Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

jak to bedzie 64 bitowa wersja gry a 32 bitowego vista nie mam nawet zamiaru instalowac bo i po co a to juz nie bedzie gniot ala xp 64 :lol2:

 

prawda jest taka ze bardziej martwilbym sie o ram i karte grafiki niz czy to bedzie krecony a64 czy 2 jajeczny proc

 

co do diffuse ray trzeba pamietac ze beda tam efekty ktore kazda karte pod dx9 zajada na smierc jak petrescu pilkarzy wisly

 

aby cieszyc sie efektami przy znosnej plynnosci bedzie trzeba miec dx10

 

dx9 od roku 2007 powoli bedzie odchodzil w zapomnienie

co ty za brednie piszesz. niby jakie efekty ?? czytałeś w ogóle wywiad z autorem gry?? crysis nie będzie korzystał na początku z dx10 jedynie po ok. roku zostanie wydany patch wspierający tą specyfikację. dx10 nawet nie ma jeszcze oficjalnie crytek obecnie implementuje w gre efekty po omacku. na screenach jedynie widać dx9

 

radze Ci przeczytać to http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1989816,00.asp

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie z tym DX10 to oszaleli chyba , przeciez zanim to wejdzie w zycie

( wiosna 2007 ) minie co najmniej 7-8 miesiecy zanim co niektorzy programisci zaczna

toto wykozystywac ?? wiec po co sie martwic zawczasu ,szczegulnie ci ktorym do tego czasu

pozostanie wymienic 60-70% sprzeta zeby pograc w Crysis na max detalach

 

Jesli gra wyjdzie w detalach jak na obecnych screenach to bedzie istny shock

jesli cena nie przekroczy 120zl to kupuje orginal jako jeden z pierwszych

a wszystkich ktorzy beda piracic tak wspaniala gre bede tepil na maxa

 

UT2007 z swoimi dodatkami w stylu speedtree nie ma szans dorownac Crysis'owi

 

 

 

sciaglem odpalilem wszystkie demka SpeedTree-Pangaea drzewka i trawa takie sobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT2007 z swoimi dodatkami w stylu speedtree nie ma szans dorownac Crysis'owi

sciaglem odpalilem wszystkie demka SpeedTree-Pangaea drzewka i trawa takie sobie

Własnie dlatego o tym(SpeedTreeRT) wspomniałem.Silnik Unreala w wersji 3 nie jest tak efektowny jak Cry Engine 2,pomimo tego ,że pracują nad nim znacznie dłużej.

Ludzie zatrudnieni w crytek zrobili wszystko sami-engine odpowiedzialny za fizykę,AI,moduł do generowania roślinności,który wygląda o niebo lepiej od SpeedTreeRT(najnowszy morrowind też go wykorzystuje).Również sami stworzyli mechanizm redukcji wielokątów i mapowania normalnych(Polybump).A co najlepsze silnik wciąż wyglada na szalenie efektywny(i efektowny).

Zresztą z oceną Crisis /UT2007 /GoW i innych trzeba poczekać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BezbronnyPL

 

Dokladnie tak ,chwala za to ludziom z Crytek ze potrafili od podstaw zrobic takie cudo

jak CryEngine , liczac od samego poczatku czyli demka o nazwie chyba : Crytek Island

( jesli sie myle to mnie poprawcie ) to od tego czasu do wydania FC minelo chyba 2,5 roku

 

Taki silnik Unreal2007 tak naprawde to ciagle w kolko modyfikowany stary silnik Unreal

z przed chyba 7-8 lat albo i wiecej ,i to mnie dobija ,maja lewe rece i kombinuja jak malym kosztem

sprzedac nowa gre ,to samo dotyczy silnika Quake3>Doom3 ostatnio wykozystanego w PREY

te silniki maja swoje wady ograniczenia

( np Doom3 nie potrafi obliczac w miare wydajnie duzych ilosci polygonow )

widac to na kazdej grze opartej na silniku D3 ,obraz nedzy i rozpaczy :/

Dali by sobie spokuj i odpuscili dalsze modyfikacje albo raczej doklejanie kolejnych kawalkow codu

Edytowane przez MPA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem całego tematu ale tego chyba jeszcze nie było :) Jak było to sory.

