Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Rekomendowane odpowiedzi

Ale zgranie sobie iso swojej plyty na HDD juz jest ;)

 

Co do anizo - dalem na Off i jest to samo, moze w troche mniejszym stopniu.

W mniejszym stopniu bo im dalaj tym tekstura bardziej rozmyta :P. Wygląda jakbyś jakiś filtr założył czy coś. Hmm. Wywal oblivion.ini (backup'ując je wcześniej oczywiście ;)) i zobacz co to da. Spróbuj QTP3 jeszcze raz "zainstalować". Ja miałem raz taki błąd, że na wielu texturach miałem pikseloze po QTP nie wiadomo czemu. Reinstalka wszystkiego pomogła ;).

 

A i jeszcze jedno. Nie mam aktualnie Obka na hdd wiec wklej swoje ini tutaj :). Może jest taka opcja jak lodbias. Jak jest na dużym minusie to właśnie tak textury wyglądają (np. w Doom3 i innych grach).

 

EDIT

Znalazłem backup oblivion.ini ;)

 

są dwie komendy z lodbiasem i u mnie one tak wyglądały:

fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500

A tutaj cała sekcja LOD z mojego ini:

[LOD]fLodDistance=500.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=8.8900fLODFadeOutMultItems=8.5600fLODFadeOutMultObjects=8.5600fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=1.5050fLODMultActors=5.0000fLODMultItems=5.0000fLODMultObjects=5.0000iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000
Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje Oblivion.ini:

 

