Skocz do zawartości
BENITO

Fanatycy Musclecarów Łączcie Się!

Rekomendowane odpowiedzi

1900bhp I zero przyjemności z jazdy, bo nie da rady tym jeździć po drogach.

 

Jest jedna zaleta takich wielkich V8, do mniej więcej trójki nie trzeba zmieniać biegów, samochód i tak spokojnie ruszy z trójki i nie zdechnie.

 

Czyli przy dobrym sprzęgle po mieście zapomnij o biegach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tej pojemności silnika strzał może wynosić góra 600bhp i to przy dobrych wiatrach, więc pozostałe 1300bhp to i tak za dużo jak na normalną jazdę. Lepiej by było zdławić nieco silnik i popracować nad kulturą pracy, ponieważ przy takich osiągach kultura pracy jest praktycznie zerowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wypadałoby pokazać o czym w ogóle jest ta rozmowa ;)

 

DSC00448.JPGDSC00449.JPG

 

Widziałem dziś, ale tylko przez chwilę bo piękna stwierdziła że w Need for Speed'dzie są fajniejsze i chciałaby iść dalej dalej, bo mało kto oglądał to tak szczegółowo jak ja ;)

 

W każdym razie naszło mnie pytanie: po co komu C6 ;]

 

 

 

--edit--

Zdjęcia raczej mizerne, ale nie ma co wymagać zbyt wiele od tel.

Edytowane przez narcyz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym wiedział że to to badziewie od VTG to by nawet rozmowy nie było. Przecież to ma taka turbodziurę, że zanim turbo załapie właściwe obroty to większość aut tuningowanych z głową objedzie to bez problemu na ćwiartkę.

 

Wmontowanie chyba największego Turboneticsa jaki istnieje nie załatwia sprawy.

 

Amerykanie tylko patrzą z politowaniem, a my się jaramy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ze ich bryczki maja kosmiczne moce i tory na który się ścigają służa tylko do wyścigów na 1/4 mili są bardzo przyczepne. A co do naszych polskich ścigaczy, to nie wydaje mi się że są one słabe, bo gdyby tak postawić je na takim pożądnym torze to doiepero pokazałyby na co je stać :P wtedy napęd 4x4 okazały się chyba dobrym rozwiązaniem :D ale to tylko moje zdanie :P:P

 

a to moje ulubione musclecar-y :D

post-143284-1163770779_thumb.jpg

post-143284-1163770805_thumb.jpg

Edytowane przez FiodoR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BENITO masz chyba jakieś kompleksy, zacznij może budować takie fury, bo z czego widze, to przez cały topic tylko gadasz "ale marne bo ma to a nie tamto" :D

i pewnie tak gadasz, ze "badziewie od VTG" ale śliniłbyś się jakbyś mógł się takim przejechać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje...heh jestem marudą na razie tylko teoretyzuję na NFS Carbon wiadomo jakimi samochodami.

 

Gdyby tylko środki pozwalały to sprowadziłbym do Polski Chargera RT Hemi z 69 roku. Widziałem już takiego na jednej z aukcji w stanach. Miodzio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie teoretyzujesz, a bzdury gadasz zwyczajnie. Jak można "wydumkę" na 1/4 mili krytykować za moc silnika, która nie przystaje do polskich dróg. To nie jest auto drogowe, zarzuty są więc całkowicie chybione, by nie powiedzieć idiotyczne.

 

PS. Wiedzę zdobywasz z NFS:C i filmików z utube? No w pytę, mamy znawcę motoryzacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bylo napisane ze wsadzili najwieksza turbine jaka mogli i tyle. Wiadomo ze ma w pizdu turbodziure, na tvn turbo nie raz pokazywali tego przejazdy i bylo widac od kiedy zaczelo faktycznie jechac, tylko ze tak w polowie przypadkow bylo juz za pozno na dogonienie.

 

Dla mnie do amerykanca sprezarka a nie turbo, turbo do golfa niech sobie wkladaja, albo japonszczyzny.

 

ps. Wow znafca, w avatarze ma kiere momo, niesamowite. (glupie to bylo, ale mniej wiecej na poziomie poprzedniego PS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kiedykolwiek napiszę podobną bzdurę w temacie motoryzacji, co beneto, to będziesz miał prawo się mnie "czepić". Na razie pamiętaj lepiej o tym, że milczenie jest złotem, bo twoje post scriptum faktycznie było nieco na siłę.

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale wrocmy do meritum, czyli wsadzenia najwiekszego turbo jakiego sie da - dla mnie nie za bardzo to jest. Jasne, jest powiedzmy efekt reklamowy 'wow ale wielkie turbo mu wsadzili' no ale wiesz...