 

Dołączona grafika

 

Ci ludzie z guru3d.com to mają dopiero wyobraźnie żeby wmawiać, iż jest to beta Crysis'a. IMO - dobra robota w Photoshopie ;)

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Prawie uwierzyłem ale jak zobaczyłem ten znaczek Mature to już wiedziałem, że to fake :P

 

Dołączona grafika

Edytowane przez Boone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BezbronnyPL

 

Dokladnie tak ,chwala za to ludziom z Crytek ze potrafili od podstaw zrobic takie cudo

jak CryEngine , liczac od samego poczatku czyli demka o nazwie chyba : Crytek Island

( jesli sie myle to mnie poprawcie ) to od tego czasu do wydania FC minelo chyba 2,5 roku

 

Taki silnik Unreal2007 tak naprawde to ciagle w kolko modyfikowany stary silnik Unreal

z przed chyba 7-8 lat albo i wiecej ,i to mnie dobija ,maja lewe rece i kombinuja jak malym kosztem

sprzedac nowa gre ,to samo dotyczy silnika Quake3>Doom3 ostatnio wykozystanego w PREY

te silniki maja swoje wady ograniczenia

( np Doom3 nie potrafi obliczac w miare wydajnie duzych ilosci polygonow )

widac to na kazdej grze opartej na silniku D3 ,obraz nedzy i rozpaczy :/

Dali by sobie spokuj i odpuscili dalsze modyfikacje albo raczej doklejanie kolejnych kawalkow codu

lol. najciekawsza z tego wszystkiego jest wypowiedz "maja lewe rece i kombinuja jak malym kosztem"

ty chyba nie wiesz co piszesz człowieku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierealny

 

Ty jestes niejako guru tego tematu

byc moze jestes jakims programista i urazilem twoja dume nazywajac innych programistow lewusami ??

 

Oswiec mnie i innych

co bedzie tansze ,

1. pisanie calkiem nowego nowatorskiego silnika graficznego typu CryEngine

 

2. czy ciagle ulepszanie starego Unreal Quake3 ??

 

 

jestes w temacie to napisz konkretnie co cie tak urazilo

w tych moich byla jak sklecionych paru slowach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej panowie trochę sie rozpędziliście...chcę troszkę was ostudzić bo temperatury panujące są zgubne i mają ogromny wpływ na wasze wypowiedzi. Z ostatnich screenów to wygląda jak jakieś wypasione rts'y i żadne efekty nie mogą zarżnąć topowych kart, no chyba, że producenci tak będą chcieli.

 

Na razie tyle piszę bo więcej mi się nie chce.

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MPA - co do silniku na którym, jadą UT to się może zgodze, ale miedzy silnikiem q3 a doom3 jest imo przepaść, może się mylę ale to są całkowicie różne technologie (od normal mappingu zaczynając na przykład)

 

Co do Crytek to goście są po prostu fachowcami i przynajmniej na razie nie idą na skróty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wniosek z tego taki, że to chyba jedyna gra po której nikt nie jedzie, bo pierwsza część spowodowała opad szczeny i pełne zaskoczenie. Tego samego teraz oczekujemy i jak narazie widać, że się nie zawiedziemy. Jedyne tytuły, za które trzymam kciuki to właśnie Crysis i UT. :)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wniosek z tego taki, że to chyba jedyna gra po której nikt nie jedzie, bo pierwsza część spowodowała opad szczeny i pełne zaskoczenie. Tego samego teraz oczekujemy i jak narazie widać, że się nie zawiedziemy. Jedyne tytuły, za które trzymam kciuki to właśnie Crysis i UT. :)

Jeszcze sporo osob czeka na GoW (exclusive na x360, ale jesli chodzi o same konsole bo na pc gra bedzie nieco pozniej, Tiscali Games jako jedyni z dotychczasowych nieoficjalnych zrodel zawsze pisali prawde), ale nie zmienia to faktu, ze jak narazie z tego co przynajmniej bylo widac w obu tytulach - Crysis prezentuje sie zdecydowanie lepiej. Czuje, ze to bedzie gra roku 2006. Na pewno tak bedzie, ja too wiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

emte

 

Co do silnika Q3 i D3 ,wyloncz shadery w tym drugim

bedziesz mial grafe jak w Q3 ,Doom3 rozni sie tylko wykozystaniem

roznej masci shaderow ,podniesli troche ilosc polygonow ,

w dodatku D3-Resurection of Evil dodali odrobine fizyki

i tyle roznic.

 

 

 

 

 

Czy ktos wie kiedy mozna sie bedzie spodziewac dema CRYSIS ??

miesiac-dwa-trzy ?

