Skocz do zawartości
Gość scar

Grand Theft Auto 4

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, IMO 2-3 miechy po premierze i będziemy ciułać na PC.

"2-3 miechy" lol :D

 

GTA3:

- PS2: October 22, 2001

- PC: May 20, 2002

poślizg: 7 miesięcy

 

GTA VC:

- PS2: October 27, 2002

- PC: May 12, 2003

poślizg: 7 miesięcy

 

GTA SA:

- PS2: October 26, 2004

- PC: June 7, 2005

poślizg: 8 miesięcy

 

GTA LCS:

- PS2: June 6, 2006

- PC: BRAK

 

GTA VCS:

- PS2: March 6, 2007

- PC: BRAK

 

 

a GTA4 nawet nie zapowiedzieli na PC, ma wyjść TYLKO na konsole ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL, poprzednich GTA też nie zapowiadali na PC a mimo to wychodziły porty. O LCS i VCS nawet nie wspominam bo to biedne konwersje z psp ;)

Po 1: to nie konwersje tylko eklusivy na PSP, z nowa fabula itd.

Po 2: grales w nie ze twierdzisz ze sa biedne?

Po 3: nie rob offtopa bo poleca %. Powiedzialem: GTA4 na razie jest tylko na X360/PS3. Beda zapowiedzi na PC to sobie zalozycie nowy topic albo wrocicie do tego, na razie zegnam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1: to nie konwersje tylko eklusivy na PSP, z nowa fabula itd.

Po 2: grales w nie ze twierdzisz ze sa biedne?

Po 3: nie rob offtopa bo poleca %. Powiedzialem: GTA4 na razie jest tylko na X360/PS3. Beda zapowiedzi na PC to sobie zalozycie nowy topic albo wrocicie do tego, na razie zegnam.

:lol2: lubimy sie wywyższać bo mamy konsole ? :lol: Jakoś grając na klocku nie pisze takich bzdet i sie tym tak nie podniecam jak wiekszosc posiadaczy...

 

No ale zeby nie dostać % za ot daje linka do bardzo ciekawej zapowiedzi:

http://www.gamespot.com/xbox360/action/gra...slot&page=1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubie sie opierac o faktyczny stan, a nie o marzenia senne PCiarzy. Powiedzialem, bedzie potwierdzone wydanie gry na PC to bedzie odpowiedni temat, na chwile obecna nie ma. Ostatni raz ostrzegam, jakikolwiek nastepna dyskusja niezwiazana z tematem (nawet jesli poda sie jakis link <_<) bedzie skutkowac urlopem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne info:

 

Jeszcze parę informacji z serwisu gtathegame.net:

 

· Przechodnie mogą korzystać zarówno z telefonów komórkowych jak i budek telefonicznych, np., aby zadzwonić po taksówkę,

· W każdej dzielnicy, przechodnie będą zachowywać się trochę inaczej,

· Potwierdzono pływanie,

· Niko może za pomocą telefonu komórkowego korzystać z różnych usług, np. zamówić taksówkę,

· Telefon komórkowy będzie pełnił rolę podręcznego menu w grze, będą w nim znajdować się informacje dotyczące przebiegu rozgrywki oraz statystyki,

· Inna funkcja wykorzystania telefonu to szybsze rozpoczynanie poszczególnych misji; od teraz nie trzeba jechać przez całe miasto, aby rozpocząć zadanie - wystarczy zadzwonić,

· Redaktorzy magazynu potwierdzili kilka rodzajów pojazdów:

- Promy,

- Małe łodzie,

- Samochody,

- Motory,

- Kolejki naziemne,

- Pociągi,

- Helikoptery,

- Kolejki linowe,

- Kolejka Górska (Roller Coaster).

· Niko może wspinać się nie tylko po drabinach, ale również po słupach linii wysokiego napięcia czy wieżowcach,

· Pojawią się wyścigi łodziami,

· Rockstar obiecuje pracę kamery podczas jazdy lepszą niż ta, oglądana w grach wyścigowych,

· Dan Houser zapowiada, że nowe demo zostanie udostępnione mediom już wkrótce i zostanie w nim odsłonięte wiele nowych elementów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dziwnie im wyszedł ten gościu z pierwszego screena (od pasa w dół). Mam nadzieję, iż jest to jakiś "przechodzień" i nie będzie powodów, by się mu przyglądać.

