Skocz do zawartości
rockers

Killzone 2

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie skończyłem oglądać konferencję SONY. Na sam koniec pokazano ten trailer+sporo więcej gameplaya. Powiem jedno. Gra będzie genialna i sporo namiesza w światku FPS. :) Ogromna ilość obiektów na ekranie, wybuchy, fizyka, gra świateł i cieni i bardzo duże pole widzenia na teren uświadczyła mnie, że to będzie obowiązkowy tytuł do nabycia. Widać, że gra tętni życiem a my jesteśmy jednym z żołnierzyków w całej tej ogromnej bitwie. Miejscami są słabe tekstury (przed czym nie uchronił się sam GOW) ale w ogóle nie wpływają na bardzo pozytywne wrażenie z gry. Mam tylko nadzieję, że dadzą to cholerne demo jak najszybciej! Nie musicie się zgadzać z tym co powiedziałem. Zaznaczam, że to moje wrażenie po tym co zobaczyłem! :)

 

A taki komentarz zobaczyłem na www.next-gen.com.pl

Skradli show!

Napisał Aliusz środa, 11 lipiec 2007

Dołączona grafika Panie i Panowie stało się coś, czego mało kto się spodziewał! Mimo kilkudziesięciu tytułów, jakie prezentował Microsoft na swojej konferencji, oczy wszystkich są zwrócone na PLAYSTATION 3 oraz Killzone 2. Cel pokazu został osiągnięty w 200%, chyba sami autorzy pomysłu nie liczyli, że gra wywoła tyle emocji, pozytywnych opinii i dyskusji na forach. Kilka słów w temacie powiedział sam Phil Harrison: ”To bardzo ważna gra, ponieważ oczekiwania wszystkich były tak wysokie, co sami spowodowaliśmy (trailer z E3 2005) – to nie było przypadkowe. Było ważne, żeby pokazać, że mamy już grywalną grę w realtime, która przewyższa oczekiwania, które wywołaliśmy." Specjalnie dla Was prezentujemy kilka screenów z dzisiejszego pokazu. Dalsze rewelacje na temat Killzone 2 mają zostać ujawnione na konferencji Sony, która obędzie się za około 2 godziny.

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajac zycie, to to nie bedzie tak wygladac... ale jesli jednak jakims cudem bedzie, to sie szarpne na PS3 ;)

 

"Kilka słów w temacie powiedział sam Phil Harrison: ”To bardzo ważna gra, ponieważ oczekiwania wszystkich były tak wysokie, co sami spowodowaliśmy (trailer z E3 2005) – to nie było przypadkowe. Było ważne, żeby pokazać, że mamy już grywalną grę w realtime,"

 

W pierwszej chwili przeczytalem Paris Hilton :lol:

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO wszystko wygląda cacy...tzn. może tekstury niekoniecznie (brakuje jakiegoś bump-mappingu wyraźniejszego) ale obraz jako całość do mnie przemawia.

 

BTW: Zauważyliście że i na trailerku i na niektórych screenach da się zobaczyć dziwne, nienaturalne "błędy" wokół konturu broni? Wygląda to tak jakby broń była renderowana oddzielnie, "wycinana" i na końcu "wklejana" do "głównego" obrazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam , sam trailer zrobil na mnie ogromne wrazenie . Jesli to bedzie tak wygladac i chodzic plynnie to w koncu SONY pokaze na co stac PS3 a patrzac na to , ze jest to dopiero poczatek zabawy programistow z ta konsola to az strach pomyslec co zaprezentuja kolejne pozniejsze tytuly ;)

 

Szkoda tylko , ze to wszystko tyle trwa i osoby posiadajace PS3 maja tak przytlaczajaca sytuacje na ta chwile... Ale jakas iskierka nadzieji wraz z KZ2 sie pojawila :)

 

Kto wie , moze szybciej niz myslalem wroce do PS3 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba depth of field robi taki efekt. Podobnie jest na powtórkach ze zbliżeniem w GTHD. I nie widzę Aliasingu. Czyżby w końcu wykorzystano AA? ;)

Rozczulasz się nie wiem nad czym. Graficznie gra jest dobra i tylko dobra. Mam nadzieję że to nie grafika ma decydować ale jej gameplay, bo inaczej będzie taka sobie. Jeżeli to wszystko na co stać ps3 to ja zostaję przy x-e.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba depth of field robi taki efekt. Podobnie jest na powtórkach ze zbliżeniem w GTHD. I nie widzę Aliasingu. Czyżby w końcu wykorzystano AA? ;)

Heh, nawet jeżeli to przez to to wolałbym żeby to jakoś wyeliminowali ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

”To bardzo ważna gra, ponieważ oczekiwania wszystkich były tak wysokie, co sami spowodowaliśmy (trailer z E3 2005) – to nie było przypadkowe. Było ważne, żeby pokazać, że mamy już grywalną grę w realtime, która przewyższa oczekiwania, które wywołaliśmy."