 

kojak_ct

Jakos sobie nie moge wyobrazic ze jakas firma/grupa mogla by zrobic

ladniejsza bardziej szczegolowa gre niz Crysis

 

poprostu nie ma takich coderow :/

 

mysle ,jestem pewien ze to bedzie Hit na miare roku 2007

Edytowane przez MPA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wniosek z tego taki, że to chyba jedyna gra po której nikt nie jedzie, bo pierwsza część spowodowała opad szczeny i pełne zaskoczenie. Tego samego teraz oczekujemy i jak narazie widać, że się nie zawiedziemy. Jedyne tytuły, za które trzymam kciuki to właśnie Crysis i UT.

FarCry to byla gierka znikad, miala prezentowac glownie silnik graficzny, a wyszla genialna gierka, ktora wiekszosc graczy pozytywnie zaskoczyla.

 

O Crysis mowi sie od dawna, a oczekiwania sa ogromne. Gdy cos nie wypali, grafa nie bedzie taka jak na skrinach rozpocznie sie wielkie narzekanie. Lepiej zeby tworcom wszystko sie udalo, bo zawiedzeni gracze moga im cos zlego zrobic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FarCry to byla gierka znikad, miala prezentowac glownie silnik graficzny, a wyszla genialna gierka, ktora wiekszosc graczy pozytywnie zaskoczyla.

 

O Crysis mowi sie od dawna, a oczekiwania sa ogromne. Gdy cos nie wypali, grafa nie bedzie taka jak na skrinach rozpocznie sie wielkie narzekanie. Lepiej zeby tworcom wszystko sie udalo, bo zawiedzeni gracze moga im cos zlego zrobic ;)

Wyobraź sobie wjazd WSZYSTKICH graczy Crysis'a na siedzibę CryTek'a :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[OT]

BezbronnyPL

 

Dokladnie tak ,chwala za to ludziom z Crytek ze potrafili od podstaw zrobic takie cudo

jak CryEngine , liczac od samego poczatku czyli demka o nazwie chyba : Crytek Island

( jesli sie myle to mnie poprawcie ) to od tego czasu do wydania FC minelo chyba 2,5 roku

 

Taki silnik Unreal2007 tak naprawde to ciagle w kolko modyfikowany stary silnik Unreal

z przed chyba 7-8 lat albo i wiecej ,i to mnie dobija ,maja lewe rece i kombinuja jak malym kosztem

sprzedac nowa gre ,to samo dotyczy silnika Quake3>Doom3 ostatnio wykozystanego w PREY

te silniki maja swoje wady ograniczenia

( np Doom3 nie potrafi obliczac w miare wydajnie duzych ilosci polygonow )

widac to na kazdej grze opartej na silniku D3 ,obraz nedzy i rozpaczy :/

Dali by sobie spokuj i odpuscili dalsze modyfikacje albo raczej doklejanie kolejnych kawalkow codu

Zaraz zaraz bo czegos tu nie kumam facet... Od kiedy to D3 jest zmodowanym silnikiem Q3 (moze ja sie myle i nie wiem tak waznej rzeczy :blink: ) . Widziales pierwsze beta demko D3 ?. Ten potworek w lazience i poruszajaca sie lampa na suficie. Wpadlem do kumpla kiedy mi to puscil i przez pol godziny nie moglem wyjsc z oslupienia jak patrzylem na te okraglosci modeli ,tekstury ,a zwlaszcza oswietlenie (jak na te czasy).

 

emte

 

Co do silnika Q3 i D3 ,wylonĄcz shadery w tym drugim

bedziesz mial grafe jak w Q3 ,Doom3 rozni sie tylko wykozRZystaniem

roznej masci shaderow ,podniesli troche ilosc polygonow ,

w dodatku D3-Resurection of Evil dodali odrobine fizyki

i tyle roznic

Odpal sobie HL 1 i HL 2 tyle ze w dwojce przelącz renderowanie na DX7 i daj tekstury/modele na minimum... wygladaja dosc podobnie,prawda ? A to zdaje sie nie te same silniczki ;) HL1 to o ile pamietam mocno zmodowany silnik Q2...

 

Czy ktos wie kiedy mozna sie bedzie spodziewac dema CRYSIS ??

miesiac-dwa-trzy ?

Jest na sali jakas wrozka ? Jak bedzie taka wzmianka to na pewno beda o tym trabic na kazdym forum o grach...

