sideband Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Byc moze , ale i tak OpenGL dla gier sie chyba konczy ,wszystkie nowe bajery to DX'y Wszystkie nowe bajery z dx11 masz już w opengl-u ehhh. Z ati zawsze były problemy i będą , dodatkowo nv kładzie kłody pod nogi implementując gpu transcoding za pomocą cuda tylko akurat to mnie nie dziwi , kilka lat temu nv proponowała ati za friko cuda , nie chcieli ich strata. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Wszystkie nowe bajery z dx11 masz już w opengl-u Szkoda tylko, że AMD/NV nie uaktualniają w swoich sterach tego API. Szkoda, że przez lenistwo AMD/NV - ID i Cormack "dostają minusy". Co do porównań rur w D3 i R to chyba oczywiste, że w D3 rury musiały być super, bo jakby to wyglądało? Statek z płaskimi ścianami? Poza tym, jak wielki świat jest w Doomie a jaki w Rage. ID gdyby chciało to by wydało super ekstra efekciarski benchmark, ale potem byłyby narzekania jak w dniu premiery D3, Far Cry, Crysisa, Metro, że wymagania są za wysokie i jakie to ID jest złe. Po prostu ludziom się zawsze jest w [gluteus maximus] źle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 (edytowane) Szkoda tylko, że AMD/NV nie uaktualniają w swoich sterach tego API. Ke? Masz w sterach 285.38 pełne wsparcie dla opengl-a 4.2 tylko to nie najmniejszego znaczenia , ponieważ prócz heavena benchmark żadna nowa gra czy bench nie wykorzystuje potencjału opengl-a. OpenGL jest cały czas wykorzystywany , ale przez profesjonalistów. Rage to technologicznie to bida z nędzą , poziom jak ~2005r. Tylko modele postaci i ich animacja w jakimś tam stopniu ratują ten tytuł. Edytowane 8 Października 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Nie wiem jak u NV, ale u AMD to... "Kartka" wszystko przyjmie, więc to, że napiszą sobie pełne wsparcie dla OpenGL 99.99 to mogą sobie wsadzić. Dlaczego starsze gry na OpenGl nie chodzą na nowych Catalystach, mimo niby pełnego wsparcia dla OGL każdej wersji? AMD prezentuje nowe logo Catalyst'ów - TwojePC.pl - problem Promilusa. Wg Ciebie Rage to bida z nędzą, dla mnie to bardzo ciekawy projekt, pierwszy na taką skalę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 (edytowane) Posiadając karty ati/amd musisz być świadom , że takie problemy nie są niczym nadzwyczajnym. I tak jest lepiej niż kilka lat temu. Są gry na rynku , które mają lepsze textury i nie zajmują 20gb. Także virtual texturing póki co to nie wypał i streaming textur sprawdza się lepiej. Edytowane 8 Października 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 (edytowane) Wiem, dlatego wyzywanie tylko JC od najgorszych nie jest w porządku. Oczywiście ID ponosi winę, że są błędy, ale również AMD nie postarało się (jak widać jak dodatkowych pieniążków się nie dostaje, to i aktualizować sterowników się nie chce). Co do jakości grafiki, to Carmack nigdy nie mówił, że to będzie nowy poziom w FPSach - powtarzał, że chce jak najwięcej wyciągnąć z konsol przy stałych 60fpsach, a piece po premierze dostaną hd-patche tak jak to było w przypadku Crysisa2. Rage jest nową marką, ID nie jest samodzielnym studiem, więc i bethsda miała co nieco do powiedzenia. Ja tam rozumiem, że trzeba w pewnych aspektach grafiki iść na kompromis, bo dla ID nie byłoby problemem zrobienie IdTech 5, którego by potwór z i7 i 3xR6990 nie uciągnął. Porównując R z C2 to dla mnie R wygrywa, bo rozmach jest większy, a graficznie, aż tak mocno nie ustępuje drugiemu Crysisowi. No i megatexture - takie coś mogłoby użyć Bioware w kolejnego części Dragon Age :) Streaming textur? To coś, co doczytywało tekstury w UT3? Sorry, ale UT3 też chorowało na widoczne doczytywanie się tekstur - taki urok nowych silników. Po prostu nie wszystko da się od razu dopieścić. Najlepiej byłoby mieć 100gb ramu 3ghz i wszystko w ramie trzymać, ale konsole dyktują warunki i nikt nie będzie tworzyć gier dla fantyków pieców, bo i tak zdecydowana większość pececiarzy będzie płakać na forach, że gra chodzi im w 18fpsach i dopiero po 3 latach mogą uruchomić w FHD. Realia są takie, a nie inne... Edytowane 8 Października 2011 przez konkurs 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 (edytowane) To zależy od gry , mirror edge jest na ue3.0 i streaming textur działa idealnie. W przypadku pc to w sumie streaming textur można także olać , ponieważ mamy karty graficzne z dużą ilością pamięci i z roku na rok będziemy mieć jej coraz więcej. Jeżeli gry z przyzwoitymi texturami w technologii virtual texturing mają zajmować powiedzmy 80gb to ja dziękuje za taką technologie. Edytowane 8 Października 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 UE3 jest dobrym silnikiem, tylko ile on już lat ma? Ile był razy aktualizowany? Z UE3 też trzeba było bawić sie w ini, żeby