Jaja sobie chyba robi... gra wyglada fajnie, ale do rendera z 2005 to jej daleeeeko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozczulasz się nie wiem nad czym. Graficznie gra jest dobra i tylko dobra. Mam nadzieję że to nie grafika ma decydować ale jej gameplay, bo inaczej będzie taka sobie. Jeżeli to wszystko na co stać ps3 to ja zostaję przy x-e.

Biadolisz jak ja nieraz ;)

 

Jaja sobie chyba robi... gra wyglada fajnie, ale do rendera z 2005 to jej daleeeeko.

zgodzę się, iż przesadził, lecz przynajmniej o trzy "e" gra jest bliżej to trailera, niż twierdzisz. Przynajmniej moim zdaniem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO wszystko wygląda cacy...tzn. może tekstury niekoniecznie (brakuje jakiegoś bump-mappingu wyraźniejszego) ale obraz jako całość do mnie przemawia.

 

BTW: Zauważyliście że i na trailerku i na niektórych screenach da się zobaczyć dziwne, nienaturalne "błędy" wokół konturu broni? Wygląda to tak jakby broń była renderowana oddzielnie, "wycinana" i na końcu "wklejana" do "głównego" obrazu.

podzielam twoje zdanie :) gra jako całość prezentuje się bardzo dobrze, ale czy wygląda lepiej od Gears of War ??...

W Lair również widać te "błędy", ale wokół konturów smoków :], twórcy musieli również zastosować jakiś filtr, gdyż wyraźnie brak ostrości w obrazie B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość benden

trailer hd dla leniwych z gameplayem

http://download.gametrailers.com/gt_vault/...tended_h264.wmv

 

jak dla mnie nadchodzi krol fps ( szkoda ze tylko na padzie)

 

panowie cryteka niestety nie beda stac na piedestale

 

gra przentuje taki mix najlepszych elementow cryengine 2.0 i ue3.0

 

ogladajac to raptem dx9.0c ten twor ten caly dx10 jawi sie jako jedna wielka zwala marketingowa majaca wyludzic od nas kase

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benden przestań w ogóle cokolwiek pisać, twoje posty w temacie o Crysis i teraz w Killzone 2 w ogóle nie trzymają się kupy, o czym ty w ogóle piszesz ? jaki dx9 ? dx10 ? ... jaki mix z cryengine i unreal 3.0 ? ... naćpałeś się czegoś ?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogladajac to raptem dx9.0c ten twor ten caly dx10 jawi sie jako jedna wielka zwala marketingowa majaca wyludzic od nas kase

 

trudno się kapnąć o co ci chodzi :) ale domyślam się.

 

Przecież gry pod ps3 pisane są w OpenGL :)

Edytowane przez rockers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biadolisz jak ja nieraz ;)

zgodzę się, iż przesadził, lecz przynajmniej o trzy "e" gra jest bliżej to trailera, niż twierdzisz. Przynajmniej moim zdaniem :)

2680101[/snapback]

podzielam twoje zdanie :) gra jako całość prezentuje się bardzo dobrze, ale czy wygląda lepiej od Gears of War ??...

W Lair również widać te "błędy", ale wokół konturów smoków :], twórcy musieli również zastosować jakiś filtr, gdyż wyraźnie brak ostrości w obrazie B-)

Moim zdaniem nie wygląda, przynajmniej na tym filmie. Ale aby to wiedzieć trzeba gow przejść i zobaczyć coś więcej niż filmiki. Ale uważam że w killzone 2 najważniejszy będzie gameplay a tego z tego filmu widać że będzie lepiej niż dobrze. Ja się cieszę i najwyżej będą stały 2 konsole :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

A ja czuje sie oszukany!!!