[General]SStartingCell=SStartingCellY=SStartingCellX=SStartingWorld=STestFile10=STestFile9=STestFile8=STestFile7=STestFile6=STestFile5=STestFile4=STestFile3=STestFile2=STestFile1=bEnableProfile=0bDrawSpellContact=0bRunMiddleLowLevelProcess=1iHoursToSleep=3bActorLookWithHavok=0SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3bUseEyeEnvMapping=1bFixFaceNormals=0bUseFaceGenHeads=1bFaceMipMaps=1bFaceGenTexturing=1bDefaultCOCPlacement=0uGridDistantTreeRange=15uGridDistantCount=25uGridsToLoad=5fGlobalTimeMultiplier=1.0000bNewAnimation=1fAnimationDefaultBlend=0.1000fAnimationMult=1.0000bFixAIPackagesOnLoad=0bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1bKeepPluginWhenMerging=0bCreate Maps Enable=0SLocalSavePath=Saves\SLocalMasterPath=Data\bDisableDuplicateReferenceCheck=1bTintMipMaps=0uInterior Cell Buffer=3uExterior Cell Buffer=100iIntroSequencePriority=3bPreloadIntroSequence=1fStaticScreenWaitTime=3.0000SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bikSMainMenuMovie=SMainMenuMovieIntro=SIntroSequence=iFPSClamp=0bRunVTuneTest=0STestFile1=bActivateAllQuestScripts=0fQuestScriptDelayTime=5.0000SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3bUseThreadedBlood=1bUseThreadedMorpher=1bExternalLODDataFiles=1bBorderRegionsEnabled=0bDisableHeadTracking=0bTrackAllDeaths=0SCharGenQuest=0002466EuiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864SBetaCommentFileName=bCheckCellOffsetsOnInit=0bCreateShaderPackage=0uGridDistantTreeRangeCity=4uGridDistantCountCity=4bWarnOnMissingFileEntry=0iSaveGameBackupCount=1bDisplayMissingContentDialogue=1SSaveGameSafeCellID=2AEEAbAllowScriptedAutosave=1bPreemptivelyUnloadCells=0bCheckIDsOnInit=0iNumBitsForFullySeen=248iPreloadSizeLimit=209715200SOblivionIntro=OblivionIntro.bikbUseHardDriveCache=0bEnableBoundingVolumeOcclusion=0bDisplayBoundingVolumes=0bUseThreadedTempEffects=1bUseThreadedParticleSystem=1bUseMyGamesDirectory=1[Display]uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270uVideoDeviceIdentifierPart2=298796369uVideoDeviceIdentifierPart3=2724753117uVideoDeviceIdentifierPart4=902545923fDecalLifetime=10.0000bEquippedTorchesCastShadows=1bReportBadTangentSpace=0bStaticMenuBackground=1bForcePow2Textures=0bForce1XShaders=0bHighQuality20Lighting=1bAllow20HairShader=1bAllowScreenShot=1iMultiSample=0bDoTallGrassEffect=1bForceMultiPass=1bDoTexturePass=1bDoSpecularPass=1bDoDiffusePass=1bDoAmbientPass=1bDoCanopyShadowPass=1bDrawShadows=0bUseRefractionShader=1bUse Shaders=1iNPatchNOrder=0iNPatchPOrder=0iNPatches=0iLocation Y=0iLocation X=0bFull Screen=1iSize W=1680iSize H=1050iAdapter=0iScreenShotIndex=4SScreenShotBaseName=ScreenShotiAutoViewMinDistance=2000iAutoViewHiFrameRate=40iAutoViewLowFrameRate=20bAutoViewDistance=0fDefaultFOV=75.0000fNearDistance=10.0000fFarDistance=10000.0000iDebugTextLeftRightOffset=10iDebugTextTopBottomOffset=10bShowMenuTextureUse=1iDebugText=0blocalmapshader=0bDoImageSpaceEffects=1fShadowLOD2=2900.0000fShadowLOD1=2800.0000fLightLOD2=1500.0000fLightLOD1=1000.0000fSpecularLOD2=2700.0000fSpecularLOD1=2400.0000fEnvMapLOD2=800.0000fEnvMapLOD1=500.0000fEyeEnvMapLOD2=190.0000fEyeEnvMapLOD1=130.0000iPresentInterval=0fSpecualrStartMax=2400.0000fSpecularStartMin=0.0000iActorShadowIntMax=10iActorShadowIntMin=0iActorShadowExtMax=10iActorShadowExtMin=0fGammaMax=0.6000fGammaMin=1.4000iMaxDecalsPerFrame=10bLandscapeBlend=1bFullBrightLighting=0iMaxLandscapeTextures=0bDynamicWindowReflections=1fShadowFadeTime=1.0000fGamma=1.0000bDecalsOnSkinnedGeometry=0iShadowFilter=2bAllowPartialPrecision=1iShadowMapResolution=256bShadowsOnGrass=0bActorSelfShadowing=0iActorShadowCountInt=10iActorShadowCountExt=10bAllow30Shaders=1iTexMipMapMinimum=0iTexMipMapSkip=0bDoStaticAndArchShadows=0bDoActorShadows=0bIgnoreResolutionCheck=0fNoLODFarDistancePct=1.0000fNoLODFarDistanceMax=10240.0000fNoLODFarDistanceMin=1700.0000[Controls]fVersion=1.8000Forward=0011FFFFBack=001FFFFFSlide