Skocz do zawartości
rockers

Killzone 2

Rekomendowane odpowiedzi

Niezle sie czyta te wasze klotnie hehe doprawdy. A ty KZI czemu tak chcesz koniecznie dokopac konsolom? Uprzedzony jestes jakis czy co? Podales przyklad MC3 ze niby kaltkuje na starcie. GT4 nie klatkuje na sprzecie ktory jest gorszy technicznie. Takie gadanie nie ma sensu. na moim sprzecie z podpisu jak robie wypalanie w NFS:U2 takze klatkuje. I co? Mam zmieniac dlatego grafe i wydac 600 stow? o_O

 

A wracajac nieco do tematu. Kto potrafi niech przeczyta sobie ten wywiad z Kenem Kutaragin (ochrzczonym jako 'ojciec PlayStation') na temat PS3. Sporo tam sie wyjasnia.

 

http://ps3forums.com/viewtopic.php?t=2240

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kica1983 - thx za ten wywiad, naprawde duzo rzeczy koles wyjasnia, z tego co mozna przeczytac PS3 zapowiada sie niezla rewolucja, generalnie to nie jest konsolka dla dzieci, to ma byc jedno wielkie centrum multimedialne... - dlatego tym bardziej moze byc tak ze PC zostanie do pracy, konsolka do zabawy i wcale by mi to nie przeszkadzalo.

 

ale co z tego bedzie zobaczymy jak juz to bedzie w uzyciu, przeciez narazie to wszystko to tylko spekulacje i gdybania...., ale .... zapowiada sie niezle

Edytowane przez Jordi23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałęm właśnie filmik z Gears Of War - większość to rendery, ale są z 3 ujęcia dwu sekundowe z gry. Grafa słaba, widać niską rozdziałkę, obraz skacze. Nic nie mówię :)

W nowem PSX EXTREME piszą, aby nie spodziewać się rewoluzji po xklocku 360. Zobaczymy co napiszą w następnym numerze, po E3.

Co do obecnych kuńsol - w PSX jest opis Midnight Club 3 na xklocka. Piszą, że gra jest cudo, ale potrafi tak skakać, że się płakać chce. Napisali tak: "Na starcie, w deszczu i robiąc burnouta klatki tak spadają, że odliczanie z 1 do 0 trwa 5 sekund". LOL, POWER OF KONSOLA. LOL LOL LOL. Konsole lepsze....... lol

1459098[/snapback]

twoja wypowiedź jest czysto fanboyowska.

 

Gralem w Midnight 3 na ps2, niestety nie podeszła mi do gustu, ale mniejsza o to, gra działala dosyc płynnie, były czasami spadki animacji ale nie szarpała i grało się przyjemnie. nie wiem jak wersja na xboxie ale ponoć jest jeszcze płynniejsza. co do midnight 3 płynność tej gry bym porownał do działania NFS Undeg. 2 na moim kompie z radkiem 9800 pro. niby jest płynnie ale czasem animka troszke zleci do granicy płynności. to raczej wina programistów a nie sprzetu, zagraj sobie w burnouta 3, Forze, GT3, GT4, WRC4, tam animacja jest mega płynna nie ma mowy o żadnym spadku fps, ramka jest stała i gra się płynnie , dosłownie idealnie. na kompa taką płynnosć pamiętam miała gra XIII wiecej tak płynnie działający gier na pc nie pamiętam napewno są ale nie pamiętam :D . przy takich grach jak colin 4 czy 5, HL2, niby jest dużo Fps ale nie ma takiej płynności jak np. GT4, nie wiem jak to wytłumaczyć ale w colinie mam ponad 100 fps, a i tak nie jest tak idealnie płynnie jak w GT4, nawet jak ustawie stałą ilośc fps 85 bo tyle mam odświerzeanie monitora to giera nie bedzie taka płynna jak np. burnout 3 lub forza :)

 

generalnie nowa generacja konsol bedzie kilka krotnie silniejsza od poprzedniej, czyli bedzie to rewolucja w grafice może nie odrazu po programiści muszą się nauczyć nowych maszynek, ale po pewnym czasie bedzie wypas.

Edytowane przez rockers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

 

generalnie nowa generacja konsol bedzie kilka krotnie silniejsza od poprzedniej, czyli bedzie to rewolucja w grafice może nie odrazu po programiści muszą się nauczyć nowych maszynek, ale po pewnym czasie bedzie wypas.