Co do tego ze taka wielka moc to sie nie da jezdzic normalnie - no przeciez logiczne jest ze malo kogo to interesuje bo to ma jezdzic na 1/4mili i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu się zgadzamy, piszę o tym samym przecież. Dla mnie również nielogiczne jest krytykowanie tego auta za jego zbyt wielką moc, jak na zwykłe drogi. To tak jakby pisać o bolidach F1, że są do bani, bo nie mają wstecznego biegu i ciężko, byłoby nimi zrobić kopertę ;)

 

Dość tych dygresji n/t ostatnich postów benito.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby wmontowali dwie hybrydówki zamiast jednego kolosa, to czasy na ćwiartkę na pewno robiło by to lepsze. Amerykańce schodzą nawet poniżej 8 sekund i to przy napędzie jednej osi.

Po 1. to zobacz, że najlepsze czasy wykręcają auta tylnoapędowe.

 

Po 2. Jak można porównywac Polskie tory do Amerykańskich. (w polsce nawet nie można powiedzieć, że mamy tor)

 

Po 3. No jak widać wsadzenie ogromnego turba się sprawdza bo VTG ma najszybsze auta w PL. I Kotek na testach miał prawie taki sam czas jak rekord tajfuna (Typhoon 9.36, Vette 9.38) bez strzału.

 

Po 4. Odnośnie turbodzuiry. Kto by sie tym przejmował na wyśicgach równoległych ? Jak tam generalnie od startu turbina pompuje już max. Przeszkodzić moze jak kierowca jest [gluteus maximus], bo zazwyczaj ustawiane jest tak aby przy zmianie biegu nie wypadało z max. doładowania.

Edytowane przez Dejot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pare razy bylo widac ze kierowca byl [gluteus maximus], bo dopiero po chwili vette zaczynalo jechac: start mialy tak samo dobry, przez pierwsze ok 3 sekundy gorzej przyspieszal i dopiero pozniej byl kop i faktycznie ruszalo jak na v8 przystalo ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, fala krytycyzmu jak widać niezabardzo przemyślanego.

 

@Draak jesli masz coś do mnie to to sobie odpuść, bo ja ci publicznie nie ubliżam i nie przeinaczam twojego nicka. Psychopatą jesteś czy co. I więcej nie zamierzam odpowiadać na twoje bzdurne zaczepki, po prostu pójdą raporty do moderatora i on się tym zajmie.

 

@jak sam stwierdziłeś Dejot najlepsze czasy robią auta z RWD i to mi chodziło, zobacz co pisałem uważniej.

 

Moim zdaniem to coś zrobione przez VTG nie zasługuje na miano prawdziwego muscle, ponieważ.

 

To praktycznie podwozie SUVa z nadwoziem corvetty (żaden prawdziwy muscle nie ma AWD).

 

W musclecarach używa się sprężarek Rootsa zamiast zwykłego TURBO. Pewnie wmontowali bo było taniej :/ Jeśli oglądaliście Mad Maxa to znacie ten dźwięk o niebo przyjemniejszy od zwykłego świstu.

 

No i sprężara na masce rządzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auta RWD robią najlepsze czasy ale nie na naszych torach. U nas w polsce najlepsze czasy robią AWD bo nie ma trakcj, nawet po wylaniu VHT.

Wystarcz spojrzeć na Camaro Mortena tam jest chyba z tego co pamietam 9L N/A coś ponad 900KM i najlepszy czas w PL 11.122 ;) A to chyba o czymś świadczy :)

 

A Kotek znalazł sie w tym temacie chyba jedynie przez przypadek bo to auto budowane na wyscigi a nie wygląd musclecara.

Edytowane przez Dejot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Ja na razie pocinam jeszcze Camaro SS ;),

edit:

już nie, ale charger fatalnie się prowadzi, za to kopa ma nieziemskiego i w kanionie na prostej żadne autko nia miało szans.

 

Co do tego Camaro Mortena:

silnik robiony w Stanach na zamówienie

blok Merlin 9,3l pojemności

zakuty środek

4-gardzielowy gaźnik Demon

wzmacniacze zapłonu i jego regulacja firmy MSD

wymieniona pompa paliwa na mocniejszą

i inne

moc bez nitro na hamowni: 978KM

 

NITRO:

podwójny mokry wtrysk nitro, strzał + około 500KM

 

inne:

skrzynia biegów z "trans-brake", sprzęgło wyczynowe

wymieniony zbiornik paliwa na wyczynowy

wstawiona klatka bezpieczeństwa

wyczynowe opony Hoosier

doozone kółka z tyłu zapobiegające nadmiernemu podnoszeniu się maski podczas ruszania

spadochron w roli głównego hamulca :D

 

Mam nadzieję, że się w niczym nie rabnąłem ;)

Edytowane przez BENITO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...