Skocz do zawartości
LCC

Test Drive Unlimited

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem - jadąc sobie przed siebie, niekiedy po prostu kończy mi się droga i zapadam się pod ziemię. Muszę czekać kilkadziesiąt sekund na respawn. WTF?

 

I pytanie - czy są jeszcze jakieś dodatkowe samochody, prócz tych które zostały dodane w patchu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem - jadąc sobie przed siebie, niekiedy po prostu kończy mi się droga i zapadam się pod ziemię. Muszę czekać kilkadziesiąt sekund na respawn. WTF?

 

I pytanie - czy są jeszcze jakieś dodatkowe samochody, prócz tych które zostały dodane w patchu?

 

byl kiedys taki film, gdzie goscie jak wyjechali poza miasto to okazywalo sie ze zyja w swiecie wirtualnym, taki pre-matrix... moze spotkalo cie to samo :D

 

 

tak, cala masa, ze 6 dodatkow z carami... szkoda, ze na x-puszke :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj sposob na dodawanie muzyczki do stacji radiowych:

 

*Kopiujemy utwory do folderu Test Drive Unlimited\euro\radio\...Radio Djey|Radio Bot|Radio Classik|Sweet Radio (kopiujemy do folderu stacji na ktorej chcemy slyszec nasza muzyke)

 

*Edytujemy plik *.station stacji radiowej do ktorej skopiowalismy muzyke. Pliki *.station sa w folderze Test Drive Unlimited\euro\bnk\sound\radio

 

*Zaraz pod nazwa stacji (edytujemy teraz *.station) jest liczba utworow znajdujacych sie w danej stacji, powiekszamy ja o ilosc utworow ktore dodalismy.

 

*Teraz najgorsza czesc, trzeba recznie dopisac do listy kazdy utwor ktory skopiowalismy do folderu stacji. Forme zapisu mozna podejrzec po standardowych utworach z gry. Idzie to w takiej kolejnosci: "nazwa pliku.mp3" kilka spacji "tytul utworu" kilka spacji "wykonawca" Trzeba tak dodac wszystkie utwory.

 

Co prawda jest program "music manager" ale on tylko nadpisuje stare utwory nowymi/naszymi, poza tym za jego pomoca nie dodamy do stacji wiecej utworow niz jest domyslnie. Robiac to sposobem ktory opisalem mozna dodac nieograniczona ilosc muzy ;) Moze ktos skorzysta, ja juz mialem dosc sluchania non stop tych samych utworow, a jazda w tdu bez muzyki to juz nie jest TO ;) szkoda ze nie mozna uruchomic radia internetowego

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co napisał wyżej kolega CarsonPoland w 100% się zgadza. W końcu ulubione kawałki w radiu, zastanawiam się tylko, czy jadąc naszym autkiem z otwarta szybą i zapuszczoną muzą na full inni uczestnicy ruchu drogowego będą cokolwiek słyszeć :) jak myślicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj sposob na dodawanie muzyczki do stacji radiowych:

 

*Kopiujemy utwory do folderu Test Drive Unlimited\euro\radio\...Radio Djey|Radio Bot|Radio Classik|Sweet Radio (kopiujemy do folderu stacji na ktorej chcemy slyszec nasza muzyke)

 

*Edytujemy plik *.station stacji radiowej do ktorej skopiowalismy muzyke. Pliki *.station sa w folderze Test Drive Unlimited\euro\bnk\sound\radio

 

*Zaraz pod nazwa stacji (edytujemy teraz *.station) jest liczba utworow znajdujacych sie w danej stacji, powiekszamy ja o ilosc utworow ktore dodalismy.

 

*Teraz najgorsza czesc, trzeba recznie dopisac do listy kazdy utwor ktory skopiowalismy do folderu stacji. Forme zapisu mozna podejrzec po standardowych utworach z gry. Idzie to w takiej kolejnosci: "nazwa pliku.mp3" kilka spacji "tytul utworu" kilka spacji "wykonawca" Trzeba tak dodac wszystkie utwory.