streaming i inne sutteringi nie denerwowały, a IdTech 5 dopiero parę dni temu ujrzał światło dzienne, więc z czasem poprawią mankamenty. Mam nadzieję, że w Doomie 4 pokażą na co stać ich silnik i ich, bo samo ID będzie lepiej operować swoim silnikiem, a w między czasie na pewno jakieś usprawnienia dodadzą. Ja po prostu uważam, że Rage pod względem technologii jest porządną, ponad przeciętną produkcją, która bije na głowę większość produkcji na silniku Epica, które widziałem. Ale i tak rozgrywka jest najważniejsza, bo kto normalny podchodzi specjalnie do ściany i oglądam z 1cm tekstury ;] 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Gra wygląda obłędnie ale tylko wtedy gdy się w nią gra. :wink: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Ale sie ktoś napocił. RAGE Patch Release Notes - October 8th 2011 ------------------------------------------- RAGE defaults to lower video settings to allow the game to work on a wide variety of hardware and software configurations. Unfortunately, it is not possible to anticipate all possible graphics driver issues in combination with unique end user hardware and software configurations. For this reason RAGE does not automatically increase video/graphics settings as this could result in negative side effects on specific hardware and software configurations. The original release of RAGE does not expose many video/graphics options for people to tweak because some of these settings, although desirable from a quality perspective, simply will not work on specific configurations either due to hardware limitations and/or driver bugs. Due to popular demand for more video and graphics options, this patch updates the video settings menu and exposes several quality and performance settings. However, not everyone may be able to increase the settings due to hardware limitations and/or driver bugs. VSync ----- The new "VSync" option in the video settings menu allows you to remove screen tearing. There are three options: ON, OFF and SMART. When VSync is turned OFF you may experience screen tearing. When VSync is turned ON you should not see screen tearing. However, any time your frame rate drops below 60 frames per second you will get a sudden more severe drop to 30 frames per second. This is how VSync inherently works. If your computer cannot maintain 60 frames per second and you miss the synchronization to the vertical retrace of your monitor then you will miss a whole frame and synchronize to the next frame instead. Some graphics drivers now support a so called "swap-tear" extension. You can try using this extension by setting VSync to SMART. If your graphics driver supports this extension and you set VSync to SMART then RAGE will synchronize to the vertical retrace of your monitor when your computer is able to maintain 60 frames per second and the screen may tear if your frame rate drops below 60 frames per second. In other words the SMART VSync option trades a sudden drop to 30 frames per second with occasional screen tearing. Occasional screen tearing is usually considered less distracting than a more severe drop in frame rate. If your graphics driver does not support SMART VSync and you set VSync to SMART in the video settings then RAGE will automatically fall back to turning VSync OFF and you may experience screen tearing. The "swap-tear" extension is brand new and may still present some issues on certain graphics hardware. If you experience any problems using SMART Vsync then set VSync to either ON or OFF. We are actively working with the graphics hardware vendors to improve the "swap-tear" extension. If changing VSync in the RAGE video settings menu does not appear to make any difference then make sure you are not overriding the VSync setting in the graphics vendor control panel. You can find the graphics vendor control panel by right-clicking on the Windows desktop and selecting the " control panel" option from the pop-up menu. If you force VSync to the 'on' setting in the graphics vendor control panel then you should not see any screen tearing in RAGE but you may get a more severe drop in frame rate if your computer cannot maintain 60 frames per second. If you force VSync to the 'off' setting in the graphics vendor control panel then you may experience screen tearing no matter what setting you use for the VSync option in the RAGE video settings menu. Texture Cache ------------- The new "Texture Cache" option in the video settings menu allows you to increase the texture cache size to keep more texture data in video memory. If the Texture Cache is set to LARGE then RAGE will keep more texture data in video memory. This may not only significantly reduce blurry textures and texture popping, it will