^BerZerK^ Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2006 V8 HEMI w muscle car`ach icon_smile3.gif I jeszcze niektóre ciągniki siodłowe ładnie hałasują, taki bulgoczący odgłos jakby płetwal błękitny płukał sobie gardzioł. Wszystkie trzy silniki z tego filmiku.Wódki tym panom. I połączenie tych dwóch czyli scania V8 - najlepiej jak kierowca wsadzi wolny wydech. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2006 Na mnie zawsze robiły wrażenie potworki typu Mercedesy AMG jadące spokojnie na dość niskich obrotach. Potęga. Każde lekkie przyspieszenie to piękny dźwięk. ;] IMO przy tym sportowe zabawki rozkręcone do 7k rpm mogą się schować. Oczywiście chodzi mi o brzmienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) Jest duzo silniczkow, ktore pieknie brzmia, wiec ogranicze sie do trzech, kolejnosc nie gra roli: - V10 5.7l z Porsche Carrera GT - http://www.youtube.com/watch?v=KnwfSbVGxCk - V8 3.6l z Ferrari 360 Modena Challange Stradale - http://www.youtube.com/watch?v=YAVT5fwPPqY - V12 7.3l z Pagani Zonda F - http://www.youtube.com/watch?v=zT_-SCRbQ_c Edytowane 27 Grudnia 2006 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Odnosnie Carrera GT to nie sposób mi sie nie zgodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^BerZerK^ Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Widze ze sa dwa obozy: szlifierki vs bulgot ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 To bylo do przewidzenia :) Ja tam jestem za szlifierkami, ale nie pogardze bulgotem Corvette Stingray. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konios Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 650cm3 w kultowym fiacie 126p :D filmik nakrecony przez kolege ;) http://video.google.pl/videoplay?docid=-31...63781&hl=pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Też ma swój urok... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Podajemy linki do filmików/plików audio z dzwiekami silników które zrobiły na nas najwieksze wraznie.Dla mnie jest to fiatowska pieciocylindrowka, 2.0 lub 2.4 litra - KLIK! :wub: Wybaczcie muzyczke... :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 4 rotorowy Wankel i jest masakra : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spavatch Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 Wiem ze to wankiel, ale to poprostu strasznie dziwnie wygląda. Samochód wygląda na sportowy, prawie 200km a jak mu się przycisnie tak tylko świst powietrza słychać.Moze na filmikach slychac swist ale tak naprawde dzwiek ten nie przypomina ani swistu, ani szlifierki, tym bardziej nie jest nieslyszalny. U mnie pod blokiem parkuje RX-8, niejednokrotnie mialem wiec mozliwosc posluchac go w naturze. I prawde mowiac dzwiek tego silnika na normalnych uzytkowych obrotach (czyli podczas jazdy miejskiej a nie na torze wyscigowym) nie rozni sie za bardzo od silnikow 4-cylindrowych :roll:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2006 (edytowane) Civic VTi 1.6 i urocze 160 KM seryjnie beż żadnych sprężarek itd. Brzmi ładnie jak się Vtec załącza, czyli powyżej 5 tys. obrotów podobają mi się też odgłosy starych muscle carów i starych diesli na niskich obrotach - te charakterystyczne klekotanie np w mercach-beczkach Edytowane 13 Marca 2007 przez Efyr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Dla mnie najpiękniejszą orgię dźwięków stanowi stare V8 Hemi w duecie ze sprężaką Rootsa. Jak bestia budzi się do życia to zwija asfalt. Chociaż 440 magnum też niczego sobie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) Ciarki mnie przechodza jak slysze V8 na ostrych walkach i z wolnym wydechem ]:-> Benito, jak to uslyszysz to Ci stanie :) Posluchajcie.... na koncu nagranie z jazdy :> Edytowane 29 Grudnia 2006 przez RS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adler91 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Nic nie przebije starego zasłużonego silnika diesla w VW Passat rocznik 82. Bardzo podoba mi się ten charakterystyczny klekot. Ostatnio usłyszałem V8 w Audi i też bardzo piękny odgłos. Bardzo fajny też jest VR6 w VW . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azyl Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 V8 z duża pojemnością na niskich obrotach - moglbym tego sluchac do snu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 @RS Ten sam silnik co Camaro, żeby nawet nie poprawić wydechu, ehh. Hemi lepsiejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ciarki mnie przechodza jak slysze V8 na ostrych walkach i z wolnym wydechem Silniki NASCAR maja chyba ostrzejsze walki :rolleyes: http://www.youtube.com/watch?v=I20MI4Lgubs http://www.youtube.com/watch?v=sIzH6SOvMLU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2006 (edytowane) S_Works: calkiem mozliwe :) ale one brzmia tez inaczej bo sa zalane paliwem wyscigowym :P I chyba obroty biegu jalowego maja 1700rpm... wg mojego gustu rewelacyjnie brzmi jeszcze SLR :> ten dzwiek kompresora. Mucha zdycha z wrazenia........... zanim usiadzie :) http://www.youtube.com/watch?v=tJiFSKAacEQ...ted&search= Edytowane 29 Grudnia 2006 przez RS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2006 a mnie sie cholernie nie podoba dźwięk v8 HEMI z sprężarką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zaiste przepiękny bulgot, ta corvetta się nie umywa. Jeszcze tylko jakaś sprężarka weilanda....ale i tak można już wymontować radio z tego wozu, bo po co je mieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2006 A mnie najbardziej bierze klekocik takiego 300D z Mercedes B-) Dostojny dzwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2006 Moze ktos potrafi mi wyjasnic: dlaczego V8 made in america brzmi zupełnie inaczej niz V8 np. ze stajni BMW? Nie jest to na bank kwestia pojemnosci bo np. w tym silniczku: http://video.google.pl/videoplay?docid=887...240825&q=v8 pojemnosc nie ma nic do pieknego, amerykanskiego bulgotu. W czym wiec tkwi wyjatkowosc amerykanskich silników? PS. Tak chodzi podkrecony silnik z Mercedesa W124 300D (rzedowa szóstka z turbo) wsadzona do W123 (czarny dym nie wrózy długiego życia temu silnikowi ale w tym sporcie nie do jest wazne) http://video.google.pl/videoplay?docid=392...7936&q=w123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2006 Moze ktos potrafi mi wyjasnic: dlaczego V8 made in america brzmi zupełnie inaczej niz V8 np. ze stajni BMW? Nie jest to na bank kwestia pojemnosci bo np. w tym silniczku: http://video.google.pl/videoplay?docid=887...240825&q=v8 pojemnosc nie ma nic do pieknego, amerykanskiego bulgotu. W czym wiec tkwi wyjatkowosc amerykanskich silników? PS. Tak chodzi podkrecony silnik z Mercedesa W124 300D (rzedowa szóstka z turbo) wsadzona do W123 (czarny dym nie wrózy długiego życia temu silnikowi ale w tym sporcie nie do jest wazne) http://video.google.pl/videoplay?docid=392...7936&q=w123 Wydaje mi sie że to kwestia dolotu, wydechu i stosunku skoku do średnicy.. i pewnie wiele szczegółów ; ] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Genocide Za przeproszeniem: Co Ty [ciach!]lisz? Gdzie masz silnik R8 (czyli 8 w rzedzie)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astro Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 (edytowane) Moze ktos potrafi mi wyjasnic: dlaczego V8 made in america brzmi zupełnie inaczej niz V8 np. ze stajni BMW? Nie jest to na bank kwestia pojemnosci bo np. w tym silniczku: To dlatego ze amerykanskie silniki V8 maja komore spalania na kształt półkuli (hemisferyczne) potocznie HEMI [stad ten charakterystyczny gardlowy dzwiek] , a wydaje mi sie ze te V8 w bmw to nie sa silniki hemi tylko zwykle z komora klinowa. Edytowane 31 Grudnia 2006 przez Astro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_Works Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 (edytowane) Zwykle V8 (nie Hemi) np. Magnum tez bulgocza, glowna roznica jest taka ze amerykanskie V8 te w muscle cars to wolnoobrotowe silniki wolnossace czyli gaznikowe, a BMW jest na wtryskach i ma wyzsze obroty. No i te pojemnosci... silnik 440 to u nas 7,2 L. @RS Fakt, samochody NASCAR jezdza na benzynie 110 oktanowej, jako ciekawostke podam ze firma Sunoco opracowala juz paliwo bezolowiowe ktore nie niszczy silnikow i ma byc oficjalnym paliwem NASCAR od sezonu 2008, nazywa sie Sunoco 260GTX A na tej stronie jest fajnie pokazana roznica miedzy zwyklym silnikiem a sportowym z ostrymi walkami. http://auto.howstuffworks.com/camshaft.htm Edytowane 31 Grudnia 2006 przez S_Works Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2007 4 rotorowy wankel wymiata :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Jezeli chodzi o dzwieki silnikow to dla mnie najpiekniejsze maja wlasnie muscle car. 2F2F NFS MW (GT) NFS C (GT500, Charger) Nie ma nic piekniejszego. Jezeli z tych bardziej osiagalnych na zywca to narazie najladniejszy dzwiek slyszalem w M5, R-type i A3 z kompresorem (piekne "pssst" przy zmianie biegow). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 3 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2007 Dla mnie naj naj to oczywiscie stare V8 HEMI Z przecinakow podobal mi sie odglos Alfa Romeo 155 tourning costam ;] 460KM i 16K RPM. Powiem tak. Przy wejsciu na wysokie obroty robilo to spore wrazenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...