Left=001EFFFFSlide Right=0020FFFFUse=00FF00FFActivate=0039FFFFBlock=003801FFCast=0013FFFFReady Item=0021FFFFCrouch/Sneak=001DFFFFRun=002AFFFFAlways Run=003AFFFFAuto Move=0010FFFFJump=0012FFFFToggle POV=002E02FFMenu Mode=000FFFFFRest=0014FFFFQuick Menu=003BFFFFQuick1=0002FFFFQuick2=0003FFFFQuick3=0004FFFFQuick4=0005FFFFQuick5=0006FFFFQuick6=0007FFFFQuick7=0008FFFFQuick8=0009FFFFQuickSave=003FFFFFQuickLoad=0043FFFFGrab=002CFFFFbInvertYValues=0fXenonLookXYMult=0.0005fMouseSensitivity=0.0020;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6iJoystickMoveFrontBack=2iJoystickMoveLeftRight=1fJoystickMoveFBMult=1.0000fJoystickMoveLRMult=1.0000iJoystickLookUpDown=6iJoystickLookLeftRight=3fJoystickLookUDMult=0.0020fJoystickLookLRMult=0.0020fXenonMenuMouseXYMult=0.0003bBackground Mouse=0bBackground Keyboard=0bUse Joystick=0fXenonLookMult=0.0030fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000iXenonMenuStickThreshold=1000;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-ItalianiLanguage=0SlideLeft=001EFFFFSlideRight=0020FFFFfXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000fXenonMenuStickSpeed=300.0000iXenonMenuStickDeadZone=15000[Water]fAlpha=0.5000uSurfaceTextureSize=128SSurfaceTexture=waterSNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoopSNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoopfNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000fNearWaterIndoorTolerance=512.0000fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000uNearWaterPoints=8uNearWaterRadius=1000uSurfaceFrameCount=32uSurfaceFPS=12bUseWaterReflectionsMisc=1bUseWaterReflectionsStatics=1bUseWaterReflectionsTrees=1bUseWaterReflectionsActors=1bUseWaterReflections=1bUseWaterHiRes=1bUseWaterDisplacements=1bUseWaterShader=1uDepthRange=125bUseWaterDepth=1bUseWaterLOD=1fTileTextureDivisor=4.7500fSurfaceTileSize=2048.0000uNumDepthGrids=3[Audio]bDSoundHWAcceleration=1fMinSoundVel=10.0000fMetalLargeMassMin=25.0000fMetalMediumMassMin=8.0000fStoneLargeMassMin=30.0000fStoneMediumMassMin=5.0000fWoodLargeMassMin=15.0000fWoodMediumMassMin=7.0000fDialogAttenuationMax=35.0000fDialogAttenuationMin=7.7500bUseSoundDebugInfo=1fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000bUseSoftwareAudio3D=0fDefaultEffectsVolume=0.8000fDefaultMusicVolume=0.5000fDefaultFootVolume=0.8000fDefaultVoiceVolume=0.8000fDefaultMasterVolume=1.0000bMusicEnabled=0bSoundEnabled=1fLargeWeaponWeightMin=25.0000fMediumWeaponWeightMin=8.0000fSkinLargeMassMin=30.0000fSkinMediumMassMin=5.0000fChainLargeMassMin=30.0000fChainMediumMassMin=5.0000fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000iCollisionSoundTimeDelta=50fGlassLargeMassMin=25.0000fGlassMediumMassMin=8.0000fClothLargeMassMin=25.0000fClothMediumMassMin=8.0000fEarthLargeMassMin=30.0000fEarthMediumMassMin=5.0000bUseSpeedForWeaponSwish=1fLargeWeaponSpeedMax=0.9500fMediumWeaponSpeedMax=1.1000fPlayerFootVolume=0.9000fDSoundRolloffFactor=4.0000fMaxFootstepDistance=1100.0000fHeadroomdB=2.0000iMaxImpactSoundCount=32fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]bDebug=0fGlowColorB=1.0000fGlowColorG=0.6000fGlowColorR=0.0000fCoreColorB=1.0000fCoreColorG=1.0000fCoreColorR=1.0000fCastVOffset=-10.0000iNumBolts=7fBoltGrowWidth=1.0000fBoltSmallWidth=3.0000fTortuosityVariance=8.0000fSegmentVariance=35.0000fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]bDrawPathsDefault=0bPathMovementOnly=0bDrawSmoothFailures=0bDebugSmoothing=0bSmoothPaths=1bSnapToAngle=0bDebugAvoidance=0bDisableAvoidance=0bBackgroundPathing=1bUseBackgroundPathing=1[MAIN]bEnableBorderRegion=0fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000iDetectionHighNumPicks=40fQuestScriptDelayTime=5.0000iLastHDRSetting