1459740[/snapback]

Ja uważam że część z tej mocy już na starcie pójdzie na wyższą rozdziałkę i AA ale zapas mocy i tak będzie spory więc czeka nas pewnie zastrzyk lepszej grafy :). Jestem bardzo ciekawy jak np. będzie wyglądało nowe GTA. Nie tylko rozwinie się grafa ale i (mam nadzieję) fizyka.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie...też tak myślę - póki co developerzy będą tworzyć nowe gry poprzez podbijanie rozdziałki, aa, anizo, a w międzyczasie będą uczyć się tworzyć nowe efekty na next genach. Podobnie było z PS2...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słowem- poczekajmy ze 2-3 lata ;) Ciekawe jak będą wyglądać tezy z tego tematu jak ktoś go odświeży i wyciągnie w dniu faktycznej premiery Killzone 2... ubaw po pachy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyka i takie różne nie zależą od mocy konsoli tylko od starań programistów. Od mocy konsoli zależy grafa.

Jordi, mówisz to turbodoładowanym silniku, a ja o wolnossącym. Na dodatek profesjonalny tuning to coś innego niż seryjna fura, o tym mówiłem. Jestem fanem Tuningu od lat, także wiem o czym mówię ;) Nigdy nie pisze o czymś, co jest bzdurą :)

Kica - ja konsole lubię, ale wkórzają mnie goście piejący o 0000x mocniejszej konsoli i końcu Peceta. Lubię gnoić cwaniaczków :)

To, że Ci Under słabo chodzi to nie dziwne - masz kiepawą grafę :) :) :)

Proca podkręć chociaż. Mnie na defaulcie też skakało na maxa detalach z aa. Rockers, jeżeli oni tak w PSX napisali, że tak mozno skacze, a Ty twierdzisz, że jest płynniej niż na Xboxiu, to nie chciałbym widzieć wersji na PS2. W Extreme już piszą, że nie chcieliby tego czy owego tytułu na PS2 oglądać. Gdyby ktoś nie kumał, chodzi o to, że byłby słaaaby :)

Ściągam jakiś filmik z Gamershell'a - PS3 trailers collection - 287mb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyka i takie różne nie zależą od mocy konsoli tylko od starań programistów. Od mocy konsoli zależy grafa.

Nigdy nie pisze o czymś, co jest bzdurą :)

a to ciekawe mozesz rozwinąć swoją wypowiedz bo coś nie rozumien :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie równie ciekawe jest dlaczego wolnossące cinqe mające ok. 100PS ma mieć 10sec do 100km/h, a turbodoładowany odpowiednik z tą samą mocą okolice 7sec? (Zakładamy naturalnie, że i moment będzie zbliżony).

 

Znasz się KZI, znasz ale raczej nie z praktyki, a z lektury GT i takich tam... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

draak : hehe no tez mnie to zastanawia, dlaczego wedlug KZI tak jest :lol: :lol:

no tak bo tu jest turbo a tam nie ma, 100KM z silnika turbo jest nie rowne 100koniom silnika no-turbo, pewnie sama nazwa turbo daje te 2-3 sek. roznicy w przyspieszeniu 0-100km/h :mur:.

Co innego jezeli byśmy rozmawiali o przyspieszeniach na wyzszych biegach (elastycznosci) to wtedy rzeczywiscie silnik z turbina lepiej ciagnie nawet gdyby powiedzmy mial 90KM niz 100konny wolnossacy, poprostu max "moment obrotowy" jest przy nizszych obrotach, ale co ja tu bede tlumaczyl, w gazetach jest wszystko :lol:

 

pozdrowka draak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyka i takie różne nie zależą od mocy konsoli tylko od starań programistów. Od mocy konsoli zależy grafa.

(...)

