BENITO Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 1900bhp I zero przyjemności z jazdy, bo nie da rady tym jeździć po drogach. Jest jedna zaleta takich wielkich V8, do mniej więcej trójki nie trzeba zmieniać biegów, samochód i tak spokojnie ruszy z trójki i nie zdechnie. Czyli przy dobrym sprzęgle po mieście zapomnij o biegach ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 A kto kaze ciskac ci gaz do dechy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Moje męskie ego :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 Fipa to zapodaj jakas fotke, ja w Wawie jak bede to pod koniec miesiaca/poczatek grudnia to pewnie nie sfoce go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Niestety nie moge, bo tel bez aparatu, a cyfrówke zostawilem 100km od miejsca zamieszkania.. Powiem tylko, że wygląda monstrualnie!.. BENITO, pamietaj, ze tam jest NOS, wiec to 1900KM to pewnie chwilowe.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartosH Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Ja prawdopodobnie jutro bede w arkadii. Jesli jeszcze bedzie stac to z kumplem zrobimy fotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Ja tez moze zahacze jakies zakupy tosobie zlookam. Gdzie to jest w empiku czy street Bo wlasciciel tej restauracji tez ma kilka fajnych furek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Przy tej pojemności silnika strzał może wynosić góra 600bhp i to przy dobrych wiatrach, więc pozostałe 1300bhp to i tak za dużo jak na normalną jazdę. Lepiej by było zdławić nieco silnik i popracować nad kulturą pracy, ponieważ przy takich osiągach kultura pracy jest praktycznie zerowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Będe tam w piątek to zajdę do Empiku, jeśli jeszcze będzie to zrobie kilka fotek. Oby jeszcze stał... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 Niedługo ;) , bardzo niedługo, to nie K20 czy K22 Hondy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 (edytowane) Może wypadałoby pokazać o czym w ogóle jest ta rozmowa ;) Widziałem dziś, ale tylko przez chwilę bo piękna stwierdziła że w Need for Speed'dzie są fajniejsze i chciałaby iść dalej dalej, bo mało kto oglądał to tak szczegółowo jak ja ;) W każdym razie naszło mnie pytanie: po co komu C6 ;] --edit-- Zdjęcia raczej mizerne, ale nie ma co wymagać zbyt wiele od tel. Edytowane 10 Listopada 2006 przez narcyz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Jakbym wiedział że to to badziewie od VTG to by nawet rozmowy nie było. Przecież to ma taka turbodziurę, że zanim turbo załapie właściwe obroty to większość aut tuningowanych z głową objedzie to bez problemu na ćwiartkę. Wmontowanie chyba największego Turboneticsa jaki istnieje nie załatwia sprawy. Amerykanie tylko patrzą z politowaniem, a my się jaramy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Heh faktycznie :-> W tym przypadku ja tam się jaram autem a nie tym co mu zrobili ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 11 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2006 Gdyby wmontowali dwie hybrydówki zamiast jednego kolosa, to czasy na ćwiartkę na pewno robiło by to lepsze. Amerykańce schodzą nawet poniżej 8 sekund i to przy napędzie jednej osi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiodoR Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) tak tylko ze ich bryczki maja kosmiczne moce i tory na który się ścigają służa tylko do wyścigów na 1/4 mili są bardzo przyczepne. A co do naszych polskich ścigaczy, to nie wydaje mi się że są one słabe, bo gdyby tak postawić je na takim pożądnym torze to doiepero pokazałyby na co je stać :P wtedy napęd 4x4 okazały się chyba dobrym rozwiązaniem :D ale to tylko moje zdanie :P:P a to moje ulubione musclecar-y :D Edytowane 17 Listopada 2006 przez FiodoR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PhoboS Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2006 @BENITO masz chyba jakieś kompleksy, zacznij może budować takie fury, bo z czego widze, to przez cały topic tylko gadasz "ale marne bo ma to a nie tamto" :D i pewnie tak gadasz, ze "badziewie od VTG" ale śliniłbyś się jakbyś mógł się takim przejechać :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 17 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2006 Rzeczywiscie badziewie. Wykreca jedne z lepszych czasow w Polsce ale badziew. Niw iem po co w ogole go budowali :| Benito daj sobie na luz Zamiast bawic sie zasilaczami wez sie moze za projektowanie idealnych samochodow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 Masz racje...heh jestem marudą na razie tylko teoretyzuję na NFS Carbon wiadomo jakimi samochodami. Gdyby tylko środki pozwalały to sprowadziłbym do Polski Chargera RT Hemi z 69 roku. Widziałem już takiego na jednej z aukcji w stanach. Miodzio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 Nie teoretyzujesz, a bzdury gadasz zwyczajnie. Jak można "wydumkę" na 1/4 mili krytykować za moc silnika, która nie przystaje do polskich dróg. To nie jest auto drogowe, zarzuty są więc całkowicie chybione, by nie powiedzieć idiotyczne. PS. Wiedzę zdobywasz z NFS:C i filmików z utube? No w pytę, mamy znawcę motoryzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 Bylo napisane ze wsadzili najwieksza turbine jaka mogli i tyle. Wiadomo ze ma w pizdu turbodziure, na tvn turbo nie raz pokazywali tego przejazdy i bylo widac od kiedy