Skocz do zawartości
R.i.P.

Need For Speed: Prostreet

Rekomendowane odpowiedzi

Moj komp juz jest chyba za stary na ta gre...

 

Strasznie mi szarpie gre :/ Nie ze malo FPS i nie dziala plynnie, tylko tak jakbym wlaczal i wylaczal pauze w przeciagu ~0,5s ;o, ogolnie na low detalach i 640x480 nie moglem sobie pograc :<

Ja mam tak samo , co chwila przycinki. Denerwuje mnie to i nici z dobrego grania.

Jest jakiś sposób by to demo się nie zacinało Liczba klatek wynosi od 20 do 30.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Heh , zagralem w to demo, pisanie nawet mini-recenzji z tego 5minutowego dema mija sie z celem wiec wyszczególnię plusy i minusy

 

Moim zdaniem

 

Zalety

 

+ Speed Chalenge - pomysł

+ 1 kawałek w menu, 1 podczas wyscigu

+ nawet fajne kraksy

 

Wady

- model jazdy, nie wplywa na wrazenia, niezalezny od prowadzonego samochodu, te same wrazenia na klawiaturze i padzie (dualshock 2) czyli totalne dno, nawet Arcade to nie jest, zero ambicji przy tworzeniu jak mniemam

- modele samochodow - oblepionie naklejkami licencje, nic wiecej, zapomnij o jakims zaanagazowaniu tworcow w szczegoly

- modele zniszczen - niby mamy 2008 rok niedlugo a model zniszczen ubogi, kilka wgniecen i odpadajace kilka elementow ( niezniszczalna szyba !!! ), czy z dzisiejszym postepem nie da sie zaaplikowac czegos bardziej zlozonego na wzor Burnout czy Carmageddon. Crysis juz ma lepszy model zniszczen

- klimat a raczej jego brak, zero adrenaliny, duzo halasu o nic

- brak replay przejazdu

- odglosy silnika

 

Podsumowanie :

Przyzwyczailem sie w przypadku EA do wydawania płytkich pozycji, ale w przypadku nowego NFS-a to bije na glowe nawet FIFE, zupełnie nowy wymiar mainstreamu. Shit zapakowany w kolorowym papierku, swiecenie licencja i modelami panienek zamiast solidnej ścigałki. Gra nie stanowi żadnego wyzwania ( gralem na King, obydwa tryby z buta za pierwszym podejsciem wygrane ), obcowanie z tym tytulem daje dosłownie zero przyjemności. Nie oczekiwalem duzo, dostalem 10 razy mniej. Graficznie jest co najmniej przyzwoicie, odpalilem w 1024x768 z high opcjach, vsync, AA i aniso.

Ocena wstepna: 4/10

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marrrcin

Przypomnij sobie jak wygladaly menu w demkach MW i Carbona a jak w pelnych wersjach ;] To samo dotyczy IMHO czasu rozgrywki - EA daje tyle i nic sie nie poradzi.

W demo Carbona nie grałem, co do MW to faktycznie coś mi świta, że tam też było coś nie tak z menu. A co do długości rozgrywki to moim zdaniem jest jej po prostu za mało i kropka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli kolejna słaba część...

 

model jazdy beznadziejny! (na klawiaturze)

model zniszczeń jw.

grafika przeciętna

 

20-25 fps na max detalach, 1680x1050, aa off, 2 rdzenie pracują na maxa

 

EDIT:

 

dotyczy tego 1wszego trybu

 

Normalne wyścigi już są nieco lepsze.

Edytowane przez VICTORious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słaba ? Totalne dno.. Lepsza grywalnosc (imho) mial juz carbon..

 

Tez wlasnie miałem pisac.. Proc jakiś cieplejszy był niz w innych grach ;)

Edytowane przez Chetau

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem w demko i mam mieszane uczucia. Co do gry to jakoś nic specjalnego , nie powaliło mnie nic specjalnego. Grafiak taka sobie , zniszczenia nawet mogą być, kierowanie autem trochę lepsze a kamera dalej ta sama ... Muzyka nawet fajna :P

 

Co do optymalizacji na moim sprzecie leci wsio max w 1280x1024 fps min, przy starcie 28 a później rozpędza sie do ok 35-50fps w zależnosci od sytuacji. Warto pochwalić fakt że na low gra wygląda całkiem znośnie , myślałem że będzie gorzej ;)

 

Ps. 1Gb ramu jest wystarczające do tej gry , być może potrzeba dwurdzeniowca żeby nie rwało podobnie jak w Medalu Airborne ;) aa i używam sterowników 169.01

 

Troche screenów ;

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

1280x1024 wszystko low grafika nie taka zła a fps całkiem wysoki :)

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model jazdy ssie w tym tytule jak i IMHO w poprzednich Need For Speedach. Grafika może i nieco lepsza niż w Carbonie ,ale to nie ratuje tej gry. Poczekam jeszcze z oceną na relację z fulla ,ale coś czuję, że się wstrzymam. Po za tym Crysis w drodze ,a ja nie śpię na $$.