No ja też jestem zdumiony ta wypowiedzą :blink: . Fakt, że sam proc można se wsadzić gdzie słońce nie dochodzi jak nikt go nie wykorzysta ale jak już chcą coś dzięki niemu zrobić to bez odpowiedniej mocy się nie obejdzie. Fiyka, jeżeli ma być odzwirciedlona w miarę dokładnie to nie można jej opisać w dwóch równaniach. Im bardziej zaawansowana fizyka tym więcej mocy potrzeba na obliczenia. Jak to mój kolega zwykł mówić "z goofna rakiety nie zrobisz". Niektórych rzeczy nie dało się osiągnąć do tej pory ze względu na słaby sprzęt (co nie znaczy że teraz jak się rzucą na fizykę to zaraz wsio będzie jak w realu ;) ).

Pozdrawiam.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

Fizyka i takie różne nie zależą od mocy konsoli tylko od starań programistów. Od mocy konsoli zależy grafa.

czytasz czasami to, co napisales?

jesli fizyka nie zalezy od mocy sprzetu, to dlaczego dopiero teraz zaczely sie na pieca ukazywac gry odwzorowujace w miare wiernie swiat fizyczny? dlaczego Half Life 2 z taka fizyka wyszedl dopiero teraz? dlaczego w Call of Duty nie ma prawie w ogole fizyki? dlaczego Richard Burns Rally ma tak wysokie wymagania sprzetowe, skoro ma slabsza grafe niz Collin 3?

 

Nigdy nie pisze o czymś, co jest bzdurą :)

zacytuje Cie: "dla mnie ten "screen" to jest grafika, tzn rysunek a nie zdjęcie z gry. Dziwne to jakieś, ta postać z prawej wygląda jakby rysowana ołówkiem albo węglem, tak jest poszczępiona."

na przyszlosc NIE SZCZEP sobie jezyka

 

Kica - ja konsole lubię, ale wkórzają mnie goście piejący o 0000x mocniejszej konsoli i końcu Peceta. Lubię gnoić cwaniaczków :)

cwaniaczek - ktos piszacy/mowiacy bzdury i chwalacy sie swoja rzekoma wiedza.

KAZDY - lacznie z prezesem najwiekszej firmy piszacej systemy operacyjne i nie tylko na PC przyznaje, ze konsole nextGen beda mialy wiecej mocy niz obecne komputery. 2 tetraflopy - wiesz co to w ogole oznacza? cwaniaczku?

 

To, że Ci Under słabo chodzi to nie dziwne - masz kiepawą grafę :) :) :)

Proca podkręć chociaż. Mnie na defaulcie też skakało na maxa detalach z aa.

kiepawa grafa kosztujaca wiecej niz nowe PSTwo albo XBox. podkrec proca? a coz to za rada?? moze on nie chce podkrecac, bo juz kilka prockow przez to spalil? moze uwaza, ze to gry powinno sie dostosowywac do sprzetu a nie sprzet do gier?

 

Rockers, jeżeli oni tak w PSX napisali, że tak mozno skacze, a Ty twierdzisz, że jest płynniej niż na Xboxiu, to nie chciałbym widzieć wersji na PS2. W Extreme już piszą, że nie chcieliby tego czy owego tytułu na PS2 oglądać. Gdyby ktoś nie kumał, chodzi o to, że byłby słaaaby :)

przypominam date wydania PS2: 1999 rok. przynajmniej w 1999 ja pierwszy raz ja widzialem na oczy. pamietasz jakie wrazenie robil 3D Mark 2001? Myslalo sie wtedy: kiedy taka grafika bedzie w grach? konsolowcy natomiast mieli ja juz od 2 lat. a teraz: widziales 3D Marka 2005?

no more questions

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja myslalem ze to temat o grach :wall:

1460958[/snapback]

No faktycznie ale przez wypowiedzi niektórych już na poczatku zrobił się bajzel.

 

Dla podsumowania: najważniejsze info z tego topicu o grze,to to że wszystko wskazuje na to, że ten filmik (pokazany na E3 przy prezentacji PS3) NIE JEST realtimeowo obiczony przez PS3 a jedynie renderem ale programiści mówią że włąsnie to czegoś takiego dążą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie, przepisuje z PSX EXTREME nr 93:

"Moc konsoli nie ma dużo wspólnego z ogromem świata wykreowanego w grze. Moc może mieć przełożenie na to, co widzisz na ekranie ...