 

Co prawda jest program "music manager" ale on tylko nadpisuje stare utwory nowymi/naszymi, poza tym za jego pomoca nie dodamy do stacji wiecej utworow niz jest domyslnie. Robiac to sposobem ktory opisalem mozna dodac nieograniczona ilosc muzy ;) Moze ktos skorzysta, ja juz mialem dosc sluchania non stop tych samych utworow, a jazda w tdu bez muzyki to juz nie jest TO ;) szkoda ze nie mozna uruchomic radia internetowego

Wole inny sposob ktory jest zreszta w instrukcji opisany...

Do folderu Moje dokumenty\Test Drive Unlimited\savegame\Nazwa profilu\Radio\Muza wrzucam plik playlisty winampa np: muza.M3U i mam wsio :) Nie msuze sie bawic w kopiowanie mp3 czy edycje plikow :)

 

KOCHANIE! WROCILEM!

Dołączona grafika

 

Kolega byl odcedzic kartofelki ale juz wrocil na motÓr

Dołączona grafika

 

nissano-viper

Dołączona grafika

 

Myjnia sie zpsula wiec szyby zostana brudne

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

musze przyznac ze jazda w TDU daje niesamowita frajde, ale tylko na kierownicy. Na klawie ta gra jest dla mnie tak interesujaca jak pasjans :/ . Uwielbiam testowac przyspieszenie nowych zabawek w ruchu ulicznym wbijajac sie miedzy auta. Szczegolnie intratny tryb dostarczania samochodow bez zadrasniecia. Na ogol udaje mi sie to zrobic na perfect.

Szczegolnie jezdzac normlanie samochodem na codzien, nie ma sie szans wyprzedzania sznura samochodow. Ta adrenalina czy mi nic nie wyjedzie i noga nad hamulcem, ale jednoczesnie gas w podloge wcisniety i obserwowanie jak te auta fantastycznie przyspieszaja. Coraz nowsze pozwalajac na coraz wiecej swobody. Po przesiadce ostatnio na mercedesa Mclaren az mi wlosy na rekach stanely jaka ten samochod ma skrzynie biegow szybka i jak potwornie szybko przyspiesza.

Tylko TDU daje mozliwosc pojezdzenia we wmiare normalnym srodowisku z normalnym ruchem ulicznym i tak dopracowanymi samochodami.

Brakuje mi tylko tirow z naczepami jezdzacych poza miastami :-)

 

Denerwuje mnie tylko jazda po wzniesieniach bo samochod podskakuje tam jak pileczka ping pongowa. Efekt jest taki ze wcisniecie gazu przy zjazdach czy podjazdach - w mocniejszych autach, konczy sie baczkiem. Tak byc nie powinno

Tak samo zawadzenie delikatnie rogiem zderzaka w kwiatek konczy sie zatrzymaniem pojazdu. Niby "bledy" ktore sa w grach tego typu od zawsze, a jednak za kazdym razem sie nie moge z tym pogodzic i za kazdym razem tak samo doprowadzaja do szewskiej pasji..

Edytowane przez hooded man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Denerwuje mnie tylko jazda po wzniesieniach bo samochod podskakuje tam jak pileczka ping pongowa. Efekt jest taki ze wcisniecie gazu przy zjazdach czy podjazdach - w mocniejszych autach, konczy sie baczkiem. Tak byc nie powinno

no wlasnie...

 

ale np trasa gorska na polnocy (na zachod od miasteczka) jest bardzo fajnie zrobiona, sa tam strome podjazdy i zjazdy i duzo zakretow, ale auto tak nie skacze, widac ze jezdnia jest zrobiona z o wiele wiekszej liczby poligonow dzieki czemu da sie milo pojezdzic bokiem na zakrecie w f430 i nie laduje sie na barierce poniewaz auto nagle podskczy :) ta trasa to moja ulubiona czesc wyspy :D ktos tam sie przylozyl do roboty a nie jak w innych czesciach wyspy (wybrzerze zachod) gdzie jest taka duza hopka ktora skalda sie doslownie z 5 moze 6 wielkich plyt asfaltu :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hooded man: nie ważne czy sie jezdzi na kierze czy na klawie, gra sprawia tak samo przyjemność o ile jezdzi sie w trybie wieloosobowym ze znajomymi, a dodając jeszcze TeamSpeaka, gra nabiera zupełnie innego wymiaru. Ja w ten sposob na klawie zrobilem 25.000 kilometrow, na kierownicy następne 7.000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

Denek gram na podstawowym modelu Logitecha (nie pamietam oznaczenia) w kazdym razie kiera z manetkami (ciezko o inna w sumie) i oczywiscie pedaly gaz/hamulec.

