Skocz do zawartości
rockers

Killzone 2

Rekomendowane odpowiedzi

Przepisuje z nowego (dziś wyszedł) PSX EXTREME:

"Jednak japoński gigant poleciał w kulki, ponieważ zaporezentowany niespełna dwuminutowyefektowny trailer nie był - co stwierdził m.in. wiceprezes Sony, Jack Tratton, w wywiadzie dla stacji G4TV - czystym gameplayem. Nie miał nic wspólnego z real-timem (czyli grą właściwą), będąc tylko filmem zmontowanym specjalnie na E3 przez Guerrillę (developer) na potężnych stacjach graficznych firmy Axis Animation. Powiedział to zresztą jeden z ludzi Guerrilla, Jan-Bart Van Beek (game director projektu Killzone PS3). Wszystko co zostało pokazanena E3 było tylko koncepcją, pomysłem developera na to, jak ta gra powinna kiedyś - jak tylko się ukaże -  wyglądać."

"Tak wygląda marketing Sony - osoby które zmontowały filmik na potężnych stacjach graficznych na szybko przed targami jasno mówią, jak sprawa wygląda, tymczasem Sony wciska nam kity...."

W "NEO PLUS" to samo piszą - rendery, rendery...

 

Dla pocieszenia dla was : "Śmiało można założyć, że Killzone będzie wyglądało jeszcze lepiej niż na zaprezentowanym trailerze". Tak napisał Koso.

 

Także - obiecałem, że jeżeli tymi waszymi krzykami i przeklinaniem mnie, nie będziecie mieli racji, że jednak jest to render - macie mnie przeprosić - cóż, czekam !

Zaraz jade nad jeziorka, także będe dopiero wieczorem w niedzielę, mam nadzieje że będzie pełna lista przepraszających. Za uwagę dziekujemy, niech wam, marzycielom, ziemia lekką będzie ;)

1502050[/snapback]

Dawno Ciebie nie widziałem na forum. Swoją droga to się pospieszyli z tym PSX Extreme nowym....dopiero 18 a tu już gazetka :). Z tymi renderami to było już mówione itp. że TO SĄ rendery (przybajmniej Killzone). Nawet w moim pierwszym poście w tym topicu już się zastanawiałem czy filmik nie jest jakoś retuszowany bo to za pięknie wyglądało. Ja Ciebie przepraszać nie będę bo....wydaje mi się że nie mam za co ;). Teraz to już można czekać na jekieś konkrety. Wcale nie jest wykluczone, że gra będzie tak wyglądała. Marketing Sony jest zakręcony ale przynajmniej odniósł swój skutek. gdyby nie to to X360 miałby już takią przewage myślową że hej a tak wszyscy jednak wolą się 2 albo 3 razy zastanowić przed wyborem konsoli next-gen. Fajnie by było gdyby konsole były podobne do siebie mocą obliczeniową bo wtedy tytuły multiplatformowe chodziłyby i wyglądały tak samo i na iXim360 i na PS3 a wtedy to już tylko Exclusivy by decydowały o chęci kupna jakigoś sprzęta do gierek. Problem w tym że taki podział rynku jest niemożliwy...chyba. We will wait, we will see. Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na poważne przeprosiny nie liczę, w zasadzie na żadne... Wiemy jak jest z ludźmi :) Ciekaw jestem, jak będą chodziły gierki w dużych rozdziałkach na HDTV - czy będzie płynnie ? Czy np na normalnym tv będzie 60, a na hdtv 30 klatek ? Ciekawe :) O 14 wyjazd, także jak coś, to jeszcze wam odpiszę, poczytam gazetkę nad wodą (heheh) i napsiszę coś w niedziele jeszcze.. Pozdro również ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze informacje na temat tego że KILLZONE 2 to rendy ukazały się o ile sie nie mylę na łamach http://uk.playstation.com ..było o tym zresztą juz dawno pisane w dziale Alternatywne Platformy

 

Co do samej animacji to mysle ze zrobienie czegos takiego jesli już GPU będzie gotowe biorąc pod uwage moc procesora jest mozliwe tzn w realtimie ale tak naprawdę to fppy na ps3 nie będą miały az takiej grafiki jak w tej animacji z prostej przyczyny ...scena i postacie które widzielismy w animacji firmy Axis Animation nie zmiesciłyby się w 512 mb ramu konsoli ...czyli będzie tak jak na starej PS2..gry z małymi lokacjami typu Silent Hill2 będą miały ładną grafikę a duze rozbudowane FPPY będą miały gorszą, tak dokóładne obiekty jak w tej animacji koncepcyjnej + textury , mapy wgieceń itp zajmują naprawdę o wiele wiecej ramu niz będzie miała konsolka ..i to tyle w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze informacje na temat tego że KILLZONE 2 to rendy ukazały się o ile sie nie mylę na łamach 1502375[/snapback]