A że w GTASA możesz biegać i robić niemal wszystko - to jest zasługa programistów którzy stworzyli odpowiedni kod (bo hmm poziomem oprawy SA nie powala na kolana). "Ewolujący świata" jak w przypadku Fable (imo ogromna ściema), ma niewiele wspólnego z mocą konsoli, tzn dzięki mocnemu sprzętowi można jedynie piękniej ową ewolucję przedstawić.ALe to koder musi wszystko opracować.... Podsumowując, na chwilę obecną nie wierzę, aby konsole next-gen zaskoczyły nas - graczy - czymkolwiek. Jasne, będzie "więcej, więcej, więcej", ale rewolucji zabraknie." Koniec cycatu :)

Oczywiście, to majowy numer i jeszcze nie widzieli filmika z Killzona :) Rendera hehe. Hmm, a czemu nie podniecacie się filmikiem z KILLING DAY ? Przecież wygląda 3x lepiej niż Killzone i bardziej jak gameplay a grafa zaqbija :) Podnieta chłopaki.

Co do autek - coż, prawda że większość wiedzy pochodzi z gazet, ale kiedyś też bujałem się taką bryczką :

http://kupsamochod.pl/tuning/pokaz_tuning.php?id=17

No, pochwalony, jedziemy dalej.

Dlaczego w części gier nie ma fizyki.. hmm. bo jej programiście nie wprowadzili i tyle. W hl2 coś musieli zrobić, bo gra byłaby kiepska.

Moja grafa nie kosztowała więcej niż czarnula czy xklocek. Zresztą, o czym tu mówić, nie wolisz Subaru chociaż kosztuje więcej niż Malczan ? Ja wole dać więcej..... A Radeon 9550 to kapa na maxa na nowe gry i tyle, skoro narzeka, że słabo mu działa to niech kręci. Po co go bronisz, płaci ci za to ? Tak aby się czepić do wszystkiego co ? LOL

Przypomnijcie mi w co graliśmy na pc, jakie były nowości na pc w momencie wyjścia PS2 ? Bo chce sobie przypomnieć jakiego pieca wtedy miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie, przepisuje z PSX EXTREME nr 93:

"Moc konsoli nie ma dużo wspólnego z ogromem świata wykreowanego w grze. Moc może mieć przełożenie na to, co widzisz na ekranie ...

A że w GTASA możesz biegać i robić niemal wszystko - to jest zasługa programistów którzy stworzyli odpowiedni kod (bo hmm poziomem oprawy SA nie powala na kolana). "Ewolujący świata" jak w przypadku Fable (imo ogromna ściema), ma niewiele wspólnego z mocą konsoli, tzn dzięki mocnemu sprzętowi można jedynie piękniej ową ewolucję przedstawić.ALe to koder musi wszystko opracować.... Podsumowując, na chwilę obecną nie wierzę, aby konsole next-gen zaskoczyły nas - graczy - czymkolwiek. Jasne, będzie "więcej, więcej, więcej", ale rewolucji zabraknie." Koniec cycatu :)

Oczywiście, to majowy numer i jeszcze nie widzieli filmika z Killzona :) Rendera hehe. Hmm, a czemu nie podniecacie się filmikiem z KILLING DAY ? Przecież wygląda 3x lepiej niż Killzone i bardziej jak gameplay a grafa zaqbija :) Podnieta chłopaki.

Co do autek - coż, prawda że większość wiedzy pochodzi z gazet, ale kiedyś też bujałem się taką bryczką :

1461008[/snapback]

Ja skometuję tylko część dotyczącą fizyki...reszta mi lata.

IMO GTA:SA to olbrzym. Ale czy wielkość świata ma coś wspólnego z fizyką? Prawda jest taka że teren jest olbrzymi ale w pewnym momencie konsola obrabia tylko jego fragment, w locie doczytuje budynki, teksturki itp. Pomyśl, równie dobrze mogliby zrobic grę z fizyką samochodów jak w GT4 ale tak nie jest (po części dlatego że to by się nie sprawdziło ale taż dlatego że mocy procka nie starczyłoby na inne rzeczy jak zachowanie przechodniów, zmiana pogody i inne bzdety). W grach stosuje sie umowną fizykę świadomie rezygnując z pewnych elemtów których gracz i tak nie potrzebuje. Ale gdy można coś zrobic lepiej dzieki szybszym prockom to czemu tego nie wykorzystać? Np. w następnym GTA IMO nie tylko grafa ulegnie poprawie ale także model prowadzenia samochodu, ilośc detali ale też np. zwiekszy się ilość obiektów na ekranie (liczba przechodniów czy samochodów ulegnie zwiększeniu). Sama grafa poradzi sobie z wyświetleniem tych elementów i z ich oteksturowaniem ale bez procka który opisuje ich zachowania się nie obejdzie. Do czego zmierzam? Otóż uważam że power grafy MUSI iść w parze z moca procesora bo gdy jedno za bardzo od drugiego odstaje to całośc idzie "w okno, w sufit, w ściane" :) .

