AndyN Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Szukam informacji na temat Audi, a w szczególności A4 w wersji B5 (1995-2000) Znacie może strony miłośników tych aut, fora dyskusyjne, wszystko co z tą marką związane? Z góry dziękuję za wszelkie info ------------------------------- http://audiklub.org/ http://a4-klub.pl/ http://a3-club.net http://www.tdi-tuning.pl/ http://www.a4cp.fora.pl/index.php Edytowane 4 Maja 2007 przez AndyN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 audiklub.org ja użyłem googlarki i mi to zwróciła, może Ty tez powinieneś? ; ] dosć sporo tam info.. Co do marki, moja ulubiona :D Zakochany jestem po ucha:P szczegółnie w tych najnowszysch, a konkretnie tym wlocie powietrza ; ] A RS4 to już marzenie ; ] JA bede polował na a4 B5 Quattro, może diesel jakiś? moze 1,8T? Skoro już założony temat o Audi, to mozę w pierwszym poście umieścić takie info jak w Tym o BMW ;] btw, to prawda że audi nie lubi bmw? chodzi mi o użyszkodników:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 audiklub.orgDodane. Zacznę tworzyć coś na kształt tamtego wątku JA bede polował na a4 B5 Quattro, może diesel jakiś? moze 1,8T?Ja zastaniawiam się nad A4 B5 TDI kombi. Możliwie z dużą ilością dodatków typu klimatyzacja, tempomat Muszę myśleć o rodzinie ;) I jednocześnie mieć przyjemność z jazdy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayk Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 btw, to prawda że audi nie lubi bmw? chodzi mi o użyszkodników:P jeśli tak, to ja jestem z tymi pierwszymi :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Dodane. Zacznę tworzyć coś na kształt tamtego wątku Ja zastaniawiam się nad A4 B5 TDI kombi. Możliwie z dużą ilością dodatków typu klimatyzacja, tempomat Muszę myśleć o rodzinie ;) I jednocześnie mieć przyjemność z jazdy ;) Sam chciałem tak stworzyć temat ale nie mam własnego audi to tak głupio ; ] Woze sie obecnie A4 1,6 96'. Puste w środku, tylko radio no i cały standart, klima needed:/ Obecnie jest ogromny wybór w mojej okolicy, same a4 jeżdża i tak troche głupio je kupowac, no ale to wspaniałe autko, chociaż model rodziców ciągle krzaczy, najpier machał obrotami, potem airbag, potem immo padł i tak ciągle jakaś pier doła się psuje ;/ Poprostu pech.. Co do mocy, jechałem na trasie ostatnio z pełnym stanem dorosłych + bagaż i powiem że 100 koni ciężko ciągło przy wyprzedzaniu.. No ale miałem jakieś +400Kg ; ] Jak się jeździ samemu czy 1-2 osobami to luz, ładnie sobie radzi, nie wiem jak sie prowadzi względem innych samochodów ale nie narzekam :] @ mayk, ja tylko tak słyszałem, nie ma co sie kłócić z bmw, każdy ma swój gust, mnie to nie obchodzi :] Dreamin' about A4 1,9TDI Q.. :lol: btw, krótkie pytanie i krótką odpowiedx prosze, czym się różni TDI od TDi? który to intercooler i czy są jakieś inne czmiany? Edytowane 11 Września 2006 przez hinco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narcyz Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 a4-klub.pl a3-club.net Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 btw, krótkie pytanie i krótką odpowiedx prosze, czym się różni TDI od TDi? który to intercooler i czy są jakieś inne czmiany?Nie na 100%, to oba intercooler, roznia sie tylko technologia wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 To nie prawda że kierowcy Audi nie lubią kierowców BMW. Przynajmniej nie wszyscy ;) Mam audi i mam kilku znajomych z BMW. Bardzo fajni goście :) Ale półmózgów w BMW i Audi również widuję (bo znać ich nie chcę). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 Ma tu ktoś Audi ? ; ] Wie ktoś jak sie ma sprawa z przełożeniem kierownicy z angielskiej na normalną ;) ? Bo ojciec moze przywieźć autko za 1/2 ceny w Polsce, np A4 98' za 1500Ł czyli jakieś 8k zł Do tego opłaty z 2k, no i to przełożenie kierownicy.. ? Jak to jest? co trzeba zmieniać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 Mój kumpel interesował się tym jakiś czas temu, bo jego brat siedzi na Wyspach, więc może coś przywieźć. Z tego co pamiętam, to ceny wachają się od 1000 do 3000 PLN (i więcej) w zależności od marki i modelu samochodu. Przy takim samochodzi, o którym mowa, zabawa jest już dość opłacalna. Przy tańszych wychodzi na to samo, co sprowadzenie z Niemiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Mój kumpel interesował się tym jakiś czas temu, bo jego brat siedzi na Wyspach, więc może coś przywieźć. Z tego co pamiętam, to ceny wachają się od 1000 do 3000 PLN (i więcej) w zależności od marki i modelu samochodu. Przy takim samochodzi, o którym mowa, zabawa jest już dość opłacalna. Przy tańszych wychodzi na to samo, co sprowadzenie z Niemiec.Sęk w tym że ojciec może przywieźć samochód którym wczesniej jeździ, jest jakby szoferem-budowniczym a firma ma audi i volvo(i idą do wymiany), więc moze ładnie sprawdzić czy coś nie stuka czy silnik łądnie chodzi, nawet przez pare miesiecy ;]. Dzisiaj ide na rozeznanie do mechaników co na to powiedzą ; ] Inna sprawa, czy taka przeróbka, nie wiem, no np sprawi że wszystko zacznie skrzypieć w samochodzie (tapicerka) zacznie sie wszystko krzaczyć, , nie mam pojęcia co, chodzi o to czy to jest auto-frendly ; ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Sęk w tym że ojciec może przywieźć samochód którym wczesniej jeździ, jest jakby szoferem-budowniczym a firma ma audi i volvo(i idą do wymiany), więc moze ładnie sprawdzić czy coś nie stuka czy silnik łądnie chodzi, nawet przez pare miesiecy ;]. Dzisiaj ide na rozeznanie do mechaników co na to powiedzą ; ] Inna sprawa, czy taka przeróbka, nie wiem, no np sprawi że wszystko zacznie skrzypieć w samochodzie (tapicerka) zacznie sie wszystko krzaczyć, , nie mam pojęcia co, chodzi o to czy to jest auto-frendly ; ] jak bedziesz cos wiedział to daj znac bo mnie tez interesuja auta w wersji angielskiej :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Nie na 100%, to oba intercooler, roznia sie tylko technologia wtrysku. Technologia wtrysku jak rowniez moca :) Po oznaczeniu TDI moza rowniez to rozpoznac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 jak bedziesz cos wiedział to daj znac bo mnie tez interesuja auta w wersji angielskiej :wink:Sama robocizna to od tysiąca do trzech, do tego części-które są uzależnione odsamochodu, niektórre mają wypuszczone kostki, i tym podobne wyjscia na prawą strone(wtedy to sama robocizna to 'grosze'), jedynie wymiana tapicerki i regulacja świateł, oraz jeżeli jest na drzwiach, przeniesienie sterowania lusterkami, szybami itp.. Tyle sie dowiedziałem :] Jeszcze ojciec dziewczyny ma sie zapytać, ale pewnie to samo, a takiego samochodu nie można zarejestrowac w pl, jedynie jeżeli jestes anglikiem i sie przenosisz.. (strange : O ) Jaki silnik jest odpowiedzni do a4 B5 ? (chodzi o moc) czyli nie zasłaby nie za mocny, dla mnie osobiście 1,6 troche słaby miejscami.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Polecam cos z gamy TDI. Najlepiej 110, 130. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Sama robocizna to od tysiąca do trzech, do tego części-które są uzależnione odsamochodu, niektórre mają wypuszczone kostki, i tym podobne wyjscia na prawą strone(wtedy to sama robocizna to 'grosze'), jedynie wymiana tapicerki i regulacja świateł, oraz jeżeli jest na drzwiach, przeniesienie sterowania lusterkami, szybami itp.. Tyle sie dowiedziałem :] Jeszcze ojciec dziewczyny ma sie zapytać, ale pewnie to samo, a takiego samochodu nie można zarejestrowac w pl, jedynie jeżeli jestes anglikiem i sie przenosisz.. (strange : O ) Jaki silnik jest odpowiedzni do a4 B5 ? (chodzi o moc) czyli nie zasłaby nie za mocny, dla mnie osobiście 1,6 troche słaby miejscami.. silnik 1.6 ma 101km wiec to troche mało jak na A4 kótra raczej mała nie jest, najlepszym wyborem tak jak podał Malik jest wersja TDI tylko ze wtedy wzrosnie cena i to znacznie, wiec zostaje cos pokroju 2.0 ale to juz wszystko zalezy od tego ile km robisz rocznie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) 2.0 w A4 ? Z tego co mi wiadomo to nie było takiego motoru w A4 do momentu wypuszczenia 2.0 TDI. 1.6 - 101KM 1,8 - 125KM 5 zaworów na cylinder 1,8T - 150KM 2,6 V6- 150KM 2,8 V6 12V- 175KM 2,8 V6 30V - 197KM 4,2 V8 ale nie pamiętam aby był w A4 ? Diesle 1,9 TD - 75KM 1,9TDI - 90KM 1,9TDI - 110KM 1,9TDI - 140KM 2,5 TDI - 110KM rzędowa piątka 2,5 V6 TDI - 140KM Jak coś pomieszałem to poprawcie. Nowych wynalazków nie pamiętam bo zatrzymałem się w rozwoju na moim Audi A6 C4 Avant z 96r ;) (motorek 2,6 V6 150KM z góry nawet jedzie) Edytowane 13 Września 2006 przez Madness Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 o do silników nie lepiej zajrzeć tu ? http://cichy.100tka.net/akp/dane.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki1989 Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) 2.0 w A4 ? Z tego co mi wiadomo to nie było takiego motoru w A4 do momentu wypuszczenia 2.0 TDI. 1.6 - 101KM 1,8 - 125KM 5 zaworów na cylinder 1,8T - 150KM 2,6 V6- 150KM 2,8 V6 12V- 175KM 2,8 V6 30V - 197KM 4,2 V8 ale nie pamiętam aby był w A4 ? Diesle 1,9 TD - 75KM 1,9TDI - 90KM 1,9TDI - 110KM 1,9TDI - 140KM 2,5 TDI - 110KM rzędowa piątka 2,5 V6 TDI - 140KM Jak coś pomieszałem to poprawcie. Nowych wynalazków nie pamiętam bo zatrzymałem się w rozwoju na moim Audi A6 C4 Avant z 96r ;) (motorek 2,6 V6 150KM z góry nawet jedzie) musiało mi sie cos pomieszac bo przewaznie w gamie silników sa wersje 2.0 :oops: IMO brac tylko 1.8 lub 1.9TDI (tylko nie wersja z 90km bo to troche muł jest) :wink: oczywiscie jesli ktos ma duzo kasy to moze tez wziać 2,8 V6 ale te dwa wymienione przezemnie wczesniej sa najbardzie opłacalne B-) Edytowane 13 Września 2006 przez kuki1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 musiało mi sie cos pomieszac bo przewaznie w gamie silników sa wersje 2.0 :oops: IMO brac tylko 1.8 lub 1.9TDI (tylko nie wersja z 90km bo to troche muł jest) :wink: oczywiscie jesli ktos ma duzo kasy to moze tez wziać 2,8 V6 ale te dwa wymienione przezemnie wczesniej sa najbardzie opłacalne B-) opłaca się dopłacać do turbinki w 1,8 ? czy lepiej większy pojemnościowo nie doładowany? Chodzi o spalanie ; ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) 2.0 w A4 ? Z tego co mi wiadomo to nie było takiego motoru w A4 do momentu wypuszczenia 2.0 TDI. 1.6 - 101KM 1,8 - 125KM 5 zaworów na cylinder 1,8T - 150KM 2,6 V6- 150KM 2,8 V6 12V- 175KM 2,8 V6 30V - 197KM 4,2 V8 ale nie pamiętam aby był w A4 ? Diesle 1,9 TD - 75KM 1,9TDI - 90KM 1,9TDI - 110KM 1,9TDI - 140KM 2,5 TDI - 110KM rzędowa piątka 2,5 V6 TDI - 140KM Jak coś pomieszałem to poprawcie. oczywiście, że było 2.0 benzyna w a-4, tylko dopiero, jesli dobrze kojarze od modelu B6 i ma to-to 130ps. Trzeba też pamiętać, że A4 to dosyc szerokie pojęcie bo mamy: B5 tzw. przed liftem 1995-1998 B5 po tzw. lifcie 1999-2000 B6 - 2000-2004 i B7 od 2004 w góre Gama silników co podałeś zgadza się z grubsza dla modelu B5 poza