=-1[Combat]bEnableBowZoom=1bDebugCombatAvoidance=0fMinBloodDamage=1.0000fHitVectorDelay=0.4000iShowHitVector=0fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000iMaxHiPerfNPCTargetCount=4fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500iMaxHiPerfPCTargetCount=4iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]bDisablePlayerCollision=0fJumpAnimDelay=0.7500bTreeTops=0iSimType=1bPreventHavokAddAll=0bPreventHavokAddClutter=0fMaxTime=0.0167bHavokDebug=0fRF=1000.0000fOD=0.9000fSE=0.3000fSD=0.9800iResetCounter=5fMoveLimitMass=95.0000iUpdateType=0bHavokPick=0fCameraCasterSize=1.0000iHavokSkipFrameCountTEST=0fHorseRunGravity=3.0000fQuadrupedPitchMult=1.0000iNumHavokThreads=3fChaseDeltaMult=0.0500iEntityBatchRemoveRate=100iMaxPicks=40bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]fDlgLookMult=0.3000fDlgLookAdj=0.0000fDlgLookDegStop=0.2000fDlgLookDegStart=2.0000fDlgFocus=3.0000fKeyRepeatInterval=50.0000fKeyRepeatTime=500.0000fActivatePickSphereRadius=16.0000fMenuModeAnimBlend=0.0000iSafeZoneX=20iSafeZoneY=20iSafeZoneXWide=20iSafeZoneYWide=20fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500bAllowConsole=1bActivatePickUseGamebryoPick=0iMaxViewCasterPicksGamebryo=10iMaxViewCasterPicksHavok=10iMaxViewCasterPicksFuzzy=5bUseFuzzyPicking=1fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]iMoveBarWaitingMilliseconds=10iMoveBarChaseMilliseconds=100iMoveBarMaxMilliseconds=2500fLoadingSlideDelay=15.0000fPercentageOfBar3=0.1500fPercentageOfBar2=0.4400fPercentageOfBar1=0.3500fPercentageOfBar0=0.0600bShowSectionTimes=0[Menu]fCreditsScrollSpeed=40.0000iConsoleTextYPos=890iConsoleTextXPos=30iConsoleVisibleLines=15iConsoleHistorySize=50rDebugTextColor=255,251,233iConsoleFont=3iDebugTextFont=3[GamePlay]bDisableDynamicCrosshair=0bSaveOnTravel=1bSaveOnWait=1bSaveOnRest=1bCrossHair=1iDifficultyLevel=50bGeneralSubtitles=0bDialogueSubtitles=1bInstantLevelUp=0bHealthBarShowing=0fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000fHealthBarSpeed=80.0000fHealthBarHeight=4.0000fHealthBarWidth=40.0000fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000fHealthBarEmittanceTime=1.5000STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\fDifficulty=0.0000bTrackLevelUps=1bAllowHavokGrabTheLiving=0bEssentialTakeNoDamage=1iDetectionPicks=21bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]sfontfile_1=Data\Fonts\DarN_Kingthings_Calligraphica_36.fntsfontfile_2=Data\Fonts\DarN_LG_Kingthings_Petrock_14.fntsfontfile_3=Data\Fonts\DarN_LG_Kingthings_Petrock_18.fntsfontfile_4=Data\Fonts\DarN_Oblivion_28.fntSFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]iTreeClonesAllowed=1fCanopyShadowGrassMult=1.0000iCanopyShadowScale=256fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000fTreeForceMinBudAngle=-1.0000fTreeForceLeafDimming=-1.0000fTreeForceBranchDimming=-1.0000fTreeForceCS=-1.0000fTreeForceLLA=-1.0000fTreeLODExponent=1.0000bEnableTrees=1bForceFullLOD=0fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]bDebugFaceGenCriticalSection=0bDebugFaceGenMultithreading=0bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]bBackgroundLoadLipFiles=1bLoadBackgroundFaceGen=1bUseMultiThreadedFaceGen=1bBackgroundCellLoads=1bLoadHelmetsInBackground=1iAnimationClonePerLoop=5bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0bUseMultiThreadedTrees=1iPostProcessMillisecondsEditor=50iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20iPostProcessMilliseconds=5bUseBackgroundFileLoader=0[LOD]fLodDistance=2000.