 

Dlatego ze owszem fajna interakcja itp ale : jak na moj gust bardzo wielkie postacie zaslaniajace 1/3 ekranu ktore choc posiadaja wiele poligonow to jednak zbyt schodza na 1 plan.Oczywiscie to takie moje wrazenie,jednak mam wrazenie ze takie "stuczne " skoncentrowanie uwagi na "postaciach" ma odwracac uwagie od..no wlasnie ;) moze i calej reszty.

 

i jeszcze glupia rzecz moim zdaniem ,bez zwiazku z fabula i grafika ;)- czy wyobrazacie sobie transporter powietrzny ktory wiezie zolnierzy z barierkami na wysokosci kolan!! :lol2: ,naookolo wybuchy,transporter lawiruje w powietrzu a tu oprocz takej prostej malutkiej barierki nie ma sie czego zlapac,o oslonie przeciwko kulom to nawet nie wspomne-takie kuriozium moim zdaniem ;)

 

Ale ale wojna trwa i co tam ze co 10 zolnierz spadnie na pysk zamiast zginac w boju posylajac wczesniej kilku wrogow do nieba :lol2:

najwazniejsze zeby pokazac bardzo wazna rozmowe zolnierzy w otoczeniu wybuchow-a jak! :lol2: przeciez trailer ma robic wrazenie

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty się do wszystkiego przyczepisz.

Wszystko zależy od punktu widzenia, dla mnie taka rozmowa prowadzona przez 2 weteranów z niemal stoickim spokojem w samym środku bitwy jest czymś świetnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poza bledami w grafice ktore wy zauwazyliscie jest jeszcze masa zwiazanych z popupem i ogolnym dzialaniem enginu ewentualnie zrobiono to specjalnie zeby calosc wyrobila sie w tych 25-30 klatkach choc w kilku ( nastu ) miejscach widac ze nie wyrabia jednak... 16bitowy kolor... wydaje mi sie ze albo maja zamalo pamieci albo poszli na kompromis - duzo sie dzieje ale to co sie dzieje i gdze nie wyglada tak jak konsola potrafi max wygenerowac chodzi o texturki cienie itd .. gdzie moga to ukrywaja te bledy motion blureem... sprytny jest np taki patent postacie na zblizeniach sa bardzo ladne ale kiedy sa ladne jak nie widac zaduzo w okolo albo jest 1 postac w innym wypadku texturki na nich nie sa najlepsze i do tego ubywa im poligonow taka rezyserowana gra...

 

nie bede sie rozpisywal :)

 

nie bede wspominal ze do tego co chcieliby miec (2005 E3) daleka droga :P

 

apropos barierek itp a jakby mieli wyskakiwac chlopcy jak juz wyladuja hehe ciezki armor, gnaty itp i przez rurke na wysokosci :) ja sobie tego nie wyobrazam

 

+ zobacz czy jak leca to chociaz jedna kula leci w ich strone .. co najwyzej pocisk z bazuki czy czegos podobnie mocnego to nawet 100mertowe barierki im nie pomoga o pola silowe to chyba jeszzce nie ta epoka chociaz nie wiem czy dobrze wydedukowalem ale energie oni czerpia ogolnie z blyskawic cos spowodowalo ze cale niebo jest w chmurach i nie maja innej mozliwosci czerpania energii bo pewnie wszystkie zasoby juz potracili...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź człowieku się nie kompromituj bo aż żal...

O co Ci człowieku chodzi ?

Gra naprawde robi wrażenie ,a ty się czepiasz mojej wypowiedzi....

Jeśli coś w niej nie gra ,to powiedz przynajmniej co ,a nie gadaj jak zwykły gó**iarz!!!!

Swoją drogą fakt , gra jeszcze nie dorównuje do słynnego rendera ,ale gdzieś czytałem wywiad z kolesiem ze studia ,

że to wersja Pre- Pre Alfa :D :D

Jeśli to prawda to może końcowy produkt dorównać renderowi :D

A wtedy to będzie giera :D

Tylko gdzieś mam przeczucie ,że trzeba będzie na nią troochheee poczekać.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Ty się do wszystkiego przyczepisz.