kilkoma wyjątkami, 4,2 nie było, 1.9tdi w b5 to 130 a nie 140ps, 2,5tdi ma 150ps, nie było 2,5 110ps No i były jeszcze silniczki z a4 S i RS (2,7T jesli się nie myle) opłaca się dopłacać do turbinki w 1,8 ? czy lepiej większy pojemnościowo nie doładowany? Chodzi o spalanie ; ] generalnie jeśli poczytać fora, posłuchac opini ludzi najwięcej zwolenników mają silniki benzynka 1.8T i diselki 1.9tdi, ze wzgledu na stosunek moc/spalanie, łatwość "zawirusowania". Ten silnik 1.8 był tworzony z myślą o współpracy z turbinką i samo 1.8 to ani nie rewelacyjne (łagodnie mówiąc) osiągi ani nie wiele niższe spalanie. aha sam mam B5 97 1.8T avant i naprawde trudno nie lubic tego samochodu :rolleyes: Edytowane 13 Września 2006 przez Lucas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Nie oplaca Ci sie brac 1.8T Wez 1.9 TDI - malo pali, duze mozliwosc modyfikacji. Nawet sie nie zastanawiaj :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 nie było 2,5 110psMnie sie wydaje, ze byl taki w 100 C4, bo syn najlepszego lakiernika w okolicy w takim jezdzi - tyle, ze on ma chipa na 140KM wlozonego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) 2,5 TDI 115KM (nie 110KM) 5 cyl. w rzędzie - w A4 chyba nie było ale w A6 C4 do 97 roku był wsadzany. Co do V6 2,5 TDI to oczywiście 150KM coś mi się pochrzaniło ;) . Edytowane 13 Września 2006 przez Madness Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 miałem na myśli: nie było w A4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Nie oplaca Ci sie brac 1.8T Wez 1.9 TDI - malo pali, duze mozliwosc modyfikacji. Nawet sie nie zastanawiaj :) Jestes pewien? A to 1.8T nie mozna modyfikować? Wszakze tez posiada turbine, wiec sprawa nie jest zbyt trudna.. I nie podoba mi sie stwierdzenie 'nie opłaca się' - mozesz to rozwinąc? W jakich aspektach to sie 'nie opłaca'? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 (edytowane) A to 1.8T nie mozna modyfikować? Wszakze tez posiada turbine, wiec sprawa nie jest zbyt trudna.. modyfikacja ze 150ps do 190ps to całkiem rozsądne 2000pln klik! Edytowane 13 Września 2006 przez Lucas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Wspomniales ze chcesz aby auto umiarkowanie palilo. Dlatego lepszym wyborem jest silnik diesel'a. Przy malych wydatkach na modyfikacje, jestes w stanie podniesc moc auta w odczuwalny sposob. Przy czym spalanie nie wzrosnie zbytnio. A nawet przy normalnym uzytkowaniu, moze spasc. Dlatego napisalem ze "nie oplaca" sie brac 1.8T, majac do wyboru tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Wspomniales ze chcesz aby auto umiarkowanie palilo. Dlatego lepszym wyborem jest silnik diesel'a. Przy malych wydatkach na modyfikacje, jestes w stanie podniesc moc auta w odczuwalny sposob. Przy czym spalanie nie wzrosnie zbytnio. A nawet przy normalnym uzytkowaniu, moze spasc. Dlatego napisalem ze "nie oplaca" sie brac 1.8T, majac do wyboru tdi. Racja. A nie zapomnieliscie o legendzie 2,7 BT? JA z calej tej gamy polece tylko 1,9TDI, obecnie na takim jzdze (90KM) i powiem ze mnie w zupelnosci wystarcza, a pali maaaaalutko (1400kg). Mialem tez przyjemnosc pojezdzic wersja 130KM, i zeczywiscie silniczek rzwawy jak nic, do tego auta idealny, no chyba ze ty potrzebujesz wiecej to chip + delikatne traktowanie = dluga i szybka jazda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 2.0TDI rowniez sa bardzo dobre. 16 zaworow, dwa walki rozrzadu. Wiem z doswiadczenia ze ladnie sie kreci :) Osobsicie jezdze dizelkiem :) Po "paru" modyfikacjach i nie moge powiedziec zlego slowa o nim :) Dlatego polecam go osobiscie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...