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=15.0000fLODFadeOutMultItems=15.0000fLODFadeOutMultObjects=15.0000fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=0.5000fLODMultActors=5.0000fLODMultItems=5.0000fLODMultObjects=5.0000iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]fSunGlareSize=350.0000fSunBaseSize=250.0000bPrecipitation=1fAlphaReduce=1.0000SBumpFadeColor=255,255,255,255SLerpCloseColor=255,255,255,255SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]SFileTypeLTF=ltfSFileTypeLip=lipSFileTypeSource=wavSFileTypeGame=mp3[Grass]iMinGrassSize=80fGrassEndDistance=7000.0000fGrassStartFadeDistance=6000.0000bGrassPointLighting=0bDrawShaderGrass=1iGrassDensityevaluateSize=2iMaxGrassTypesPerTexure=4fWaveOffsetRange=1.7500fGrassWindMagnitudeMax=125.0000fGrassWindMagnitudeMin=5.0000fTexturePctThreshold=0.7000[Landscape]bCurrentCellOnly=0bPreventSafetyCheck=0fLandTextureTilingMult=2.0000fLandFriction=2.5000iLandBorder2B=0iLandBorder2G=0iLandBorder2R=0iLandBorder1B=0iLandBorder1G=255iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]fQuadraticRadiusMult=1.0000fLinearRadiusMult=1.0000bOutQuadInLin=0fConstantValue=0.0000fQuadraticValue=16.0000fLinearValue=3.0000uQuadraticMethod=2uLinearMethod=1fFlickerMovement=8.0000bUseQuadratic=1bUseLinear=0bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]fTargetLUM=1.0000fUpperLUMClamp=1.0000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.5000fBrightScale=0.2500fBrightClamp=0.2250fBlurRadius=3.5000iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]fTargetLUM=1.2000fUpperLUMClamp=1.0000fGrassDimmer=1.3000fTreeDimmer=1.2000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.7000fSunlightDimmer=1.3000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fBrightScale=0.5000fBrightClamp=0.3500fBlurRadius=3.0000iNumBlurpasses=2iBlendType=2bDoHighDynamicRange=1[BlurShader]fSunlightDimmer=1.0000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fAlphaAddExterior=0.2000fAlphaAddInterior=0.5000iBlurTexSize=256fBlurRadius=0.0300iNumBlurpasses=1iBlendType=2bUseBlurShader=0[GethitShader]fBlurAmmount=0.5000fBlockedTexOffset=0.0010fHitTexOffset=0.0050[MESSAGES]bBlockMessageBoxes=0bSkipProgramFlows=1bAllowYesToAll=1bDisableWarning=1iFileLogging=0bSkipInitializationFlows=1[DistantLOD]bUseLODLandData=0fFadeDistance=15288.0000iDistantLODGroupWidth=8[GeneralWarnings]SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.This may result in errors. Saving again will clear this messagebut not necessarily fix any errors.[Archive]SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsaSMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsaSMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsaSMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsaSMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsaSMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsaSInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txtiRetainFilenameOffsetTable=1iRetainFilenameStringTable=1iRetainDirectoryStringTable=1bCheckRuntimeCollisions=0bInvalidateOlderFiles=1bUseArchives=1SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa, FraNewItems.bsa, FraNewCrea.bsa[CameraPath]iTake=0SDirectoryName=TestCameraPathiFPS=60SNif=Test\CameraPath.nif[Absorb]fAbsorbGlowColorB=1.0000fAbsorbGlowColorG=0.6000fAbsorbGlowColorR=0.0000fAbsorbCoreColorB=1.0000fAbsorbCoreColorG=1.0000fAbsorbCoreColorR=1.0000iAbsorbNumBolts=1fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000fAbsorbTortuosityVariance=2.0000fAbsorbSegmentVariance=7.0000fAbsorbBoltsRadius=5.0000[OPENMP]iThreads=10iOpenMPLevel=10[TestAllCells]bFileShowTextures=1bFileShowIcons=1bFileSkipIconChecks=0bFileTestLoad=0bFileNeededMessage=1bFileGoneMessage=1bFileSkipModelChecks=0bFileCheckModelCollision=0[CopyProtectionStrings]SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not FoundSCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found
[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar zainstalować obliviona (najpierw ofc zmiana grafy na min. 8800gt) rozdzielczość 1280x1024, max optymalizacja ini i systemu