Po ostatnim widać zaś jak wykożystali ilość budowli, by zmniejszyć zasięg widzenia, a nadal było "wszystko" wyświetlone. Efekt genialny - duża otwarta przestrzeń, a wszystko rysowane z dokładnością zamkniętych przestrzeni. Teraz rozumiem, czemu brak dysku może być problemem.

 

PS. Aby nie było niedomówien - technika stara, aby budynki w oddali (tutaj nie aż tak daleko) były w 2D, lecz są one na tyle gęsto umieszczone, iż zasłaniają potencjalnych przechodniów i inne. I tak zamiast wszystkie detale rozkładać w promieniu 200m, to rozkładają w promieniu 50m (pi razy oko z dokładnością kilometra) - czego zwykle nie robią w grach, gdzie można się swobodnie przemieszczać (starają się dawać jak największy zasięg widzenia).

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam martwi troche ze nie bedzie można do wszystkich budynków wchodzić. Chociaz to by było niewykonalne ale jak dowadujemy sie z news'a na GS do wiekszoście sie nie da wejsć :(. Troche szkoda.

Moving in and out of buildings is seamless, and you'll have ample places to go in and out of, though not every building in the game is able to be explored.

Chociaż not every to nie większość ;).

Za to podoba mi sie to:

Though you won't be able to fly planes, you should be able to fly helicopters]Though you won't be able to fly planes, you should be able to fly helicopters

Jakoś nigdy latanie w SA mnie nie jarało, nawet heli. Musieli by naprawdę dużo czasu poświecić aby latanie sprawiało duża frajde, a i tak mogło by to nie wypalić. Imo dobrze ze nie tracą czasu na ten aspekt gry i zostaną tylko helicopy ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Jakoś nigdy latanie w SA mnie nie jarało, nawet heli. Musieli by naprawdę dużo czasu poświecić aby latanie sprawiało duża frajde, a i tak mogło by to nie wypalić. Imo dobrze ze nie tracą czasu na ten aspekt gry i zostaną tylko helicopy ;d.

Ja latanie uwielbiałem, zwłaszcza w SA. Teraz są dwa powody dla których nie ma samolotów. Pierwszy, bo mogłoby się to kojarzyć z atakami z 11 września a drugi, bo latanie samolotami w takiej metropolii po prostu nie ma większej racji bytu (musielibyśmy latać nad budynkami bo raczej "slalomik" by nie przeszedł ;), a do tego nie będzie innych miast więc wiec w sumie nie ma gdzie lecieć). Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS. Aby nie było niedomówien - technika stara, aby budynki w oddali (tutaj nie aż tak daleko) były w 2D, lecz są one na tyle gęsto umieszczone, iż zasłaniają potencjalnych przechodniów i inne. I tak zamiast wszystkie detale rozkładać w promieniu 200m, to rozkładają w promieniu 50m (pi razy oko z dokładnością kilometra) - czego zwykle nie robią w grach, gdzie można się swobodnie przemieszczać (starają się dawać jak największy zasięg widzenia).

Jaka "technika", człowieku? Byłeś kiedyś w większym mieście z drapaczami chmur? Tam nie ma mowy o jak największym zasięgu widzenia :unsure: :lol2: Fajnie, że napisałeś jak Twoim zdaniem funkcjonuje engine GTAIV, ale tak na prawdę who gives a shit?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka "technika", człowieku? Byłeś kiedyś w większym mieście z drapaczami chmur? Tam nie ma mowy o jak największym zasięgu widzenia :unsure: :lol2: Fajnie, że napisałeś jak Twoim zdaniem funkcjonuje engine GTAIV, ale tak na prawdę who gives a shit?

Jak zwykle myśl ubrałem w...

Chodziło mi o to całe jeranie się detalami (nie dziwię sie zresztą), więc postanowiłem sobie wyjaśnić jak udało im się to osięgnąć, by było płynnie.

A co do miasta - przecież mogli w grze zrobić "żadsze" miasto, ale aby się nie odczówało, iż jest do okoła pusto musiało by być generowanych x razy więcej osób i pojazdów (czyli dużo więcej do liczenia na raz, a efekt najwyżej taki sam).

 

Ciekawe kiedy zobaczę cRPG'a zrobionego w taki sposób, bo np. w takim Morrowindzie denerwują puste przestrzenie.

 

P.S. Ciekawe jak długa będzie najdłuższa równa prosta droga w tym GTA.

Edytowane przez Xaon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle myśl ubrałem w...

