Skocz do zawartości
rockers

Killzone 2

Rekomendowane odpowiedzi

No ale SCEP wyraźnie napisał, że dostarczył 30tysięcy KZ2 do sklepów. Przecież to sklepy zamówiły tyle kopii KZ2 więc jak by nie patrzeć SCEP tyle właśnie kopii sprzedał. Oni nie liczą, ilu userów je kupiło bo to dość trudne u nas. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale SCEP wyraźnie napisał, że dostarczył 30tysięcy KZ2 do sklepów.

Gdzie niby?

Killzone 2 - sprzedaż przekroczyła 30 000 sztuk

 

Warszawa, 27 luty 2009 - Sony Computer Entertainment Polska ma zaszczyt poinformować, że oficjalna sprzedaż Killzone 2, najbardziej oczekiwanej gry roku na PLAYSTATION 3 - przekroczyła w Polsce 30 000 sztuk*.

 

Jesteśmy bardzo podekscytowani z wyniku sprzedaży,- powiedział Marcin Ziobrowski, dyrektor generalny SCE Polska. - Wiemy jak wielkie oczekiwania towarzyszyły premierze gry Killzone 2, ale jesteśmy przekonani, że udało je się spełnić..

 

Killzone 2 na PS3 wydany jest w pełnej polskiej wersji językowej, zawierającej napisy oraz dubbing. ?W sprzedaży dostępny jest również specjalnie stworzony zestaw z PLAYSTATION 3 80GB, idealny dla nowych użytkowników PS3.

?Gra przeznaczona jest dla osób dorosłych.

Sugerowana cena detaliczna zestawu to 1499PLN, sama gra będzie kosztowała 239PLN.

 

* sprzedaż Sony Computer Entertainment Polska, zawiera również zestawy PS3 z grą Killzone 2

 

Oczywiście niepotrzebnie wielka afera z tego wyszła. Od początku można było się domyślić, że chodzi o sztuki "shipped", a nie "sold" ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem chwilę u kumpla i powiem tylko tyle. Pod względem technologicznym gra naprawdę wyciska z ps3 soki. Nie miałem się do czego przyczepić. AI komputerowych przeciwników i sprzymierzeńców czasem szwankuje ale jest to drobiazg. Dla mnie 10/10 za świetny klimat i filmowe przedstawienie akcji (jak na trailerach sprzed 2 - 3 lat :) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko beda dorzucac KZ2 do kazdej konsoli przez najblizsze 3 lata to i Halo 3 przegoni ( a cena na allegro zejdzie do 20 PLN) :D Ale fakt amerykanie mnie zawiedli spodziewalem sie , ze tlumy sie rzuca by kupowac kolejnego FPSa z pudzianami w roli glownej a tu kicha :)

W sumie to tez moja wina bo sam nie kupilem i nie mam zamiaru :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnąc dalej:

 

Z danych Sony wynika, że sporo ludzi nie odebrało zamówionych Killzone 2

 

Przy okazji wyników NPD Sony pochwaliło się, że sprzedało się już na świecie ponad milion kopii Killzone 2. Wcześniej mówiono o wynikach w USA przekraczających oczekiwania i wyższych niż pół miliona. Finalnie okazało się, że w dwa miesiące KZ2 zeszło 619 tysięcy sztuk. I teraz ciekawostka. Gra w Japonii nie miała jeszcze premiery, czyli na ten milion składa się generalnie USA i regiony PAL. Odejmując od miliona wyniki z USA zostanie nam 381 tysięcy. A pamiętacie, jak Reeves (chlip, szkoda, że odchodzi, naprawdę go lubiłem) mówił, że w samej Europie złożono ponad 1,1 miliona zamówień przedpremierowych? Widocznie sporo ludzi nie odebrało swoich kopii. Chyba, że macie jakieś inne wytłumaczenie. W każdym razie - nic dziwnego, że polskie Sony wypchnęło aż 30 tysięcy sztuk do sklepów, w końcu oczekiwano takiego zapotrzebowania...

Dla porównania pojedynek exclusive'ów:

- Killzone 2 - premiera 25 lutego 2009 (EU), 27 lutego 2009 (USA) - Sony today revealed that the critically acclaimed first-person shooter from Guerilla Games has sold over one million copies worldwide (16 kwietnia 2009)

- Halo Wars - premiera 27 lutego 2009 (EU, 3 marca 2009 (USA) - Microsoft says Ensemble Studios' Halo Wars has sold more than one million units worldwide (19 marca 2009)

 

Czas potrzebny na osiągnięcie miliona sprzedanych egzemplarzy:

- Killzone 2 - 50 dni

- Halo Wars - 20 dni

 

Z litości nie porównam tego do wyniku Halo 3 :lol2: "system seller", "halo killer" :lol: :lol2:

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciągnąc dalej:

 

 

 

Dla porównania pojedynek exclusive'ów:

- Killzone 2 - premiera 25 lutego 2009 (EU), 27 lutego 2009 (USA) - Sony today revealed that the critically acclaimed first-person shooter from Guerilla Games has sold over one million copies worldwide (16 kwietnia 2009)

- Halo Wars - premiera 27 lutego 2009 (EU, 3 marca 2009 (USA) - Microsoft says Ensemble Studios' Halo Wars has sold more than one million units worldwide (19 marca 2009)

 

Czas potrzebny na osiągnięcie miliona sprzedanych egzemplarzy:

- Killzone 2 - 50 dni

- Halo Wars - 20 dni

 

Z litości nie porównam tego do wyniku Halo 3 :lol2: "system seller", "halo killer" :lol: :lol2:

Wiesz ze to flame'em pachnie ? Po co prowokujesz ;]. Dla Ciebie tylko ilość sprzedanych kopii sie liczy ? Jest to główny wyznacznik czy gra jest dobra czy nie ? Litości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ze to flame'em pachnie ?

No co ty? ;) Mój wcześniejszy post:

czas flejma zapuścić bo ostatnio mało się na forum dzieje ;]

 

 

Dla Ciebie tylko ilość sprzedanych kopii sie liczy ? Jest to główny wyznacznik czy gra jest dobra czy nie ? Litości...

Ależ skąd. Tym postem nawiązałem po prostu do wcześniejszych wypowiedzi mówiących, jakim to KZ2 będzie system sellerem, halo killerem, itp :)

Był wielki hype, wielkie akcje promocyjne Sony, masa kasy wpomowane po to, aby gra się dobrze sprzedała.

Jak widać nie do końca poszło tak, jak miało pójść, skoro nawet RTS na konsoli sprzedaje się lepiej.

 

 

Co do jakości samej gry, to już w tym temacie pisałem, że gra jest dobra i zdanie podtrzymuję :P

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od Killzone'a 2 lepiej sprzedałoby się nawet "Halo Football Manager 09", "Halo Barbie", "Lego Halo" albo "Halo Flight Simulator" :D. Marka Halo robi swoje, to lep jak marka"PlayStation". Killzone to pryszcz przy tym, pierwszy Killzone był tylko dobry a jedna świetna gra (K2) wiosny nie czyni. No i ta większa baza userów X360. Tak BTW: żeby nie wyszło, że krytykuję tak Halo to akurat Halo Wars jest niezłe ("poprawne"), choć niczym specjalnym się nie wyróżnia na tle innych RTS'ów (przynajmniej po demku mam takie zdanie). Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i ta większa baza userów X360.

Większa? Już pisałem przecież:

Halo 3 (przypominam - wyszło gdy iksów było na rynku ok. 13M) w niecałe 4 miesiące sprzedało się 3263030[/snapback]

Marka Halo robi swoje, to lep jak marka"PlayStation".
Inny przykład:

Dołączona grafika

Gearsy wyszły gdy iksów było ok. 5,5M na rynku (4x mniej niż peestrójek podczas premiery kz2!)

AC wyszedł gdy było ok. 13M iksów (prawie 10M mniej niż dzisiaj peestrójek)

Dwie nowe marki (nie sequele jak w przypadku killzone'a!) i co? Z łatwością osiągnięty wyższy wynik niż kz2 ;]

 

 

Nawet assassin's creed w wersji na PS3 sprzedał się lepiej niż kz2 w podobnym okresie. A było tylko ok. 6M plejów na rynku!

 

Nie ma co bronić KZ2. Wynik jest bardzo kiepski i tyle :P

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MacOSek

Wszystko się zgadza to co napisałeś ale są zapewne też inne czynniki, które na to wpłynęły. Np. wokół GoW był wielki hype, nie wypominając o tym, że ludzie takiej grafy na konsoli dotąd nie widzieli (syndrom "Far Cry"), sam się zaśliniłem jak zobaczyłem to na standzie w MediaMarkt :P. A AC na PS3? Ile w tym czasie było naprawdę wartościowych gier na PS3? Przecież wszyscy narzekali, że "na PS3 nie ma w co grać", to masz, poszli i kupili AC ;). Ale nie ma co gdybać teraz o tym, od tego więcej K2 się nie sprzeda ;). A wynik faktycznie jest słaby...

 

PS. Z tą większa bazą X360 miałem na myśli akurat Halo Wars, nie Halo 3 ;). Chyba się zgodzisz, że teoretycznie większa ilość konsol w domach to potencjalnie więcej odbiorców ;).

 

Narka.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Panowie dajcie juz spokoj nieszczesnemu KZ2, niektore gry poprostu nie maja szczescia do sprzedazy i tyle, czasem zabraknie tego czegos "magicznego" w danym tytule i gra sie nie sprzeda.