A i jeszcze jedno. Jak w GTA:SA na ekranie pojawia się więcej smochodów i animacja spada to myślisz że to wina tylko układu graficznego PS2? Mnie sie wydaje że to także wina tego że EmotinEngine musi teraz obliczyć/poprowadzić zachowania tych wszystkich samochodów. Ale zaznaczm że specem nie jestem, kłócić się nie chcę a mylić się mogę. Ale napisałem co uważam i tyle.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amen, TrueVanDal- przemyślana wypowiedź. Moim zdaniem moc procesora musi iść w parze z mocą vga. Tylko wtedy otrzymamy piękne, obszerne i złożone światy z newtonowską fizą- na to czekam i liczę :)

 

PS.

Pozdrówki Jordi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W następnym GTA na pewno będzie więcej wszystkiego, bo na tym polega pisanie sequeli, czy po prostu nowych gier. Przecież programiści nie zrobią mniej, muszą dać coś nowego. Niekoniecznie dzięki mocy nowego sprzętu (jasne, że to bardzo wiele), również gdyby wyszedł kolejny GTA na PS2 to musiałby być większy, lepszy, z innym modelem jazdy itp. Przecież takie rzeczy jak model jazdy to nijak nie mają się do mocy proca ! Liczba przechodniów, samochodów czy zasięg widzenia jak najbardziej już od niej zależą - przecież pisałem "to co widzisz na ekranie". Kiedy osiągną kres możliwości sprzętu to nie dodadzą 2x więcej ludków na ekranie, ale model jazdy od tego nie zależy.

To co przepisałem z PSX E to właśnie odpowiedź na podniecanie się przyszłościową fizą na next genach jakiegos kolesia.

Ja mówię - fiza zależy od programistów, piszecie, że dlaczego dopiero HL2 ma fizę - jak widać od sprzętu to ona nie zależy - puścisz HL2 na 1gb procu, 256mb ramu, słabej grasie - działą ok, DZIAŁA Z FIZYKĄ taką samą jak na P4 4gh. Jedyna różnica to płynność działania na kożyść P4 - więcej szczegółów grafy itp. Jak widaż, grafy , czyli jak pisałem "TO CO WIDAĆ NA EKRANIE". Także fiza zależy od programistów, nie od mocy sprzętu. Dlaczego np w D3 nie ma fizy ? Przecież komputery były takie same w momencie wyjścia HL2 i D3 (ja miałem taki sam). Bo Carmac nie napisał fizy więc jest kiepska - nie chciało mu się, zresztą to miał być horror a nie rzucanie kaloryferem w zombie. Pozdro !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KZI nawet nie będę komentował tych bredni co wypisujesz.

to ciekawe dlaczego nie było takiej animacji, fizyki jak w hl2 juz 10 lat ?? co programiści byli za głupi ??

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i dobrze, chciałbym moć już przestać się kłócić o rzeczy, których w sumie nie widzieliśmy. Mam takie zdanie, wy inne (moje lepsze hheh) ale już mam dość przesiadywania pół dnia patrząc czy ktoś nowy po mnie jedzie :) Puszcze soebie chyba HL2 w końcu, jeszcze nie zacząłem grać na nim porządnie, a wypadałoby skończyć :) 3majcie się ciepło i poręczy, życzę sobie i wam jak najpotężniejszych konsol i jak najlepszych gier na nie - jak będzie konwersja na PC to będzie przynajmniej dobrze wyglądała, nie tak jak teraz :)

Jeszcze jedno - jeżeli to wy macie racje co do gier, jeżeli te "rendery" to gameplay, założe topic i przeproszę wszystkich. Jeżeli zaś ja mam rację, to też topic powstanie, ale po kolei będziecie pisać KZI mistrzu, wybacz nam :) LOl...