 

P.S powoli to się robi podobna sytuacja jak z FIFĄ. Co roku nowy tytuł. Ludzie się rzucają na to ,a potem tylko narzekają. ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oficjalne wymagania sprzętowe NFS Pro Street:

System - Windows XP/Vista (formaty FAT16 i FAT32 nie są obsługiwane przez wersje elektroniczną)

Procesor – 2.8GHz lub szybszy (Windows Vista wymaga 3.0 GHz)

Pamięć – 512 MB RAM (Windows Vista wymaga 1 GB RAM)

Twardy dysk – 8.1 GB (16 GB wymagane dla wersji elektronicznej)

Napęd DVD - 8x (nie dotyczy wersji elektronicznej)

Karta Graficzna – 128 MB z Pixel Shader 2.0 (tylko AGP i PCIe)*

Karta Dźwiękowa - Kompatybilna z DirectX 9.0c

DirectX - Wersja 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps i lepiej; 2-8 Graczy

Sterowanie - Klawiatura, Mysz

Dodatki – Kierownica USB / Dual Analogue Gamepad

 

*Obsługiwane karty graficzne: NVIDIA GeForce FX 5950 lub lepszy (GeForce MX nie jest obsługiwana); ATI Radeon 9500 lub lepszy. Wersje kart na laptopa mogą działać, lecz nie są obsługiwane. Nowe sterowniki do kart graficznych i dźwiękowych mogą być potrzebne.

....

System - Windows XP/Vista (formaty FAT16 i FAT32 nie są obsługiwane przez wersje elektroniczną)

Twardy dysk – 8.1 GB (16 GB wymagane dla wersji elektronicznej)

Napęd DVD - 8x (nie dotyczy wersji elektronicznej)

...sorry za to głupie pytanie ale czy mógłby ktoś łaskawie wyjaśnić o co w tej "wersji elektronicznej" chodzi :huh: ?

Co trzeba zrobić żeby tą grę mieć w "wersji elektronicznej" ?

I dlaczego ta gra zajmuje dużo miejsca na HDD ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i ta grafa ze screenow ma takie wymagania? :lol:

 

No jak panowie z EA twierdza ze komp nie poradzilby sobie z FIFA z grafika Xboxowa to nie ma sie co pozniej dziwic ze gry sie tak "ruszaja".

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Monolith

dajcie jakies filmidlo. takie na pare sekund przed dachowaniem :)

 

edit.

mialo byc pr0 a jest el:0

Edytowane przez Monolith

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...sorry za to głupie pytanie ale czy mógłby ktoś łaskawie wyjaśnić o co w tej "wersji elektronicznej" chodzi huh.gif ?

Co trzeba zrobić żeby tą grę mieć w "wersji elektronicznej" ?

I dlaczego ta gra zajmuje dużo miejsca na HDD ?

Chyba chodzi o wersje ściągniętą z internetu (coś a'la steam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie 1024x768 wszystko na max aax2 nie spada poniżej 29fps. model jazdy jakiś dziwny ale plus za uczucie prędkości. co za debil wymyślił żeby ESC robić screeny??

buahaha, dopiero teraz przeczytalem posta Fonziego. No mega lol (nie dla Fonziego oczywiscie) szkoda ze nie wpadli na pomysl kombinacji ALT+F4 :lol: ale sie usmialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model zniszczeń dotyczy tylko karoserii, koła nie odpadają, z silnika nic nie wylatuje, drzwi się nie otwierają, ogólnie cienizna. Model pod karoserią z przed ładnych paru lat. Co za dureń wpadł na pomysł żeby po każdym wypadku czekać aż frunący przez 15 sekund samochód się zatrzyma bez możliwości ominięcia tego. Bo co znaczyłoby oglądanie wypadków z BURNOUTA w połączeniu z modelem zniszczeń z TOCA RACE DRIVER lub DIRTA a żenująco niskie efekty z PRO STREET. Ktoś kto chce wyjść do menu w zamian dostaje robienie screenów przez ESCAPE. Model jazdy się wydaje toporny ale w przypadku 1 trybu spisuje się znakomicie, inaczej to wygląda w przypadku jazdy po mieście z dużą liczbą zakrętów, po przyzwyczajeniu się jednak uważam że jest on bardzo dobry. Wreszcie gra w której używanie ręcznego pomaga w jeździe. Nie wiem dlaczego gra ma tak duże wymagania sprzętowe. Jakby się EA jeszcze postarało to mielibyśmy 2 "DIRTA", no może trochę przesadzam ale ilość fps przed wyścigiem spada mi poniżej 40 na configu z podpisu. Gra ma kilka minusów ale jest o wiele lepsza bo o ile w carbona nie grałem wogóle (tylko w demo) to w PRO STREET zagrałbym z miłą chęcią kupując oryginał gdyby wydał go CD PROJEKT. A tak płacić 120 zeta za plastikowe pudełko i instrukcję? ja dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A miałem taką nadzieje (nawet dużą)ze to bedzie come back do nfs3 a tutaj pupa. Właściwie nic w demie mi nie pasuje (od sterowania, po model jazdy, debilne wymagania (do Flatouta2 sie nie umywa ;o), nieadekwatna grafa do wymagań i pare inny el0 bajerów). Mimo że niedługo mam upgrade pc to tak nie mam zamiaru grać w tą w full. Ominę tak samo jak Crapona i na demie sie skończy :lol:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...