Skocz do zawartości
KaxxL

Gta 4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chronicsmoke

Ma wpływ, potem masa ludzi będzie do ciebie dzwonić, wszystko zależy od ciebie ;)

Czyli co robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A można po prostu włączyć "silent mode" w telefonie? Nie wpłynie to negatywnie na stosunki z ludźmi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Silent mode dotyczy tylko misji, nieodebranie telefonu dotyczącego misji nie pogarsza twoich relacji z daną postacią.

 

Nieodebranie telefonu dotyczącego wspólnego wypadu, albo odmówienie spotkania pogarsza relacje. Akceptując spotkanie, potem je odwołując także nic nie tracimy, ale jak zawsze będziemy odwoływać to w końcu postać zadzwoni z pretensjami że dawno nas nie widziała po czym mniej nas lubi.

 

Najgorsze że nie wiadomo czego telefon dotyczy, no ale to nie dziwne. Najbardziej nie lubiłem jak podczas rozmowy przez telefon zaczynała się misja, to mnie wkurzało dlatego starałem się raczej odbierać dopiero po savie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej nie lubiłem jak podczas rozmowy przez telefon zaczynała się misja, to mnie wkurzało dlatego starałem się raczej odbierać dopiero po savie.

Miałem tak z 3 razy, też mnie to wnerwia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Jak pokonywać przeciwników pierwszym ciosem? Było chyba to tłumaczone w misji z Blistą dla Vlada ale już nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

To wiem ale w tej misji zadawało się jakiś atak z zaskoczenia i przeciwnik leżał po jednym ciosie.

 

Wszystko jasne. Ten trick działa tylko w tej misji dla Vlada.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne. Ten trick działa tylko w tej misji dla Vlada.

Nie tylko. Udajcie się pod Perestroikę, gdy będzie już ciemno. Powinni stać tam dwaj ochroniarze, stańcie na końcu kolejki i cierpliwie czekajcie aż wszyscy wejdą, podchodzimy do ochroniarza przeszukującego (ten na czarno ubrany) i klikamy PPM, pojawi się mały czerwony kwadracik, po czym klikamy LPM i natychmiastowy knock-out. :) Have fun. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie tylko. Udajcie się pod Perestroikę, gdy będzie już ciemno. Powinni stać tam dwaj ochroniarze, stańcie na końcu kolejki i cierpliwie czekajcie aż wszyscy wejdą, podchodzimy do ochroniarza przeszukującego (ten na czarno ubrany) i klikamy PPM, pojawi się mały czerwony kwadracik, po czym klikamy LPM i natychmiastowy knock-out. :) Have fun. ;)

Hehe no widzę w końcu są porządni moderatorzy działu ;) Właśnie zdziwiło mnie to, że miałoby to działać tylko w tej jednej misji. W innej misji dla Vlada (ostatniej) trzeba było bić się z jego 2 ochroniarzami to właśnie jednego w taki sposób też powaliłem. Wniosek taki, że można to zastosować tylko na ochroniarzach ( zamiast zielonych kwadracików energii mają niebieskie) którzy nie spodziewają się ataku. Ogólnie to zajmę się na dniach jakoś montażem filmiku tutorialowego walki.

 

Póki co zachęcam do obejrzenia moich dotychczasowych filmików prezentujących świetność silnika animacji i fizyki :lol2:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien dziwny problem, którego nie wiem jak rozwiązać. Zacząłem testować karty graficzne w GTA IV i akurat mam pod ręką HD 4870 1GB oraz 9800 GTX'a+ 512 MB. Problem polega na tym, że karta ATi generuje sporo większe obciążenie procesora. Sprawdziłem to na jednym z testów zależnych od CPU i na tych samych ustawieniach relacja jest typu 32 vs. 28 FPS na korzyśc karty nvidii. Jednak to nie stanowi jakiegoś wielkiego problemu, bo tego się spodziewałem.

 

Gra domyślnie włacza ostatni save i w moim przypadku ładuje noc o godzinie 00:30. na tym save'ie mam jeden test, zaś na drugim (godzina 17:30) mam drugi test. Problem polega na tym, że każde kolejne ładowanie save'a powoduje spadek wydajności. Wuygląda to mniej więcej tak:

 

save noc: 49

save dzień: 35

save noc: 40

save dzień: 28

save noc: 30

save noc: 26

 

Powyżej nie ma pomyłki w kolejności czy coś. Na GF'ie wygląda to tak:

 

save noc: 48

save dzień: 38

save noc: 47

save dzień: 37

save noc: 47

save noc: 47

 