Z tego co zrozumiem to będzie się to tyczyło też X360...wprawdzie ma on 512MB ramu ale jest on współdzielony dla grafy i dla reszty systemu więc sytuacja będzie podobna. Nawet jak grafa otrzyma 384MB ramu to i tak za wiele nie da się stworzyć ze 128MB pamięci operacyjnej dostępnej dla "reszty". Ale specem nie jestem. Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do samej animacji to mysle ze zrobienie czegos takiego jesli już GPU będzie gotowe biorąc pod uwage moc procesora jest mozliwe tzn w realtimie ale tak naprawdę to fppy na ps3 nie będą miały az takiej grafiki jak w tej animacji z prostej przyczyny ...scena i postacie które widzielismy w animacji firmy Axis Animation nie zmiesciłyby się w 512 mb ramu konsoli ...czyli będzie tak jak na starej PS2..gry z małymi lokacjami typu Silent Hill2 będą miały ładną grafikę a duze rozbudowane FPPY będą miały gorszą, tak dokóładne obiekty jak w tej animacji koncepcyjnej + textury , mapy wgieceń itp zajmują naprawdę o wiele wiecej ramu niz będzie miała konsolka ..i to tyle w temacie

1502375[/snapback]

To ty chyba nie wierzysz w ludzi z Guerilla. Zobacz co wycisneli z PS2 który ma 32RAM'u i 4MB VRAM'u. Jestem pewien że gry na PS3 bedą tak wyglądać ale dopiero ze 3-4 lata po wyjściu konsoli na rynek gdy producenci zapoznają się już z architekturą PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ty chyba nie wierzysz w ludzi z Guerilla. Zobacz co wycisneli z PS2 który ma 32RAM'u i 4MB VRAM'u. Jestem pewien że gry na PS3 bedą tak wyglądać ale dopiero ze 3-4 lata po wyjściu konsoli na rynek gdy producenci zapoznają się już z architekturą PS3.

1504219[/snapback]

To nie jest kwestia wiary lecz wiedzy, zrozum obiekty o takiej geometrii i takich teksturach przy takiej scenie nie zmieszczą się w 512 mb ramu i kropka i tu wiara czy umiejętnosci panów z Guerilla (pamiętam ich dobrze za tego gniota SHELLSHOCKA ) nie mają nic do rzeczy , mozna oczywiscie troszke zaoszczędzic ramu stosując sztuczki typu:

 

- daleko oddalone postacie nie mają map połyskliwosci i wgnieceń a bardzo daleko oddalone postacie nie mają też tekstur

- częsciowe doczytywanie w locie danych (i związany z tym podział mapy na sekcje)

 

itp. ale to i tak za mało by wyswietlac taką grafikę jak w tej animacji , zgodzę sie ze przy małych lokacjach (czyli gry typu Tekken czy SH3/4) grafika będzie ładna ale przy duzych będzie taka sobie ..po prostu zapotrzebowanie na ram rosnie do potęgi wraz ze wzrostem mozliwosci hardwaru ..teraz juz nie wystarczy wrzucic na obiekt jednej tekstury 128x128 by cieszyć oko ...na postaciach i budynkach jest wiele textur, specular i displacement map co zajmuje 3-4 razy więcej ramu niz kiedyś i tu zadne umiejętnosci panów z guerilla nie mają nic do rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZATOICHI

wiadomo jak wyglądają kroniki Ridrika na xboxa ( są bardzo dobrze wykonane), albo wielki i genialny odword który ma poteżne mapy, bardzo ostre tekstury, a woda wygląda lepiej niż w HL2 :) Przynajmniej na Tv taka się wydaje ale skoro się taka wydaje to taka jest. we wrześniu wychodzi far cry na xboxa......

i to wszystko na 64 MB ramu, pomyśl jake cuda bedzie można zdziałać na 8 krotnie wiekszej ilosci ramu.....

 

albo Gt 4

 

ps2 ma 32 MB a ciagnie takiego potwora jakim jest Gran Turismo 4 i to przy stalej animacji......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest też inna sprawa. Trzeba najpierw poznać wroga (czyt. Hardware). Na starcie osiągnięcie czegoś takiego pewnie nie będzie możliwe ale za kilka lat gdy wszyscy poznają moc PS3 da się wycisnąć z niej więcej niz nam się wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie: znajomość sprzętu to największy problem, szczególnie przy tak złożonej i skomplikowanej architekturze jaką bedzie posiadać PS3, ale jestem pewien po tym jak zobaczyłem FC: Instincts na X'a, że z tego co będzie siedzało w PS3 dadzą rade to wyciągnąć to co zaprezentowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Peter Dille, człowiek odpowiedzialny za sprawy marketingu w korporacji SONY poinformował w jednym z wywiadów, że już w lipcu podczas E3 spodziewać się możemy grywalnych wersji Killzone, oraz nowego SOCOM'a! Przypominam, że tegoroczna wystawa E3 odbędzie się w Santa Monica w dniach 11-13 lipca. Wybiera się może ktoś?