zaczelo faktycznie jechac, tylko ze tak w polowie przypadkow bylo juz za pozno na dogonienie. Dla mnie do amerykanca sprezarka a nie turbo, turbo do golfa niech sobie wkladaja, albo japonszczyzny. ps. Wow znafca, w avatarze ma kiere momo, niesamowite. (glupie to bylo, ale mniej wiecej na poziomie poprzedniego PS) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) Jeśli kiedykolwiek napiszę podobną bzdurę w temacie motoryzacji, co beneto, to będziesz miał prawo się mnie "czepić". Na razie pamiętaj lepiej o tym, że milczenie jest złotem, bo twoje post scriptum faktycznie było nieco na siłę. Edytowane 18 Listopada 2006 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 Ok, ale wrocmy do meritum, czyli wsadzenia najwiekszego turbo jakiego sie da - dla mnie nie za bardzo to jest. Jasne, jest powiedzmy efekt reklamowy 'wow ale wielkie turbo mu wsadzili' no ale wiesz... Co do tego ze taka wielka moc to sie nie da jezdzic normalnie - no przeciez logiczne jest ze malo kogo to interesuje bo to ma jezdzic na 1/4mili i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 I tu się zgadzamy, piszę o tym samym przecież. Dla mnie również nielogiczne jest krytykowanie tego auta za jego zbyt wielką moc, jak na zwykłe drogi. To tak jakby pisać o bolidach F1, że są do bani, bo nie mają wstecznego biegu i ciężko, byłoby nimi zrobić kopertę ;) Dość tych dygresji n/t ostatnich postów benito. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) Gdyby wmontowali dwie hybrydówki zamiast jednego kolosa, to czasy na ćwiartkę na pewno robiło by to lepsze. Amerykańce schodzą nawet poniżej 8 sekund i to przy napędzie jednej osi.Po 1. to zobacz, że najlepsze czasy wykręcają auta tylnoapędowe. Po 2. Jak można porównywac Polskie tory do Amerykańskich. (w polsce nawet nie można powiedzieć, że mamy tor) Po 3. No jak widać wsadzenie ogromnego turba się sprawdza bo VTG ma najszybsze auta w PL. I Kotek na testach miał prawie taki sam czas jak rekord tajfuna (Typhoon 9.36, Vette 9.38) bez strzału. Po 4. Odnośnie turbodzuiry. Kto by sie tym przejmował na wyśicgach równoległych ? Jak tam generalnie od startu turbina pompuje już max. Przeszkodzić moze jak kierowca jest [gluteus maximus], bo zazwyczaj ustawiane jest tak aby przy zmianie biegu nie wypadało z max. doładowania. Edytowane 18 Listopada 2006 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 No to pare razy bylo widac ze kierowca byl [gluteus maximus], bo dopiero po chwili vette zaczynalo jechac: start mialy tak samo dobry, przez pierwsze ok 3 sekundy gorzej przyspieszal i dopiero pozniej byl kop i faktycznie ruszalo jak na v8 przystalo ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2006 Zapewne głównie chodzi Ci o ostatnie bemowo i finałowy przejazd :P Tylko tam akurat start był zwalony. Choć gdybać też nie ma co :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 Wow, fala krytycyzmu jak widać niezabardzo przemyślanego. @Draak jesli masz coś do mnie to to sobie odpuść, bo ja ci publicznie nie ubliżam i nie przeinaczam twojego nicka. Psychopatą jesteś czy co. I więcej nie zamierzam odpowiadać na twoje bzdurne zaczepki, po prostu pójdą raporty do moderatora i on się tym zajmie. @jak sam stwierdziłeś Dejot najlepsze czasy robią auta z RWD i to mi chodziło, zobacz co pisałem uważniej. Moim zdaniem to coś zrobione przez VTG nie zasługuje na miano prawdziwego muscle, ponieważ. To praktycznie podwozie SUVa z nadwoziem corvetty (żaden prawdziwy muscle nie ma AWD). W musclecarach używa się sprężarek Rootsa zamiast zwykłego TURBO. Pewnie wmontowali bo było taniej :/ Jeśli oglądaliście Mad Maxa to znacie ten dźwięk o niebo przyjemniejszy od zwykłego świstu. No i sprężara na masce rządzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejot Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) Auta RWD robią najlepsze czasy ale nie na naszych torach. U nas w polsce najlepsze czasy robią AWD bo nie ma trakcj, nawet po wylaniu VHT. Wystarcz spojrzeć na Camaro Mortena tam jest chyba z tego co pamietam 9L N/A coś ponad 900KM i najlepszy czas w PL 11.122 ;) A to chyba o czymś świadczy :) A Kotek znalazł sie w tym temacie chyba jedynie przez przypadek bo to auto budowane na wyscigi a nie wygląd musclecara. Edytowane 19 Listopada 2006 przez Dejot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2006 (edytowane) No i sprężara na masce rządzi.Nie, no co ty ;-) Edytowane 19 Listopada 2006 przez ^BerZerK^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) ...Ja na razie pocinam jeszcze Camaro SS ;), edit: już nie, ale charger fatalnie się prowadzi, za to kopa ma nieziemskiego i w kanionie na prostej żadne autko nia miało szans. Co do tego Camaro Mortena: silnik robiony w Stanach na zamówienie blok Merlin 9,3l pojemności zakuty środek 4-gardzielowy gaźnik Demon wzmacniacze zapłonu i jego regulacja firmy MSD wymieniona pompa paliwa na mocniejszą i inne moc bez nitro na hamowni: 978KM NITRO: podwójny mokry wtrysk nitro, strzał + około 500KM inne: skrzynia biegów z "trans-brake", sprzęgło wyczynowe wymieniony zbiornik paliwa na wyczynowy wstawiona klatka bezpieczeństwa wyczynowe opony Hoosier doozone kółka z tyłu zapobiegające nadmiernemu podnoszeniu się maski podczas ruszania spadochron w roli głównego hamulca :D Mam nadzieję, że się w niczym nie rabnąłem ;) Edytowane 24 Listopada 2006 przez BENITO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...