Generalnie nie byłby to jakiś poważny problem, gdyby nie to że nawet na podkręconym Core i7 mam spadki do 19 FPS w rozdzielczościach typu 1024 x 768 z detalami identycznymi jak na karcie 9800 GTX 512 MB. W miejscu testowym mam 19 FPS w 1600 x 1200, podczas gdy GF 9800 GTX ma 29

 

Obserwuję też systematyczny spadek wydajności wraz z ilością czasu jaki spędzam w grze - przy czym nie mówię tutaj o godzinach, a o minutach w liczbie mniejszej niż 10.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

 

Konfiguracja: Core i7 (różnie taktowany: od 2,66 GHz do 3,8 GHz), 4 GB RAMu, XP 32-bit SP3, Catalysty 9.5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne te wasze problemy, bo z tego co się orientuję, to ani Gi3r3k, ani Miguel nie mają problemów w GTA4. Tyle, że oni obaj mają HD4850. Brat z C2D E8400 + HD4870 też problemów nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe no widzę w końcu są porządni moderatorzy działu ;) Właśnie zdziwiło mnie to, że miałoby to działać tylko w tej jednej misji. W innej misji dla Vlada (ostatniej) trzeba było bić się z jego 2 ochroniarzami to właśnie jednego w taki sposób też powaliłem. Wniosek taki, że można to zastosować tylko na ochroniarzach ( zamiast zielonych kwadracików energii mają niebieskie) którzy nie spodziewają się ataku. Ogólnie to zajmę się na dniach jakoś montażem filmiku tutorialowego walki.

 

Póki co zachęcam do obejrzenia moich dotychczasowych filmików prezentujących świetność silnika animacji i fizyki :lol2:

 

AFAIR można tak zaatakować każdego kto nie spodziewa się ataku - czyli nie można tego stosować w bezpośrednich starciach, a jedynie jako "ciche" załatwianie pojedynczych osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne te wasze problemy, bo z tego co się orientuję, to ani Gi3r3k, ani Miguel nie mają problemów w GTA4. Tyle, że oni obaj mają HD4850. Brat z C2D E8400 + HD4870 też problemów nie ma...

A właśnie - zapomniałem o jednym - patcha 1.03 mają? I druga sprawa jest taka, że oni zdaje się nie mają Core i7, co też może mieć znaczenie (na przykładzie GF'a przecież to wyszło).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A właśnie - zapomniałem o jednym - patcha 1.03 mają? I druga sprawa jest taka, że oni zdaje się nie mają Core i7, co też może mieć znaczenie (na przykładzie GF'a przecież to wyszło).

Egiełda PW ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien dziwny problem, którego nie wiem jak rozwiązać. Zacząłem testować karty graficzne w GTA IV i akurat mam pod ręką HD 4870 1GB oraz 9800 GTX'a+ 512 MB. Problem polega na tym, że karta ATi generuje sporo większe obciążenie procesora. Sprawdziłem to na jednym z testów zależnych od CPU i na tych samych ustawieniach relacja jest typu 32 vs. 28 FPS na korzyśc karty nvidii. Jednak to nie stanowi jakiegoś wielkiego problemu, bo tego się spodziewałem.

 

Gra domyślnie włacza ostatni save i w moim przypadku ładuje noc o godzinie 00:30. na tym save'ie mam jeden test, zaś na drugim (godzina 17:30) mam drugi test. Problem polega na tym, że każde kolejne ładowanie save'a powoduje spadek wydajności. Wuygląda to mniej więcej tak:

 

save noc: 49

save dzień: 35

save noc: 40

save dzień: 28

save noc: 30

save noc: 26

 

Powyżej nie ma pomyłki w kolejności czy coś. Na GF'ie wygląda to tak:

 

save noc: 48

save dzień: 38

save noc: 47

save dzień: 37

save noc: 47

save noc: 47

 

Generalnie nie byłby to jakiś poważny problem, gdyby nie to że nawet na podkręconym Core i7 mam spadki do 19 FPS w rozdzielczościach typu 1024 x 768 z detalami identycznymi jak na karcie 9800 GTX 512 MB. W miejscu testowym mam 19 FPS w 1600 x 1200, podczas gdy GF 9800 GTX ma 29

 

Obserwuję też systematyczny spadek wydajności wraz z ilością czasu jaki spędzam w grze - przy czym nie mówię tutaj o godzinach, a o minutach w liczbie mniejszej niż 10.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?

 

Konfiguracja: Core i7 (różnie taktowany: od 2,66 GHz do 3,8 GHz), 4 GB RAMu, XP 32-bit SP3, Catalysty 9.5.