Hehe zbliża się sądny dzień dla Sony :). Lepiej dla nich, żeby Killzone okazał się chociaż w 75% tak dobry jak ten filmik z 2005 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy screen Killzone 2 na PS3 ?? :lol2:

Dołączona grafika

 

już w tym tygodniu się przekonamy jak będzie wyglądał Halo killer, który wyjdzie w 2008r :blink:

 

edit

jest to prawdziwy screen z gry, potwierdził to pracownik Guerrila Games:

Yup guys, it is real. It is a little bit early, but it is 100% in-game.

Seb Downie - QA Manager

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jutro zobaczymy, co to panowie z Guerrila Games skrobali w domowym zaciszu i bardzo dokładnie ukrywali przed całym światem. :) Zweryfikujemy niedawno wypowiedziane słowa, że gra wygląda lepiej niż render z 2006r. ;)

 

cavarr

Przestań wszczynać kolejną wojnę. Zobacz na screeny z halo3. Miejscami gra wygląda strasznie biednie. KZ2 to ma być Hit na PS3 a nie zmyślony killer Halo! Nie przypominam sobie, żeby KZ2 zmierzał na inną platformę niż PS3! ;)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kojak ct, juz po tym jednym screenie widac, ze gra nawet sie nie zbliza jakoscia do rendera z E3. Nie wplataj w to Halo 3, bo Microsoft wcale nie twierdzil, ze Halo 3 bedzie wygladac jak render zaprezentowany wczesniej, w przeciwienstwie do Sony. To samo bylo z Motorstormem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam bidolicie, screen jest w miare ok, moze bez jakichs spektakularnych efektow ale prezentuje sie bardzo dobrze :> Tylko tekstury jakies takie mało ostre gdy sie wezmie full screena :|

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jutro zobaczymy, co to panowie z Guerrila Games skrobali w domowym zaciszu i bardzo dokładnie ukrywali przed całym światem. :) Zweryfikujemy niedawno wypowiedziane słowa, że gra wygląda lepiej niż render z 2006r. ;)

 

cavarr

Przestań wszczynać kolejną wojnę. Zobacz na screeny z halo3. Miejscami gra wygląda strasznie biednie. KZ2 to ma być Hit na PS3 a nie zmyślony killer Halo! Nie przypominam sobie, żeby KZ2 zmierzał na inną platformę niż PS3! ;)

do mnie pijesz ?? ja tylko dałem screen z "Killzone 2 Gra Która Zabija Wszystko!" więc o co chodzi ?? Jeśli chcesz znać moją opinię na temat Halo 3 to zapraszam do topicu poświęconego tej grze i nie zaśmiecaj tego "wątku" :razz:

 

To nie ja nazwałem Killzone 2 killerem Halo 3 tylko "scena"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

mi tylko staje w pamieci (nie w spodniach) jak piali z zachwytu fani ps3 ze to ze slawetnej prezentacji Killzone2 to DEFINITYWNIE nie moze byc render i podawali setki powodow analizujac tego RENDERA zeby udowodnic ze tak nie jest (juz nie bede wytykal palcami kto) oczywiscie ludzie trzezwo myslacy po prostu sie wachali i probowali chlodno ocenic sytuacjie, ale nie fanboye ps3, ooooo nie, oni juz byli pewni tego co widzieli. Heheh jakie to smieszne. Najzabawniejsze jest to ze sytuacja sie tak czesto powtarza z innymi pozycjami, tylko srednia wieku sie zmienia tych co "pieja"

 

A co do screena - nedza az piszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zassałem sobie trailer z E3 2005 (640x380) i video to nie robi na mnie już takiego wrażenia. Fakt grafika świetna, fizyka jeszcze lepsza, ale kiedy to było ;)

Jutro porównamy jak się ma to do rzeczywistości :D

 

ps

może ktoś znalazł trailer w 720p bo szukam, szukam... i nigdzie nie ma :(

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu masz rację. Wczoraj oglądałem ten renderowany trailer i nie robi już takiego wrażenia jak kiedyś. Za dużo gały widziały? :) Oglądając ostatni trailer z CoD4 stwierdziłem, że poziom jest porównywalny z renderem KZ2. ;) Do prezentacji już niedaleko. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wziął ktoś pod uwagę że screen wyszedł w takich rozmiarach jak ten poniżej, a te wyżej to jego porozciągane wersje?

 

Dołączona grafika

 

O, alcatraz wszystko wyjaśnił :). Jeżeli mają odwagę wypuszczać takie screeny, bez wcześniejszego komentarza, to chyba musza być pewni swego :)

Edytowane przez Ditz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...