Skocz do zawartości
cavarr

Need For Speed: Carbon

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam sie ze peugoty skody i maluchy nie pasuja do NFSA ale ugryzlo mnie stwierdzenie ze taka 206 nie moze sobie pruć troche szybciej niz ustawa przewiduje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grj3li sluchaj akurat to CLIO ma takiego kopa ze glowa boli, 2.0L i ponad 200km w samochodzie ktory wazy mniej niz tone to jest naprawde duzo. Po tunningu i z podtlenkiem taki clio spokojnie pojedzie 350km\h

A niech jeździ nawet 400km/h! :P Edytowane przez Gr3jli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak driftu to ogrmony plus? Moze dla Ciebie, dla mnie to ogromny minus:p

-peugot nie moze jechac szybciej?dlaczego? jezeli dla Ciebie tunning to tylko doczepienie spoilera to wszystko jasne....

-bullet time to megaglupi pomysl , z tym sie absolutnie zgodze :>

No wreszcie ktoś kto odróżnia tuning zewnętrzny od wewnętrzengo :)

 

Zauważ, że w żadnej części przed Underground 1 nie było słabszych samochodów. NFS zawsze mi się kojarzył z szybkimi samochodami, pościgami, akcją, ze wszystkim co w dobrej grze wyścigowej powinno być! EA poruszyło temat na którym się nie zna - tuning. Przez to najprawdopodobniej już nigdy nie ujrzymy dawnego NFS'a. Dla jednych U1 stał się grą idealną, dla innych (np. dla mnie) już nie. Ideeą NFS'a były wyścigi szybkich samochodów. Potem ktoś tą idee zmodyfikował dodając słabsze samochody i możliwośc ich tuningu (dla jasności nie chodzi mi o doklejanie spojlerów ;)), by mogły jeździć tak szybko jak porshe czy lamorgini. Teroretycznie chodzi o to samo, a jednak gra się zmieniła. W ten sposób zawody pomiędy ferari, a lamborgini zmianiły się w zawody pomiędzy peugeot 206 tuning, a lamborgini. Niektórym to nie przeszkada, ale nie mi... Teraz pozostaje oczekiwanie na nowego Test Drive'a.

Jakto dodając ? w HP6 było np. takie murcielago ale w nowym koncepcie max to był skyline to nie rozumiem o jakim dodawaniu mówisz.

 

grj3li sluchaj akurat to CLIO ma takiego kopa ze glowa boli, 2.0L i ponad 200km w samochodzie ktory wazy mniej niz tone to jest naprawde duzo. Po tunningu i z podtlenkiem taki clio spokojnie pojedzie 350km\h

Nie 2.0 tylko 3.0 bo 2.0 to ma sport a w NFS jest najmocniejsza wersja z fabrycznym wide body kit i silnikiem z tyłu.

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

grj3li sluchaj akurat to CLIO ma takiego kopa ze glowa boli, 2.0L i ponad 200km w samochodzie ktory wazy mniej niz tone to jest naprawde duzo. Po tunningu i z podtlenkiem taki clio spokojnie pojedzie 350km\h

Wiesz oprócz podtlenku i tuningu istnieje taskie coś jak prawa fizyki :wink: Oj za dużo Fast and Furious.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że dają słabsze auta, tzn 206 czy golfa czy Civica, tzn. moż enie słabsze, ale "normalniejsze" niż Porszak ;) Można się lepiej wczuć, no i mojej Żonie podoba się 206, także mogła "swojsko pojeździć.

300km/h Clio, oj, chyba ponad 200 to już strach, za małe autko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledzę tą dyskusję od samego początku. Zauważyłem jedną ważną rzecz. A właściwie to dwie :) Nic nie wspomnieliście o dwóch częściach NFS'a. Chodzi mi o PSP'kowe części. Underground Rivals, oraz tą drugą. Rivals moim zdaniem był super... Niestety mało się zarabiało, rzadko wymieniało się samochody. Drugi nfs na PSP, to totalna klapa. 0 grywalności. Auta jeździły jak resoraki. Marna podróbka NFS:MW. Co do ‘normalnych’ części NFS, to najbardziej podobały mi się NFS2 (NSF1 to nie moje pokolenie :)), oraz NFS3, NFS4, NFS:HP2, NFS:U2. Kiedy wyszło porsche, miałem niewiele lat i było dla mnie po prostu nudne :). Teraz z niecierpliwością czekam na nowego NFS’a, oraz na test drive. Pokładam w tej grze wielkie nadzieje. Jak będzie… Zobaczymy. Oby nie zrobili z tego toki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledzę tą dyskusję od samego początku. Zauważyłem jedną ważną rzecz. A właściwie to dwie :) Nic nie wspomnieliście o dwóch częściach NFS'a. Chodzi mi o PSP'kowe części. Underground Rivals, oraz tą drugą. Rivals moim zdaniem był super... Niestety mało się zarabiało, rzadko wymieniało się samochody. Drugi nfs na PSP, to totalna klapa. 0 grywalności. Auta jeździły jak resoraki. Marna podróbka NFS:MW. Co do ‘normalnych’ części NFS, to najbardziej podobały mi się NFS2 (NSF1 to nie moje pokolenie :)), oraz NFS3, NFS4, NFS:HP2, NFS:U2. Kiedy wyszło porsche, miałem niewiele lat i było dla mnie po prostu nudne :). Teraz z niecierpliwością czekam na nowego NFS’a, oraz na test drive. Pokładam w tej grze wielkie nadzieje. Jak będzie… Zobaczymy. Oby nie zrobili z tego toki ;)