 

kojak_ct

Jakos sobie nie moge wyobrazic ze jakas firma/grupa mogla by zrobic

ladniejsza bardziej szczegolowa gre niz Crysis

 

poprostu nie ma takich coderow :/

 

mysle ,jestem pewien ze to bedzie Hit na miare roku 2007

A to niby czemu ? [/OT]

 

----

 

Uwazam ze jak na razie to najlepszy silniczek ,glownie pod wzgledem duzych przestrzeni, i czekam na jego druga odslone w Crysis.Far Cry tak mnie zwalil z nog ,ze wszystko co wczesniej widzialem bladlo przy nim. Wychodzisz na poczatku z jakis kanalow (czy co to jest) i nagle taka bomba przcudownych kolorow ,i przestrzeni a licznik Frapsa jakos za bardzo nie spada ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[OT]

Odpal sobie HL 1 i HL 2 tyle ze w dwojce przelącz renderowanie na DX7 i daj tekstury/modele na minimum... wygladaja dosc podobnie,prawda ? A to zdaje sie nie te same silniczki ;) HL1 to o ile pamietam mocno zmodowany silnik Q2...

[/OT]

[ot mode ON]

A mi się zdaje, że jednak silniczki są troche nie te same... Bo dziwne, że poprawiali by silnik Q2 a potem zmienili jego nazwe na SOURCE. Zresztą z okazji wyjścia HL2 i CS:S głośno było o tym silniczki i z tego co mi wiadomo to SOURCE to silni napisany przez Valve, a nie poprawiony silnik q2... A to, że na DX7 + all minimum wygląda podobnie do HL1 to nie znaczy, że to ten sam silnik... Coś o Sourcie...[ot mode OFF]

Tak samo imo Crysis na wszystkim OFF + dx 9.0 (bez C, czyli shadery 2.0) będzie wyglądał tak samo jak Far Cry na Full, albo i jeszcze gorzej...

Pozdro

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo ja zle zrozumialem twojego posta, albo Ty mojego poprzedniego :)

 

Wiadomo ze Source to zupelnie nowy silnik :) Ja piszac to chcialem uswiadomic MPA na przykladzie HL2 a HL1 ze DooM 3 to nie musi byc mod silnika Q3 ,a nowy silnik co zreszta jest prawda. Z mojej strony juz koniec OT i sorry, ale chcialem by mnie zrozumiano. Pozdro

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ty za brednie piszesz. niby jakie efekty ?? czytałeś w ogóle wywiad z autorem gry?? crysis nie będzie korzystał na początku z dx10 jedynie po ok. roku zostanie wydany patch wspierający tą specyfikację. dx10 nawet nie ma jeszcze oficjalnie crytek obecnie implementuje w gre efekty po omacku. na screenach jedynie widać dx9

"..We plan to ship Crysis with full DX10 support and still upgrade Crysisover time with improvements."

dla mnie to jest jednoznaczne. gdzie znalazles informacje odnosnie patcha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, silnik to oni napisali w całosci od nowa ale przy okazji Far Cry'a. Teraz Cry Engine 2 to też już jest rozwinięcie Cry Engine 1 więc na upartego to też można powiedzieć że idą na łatwiznę ;).

 

UE 3.0 może i w tym konkretnym wypadku wygląda słabiej ale zobaczcie że on powstawał dla developerów. To ogromne narzędzie. CE2 jest silnikiem o niewiarygodnych możliwościach ale te możliwości wykorzystają chyba tylko panowie z CryTek'a. Mogę się ślinić na widok screenów ale skoro wszystko jest takie łatwe, proste i przyjemne to czemu nikt nie zapowiedział że stworzy grę na podstawie tego silnika? Z CE1 było to samo. Cudo ale poza FarCry to żadnej innej gry na tym nie zobaczyliśmy, a szkoda. Może po prostu CE nie nadaje się dla szerokiego grona developerów? A przecież moc jaka tkwi w tym silniku jest OGROMNA. CryTek mógłby zbić niemałe "kokosy" na sprzedawaniu silnika ale tego nie robi/zrobił. Czemu, bo chyba nie dlatego że nie lubią się dzielić ;).