Chodziło mi o to całe jeranie się detalami (nie dziwię sie zresztą), więc postanowiłem sobie wyjaśnić jak udało im się to osięgnąć, by było płynnie.

hehe no spoko, jak musiales sobie to jakos "logicznie" wytlumaczyc w jaki sposob optymalizuja gry to ok :lol:

 

btw chyba najdluzsza prosta masz na ostatnim screenie ;)

Edytowane przez 4ever_anarchy_soldier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieco nowinek z Xbox 360 Gamer Magazine.

* Wersja demonstracyjna IV zaczyna się w dzielnicy zwanej Broker, czyli na tej samej ulicy gdzie kuzyn Nik'a ma upadającą firmę taksówkarską;

* Kamerą będzie można hulać w każdą stronę, uwzględniając górę i dół;

* W głównym biurze firmy Romana jest biurko, na którym stoi telefon i radio, z którego wychodziły dźwięki muzyki;

* Na ścianach biura widać niewyraźne rysunki, a same ściany są obdrapane;

* Podczas grania słychać było przechodnia wołającego: "Nie widzę mojego psa przewodnika!";

* Inny przechodzeń wrzeszczy, ubliżając korzystającemu w tym momencie z budki telefonicznej;

* Bezdomni spotykają się wokół palących się beczek, dorzucają coś do ognia by nie zgasnął;

* Jak popchniesz gałkę analogową w lewo, Niko przechyli się w lewo bardzo naturalnie;

* BOABO to nazwa terenu, gdzie znajdują się doki;

* Nawet po wyjściu z samochodu radio dalej będzie grać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem GTA 4 jest to juz kolejna przereklamowana czesc grand the auto. Niby po scr widac, ze gra bedzie miala ciekawa grafike i strukture swiata. Przekonamy sie. Z calej serii tej gry, najbardziej podobala mi sie 3 czesc. Nie ma co sie zachwycac i wypisywac nowe mity, ktore zapewne zostana obalone. Bedze gra, wtedy piszemy czy gra jest warta uwagi, a nie takie gdybanie. Takie moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem GTA 4 jest to juz kolejna przereklamowana czesc grand the auto. Niby po scr widac, ze gra bedzie miala ciekawa grafike i strukture swiata. Przekonamy sie. Z calej serii tej gry, najbardziej podobala mi sie 3 czesc. Nie ma co sie zachwycac i wypisywac nowe mity, ktore zapewne zostana obalone. Bedze gra, wtedy piszemy czy gra jest warta uwagi, a nie takie gdybanie. Takie moje zdanie.

hahahaha :damage_wall::damage_wall:

to zdecyduj sie czy gra jest przereklamowana czy dopiero przekonamy sie jak to jest z tym GTA po premierze :lol: :lol: :lol:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Official Xbox Magazine:

· Liberty City będzie większe od trzech miast z San Andreas razem wziętych, jednak mniejsze od całego stanu,· Na pewno nie będzie samolotów, jetpacka i rowerów,· Będzie możliwość otwierania bagażników w samochodach oraz przechowywania w nich różnych rzeczy - broni, bomb czy ciał. Nie wiadomo, jak ten aspekt zostanie szerzej wykorzystany.· Niko będzie mógł wspiąć się po drabinie na dach, a następnie przeskakiwać z jednego budynku na drugi.

Official Playstation 2 Magazine:

· Cztery nowe kąty padania kamery,· [b]Podczas jazdy, pojawi się możliwość ustawienia kamery z widoku pierwszej osoby,[/b]· Prawą gałką analogową będzie można obracać kamerę o 360 stopni,· Efekty pogodowe, zarówno w dzień jak i w nocy, nie będą tylko efektem wizualnym,· Natężenie ruchu oraz ilość przechodniów na ulicach zależeć będą od pory dnia lub nocy,· Ukończenie niektórych misji zależeć będzie od tego, kiedy je wykonujemy. · Na ulicach miasta porozrzucane są śmiecie,· Pachołki wystają z ziemi pod różnym kątem,· [b]Przejazd z jednego końca Liberty City na drugi zajmie niecałą godzinę,[/b]· Kolejne potwierdzone pojazdy:- Autobusy,- Sieć Kolejki Podziemnej (Metro).· Niko ma 35-40 lat,· Aresztowanie będzie miało o wiele większe konsekwencje niż dotychczas, ma wpływ na jego kryminalną działalność i traktowanie go jako nielegalnego imigranta.

 

O mamo... :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...