Nikt nic nie mówi bo to nie nasza działka :) Większość z nas prawdopodbnie nie ma PSP albo nie lubi pseudo gameboy-ów jak i samych gameboy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam mam PSP i lubie i w ogole rozpie..ja mnie tacy ludzie ktorzy pomimo uplywu czasu nadal chca prowadzic wojne pc vs konsole, ludzie pogodzcie sie z tym ze na konsolach mozna sie tak samo fajnie bawic jak i na pc. I to zadna ujma na honorze ze ktos ciora na psp, ja gram na obu i pewnie za jakis niedlugi czas doloze do tego x360 i nadal nie bede uwazal ze jakas platforma jest best ever a reszta smierdzi. To tak jakby powiedziec : ja nosze Reeboki i to sa najfajniejsze buty, Nike, Adidas i reszta to buty dla lamusow. A co do NFS:MW to IMO na psp ta giera jest fajniejsza i bardziej grywalna niz badziewie na pc, szczerze mowiac to najmniej grywalna czesc od poczatku serii a gram od 1 czesci we wszystko. A co sie tyczy fur to powiem tak : tuning furek jest fajny, bardzo okrojony ale zawsze. Jednak jest tez faktem ze seria NFS od zawsze byla zwiazana z wozkami generalnie niedostepnymi dla 99% ludzi (do dzis pamietam filmik Vipera z 1 czesc ;) ) Ale z drugiej strony ilez mozna robic gier gdzie mozna bylo prowadzic Lambo czy inne Ferrari, mozna zmieniac trasy, dodawac fury ale musi byc progres tez w samej formule gry a ta wlasnie stala w miejscu i trzeba bylo cos dodac. A ze przy okazji wybuchla zajawka na swiecie na tuning samochodowy to sie powiazalo pare sznurkow i wyszlo co wyszlo. U1 bylo swietne, U2 to samo choc juz gorsze ale MW to niestety pomylka. Powinni zrobic 1 czesc w nowej oprawie i juz :D...aha i niech filmiki wroca!!

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

New information on Need for Speed Carbon was recently published on GamesAsylum.com.

The game may will include 50-100 cars and you will be able to manage your own drivers crew.

 

Every character, including rivals, have their own skills and talents such as blocking off slip roads and fall into one of three categories - tuning, muscle and exotic. If you're into tuning then a team can be formed with expertise in that area, or if customisation is your thing then drivers also into "tricking out" can be chosen.

 

Trackside railings now bend and buckle when hit (which should make for some entertaining police chases when zooming down a mountain at 150mph) and there's also talk of tilt sensor support for the PlayStation 3 version.

 

As already discussed in our forums, Carbon Canyon seems to be one of the sites.

 

Źródło nfs-planet.de

 

Mówiąc krótko masz drużyne i może kreować jej profil w zależności od potrzeb i z tego co widze będzie więcej muscle car-ów skoro ma powstać taki profil.

 

A teraz skany z magazynu ( wg mnie to artworki )

 

http://www.nfs-planet.de/pic.php?images/nf...s/opm2/0001.jpg

http://www.nfs-planet.de/pic.php?images/nf...s/opm2/0002.jpg

http://www.nfs-planet.de/pic.php?images/nf...s/opm2/0003.jpg

http://www.nfs-planet.de/pic.php?images/nf...s/opm2/0004.jpg

 

Jak widać są muscle cary no i tuning najszybszych samochodów ( pierwsza fotka ) i z tego co widze będzie drift ( też pierwsza fota )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie ktoś kto odróżnia tuning zewnętrzny od wewnętrzengo :)

Jakto dodając ? w HP6 było np. takie murcielago ale w nowym koncepcie max to był skyline to nie rozumiem o jakim dodawaniu mówisz.

Nie 2.0 tylko 3.0 bo 2.0 to ma sport a w NFS jest najmocniejsza wersja z fabrycznym wide body kit i silnikiem z tyłu.

Jak już, to centralnie jest umiejscowiona ta v6, jeśli już poprawiasz kogoś to rób to dobrze :?