Edit - i już muszę dopisywać.

Imo kiedyś nie było takich wymagań stawianych co do gier. Zresztą, 10 lat temu fizyka nie była wymagana w Pacmanie :) Jak sobie wyobrażasz fizykę w grach 2d ? Rozwalanie beczek w Streetfighterze ? Wymagania rosną, prócz grafy musiali dać coś nowego. Pozdro !

Edytowane przez KZI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i dobrze, chciałbym moć już przestać się kłócić o rzeczy, których w sumie nie widzieliśmy. Mam takie zdanie, wy inne (moje lepsze hheh) ale już mam dość przesiadywania pół dnia patrząc czy ktoś nowy po mnie jedzie :) Puszcze soebie chyba HL2 w końcu, jeszcze nie zacząłem grać na nim porządnie, a wypadałoby skończyć :) 3majcie się ciepło i poręczy, życzę sobie i wam jak najpotężniejszych konsol i jak najlepszych gier na nie - jak będzie konwersja na PC to będzie przynajmniej dobrze wyglądała, nie tak jak teraz :)

Jeszcze jedno - jeżeli to wy macie racje co do gier, jeżeli te "rendery" to gameplay, założe topic i przeproszę wszystkich. Jeżeli zaś ja mam rację, to też topic powstanie, ale po kolei będziecie pisać KZI mistrzu, wybacz nam :) LOl...

Edit - i już muszę dopisywać.

Imo kiedyś nie było takich wymagań stawianych co do gier. Zresztą, 10 lat temu fizyka nie była wymagana w Pacmanie :) Jak sobie wyobrażasz fizykę w grach 2d ? Rozwalanie beczek w Streetfighterze ? Wymagania rosną, prócz grafy musiali dać coś nowego. Pozdro !

1461126[/snapback]

W sumie to już powinniśmy Cię przepraszać :). Jeden z moich wcześniejszych postów wskazuje na to że w 85% jest to render. Jak w całym ferworze tych wypowiedzi coś wam umkneło to polecam poszukać a na pewno znajdziecie ;). Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo tych 2 Teraflopow... cos mi sie wydaje, ze to bajka. Taka wydajnosc maja maszynki z okolic 100 miejsca z listy najszybszych superkomputerow na swiecie (www.top500.org). Zajmuja one z reguly cale pomieszczenie, skladaja sie z setek (a nawet tysiecy) procesorow i lepiej nie pytac ile kosztowaly.. a tu nagle smiesznej wielkosci konsole za 1.5-2k maja miec taka sama wydajnosc? wolne zarty, ale cudow nie ma. Chyba sie komus pokielbasilo z Gigaflopami.. 2GFlopy maja juz sens i sa realna wartoscia do osiagniecia przez te maszynki.

No chyba ze oni maja jakas wlasna skale... swoje wlasne Flopy ;]

No ale nie ma co spekulowac i sie we wrozke bawic.. pozyjemy zobaczymy.. juz widze jak za rok na pierwsze miejsce top500.org wskakuje superkomputer zlozony z kilkuset PS3 za maly ulamek ceny obecnego pierwszego miejsca ;]

Edytowane przez FiDO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W następnym GTA na pewno będzie więcej wszystkiego, bo na tym polega pisanie sequeli, czy po prostu nowych gier. Przecież programiści nie zrobią mniej, muszą dać coś nowego. Niekoniecznie dzięki mocy nowego sprzętu (jasne, że to bardzo wiele), również gdyby wyszedł kolejny GTA na PS2 to musiałby być większy, lepszy, z innym modelem jazdy itp. Przecież takie rzeczy jak model jazdy to nijak nie mają się do mocy proca ! Liczba przechodniów, samochodów czy zasięg widzenia jak najbardziej już od niej zależą - przecież pisałem "to co widzisz na ekranie". Kiedy osiągną kres możliwości sprzętu to nie dodadzą 2x więcej ludków na ekranie, ale model jazdy od tego nie zależy.

(...)