 

Mnie martwi co innego. Gra ma podobno starczać na 10h zabawy...To niestety taki "zły standard" w większości gier (multi nie liczę). Pewnie i tak wszyscy będziemy podziwiać widoki a do dalszej eksploracji zachęcać nas będzie myśl "czy za rogiem nie będzie ładniej..." ;). Fajnie jest grać w ładne gry ale pod tym musi kryć się coś więcej. Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crytek nie sprzeda swojego silnika bo gdyby to zrobił to co miesiąc wychodziłaby na nim jakaś gra i zrobiłby się syf :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Devil

 

Gdzies ty sie chowal ze nie masz pojecia o pochodzeniu 2 najbardziej znanych silnikow graficznych

???

 

poczytaj na specjalizowanych forach i dopiero sie wypowiadaj

 

 

Co ty myslisz ze jak sie doda do silnika obsluge efektow DX9 i paru shaderow

to juz jest nowy silnik ???

Mowa trawa

moze tak rozumujac to sa nowe silniki ,masz racje

BF1942 i BF2 c to tez dwa rozne silniki :)

 

 

jedyny nowy silnik pisany od podstaw jaki znam to CryEngine !!!

 

dlatego jest taki wypasiony bo pisany z mysla o wykozystaniu max z tego co niesie DX8.1 wzwyz

reszta pamieta czasy pierwszych DX'ow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sulaco

 

patrz niżej :] pod tą wypowiedzią :-P facet jednoznacznie napisał że nie ma mowy o dx10 na samym początku (chyba że opóźnią znacznie premierę gry ;) )

 

 

MPA

 

http://www.hlfallout.net/articles.php/article_2/

http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

 

poczytaj sobie

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patrz niżej :] pod tą wypowiedzią :-P facet jednoznacznie napisał że nie ma mowy o dx10 na samym początku (chyba że opóźnią znacznie premierę gry ;) )

ano fucktycznie :D czyli cos jak softwareowo wymagamy/wspieramy dx10, ale hardwareowo juz niekoniecznie :) no to przyjdzie nam jeszcze sporo poczekac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o silniki gier ,to fakt ,że CryENGINE nie został wykorzystany w żadnej grze oprócz FarCry może i prawdopodobnie wynika z kosztów licencji.

Dziś tworzenie gry ,to zadanie dla kilkudziesięciu ludzi(graficy,programiści,level-design'erzy,dźwiękowcy itd).Dlatego koszty licencji odgrywają niebagatelną rolę ,cena licencji sięga 200-300 tys.USD w przypadku najlepszych silników.Największych developerów stać na taki wydatek,lub po prostu chcą się skupić na grze, a nie na enginie jak programisci odpowiedzialni za np.Obvilion ,który korzysta z silnika GameBryo.

 

Mniejsze studia developerskie ,często nie mają wyboru i engine oraz narzędzia tworzą sami-co ma zresztą wiele zalet.Silnik Chrome,przygotowany kilka lat temu , po tuningu będzie wykorzystany w najnowszej produkcji Call of Jurez,podobnie jest z PAIN ,który napędza Painkillera.

To już po prostu nie czasy,gdy gry pisała 1 lub kilka osob(jak kiedyś Another World,Flashback).

 

Rowniez to,że enginy przechodzą tuning wynika z oszczędności -jeżeli spełnia(jeszcze) oczekiwania programistów ,to jest wykorzystywany(CryEngine).Gdy przestaje spełniać-trzeba napisać nowy i tak zrobił Carmack,Valve(zrezygnowali z silnika Q2),Epic i inni.

A CryEngine został po raz pierwszy zaprezentowany w 2001 roku(X-Isle)i pokazywał możliwości Geforca3,od tego czasu ewoluuje.

Co do dzisiejszych gier-większoszć efektów to shadery,i gdy obetniemy ich engine(przełączając renderer z DX8/9 na 7),to widac ile(shadery) dają we wspołczesnych tytułach.

Podobnie z modami starych gier ,które dodają Bump Mapping i inne efekty,wtedy taka gra robi nieporownywalnie lepsze wrażenie.

Takze czekajmy na jakieś nowe info-bo Crysis ma się ukazać w jeszcze w 2006 roku(raczej nie będą czekać na viste...).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Devil

Ja cie źle zrozumiałem, także sorry, że tak wyskoczyłem ;]

@MPA

A ty dalej źle piszesz... Np taki SOURCE to też silnik napisany od podstaw dla HL2 i innych modów/odmian robionych przez Valve... I nie jest to broń boże jakiś stary silnik z dodanymi efektami z dx 8.1/dx9.0 :mur:

Koniec OT z mojej strony.

A co do Crysis'a to będzie śmigał tylko na Viście czy na XP'ku / 2003 damy też rade włączyć tą gierkę ?

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...