 

Zastanawiam sie tylko, jak sony i tworcy KZ2 poradza sobie z tym problemem, bo przeciez jakos trzeba odzyskac wpakowana kase, a niedosyc ze sprzedaz mala to jeszcze trzeba sie zastanowic czy warto wpakowac nowa kase na kolejna czesc, bo z pewnoscia takowa byla planowana..( przed premiera bynajmniej)

 

ps. LBP tez nie poszlo specjalnie ze sprzedaza mimo hype'u ,a to takze standarowy tytul sony i masa kasy wpompowana w tytul, tutaj akurat mi lata sprzedaz , bo do tej gry nabralem obrzydzenia przez zbyt natarczywe i dlugotrwale "ataki" trailerow, hype'u itp , a najbardziej odrzucilo mnie pojscie tworcow gry na latwizne poprzez dodawanie bohaterow innych gier do wlasnej i jechanie po popularnosci innych tytulow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam się dziwię, czemu KZ2 tak słabo się sprzedał. Naprawdę jest to bardzo dobry tytuł. Coś w ogóle ostatnio gry Sony słabo się sprzedają. Taka sytuacja mnie martwi bo może okazać się, że Sony przestanie inwestować w tak świetne gry jakie serwują wewnętrzne studia i pójdzie w multiplatformowość. Być może jest to wina natrętnych reklam, pokazywania wszystkiego zanim gra wyjdzie? A jak już wszystko widzieliśmy to jesteśmy znudzeni danym produktem? Zbyt agresywny marketing? Tutaj szukał bym przyczyny.

 

A tak na rozluźnienie, wpadam wczoraj na Orlen, czekając na hotdoga wziąłem CKM do ręki, widzę reklamę KZ2 a pod spodem platformy: PC/XBOX360/PS3! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) a najbardziej odrzucilo mnie pojscie tworcow gry na latwizne poprzez dodawanie bohaterow innych gier do wlasnej i jechanie po popularnosci innych tytulow.

A dla mnie, to przyjemny bajer zobaczyć choćby na PSS szmacianą postać z innej gry.

Jednym z problemów Killzone'a 2 jest Killzone 1. Ponadto przez brak udziwnień gra wydaje się tępa, a wielu graczy lubi poczuć się inteligentami. Kolejną sprawą jest to, że nie jest to gra aż tak wybitna, na pierwszy rzut oka niczym nie szokuje (aby nie napisać - niczym się nie wyróżnia).

 

A ja i tak wiem, że warto w tej grze wyłączyć hud'a i celownik. Twórcy się postarali, by pod tym kątem przygotować grę i imo im się udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja i tak wiem, że warto w tej grze wyłączyć hud'a i celownik. Twórcy się postarali, by pod tym kątem przygotować grę i imo im się udało.

Celownik zostaje wyłączony na poziomie trudności elite. Polecam, szczególnie sławny balkon w pałacu <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dostalem wlasnie ps3 od kumpla na 3tyg zanim nie upora sie z przeprowadzka i odrazu pobieglem do xtravision po kopie kz2 na tydzien. naprawde milo sie zaskoczylem grafa i gameplayem :) ktoz by przyposzczal ze ja stary pecetowiec zapragne miec ps3 w domu :D niemniej jedna rzecz mnie denerwuje niemilosiernie w tym fpsie, sterowanie ....... troche jeszcze wody uplynie w wisle zanim sie przyzwyczaje ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko dla posiadaczy fragfx:

-jak obracać kołem i podkładać ładunki ???Niby jest żyroskop ale nie mogę obrócić kołem ,chwytam jedną ręką i drugą i :damage_wall:

 

 

:blink: zaczeło działać

Edytowane przez dustone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczylem GoW3, zasiadlem do KZ2. Nie oceniam na razie gry jako calosci, to dopiero po skonczeniu. Jednak dwie rzeczy od razu rzucily mi sie w oczy: chaos i sterowanie. Mowiac wprost nie bardzo wiem co sie w ogole dzieje na planszy, gdzie isc, do kogo strzelac. Jakos tak lecimy do przodu, ale po co i dlaczego to nikt nie wie. No i sterowanie. Czy ja czegos nie zauwazylem czy nie ma bata zeby pod lewym trigerem bylo celowanie? Wciskanie galki zeby przylozyc gnata do ramienia totalnie mi nie pasuje, tym bardziej, ze wszedzie w shooterach celowanie jest wlasnie pod lewym trigerem. Anybody?

 

Na plus napewno grafa. Artystycznie nie przypadla mi jakos do gustu, wole klimaty Gearsow, ale technicznie ladnie sie to to prezentuje. Wkurza tylko blur, szkoda ze nie mozna tego wylaczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...