1461098[/snapback]

Sorry KZI ale nie mogę się z tobą tutaj zgodzić. Programista piszący kod programu/gry decyduje co ma jak działać. Ale te wszystkie instrukcje wykonuje procesor! Grafa Ci nie obliczy jak zachowa się samochód który nagle wjechał na trawiaste podłoże i traci przyczepność. Grafa to może to ładnie pokazać i tyle. Wszystkie zaskryptowane operacje przechodzą przez procka i to on za to odpowiada. A chyba jasne jest że im więcej tych operacji tym więcej czasu potrzeba na ich wykonanie a jak dochądzą skomplikowane obliczenia to już w ogóle czas operacji się wydłuża i obciąża proca. W takim GT4 jest lepszy model jazdy bo tak naprawdę tylko to tam się liczy + zachowania innych oponentów na torze. W GTA dzieje się troszkę więcej rzeczy (przesadą będzie napisanie że miasto "żyje" ale pewną namiastę tago tam obserwujemy).

 

Chciałem jeszcze to wyjaśnić. Myślę że do tego to już nie ma co wracać. Nie denerwuj się KZI, nie mam zamiaru w jakikolwiek sposób na ciebie naskakiwać i szanuję twoje wypowiedzi ale niektóre rzeczy potrzebują wyjaśnień.

Wróćmy może do głównego tematu, co powiecie?

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, fakt :) Dzięki za miłą korespondencyjną wymianę uwag, wracamy do tematu i czekamy co dalej :) Też pozdro !

Edit - obejrzyjcie koniecznie filmik z Killing Day - wymiata :)

Edytowane przez KZI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wczytywałem się w ten temat w tym dziale z tego względu ze cała dyskusja na ten i pochodne tematy toczy się w od dawna dziale "alternatywne platformy"

 

tak dla wszelkiego zeby uciąc spekulacje albo gdyby ktos pytał:

 

"It's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make,".

cytat z wywiadu ...czyli to jest po prostu nazwijmy to film koncepcyjny ktory miał byc symulacją tego co próbują zrobić / do czego dążą programisci i graficy GUERILLA ..jako ze GPU jescze fizycznie nie istnieje, a i devkity siłą rzeczy nie są do końca odpowiednikiem hardware-u konsoli więc na potrzeby targów zrobiono małe oszustwo i pod tytulem "Killzone2" zostal wyprodukowany i wygenerowany na stacjach graficznych firmy Axis Animation.

 

wyscigi samochodowe na 2 filmiku tez na bank są renderingiem , natomiast boks jest puszczony zapewne na 2 kartach w SLI, podobnie jak UNREAL 2007

 

samo GPU czyli RSX ma byc gotowo podobno w lecie...więc do gotowej konsoli jeszcze trochę czasu ..a to co bylo na targach to po prostu puste pudełko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepisuje z nowego (dziś wyszedł) PSX EXTREME:

"Jednak japoński gigant poleciał w kulki, ponieważ zaporezentowany niespełna dwuminutowyefektowny trailer nie był - co stwierdził m.in. wiceprezes Sony, Jack Tratton, w wywiadzie dla stacji G4TV - czystym gameplayem. Nie miał nic wspólnego z real-timem (czyli grą właściwą), będąc tylko filmem zmontowanym specjalnie na E3 przez Guerrillę (developer) na potężnych stacjach graficznych firmy Axis Animation. Powiedział to zresztą jeden z ludzi Guerrilla, Jan-Bart Van Beek (game director projektu Killzone PS3). Wszystko co zostało pokazanena E3 było tylko koncepcją, pomysłem developera na to, jak ta gra powinna kiedyś - jak tylko się ukaże - wyglądać."

"Tak wygląda marketing Sony - osoby które zmontowały filmik na potężnych stacjach graficznych na szybko przed targami jasno mówią, jak sprawa wygląda, tymczasem Sony wciska nam kity...."

W "NEO PLUS" to samo piszą - rendery, rendery...

 

Dla pocieszenia dla was : "Śmiało można założyć, że Killzone będzie wyglądało jeszcze lepiej niż na zaprezentowanym trailerze". Tak napisał Koso.

 

Także - obiecałem, że jeżeli tymi waszymi krzykami i przeklinaniem mnie, nie będziecie mieli racji, że jednak jest to render - macie mnie przeprosić - cóż, czekam !

Zaraz jade nad jeziorka, także będe dopiero wieczorem w niedzielę, mam nadzieje że będzie pełna lista przepraszających. Za uwagę dziekujemy, niech wam, marzycielom, ziemia lekką będzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...