also allow complex scenes to be rendered with more texture detail. However, this may not work on computers that do not have enough system or video memory, or you may experience a significant drop in performance. If you experience issues due to hardware limitations you will have to set the Texture Cache back to SMALL. If after changing the Texture Cache to LARGE you experience a crash or texture corruption (like a partially or completely blue world) then the graphics driver may have run out of memory. We are actively working with the graphics card vendors to resolve any crashes. If you do not experience a crash but you see texture corruption then you may be able to get the large Texture Cache to work by accepting the change and restarting the game. If you still experience texture corruption after restarting the game you will have to set the Texture Cache back to SMALL. You may also be able to improve the memory situation on your computer by changing the Windows paging file management. Note that making changes to the Windows paging file management may change the performance characteristics of your computer. Any changes you make to your system configuration are at your own risk. Always make backups of your system and revert these changes if you notice undesirable side effects. To change the paging file management on Windows Vista and Windows 7, first press the "Start" button, then right-click on "Computer" and then select "Properties" from the popup menu. Then select "Advanced system settings" on the window that appears. Select the "Advanced" tab on the "System Properties" window that is displayed and press the "Settings" button under "Performance". Select the "Advanced" tab on the "Performance Options" window that shows up next and press the "Change..." button under "Virtual memory". Now uncheck the option "Automatically manage paging file size for all drives" and make sure that the option "System managed size" is selected on the "Virtual Memory" window. Confirm the change by pressing the "OK" button on each window. After making this change you will have to restart your computer for the change to take effect. To change the paging file management on Windows XP, first press the "Start" button, then right-click on "My Computer" and then select "Properties" from the popup menu. Select the "Advanced" tab on the "System Properties" window that is displayed and press the "Settings" button under "Performance". Select the "Advanced" tab on the "Performance Options" window that shows up next and press the "Change" button under "Virtual memory". Make sure that the option "System managed size" is selected on the "Virtual Memory" window. Confirm the change by pressing the "OK" button on each window. After making this change you will have to restart your computer for the change to take effect. Anisotropic Filter ------------------ The new "Anisotropic Filter" option in the video settings menu allows you to increase the anisotropic texture filtering. Anisotropic filtering is a method to enhance the image quality of textures on surfaces that are at oblique viewing angles. The anisotropic texture filtering in RAGE defaults to a low value to accommodate for low-end graphics hardware. However, the anisotropic filtering can be increased for high-end graphics hardware by setting the Anistropic Filter option to HIGH in the video settings menu. Do not force anisotropic filtering to the ?on? setting in the graphics vendor control panel because this may cause rendering artifacts in the game. Note that increasing the anisotropic filtering may improve the texture quality while it may also decrease the frame rate. Patch Changes / Fixes --------------------- - Implemented workaround for AMD driver crash right after intro cinematic on Win 7 32-bit systems. - Disabled UBOs because they are causing animation issues with AMD drivers. - Don't allow swap-tear to be enabled on AMD while the extension is not exposed because it may crash. - Support for new video settings: "texture cache", "vsync" and "anisotropic filter" - Automatically adjust vt_maxPPF based on the number of available cores. - Improved performance for SLI cards when GPU transcode is enabled. - Fix for GPU Transcoding option being disabled after exiting gameplay. - Added safe mode to restore video settings to default values. - Allow g_fov to be changed from the RAGE launch options in Steam. - Server now forwards text chat from clients to all other clients while in-game. Known Graphical Issues ---------------------- The following issues were found using NVIDIA graphics hardware with the GeForce R285 Driver or AMD graphics hardware with the AMD Catalyst 11.10 Version 2 Preview Driver. - If you turn up both the screen