Mi catalysty 9.5 wysypaly HAWX.... a gta 4 na 9.2 "zaliczylem", bawiles sie driverami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbowałem odpalić u siebie GTA i kicha. Rzecz wygląda tak jak na sreenach:

 

Screen 1 http://img300.imageshack.us/img300/4240/gtaiv1sy2.png

Screen 2 http://img390.imageshack.us/img390/9149/gtaiv2mi2.png

 

No to zołnowałem FAQ, zrobiłem, co miałem zrobić i kupa. Nowe drivery (178.24) nie pomogły, zessałem patcha - również nic. Any ideas? Ciągnę jeszcze DirectXa nowego, zobaczymy, czy to coś da.

 

Dodam, że zmiany detali, rozdziałek itd. powodują zmiany obrazu z screena pierwszego na drugi lub odwrotnie.

 

Konfig - E2160, 2GB, 7950G, P35 i XP Pro SP3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie napisać czy następujący wynik jest dobry jak dla mojego sprzętu?:

 

http://hosting06.imagecross.com/image-host...5/2626gta41.JPG

 

E2160 @ 3006Mhz

9800GT

 

Kombinowałem z róznymi ustawieniami, ale tylko na tych GTA jest w miarę grywalne - średnio w grze mam 30-35 klatek choć zdarzają się spadki np do 25 przy jeżdzie pod metrem, gdy w dodatku na drodze jest spory ruch. Trochę jestem zawiedziony, że na takim sprzęcie nie mam chociaż ciągłych 40 fpsów...

Edytowane przez blood2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Co do bugów i błędów. Dopiero od tygodnia robię fabułę ale jestem już w połowie i póki co ani razu nie miałem jakichś problemów z misją, ani razu gra mi się nie wywaliła do Windowsa ( no dobra kiedyś wychodziła ale to przez wirusa ). Jedyne bugi jakie napotkałem to raz odwożąc Romana zaparkowałem tak, że nie mógł otworzyć drzwi to wyrzucił mnie z auta i wyszedł moimi oraz w multi w trybie hangman NOOSe jak przywieziemy Petrovica na boisko to odgrywana jest cutscenka, coś się popsuło i na Petrovicu stał helikopter a on przyciśnięty do ziemi pląsał i mówił to samo co zawsze jak zrobimy tą misje ^ ^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie napisać czy następujący wynik jest dobry jak dla mojego sprzętu?:

 

http://hosting06.imagecross.com/image-host...5/2626gta41.JPG

 

E2160 @ 3006Mhz

9800GT

 

Kombinowałem z róznymi ustawieniami, ale tylko na tych GTA jest w miarę grywalne - średnio w grze mam 30-35 klatek choć zdarzają się spadki np do 25 przy jeżdzie pod metrem, gdy w dodatku na drodze jest spory ruch. Trochę jestem zawiedziony, że na takim sprzęcie nie mam chociaż ciągłych 40 fpsów...

Oto mój wynik z tym że procek na 3.6 karta 9600GT wynik i tak dobry jak na E2160

 

Average FPS: 50.54

Duration: 37.02 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 43%

Video memory usage: 86%

 

Graphics Settings

Video Mode: 1280 x 1024 (75 Hz)

Texture Quality: Medium

Texture Filter Quality: Very High

View Distance: 64

Detail Distance: 53

 

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Dodatek Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce 9600 GT

Video Driver version: 185.85

Audio Adapter: Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio

Procesor Intel Pentium III Xeon

 

File ID: Benchmark.cli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój wynik taki

 

Statistics

Average FPS: 42.88

Duration: 36.96 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 61%

Video memory usage: 95%

 

Graphics Settings

Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)

Texture Quality: Medium

Texture Filter Quality: High

View Distance: 50

Detail Distance: 50

 

Hardware

Microsoft Windows 7 Ultimate

Microsoft Windows 7 Ultimate

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8800 GT

Video Driver version: 181.20

Audio Adapter: Speakers (SB Audigy)

Pentium® Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz

 

File ID: Benchmark.cli

 

Miałbym 2 fps wiecej na przykreceniu na 3,6 bo to wynik z 3,5. Natomiast te same ustawienia na 185 daja okolo 36 klatek. Chronicsmoke wspominał o problemach ze sterami i ja to potwierdzam. Niezły wynik submafiozo. Ciekawi mnie czy to wpływ e7200 czy może po prostu na xp tak jest. Porównywałeś stery 181 vs 185 ? Pozdro ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już w sumie jest opisane w faq no ale dodam coś oprócz tego od siebie ;). Musisz przenieść sejwy do c:/users/twoja nazwa usera/app data/local/ i tutaj caly folder rockstar games. Następnie folder folder xlive do tej samej lokalizacji. Standardowo jednak mi tak sejwy zadziałać nie chciały. Z pomocą przychodzi świetny programik xlive wrapper dzieki ktoremu mogłem wczytać swoje stany gry. Wcześniej był error gdy chcialem ktorykolwiek załadować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...