this is "u". You will still receive chat messages when this is hidden.

- Key bindings added for CrossCom actions.

It is now possible to reassign the CrossCom previous and next buttons through the

game interface. This change will resolve the issue for users with no mouse wheel.

 

 

AGEIA updates

- Landscape meshes for levels tuned and updated for better AGEIA performance.

- Performance increase on bullet hit particles.

- Some stalls have been removed.

- A bug that caused zero vertices in baked fluid meshes has been fixed.

- A bug that caused the rigid bodies from a hand grenade explosion to fall through the ground has been fixed.

- A faster rendering mode has been added for debris particles.

- PhysX effects modified to use the faster rendering mode.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze ty odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego Ubi nie wydało 100% konwersji, tak jak to zrobili z 3 czesciami PoP'a, 3 czesciami SC, Brother in Arms itp itd?

Dlatego bo nie chcielismy kolejnej arcadowej konwersji z konsoli (vide Lockdown), tylko normalna taktyczna strzelanke z duza doza realizmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Dlatego bo nie chcielismy kolejnej arcadowej konwersji z konsoli (vide Lockdown), tylko normalna taktyczna strzelanke z duza doza realizmu.

A dostaliscie taka sama arcadowa w rozgrywce gierke z koszmarna grafika i schrzanionym engine. Lepsze wrogiem dobrego?

 

edit: oczywiscie z ta "koszmarna grafika" mocno przesadzilem - pisze to na wszelki wypadek, gdyby znalazl sie ktos kto potraktuje ta wypowiedz jako cos smiertelnie powaznego.

Edytowane przez sialala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...