resolution and anti-aliasing settings to high values in the video settings menu and/or you enable "GPU Transcode" then the screen may no longer update on some hardware configurations. This means your system does not have the necessary video memory to run with these high settings. You can re-enter the video settings menu and lower your settings to restart screen updates. - If you turn up both the screen resolution and anti-aliasing settings to high values in the video settings menu you may experience a crash if your system does not have the necessary memory to run with these high settings. To avoid this problem you will have to re-enter the video settings menu to lower the settings. If you can no longer launch the game after changing the video settings to high values you can add the following to your RAGE launch options in Steam: +com_safemode 1 The launch options can be found by right-clicking on RAGE in Steam and selecting "Properties". Then click on "Set Launch Options" in the dialog that pops up. Adding this option will reset your video settings to the default values the next time the game is launched. When the game is launched in safe mode the game will show "safe mode" in the corners of the screen. Do not forget to remove the safe mode launch option after launching the game once to make sure you do not lose your video settings each time you launch the game. - Using a NVIDIA graphics card on Windows XP 32-bit or XP 64-bit, you may experience a crash or hang when changing the screen resolution in full screen mode or switching from windowed mode to full screen mode. This has been identified as a graphics driver problem. We have spent significant effort trying to work around this problem and were successful in reducing the frequency of occurrence but a driver update is necessary to completely fix the problem. We are actively working with NVIDIA to make a solution to this problem available as soon as possible. - Using an AMD graphics card, you may experience black flickering artifacts on flags, banners and zip-lines if you run in full screen mode. This has been identified as a graphics driver problem. We are actively working with AMD on a solution to this problem. - Using an AMD graphics card, you may experience black grid lines on some graphical user interface (GUI) elements like the in-game mini-map. This has been identified as a graphics driver problem. We are actively working with AMD on a solution to this problem. If you find the grid lines particularly distracting, you can add the following to the RAGE launch options in Steam as a temporary workaround. +vt_maxAniso 1 The launch options can be found by right-clicking on RAGE in Steam and selecting "Properties". Then click on "Set Launch Options" in the dialog that pops up. However, note that adding this setting will lower the general texture quality in the game. - If you have an AMD graphics card with a dual core CPU system you may experience severe hitching and low frame rates. This has been identified as a driver problem. We are actively working with AMD on a solution to this problem. As a temporary workaround you may add the following to the RAGE launch options in Steam: +jobs_numThreads 0 The launch options can be found by right-clicking on RAGE in Steam and selecting "Properties". Then click on "Set Launch Options" in the dialog that pops up. - If you are running RAGE in full-screen mode and you ALT-TAB to a different application you may lose your VSync setting. When you switch to a different application VSync stops functioning. RAGE detects that VSync is no longer working and automatically switches back to synchronizing to real-time to make sure the game time advances in a consistent manner. We are actively working with the graphics vendors on a solution to this problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Dużo więcej zmian można samemu osiągnąć przez plik rageconfig.cfg, mój obecnie wygląda tak: //HD Config By FusedCoreecho "^1 Loading the HD Config by FusedCore..."seta com_videoRam "1024" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MBseta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desireseta fc_maxcachememoryMB 1536 //Increases the default file cache size to completely eliminate the popinsseta image_anisotropy "16" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8seta image_usecompression 0 seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"seta image_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"seta image_preload "1" //Use preload images when ever possibleseta image_lodbias "-1" //LoD settingsseta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfxseta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low