 

mam parę pytań odnośnie modów, a mianowicie o ich porównanie

 

lepiej zainstalować najnowszy Lost spires czy najnowszy Qarl's Texture Pack ?

 

czy się wzajemnie nie wykluczają, na czym jest ładniejsza grafika i na którym modzie będę miał mniej fps ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oblivion żyje! :)

 

Dwie sprawy:

 

1. Sprawa

 

QTP ultra HD LOD - jeszcze go nie ma, ale już wygląda zacnie

 

sample: http://img178.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i...1_122_375lo.JPG

 

before: http://www.hostpix.de/090427/XptC3sOv.jpg

after: http://www.hostpix.de/090427/UnbZIdM4.jpg

 

before: http://www.hostpix.de/090427/vJ2ObvDL.jpg

after: http://www.hostpix.de/090427/CwmbJnmH.jpg

 

2. Sprawa

 

Trafiłem ostatnio na taką aukcje: KLIK i zastanawiam się czy takie sprzedawanie modów jest legalne? Jakoś nic nie udało mi się wygooglować, jak to z tym jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oblivion żyje! :)

2. Sprawa

 

Trafiłem ostatnio na taką aukcje: KLIK i zastanawiam się czy takie sprzedawanie modów jest legalne? Jakoś nic nie udało mi się wygooglować, jak to z tym jest?

Ten lod wygląda pr0 ale przy nim trochę dziwnie wygląda ta słaba woda ;p.

 

A co do modów: imo jest to nielegalne bo przecież sie korzysta nie ze swojego contentu który w sieci jest umieszczany za free + pewnie bez zgody panów z Beth [;.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do modów: imo jest to nielegalne bo przecież sie korzysta nie ze swojego contentu który w sieci jest umieszczany za free + pewnie bez zgody panów z Beth [;.

W dodatku w readme kazdego praktycznie moda jest napisane, ze zabroniona jest jego odsprzedaz.

Sprawa dyskusyjna. Koleś napisał, że nie jest autorem modów, że wszystkie modyfikacje (robione przez fanów) można bezpłatnie pozyskać w internecie (nawet podał linki do nich) a ich wykorzystanie jest całkwicie legalne (pod warunkiem, że mamy orgynalną gre) i zgodne z intencją producenta gry. To wszystko prawda.

 

On zazanaczył, że pobiera opłaty tylko za usługę zebrania modów w jednym miejscu, wyselekcjonowanie najciekawszych modów, skatalogowania ich itp. oraz za sam nośnik. Jak wiemy, np. by móc ściągać darmowe materiały z niektórych serwerów też musimy płacić (co nie jest łamaniem prawa). Oczywiście, nie jest to opłata za te materiały, ale za ich utrzymywanie na dyskach, odnalezienie, skatalogowanie itp... A więc sytuacja trochę analogiczna, nie uważacie?

Ciekawe, skoro ostatnia ofcjalna wersja to 1.2.0416. :lol:

A to, że oferowana usługa jest podłej jakości, a gość być może Obliviona na oczy nie widział, to już inna para kaloszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielogodzinne poszukiwania nie przyniosly rezultatow wiec prosze Was o pomoc.

 

Zmienilem bebechy i przeinstalowalem system. Oblivion chodzil pieknie. W tle defrag a ten chodzi na maxa z przynajmniej 60fps.