Wszystko zależy od punktu widzenia, dla mnie taka rozmowa prowadzona przez 2 weteranów z niemal stoickim spokojem w samym środku bitwy jest czymś świetnym.

mogles uprzedzic ze jest zakaz "czepiania" sie killzone2 :lol2:

 

obejrzalem nastepny trailerek z czystym gameplayem i musze powiedziec ze gra jest bardzo naladowana akcja na + oczywiscie,bardzo dobrze widac sile pociskow na wrogu ktory bardzo ladnie jest animowany w tym czasie,a takze rozlewajaca sie krew z ciala dodaje realizmu.

Jesli cala gra bedzie tak trzymac "tempo" to bedzie wysmienice.

 

co do grafy mimo ze jest miejscami niezla to do trailera z 2005 jej daaaaleko

 

w calej reszcie(problemy z wyswietlaniem grafy) podzielam zdanie -marcinps2-

 

ps.jesli w grze ma byc realizm to nalezy go dac w kazdej mierze ;),podstawowym zadaniem zolnierza nie jest tylko zabic wroga ale i dotrzec na pole walki ;),na filmiku jak juz wlatuja pomiedzy domy widac wyraznie jak w pewnym momecie transporter zaczyna skrecac na lewa i prawa burte i to dosc ostro, jednak po chwili kam pokazuje juz tylko zolnierzy i transp w pozycji poziomej,po takim przelocie powinno ich byc kilku mniej ;) :lol2: -a przeciez podczas calego lotu nawet niespecjalnie przywiazuja uwagie do bezpieczenstwa-zapomnialem!!!:killer nie sika !!! :lol2: (cytat z killera ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również jestem zdania ,że to co ukazuje trailer to nic szczególnego.Ocenę ułatwia jeszcze, przygotowanie tego trailera na wzór sławetnego pre-rendera.Widać jak na dłoni, jak dalece obecna generacja konsol(zresztą kart graficznych na PC)jest w tyle, za farmami CPU i nie ma nawet co liczyć, by w najbliższym czasie pojawił się jakikolwiek tytuł, który choćby zbliży się, do jakości obrazu znanego z pre-renderów.Zresztą o tym już kiedyś pisałem i nie będę się powtarzał.

Na tym polu najlepiej prezentuje się póki co unreal engine 3, nafaszerowany normal/bumb -mappingiem ,HDR itd.itp efektami.

Killzone 2 na obecnym etapie wygląda świetnie, niemniej widać widać słabe teksturki, jakichś niewyraźny n/bump-mapping, no i blur będący już standardowym narzędziem do ukrywania niedoróbek ,czy braku odpowiedniej ilości FPS.

Fantastycznie wygląda broń-a to akurat uwielbiam-uważam że kiepsko wyglądające giwery negatywnie odbijają się na wizerunku gry, a tutaj mamy przerobione na układ Bullpup M4 (czyli coś ala-> Steyr AUG Ax) Nice :)

Sam gameplay to IMHO krzyżówka FEAR,z Rainbow 6 i Battelfield- czyli ostro wybuchowo i efekciarsko-fajnie.

Zobaczymy co ostatecznie z tego wyniknie, mam wrażenie , że Sony będzie bardzo pilnować tego tytułu, bo kiepskie oceny takiej gry mogły by ostatecznie położyć sprzedaż PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość benden

poza bledami w grafice ktore wy zauwazyliscie jest jeszcze masa zwiazanych z popupem i ogolnym dzialaniem enginu ewentualnie zrobiono to specjalnie zeby calosc wyrobila sie w tych 25-30 klatkach choc w kilku ( nastu ) miejscach widac ze nie wyrabia jednak... 16bitowy kolor... wydaje mi sie ze albo maja zamalo pamieci albo poszli na kompromis - duzo sie dzieje ale to co sie dzieje i gdze nie wyglada tak jak konsola potrafi max wygenerowac chodzi o texturki cienie itd .. gdzie moga to ukrywaja te bledy motion blureem... sprytny jest np taki patent postacie na zblizeniach sa bardzo ladne ale kiedy sa ladne jak nie widac zaduzo w okolo albo jest 1 postac w innym wypadku texturki na nich nie sa najlepsze i do tego ubywa im poligonow taka rezyserowana gra...