Kierownica z sekwencyjna galka zmiany biegow tutaj by nie zdala egzaminu. Ja tez niby bym wolal taka skrzynie... ale ona by sie sprawdzia moze bardziej w LFS ale nie w TDU, tutaj wszystko dzieje sie szybko. Popatrz zreszta na wnetrza polowy samochodow od strony wnetrza kabiny... wszedzie w nowych samochodach masz łopatki. Nie dlatego ze sa modne, tylko dlatego ze na inna forme zmiany biegow nie ma czasu!!! Szczegolnie w mercedesie mclaren ktorego ostanio sobie sprawilem jest takie masakryczne przyspieszenie ze klepie lopatka co kilka sekund, co przy jezdzie w zakretach bylo by uciazliwe. Po prostu musial bys trzymac caly czas jedna reke na drazku zmiany biegow... W realnym samochodzie siedzisz wygonie i "rzadko" zmieniasz biegi. W kierownicach komputerowych jest juz mniej wygodnie.

Chyba ze kupisz taka kiere ze jest drazek zupelnie oddzielony od bloku z kierownica, ale taka kierownica loitech to bodajze 800zl...

Zeby czerpac przyjemnosc z takiej jazdy to bys sobie musial oprocz takiej kiery kupic jeszcze forel kubelkowy i zrobic stelaz na galke czyli generalnie cale stanowisko :-)

 

Tak na marginesie, wiem ze sporo osob grajacych w GTR czy LFS takie stanowiska posiada :-)

 

Gra jest tak miodna ze rozwazam zakup czegos lepszego z force feedback. Bo ta co mam ma tylko glupie wibracje (takie efekty sa w maluchu podczas jazdy a nie w nowych samochodach jeszcze z najwyzszej polki - LOL ) W kazdym razie z wibracjami czy bez kierownica bez zadnego oporu reaguje szczegolnie na bardzo male wychylenia (wyprzedzanie powyzej 100km/h) i ciezko jest tak naprawde poczuc jak wychylilismy kierownice. Bez sensu.

Do tej gry naprawde potrzebna jest nie tylko kierownica, - potrzebna jest PRZYNAJMNIEJ kierownica sredniej klasy.

Edytowane przez hooded man

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dlatego rozważam zakup, ale nie mam kasy na kierownicę za np. 500zł. Za tą kwotę mogę kupić sobie kierownicę średniej klasy i dwie gry samochodowe ;)

 

Rozważam zakup pomiędzy dwoma: Speedlink (taka skórzana fajna) i Logitech Formula Force Ex (najnowsza, taka czarno czerwona, ma w zasadzie niestandardowe łopatki). Ceny są podobne. Dzisiaj jadę do Wrocławia, tam w Media mają większy wybór, dlatego rozejrzę się, potestuję itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logitech Driving Force Pro ...

kierownica niby do ps2 ... ale smialo dziala na pc (usb)

jedyna kiera (nie liczac G25 ktora kosztuje 1kzl) z obrotem 900`

za 300zl dostaniesz nowke , a jak sobie zalatwisz od niemcow to i za 200zl ...

najlepsza keirownica w tej cenie ... a nawet lepsza od MOMO ktore kosztuje 450zl , ustepuje tylko wspomnianej G25

Edytowane przez Macias666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez sobie wpisalem dfp w googelkach hehe .... i pierwszy link o tej keirce to recenzja ... w ramach sprostowania powiem ze te minusy o ktorych pisze recenzent to bzdura ... nie zrazajcie sie , bo :

-problem z potkami wystepowal w rewizji A ... a teraz dostepna jest B , gdzie problem ten nie wystepuje

-centruje sie przy kazdym uruchomieniu kompa?? to minus?? kazda kiera z optycznym sensorem tak ma ... i to chyba zaleta ....

-glosna ?? no sory , ale jak jest FF to cos tam musi chrobotac w srodku , moze G25 nie skrzeczy ale to nie ta polka cenowa ...