Teraz, po doinstalowaniu reszty softu (.NETy, video-edycja, PH, Bitdefender, Regcleaner itp) oblivion przestal uzywac karty grafiki do renderowania scen!

Wylaczenie multicore roznicy nie daje. Gdy zwolnie procka z podkreconego stanu 3,1 to standardu 2,4GHz ilosc klatek dalej spada z 5-7 do 3-4 fps.

Odinstalowanie wszystkich programów nic nie daje. Reinstalacja obliviona takze, tym bardziej, ze karta jest nowsza niz gra, co objawia sie komunikatem \"video hardware unrecognized\". Obecnie nawet regcleaner przestal sie uruchamiac (proces sie odpala i stoi na 2600kb).

 

Wszystko inne dziala doskonale. 3dM06, Grid, Spi 32M, COD5 itd.

 

Wczesniej mialem problemy z wywalaniem sie explorera, co zostalo rozwiazane poprzez podniesienie napiec (dzieki Fredek).

 

Czyzby sie system (XP SP2) posypal ?

 

EDIT:

Tu ktos mial podobna sytuacje, lecz w przypadku karty ATI.

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=918749

Ja natomiast probowalem juz roznych sterow i nic.

 

EDIT 2

Format rozwiazal problem :/ Szkoda ze dla jednej gry tyle zabawy... znów.

Edytowane przez djsilence

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez patchy będzie cięzko :P. Swego czasu w to grałem i co instalacja to lepsze bugi spotykałem. Zrezygnowałem dopiero po tym jak natrafiłem na buga związanego z wywalaniem się gry podczas zabicia byle jakiego thiefa, a lata tego masa już na samym początku gry.

 

Edit: To jest chyba jakaś okrojona wersja, oryginał miał coś ponad 600-700 mega.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daggerfall ze strony Bethesdy jest spakowany zipem. Po rozpakowaniu zajmuje około 500MB. Jest to zawartość płyty CD, jak również ostatni patch do Daggerfalla oznaczony numerkiem 2.13. Najprawdopodobniej bez DosBoxa nie odpali.

 

O samej grze można poczytać na The Unofficial Elder Scrolls Pages.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna fraza i nagrody godna :wink: .

 

Też życzyłbym sobie powrotu do Morrowinda (nawet w formie rimejku). Na Oblivion spuśćmy zasłony milczenia (dość dodać, że fabuła inspirowana była zapewne nowelami brazylijskimi :wink: ...ale co tam treść, twórcy postawili na ładną grafikę, która jak wiadomo w rpg jest najważniejsza (ten fragment kampanii reklamowej bardzo mocno zaciążył na myśleniu coniektórych poczciwinek).

 

Bethesda wyciągnęła już z tego pierwsze wnioski, co widać po Falloucie 3, który do ideału ma kur@wsko daleko, ale chociaż przypomina rpg (a nie GTA :wink: ).

Edytowane przez Jake79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zagrać w końcu w Obliviona, niestety dostosowywanie gry do poziomu postać jest dość irytujące. Istnieje jakiś mod, który to wyłącza, a który przy okazji nie dodaje przedmiotów i innych modyfikacji? Niestety nie udało mi się znaleźć nic dobrego. Sprawdzałem OOO, ale wolałbym coś mniejszego, co jedynie balansuje grę i wyłącza levelowanie mobów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zagrać w końcu w Obliviona, niestety dostosowywanie gry do poziomu postać jest dość irytujące. Istnieje jakiś mod, który to wyłącza, a który przy okazji nie dodaje przedmiotów i innych modyfikacji? Niestety nie udało mi się znaleźć nic dobrego. Sprawdzałem OOO, ale wolałbym coś mniejszego, co jedynie balansuje grę i wyłącza levelowanie mobów.

Poczytaj FAQ na 1 stronie a ja przez ten czas poszukam co i jak. Był mod co wyłączał levelowanie ale on chyba wchodził w skład "Franczesko". Już dobrze nie pamietam ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...