texturesseta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without poppingseta image_cacheMegs "1024" //Cache size in Megabytesseta image_cacheMinK "10" //Cache minimum size in kilobytesseta r_aspectRatio "0" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 customseta r_fullscreen "1"//seta r_customAspectRatioV "10"//seta r_customAspectRatioH "16"seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabledseta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessingseta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frameseta r_renderer "best" //highest rendering optionsseta r_multiSamples "32" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-samplingseta r_useHBAO "1" //Ambient occlusionseta r_useRenderThread "0" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.seta r_visDistMult "1"seta r_useMotionBlur "1" //use blurseta r_skipBump "0" seta r_skipSpecular "0"seta r_skipNewAmbient "0"seta r_shadows "1"seta r_cgFragmentProfile "best"seta r_cgVertexProfile "best"seta vt_lodBias "-1" //LoD settings//below is cache settings And advanced GFX settingsseta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"seta vt_pageimagesizeunique "8192"seta vt_pageimagesizevmtr "8192"seta vt_maxPPF 64 //Set this to 64 for Quad-cores CPU's or higher, 16 or 8 for dual-cores CPU'sseta vt_preload "1"//Begin Advanced GFX Filtering and Sharper Images. Comment these 3 lines out if you are having issues or don't like the way it looks.//seta vt_filter "GL_NEAREST, GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR" seta vt_envf "GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_MODULATE"seta vt_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"//End of Advanced GFX Filteringseta vt_useCache "1"seta vt_cacheMegs "1024"seta vt_cacheMinK "10"seta vt_ignoreHighQuality "0"seta vt_ignoreLowQuality "1"//Begin HD Settingsecho "^1 ...Loading the HD Settings..."seta vt_qualityhdplossless "1"seta vt_qualityhdppower "1"seta vt_qualityhdpspecular "1"seta vt_qualityhdpnormal "0"seta vt_qualityhdpdiffuse "1"seta vt_qualitydctpower "100"seta vt_qualitydctspecular "100"seta vt_qualitydctnormal "100"seta vt_qualitydctchroma "100"seta vt_qualitydctluma "100"seta vt_maxlockedpages "2048"//HD Image settings seta image_qualityhdplossless "1"seta image_qualityhdppower "1"seta image_qualityhdpspecular "1"seta image_qualityhdpnormal "0"seta image_qualityhdpdiffuse "1"seta image_qualitydctpower "100"seta image_qualitydctspecular "100"seta image_qualitydctnormal "100"seta image_qualitydctchroma "100"seta image_qualitydctluma "100"seta image_maxlockedpages "1024"//End HD Settingsecho "^1 ...HD Settings Loaded..."//seta vt_maxaniso 4 //Set this to 0 if your having lots screen tarring issues and do NOT set this higher then 4 otherwise it will corrupt the Mega-Texturesecho "^1-If you Have seen NO Unknowns above this line then it has all been Loaded without errors-"echo "^1 ...HD Config by FusedCore Loaded, Enjoy the game!!!" Sprzęt z sygnaturki, gra działa płynnie, fps ponad 60 (mam vsync), ustawienia zaczerpnięte ze strony [Major Performance and GFX Fix]Custom Config Files With V-SYNC & FOV!!! - Steam Users' Forums 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Też brałem config z tamtej stronki i zmodyfikowałem go pod swoją wiekową kartę i wyciągam 55-60 fps + vsync on, znikło też doczytywanie tekstur, teraz można grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Zastanawiają mnie wartości seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabledoraz seta vt_maxPPF 64 //Set this to 64 for Quad-cores CPU's or higher, 16 or 8 for dual-cores CPU's czy one nie powinny być w cudzysłowiu tak jak reszta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Raczej celowo są bez cudzysłowia, zawsze możesz je dodać do skrótu i zobaczyć czy coś to da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Config nie usunie bug-ów. A patch owszem. I usunął flickering npc w WELLSPRING. W ogóle sobie skasowałem swój rageconfig.cfg z ciekawości zobaczyć jak działa po patch-u out of the box i eureka. Nie ma żadnych problemów, wyskakujących tekstur itd więc koniecznie patch-a trzeba zainstalować. Co ciekawe po patch-u mój config powoduje starsze freezy, pewnie się coś zmieniło i trzeba od nowa sobie config zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A tekstury z bliska dalej wyglądają jak kupa? Ja się boje instalować, znając moje szczęście będzie gorzej niż jest... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) U mnie po patchu jest tylko lepiej a jak w podpisie mam ati. Nic już nie flickeruje i nie ma żadnych problemów z wyskakującymi teksturami. Ze swojego config-a musiałem wyrzucić linię: seta jobs_numthreads 4Po patchu powodowała ona masakryczne freezy. Także nie bać się tylko instalować patch-a. Tekstury dalej z bliska będą wyglądać jak kupa bo raczej trzeba mieć paczkę z hd teksturami, żaden mipmap czy bump nie pomoże. Radzę grać w grę, nie mam czasu tutaj polemizować na temat krytyki jaka spływa na Carmacka. Same farmazony wypisują ludzie na temat jego technologii a nawet background-u technicznego nie mają. Sam fakt, że tekstury z bliska będą bardzo wyprane mówił o tym nie raz na wszystkich keynote-ach odkąd tworzą grę i technologie megatextures. Wynika to bezpośrednio z samej technologi jaką jest megatextures. Gra wygląda prześlicznie jako całokształt a megatextures pokazuje pazury na plenerach, które wyglądają powalająco. Zagorzali fani wszystkich strzelanek od ID też będą wniebowzięci jeśli chodzi o poruszanie się postacią, bo jest wierna wszystkim Quake-om i Doom-om. Edytowane 9 Października 2011 przez ojejku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A HD patche pewnie wyjdzie jak gra się stosunkowo dobrze sprzeda. A tak w ogóle to nie rozumiem po co w ogóle przyglądać się teksturom z bliska, bo co innego podziwiać cały krajobraz (Morrowind) a co innego każdą malutką teksturkę po kolei. Mnie JC i ID nie zawiodło, dostałem to, czego oczekiwałem i o czym Carmack mówił. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) no prosze wciagu 2och godzin w jakich widzialem twoj post, spadles z +1 na -1 nie jestem jakims maniakiem grafy, ale dzis gry powinny wygladac dobrze. bo HW oferuje tę moc. taki klocek potrafi wygenerowac ladniejsze Rage. coz. Carmack wspomnial chyba dzis, ze PC nie bylo docelową platformą, wiec wyszlo jak wyszlo. \\ szkoda. bo w FPS nie gram na konsolach. no, a moje minusy za sa to ze wspomnialem o twoich. zalosne! Edytowane 9 Października 2011 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 No wiadomo juz ze Carmack olal szerokim sikiem optymizacje PC , na szczescie gra nadrabia klimatem i grywalnoscia jak sie czlek rozegra z godzine dwie to zapomina o niedorobkach w stylu texturowanie rodem z Doom3 . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 W doom3 było lepsze. :lol2: Kurcze na filmikach z zapowiedzi to jakoś lepiej wygladało, wtf ? Pocięli to czy jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 W doom3 było lepsze. :lol2: Kurcze na filmikach z zapowiedzi to jakoś lepiej wygladało, wtf ? Pocięli to czy jak. W najgorszym wypadku uraczą nas za tydzień SP1 do Rage... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Nie zabijcie za pytanie - da sie grac na padzie z x360 na PC? od razu wyjasniam - mam polamany obojczyk i jestem w gipsie, tak wiec grac na myszce niestety nie dam rady, a przedemna pare tygodni w lozku i duzo gier w kolejce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) Już sprawdzam czy się da. A co do tych configów to u mnie wciąż ten sam problem. Jaki był nie wgrał to gra łapie freeza zaraz po załadowaniu save'a. Podejrzewam ,że jakaś komenda to powoduje. Tekstury ustawione na 8K nie powoduje problemu, bo sprawdzałem. EDIT: Pad od klocka działa bez problemu. Edytowane 9 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A jest to "grywalne"? nigdy nie gralem w fps na padzie;] jakis autoaim jest czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) No w sumie gra mi się dość dobrze. Celownik nieźle reaguje na ruchy. Ogólnie dość płynnie jak w Call Of Duty. Na pewno nie tak topornie jak w takim Killzone 2. Tam to dopiero jest udręka. A co to do autoaima to chyba jest. Edytowane 9 Października 2011 przez Devil 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 A jest to "grywalne"? nigdy nie gralem w fps na padzie;] jakis autoaim jest czy co? Ja przeszedłem już kilka fps na padzie od x-klocka i w rage się gra średnio wygodnie. Nie ma żadnego auto-aima czy asyst, nawet przycisków nie można pozmieniać. Jak nigdy nie grałeś to będzie trudno. ;> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 (edytowane) Jest auto-aim ath. Właśnie sprawdziłem. Celowałem nieco dalej i tak trafiało Przechodziłem ten sam fragment na myszce i bylo o wiele trudniej zabić bandytę na jakiejś wieżyczce z karabinem. Na padzie wystarczyło skierować celownik na wieżyczkę i gość i od razu trup. Na myszce musiałem czasem władowac cały magazynek. Edytowane 9 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 Tzn. sprostujmy - auto aim to ułatwienie w wycelowaniu przeciwnika a z tego co piszesz to jakby na padzie potrzeba było władować mniej kulek niż na myszy. ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 9 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2011 powaznie nie mozna zmieniac przyciskow? to mam problem bo tylko jedna reke moge miec na padzie, druga musze na klawiaturze :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...