 

nie bede sie rozpisywal :)

 

nie bede wspominal ze do tego co chcieliby miec (2005 E3) daleka droga :P

 

apropos barierek itp a jakby mieli wyskakiwac chlopcy jak juz wyladuja hehe ciezki armor, gnaty itp i przez rurke na wysokosci :) ja sobie tego nie wyobrazam

 

+ zobacz czy jak leca to chociaz jedna kula leci w ich strone .. co najwyzej pocisk z bazuki czy czegos podobnie mocnego to nawet 100mertowe barierki im nie pomoga o pola silowe to chyba jeszzce nie ta epoka chociaz nie wiem czy dobrze wydedukowalem ale energie oni czerpia ogolnie z blyskawic cos spowodowalo ze cale niebo jest w chmurach i nie maja innej mozliwosci czerpania energii bo pewnie wszystkie zasoby juz potracili...

te zabiegi sa wszedzie a napewno ich pelno w et2007 i gears of war. Zblizenie ladnie pieknie facjata duzo polygonow troche dalej i juz kupa. A konsolki sa pewnym kompromisem miedzy cena/jakoscia.

 

trudno się kapnąć o co ci chodzi :) ale domyślam się.

 

Przecież gry pod ps3 pisane są w OpenGL :)

chodzi o to ze rsx jest ukladem dx9 cos ala 7900gt

i to co widzimy na ekranie chyba przerasta niejednokrotna reklamowke dx10

 

zreszta mogle sie zalozyc ze 90% sie tu wypowiadajacych najbardziej biadolacych i tak w to nie zagra z prostej przyczyny braku kasy i ps3 - pozostana godziny spedzane w media mark przy stojaku. Nasza polska metalnosc zawsze sie cos znajdzie do biadolenia.

 

Ja doceniam trud jaki wlozyli programisci, artysci w stworzeniu silnika i gry. To nie jakies tam kupienie licencji na ut3.0.

 

Rozumiem ze wielu krytykujacych uwaza ze byloby w stanie to zrobic lepiej dzieki swojej wiedzy i doswiadczeniu :)

 

A gra po obejrzeniu trailera napewno wywiera lepsze wrazenie niz pierwsze trailery Gow

 

z cala pewnoscia mozna powiedziec ze jest to i bedzie GOW killer. I o to chodzi to ma byc tytul napedzajacy sprzedaz konsolki. Sony o tym wie i ja o tym wiem. Tak jak crysis ma sprzedac dx10 vista quady intela karty dx10 tak killzone 2 ma sprzedawac ps3. Z tego co widac to zadanie raczej mu sie uda

Edytowane przez benden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze rsx jest ukladem dx9 cos ala 7900gt

z fusów to wyczytałeś ?

i to co widzimy na ekranie chyba przerasta niejednokrotna reklamowke dx10

kup sobie okulary bo najwidoczniej widzisz za mgłą Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z fusów to wyczytałeś ?

Staff at Sony were quoted in Playstation Magazine saying that the "RSX shares a lot of inner workings with NVIDIA 7800 which is based on G70 architecture. Since the G70 is capable of carrying out 136 shader operations per clock cycle, the RSX was expected to feature the same number of parallel pixel and vertex shader pipelines as the G70, which contains 24 pixel and 8 vertex pipelines. The specs announced at the Tokyo Game Show in September 2006 confirmed this.

NVIDIA CEO Jen-Hsun Huang stated during Sony's pre-show press conference at E3 2005 that the RSX would be more powerful than two GeForce 6800 Ultra video cards combined.

 

RSX to w uproszczeniu taki wyżej taktowany 7800GTX (GTX: 430/1200, RSX: 550/1300)

 

kup sobie okulary bo najwidoczniej widzisz za mgłą

popieram ;) Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, przemawia tutaj do mnie obraz, cały dizajn i akcja ale gdy zaczniemy rozkładać screeny/filmiki na części pierwsze to zauważymy że tak naprawdę nie ma tu nic co kazałoby nam zbierać cokolwiek z podłogi. Mimo to gra do mnie przemawia już w takiej formie i na pewno nie mógłbym o niej powiedzieć że jest brzydka ;).