 

A ten nowy NFS, no cóż, zabawy pewnie będzie cała masa... na jedną godzinę :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Jak już, to centralnie jest umiejscowiona ta v6, jeśli już poprawiasz kogoś to rób to dobrze :?

http://www.renault.com.pl/RenaultSITe/spec...ture/index.html

 

Poprzecznie z tyłu :razz:

fotki nie ciekawe chyba wszystko już było w NFSie a oni dalej to samo.

Edytowane przez JestemNoobem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.renault.com.pl/RenaultSITe/spec...ture/index.html

 

Poprzecznie z tyłu :razz:

fotki nie ciekawe chyba wszystko już było w NFSie a oni dalej to samo.

Tu jest foto:

 

Dołączona grafika

 

 

Silnik umiejscowiony centralnie, choć clio jest tak krótkie, że dla speca z polskiej www renault, może być i z tyłu ;) Tak, czy inaczej, nie jest to z pewnością klasyczny pojazd z centralnym silnikiem, jak np. MR2, bo, jak pisałem wcześniej, ma za krótką "budę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2187063[/snapback]

Jak już, to centralnie jest umiejscowiona ta v6, jeśli już poprawiasz kogoś to rób to dobrze :?

 

A ten nowy NFS, no cóż, zabawy pewnie będzie cała masa... na jedną godzinę :-|

Ale po co komu takie szczegóły ? Przecież każdy kto zna ten wóz wie napewno że z przodu takiego silniora nie wciśniesz albo wie że jest z tyłu ( albo jak kto woli centralnie ułożony :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

Tu jest foto:

 

Dołączona grafika

 

Silnik umiejscowiony centralnie, choć clio jest tak krótkie, że dla speca z polskiej www renault, może być i z tyłu ;) Tak, czy inaczej, nie jest to z pewnością klasyczny pojazd z centralnym silnikiem, jak np. MR2, bo, jak pisałem wcześniej, ma za krótką "budę".

Sam już nie wiem od czego to zależy. Zresztą nasza gadka chyba i tak nikogo tu nie interesuje :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Noc jest bardziej elo, to wlasnie wieczorem dresy koczuja i jezdza maluchami wiec co sie czepiasz?

 

W most wanted dzien byl przeciez:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Przezroczystych ścian z migającymi strzałkami część dalsza :lol:

No wlasnie z tego co pisza w OPS2M wynika, ze tym razem sciany i barierki bedzie mozna przebijac, co wyrzuci nas z trasy i pogrzebie szanse na wygrana, a w ekstremalnych sytuacjach nawet zniszczy samochod. BTW - Carbon pochodzi od nazwy jakiejs doliny Carbon Valley w USA, gdzie ponoc odbywaja sie nielegalne wyscigi. Zrodlo: Official Playstation 2 Magazine UK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I z nowu jazda cigale w nocy ;( Czy oni nie moga zaimplementowac normalnej ziemskiej doby do gry ?? Tzn, ranek, dzien, wieczor i noc ??;P

 

Pozdrawiam.

:lol2: :lol2: :lol2: Dobry tekst :D normalna ziemska doba :D respect

 

 

Noc jest bardziej elo, to wlasnie wieczorem dresy koczuja i jezdza maluchami wiec co sie czepiasz?

 

W most wanted dzien byl przeciez:>

E tam odrazu maluchy, nocami to się widzi nawet Eclipse, 3000GT, Acura ( może Honda ) NSX, Nissan 200SX ( bogatsi ludzie 240SX ) S13 ( czasami Silvia ).

 

 

No wlasnie z tego co pisza w OPS2M wynika, ze tym razem sciany i barierki bedzie mozna przebijac, co wyrzuci nas z trasy i pogrzebie szanse na wygrana, a w ekstremalnych sytuacjach nawet zniszczy samochod. BTW - Carbon pochodzi od nazwy jakiejs doliny Carbon Valley w USA, gdzie ponoc odbywaja sie nielegalne wyscigi. Zrodlo: Official Playstation 2 Magazine UK.

Słyszałem o wyścigach na pustyni ale to był Meksyk, Kupiona przez pewnego milionera droga prawie prosta i zamykana na czas wyścigów ale głowy nie dam że to ma związek z nazwą Carbon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość sialala

Nie Carbon pochodzi od tego ze będziemy się ścigać furmankami z węglem...:| :mur:

Nie zauwazylem tego:

 

As already discussed in our forums, Carbon Canyon seems to be one of the sites.

wiec nie unos sie tak, bo cisnienie Ci za bardzo podskoczy i pikawa wysiadzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z tego co pisza w OPS2M wynika, ze tym razem sciany i barierki bedzie mozna przebijac, co wyrzuci nas z trasy i pogrzebie szanse na wygrana, a w ekstremalnych sytuacjach nawet zniszczy samochod.

Więc czy wnioskowanie, że pojawią się zniszczenia jest słuszne? :) BTW nie wiem co ma znaczyć to że wyrzuci nas z trasy, wyobrażam sobie to tak, że jak na takową ścianę wjedziemy to nas wywali niewidzialna siła w kosmos :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...