Edytowane przez Macias666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napewno bedziesz zadowolony z tej kiery ... kiedys kupilem momo bo myslalem ze bedzie lepsza ... a dzisiaj zaluje ze od razu nie byla to DFP ... najlepsze w DFP jest to ze masz plynna regulacje katu obrotu , takze jak bedziesz smigal w gtr czy cos, blokujesz sobie na 180` , a jak w tdu, to masz pelne 900`(oczywiscie mozna ustawiac wartosci posrednie , wedle uznania, tyle ze na 180` jest mechaniczna blokada , a na innych wartosciach blokade realizuje FF)

Edytowane przez Macias666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Denek gram na podstawowym modelu Logitecha (nie pamietam oznaczenia) w kazdym razie kiera z manetkami (ciezko o inna w sumie) i oczywiscie pedaly gaz/hamulec.

Kierownica z sekwencyjna galka zmiany biegow tutaj by nie zdala egzaminu. Ja tez niby bym wolal taka skrzynie... ale ona by sie sprawdzia moze bardziej w LFS ale nie w TDU, tutaj wszystko dzieje sie szybko. Popatrz zreszta na wnetrza polowy samochodow od strony wnetrza kabiny... wszedzie w nowych samochodach masz łopatki. Nie dlatego ze sa modne, tylko dlatego ze na inna forme zmiany biegow nie ma czasu!!! Szczegolnie w mercedesie mclaren ktorego ostanio sobie sprawilem jest takie masakryczne przyspieszenie ze klepie lopatka co kilka sekund, co przy jezdzie w zakretach bylo by uciazliwe. Po prostu musial bys trzymac caly czas jedna reke na drazku zmiany biegow... W realnym samochodzie siedzisz wygonie i "rzadko" zmieniasz biegi. W kierownicach komputerowych jest juz mniej wygodnie.

Chyba ze kupisz taka kiere ze jest drazek zupelnie oddzielony od bloku z kierownica, ale taka kierownica loitech to bodajze 800zl...

Zeby czerpac przyjemnosc z takiej jazdy to bys sobie musial oprocz takiej kiery kupic jeszcze forel kubelkowy i zrobic stelaz na galke czyli generalnie cale stanowisko :-)

 

Tak na marginesie, wiem ze sporo osob grajacych w GTR czy LFS takie stanowiska posiada :-)

 

Gra jest tak miodna ze rozwazam zakup czegos lepszego z force feedback. Bo ta co mam ma tylko glupie wibracje (takie efekty sa w maluchu podczas jazdy a nie w nowych samochodach jeszcze z najwyzszej polki - LOL ) W kazdym razie z wibracjami czy bez kierownica bez zadnego oporu reaguje szczegolnie na bardzo male wychylenia (wyprzedzanie powyzej 100km/h) i ciezko jest tak naprawde poczuc jak wychylilismy kierownice. Bez sensu.

Do tej gry naprawde potrzebna jest nie tylko kierownica, - potrzebna jest PRZYNAJMNIEJ kierownica sredniej klasy.

Do tej gry spokojnie wystarcza klawiatura, to nie jest zadna symulacja wiec nie spodziewaj sie nieziemskich doznan kiedy podlaczysz dfp i zagrasz w tdu. Imo kiery sa do symulacji, tutaj tylko sie kreci kiera jak przy przejezdzie bardzo kretego OS'u w rajdowce B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aj tam , bez przesady ... nie jest to symulator , nawet nie stal kolo symulatora ... ale mimo wszystko na kierze sie gra bardzo fajnie ...

nie o to chodzi w kierownicy, zeby grac w symulatory ... ale chocby o to zeby moc sobie pojechac lukiem na pol gazie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

CarsonPoland nie masz racji...

Gralem na klawie i niestety - kał, przynajmniej w porownaniu do kiery.

Generalnie jak sie gra na klawie w samochodowki to taka jazda przypomina jazde naćpanego paralityka. Szczegolnie wyprzedzanie, jazda na polgadzie - niemozliwa, jazda po luku - niemozliwa.

Jak sie prowadzi auto w misji dostarczenia bez zderzenia, szczegolna frajde dostarcza plynne prowadzenie auta na wolnych predkosciach i precyzyjne pokonywanie zakretow czy skrzyzowan - na klawiaturze to zupelna porazka.

W samochodach mocniejszych taka jazda jest bez sensu. Wole najtasza kierownice niz klawe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...