 

Co do sztuczek programistycznych, krótko powiem, kto ich NIE używa? :P

 

Na blurze jednak zatrzymam się na chwilkę. Zgadza sie że blurem często tuszuje się pewne niedoskonałości ale przynajmniej z tego co widziałem to blur pojawia sie w momentach szybkiego, gwałtownego ruchu. IMO taki efekt jest bardzo fajny. Kiedy szybko obracamy głową/biegniemy trudniej jest dokładnie widzieć to co się dzieje dookoła. Ja wiem że chyba każdy gracz z jednej strony chciałby mieć "total control" nad tym co się dzieje, widzieć wszytko (zapodajcie to w np. Quake'u to gracze was zbluzgają :D) ale dla klimatu to tylko lepiej. Kolejny przykład, Crysis. Podobno obraz ma się rozmywać przy przeładowywaniu broni (obraz skupiony na broni, broń ostra i wyraźna, reszta lekko rozmyta, swoja drogą paten wzięty chyba z Black na PS2/Xboxa) i też ma to jeszcze bardziej urealnić rozgrywkę, sprawić żebyśmy rzeczywiście poczuli się jakbyśmy tam byli naprawdę. Ja takie "patenty" łykam ;). Pozdro.

 

 

EDIT: No i będą musieli poprawić framerate niestety ;).

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość benden

z fusów to wyczytałeś ?

 

kup sobie okulary bo najwidoczniej widzisz za mgłą

ja wiem ze boli ze na konsolce jest cos lepszego niz cokolwiek co mozna uruchomic na 8800 gts 320

 

:lol2:

 

ludzie wydaja kasy na karty procki a prawda jest taka ze od czasu Fear R6V na rynku fps pc mizeria.

Graw pc 1&2 to chyba jakas prowokacja ze strony ubisofti

UT3 to kiedy listopad moze wyjdzie crysis ponoc 14 wrzesnia ale crytek celuje " w tym roku"

jedyna nadzieja w gears of war na jakims trailerku byla mowa o summertime

 

bioshock moh airborne oklice sierpnia no ale coz im do k2 graficznie troche brakuje

 

no i zeby tego kilmatu doswiadczyc i tak bedzie trzeba kupic pewnie ps3. Jak stanieje do 1500zl to kupie napewno

Edytowane przez benden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie patrzeć, będzie to jeden z lepszych tytułów na PS3. Ale nie ma się czym zachwycać. Po zdjęciach i filmikach widać, że są bardzo słabe tekstury i mi osobiście nie podobają się efekty świetlne. W powietrzu jak są też jakoś te "chmurki" średnio wyglądają. Da się też zauważyć kiepskie ruchy ust, strasznie kwadratowo mówią. Sama rozgrywka prezentuje się bardzo dobrze i dużo się dzieje na ekranie. Narazie dla mnie po targach, królem FPS został COD4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze boli ze na konsolce jest cos lepszego niz cokolwiek co mozna uruchomic na 8800 gts 320

 

:lol2:

 

ludzie wydaja kasy na karty procki a prawda jest taka ze od czasu Fear R6V na rynku fps pc mizeria.

Graw pc 1&2 to chyba jakas prowokacja ze strony ubisofti

UT3 to kiedy listopad moze wyjdzie crysis ponoc 14 wrzesnia ale crytek celuje " w tym roku"

jedyna nadzieja w gears of war na jakims trailerku byla mowa o summertime

 

bioshock moh airborne oklice sierpnia no ale coz im do k2 graficznie troche brakuje

 

no i zeby tego kilmatu doswiadczyc i tak bedzie trzeba kupic pewnie ps3. Jak stanieje do 1500zl to kupie napewno

bzdura, jestem tego świadomy że swoim PCtem nie mogę konkurować z konsola(z X360 przede wszystkim) .

ale wnerwiają mnie twoje posty, a szczególnie teraz ten ... w temacie Crysis pisałeś bzdury(post skasowano) o tym ze 8600GT, podkręcone Core2Duo i 2GB ram spokojnie zamiata X360 a teraz piszesz że mogę chować się ze swoim 8800GTS ... owszem , ale ZDECYDUJ się w końcu bo narazie tylko trollujesz .

 

albo kolejne twoje brednie ze grafika Killzone 2 to taki "mix cryengine 2 i UE 3.0" ... litości :mur:

 

PS3, PC, X360 to 3 różne platformy, mówisz że nie mam w co grać ... ostatnio S.t.a.l.k.e.r. , w końcu skończyłem F.e.a.r. i dodatek - bo kto powiedział że muszę mieć same nowości ?, .... a gdyby nie targi E3 opinie o PS3 że nie ma w co ciekawego grać, nie zmieniłby się ....

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...