Skocz do zawartości
nrl

Rage

Rekomendowane odpowiedzi

dojrzewaja graficznie, ale dx9 nie przezyje 2giej mlodosci ;) microsoftowi jest to bardzo na reke, bo poki gry nie beda sie zbytnio roznily klocek bedzie zyl... ale dziwi mnie postawa ati i nvidii, az prosi sie o jakas koalicje wymuszajaca na producentach stosowania nowych technologii :/ boli troche, ze mamy polowe 2010 roku, a piasek ciagle sie sklada z tekstury w biale ciapy udajace kamienie ;)

 

Bo ja wiem? Póki będę czuł frajdę z gry nie będzie przeszkadzać mi czy główny bohater będzie stąpać gołymi nogami po różowych kwiatuszkach z podkładem ABBY w tle tudzież biegać w otoczeniu cząstek realnie zachowującego się podłoża i powietrza. Z drugiej strony gdyby wykrzesać dobry model fizyczny dla strzelanek, symulatorów i ścigałek. I to wszystko na grafikach które generują piękny obraz pobierając max 100W energii...

 

 

 

 

 

Starzeję się. <_<

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle huku , mialo byc tak cacy a wyjdzie z tego przecietna sieka .

Widzial ktos jakas destrukcje otoczenia bardziej zaawansowana interakcje ??

Minimalnym nakladem sil chca zarobi , gosc mowil ze to brand new engine , lipa dla 15stolatkow to kolejna modyfikacja silnika

Quake>Doom3

 

Te strzelanie jakies takie na Cepa , ogolnie jak na ten rok to bedzie sieka-sredniawka ,

pare pkt extra gra pewnie dostanie za pochodzenie z stajni ID Software ;)

 

Jak na razie jestem zawiedziony :/

Edytowane przez Mario2k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The Jace Hall Show: Season 4: Episode 17 Video - IGN

 

Rage nie jest liniową grą, ale według twórców daleko mu też do typowego sandboksa. Otwarte środowisko post-apokaliptycznych pustkowi pozwala poszaleć, ale nie pozwala się zgubić. Historia jest wyraźnie poprowadzona.

 

 

Design Director Matt Hooper określił Rage jako "otwartą, ale ukierunkowaną grę". Co to oznacza w praktyce? Dziennikarz 1up oglądający prezentację gry podczas PAX East stwierdził, że całość przypomina trochę Borderlands obdarte z cell shadingowej otoczki. Akcja obu tytułów toczy się na pustkowiach, choć Rage bliżej jest do rasowego FPS-a niż gry RPG.

 

Besthesda klasyczne strzelanie z perspektywy pierwszej osoby urozmaiciła sekcjami jeżdżonymi. Dostępne są uzbrojone pojazdy, w grze pełno jest tradycyjnych broni które można ulepszać i sporo niestandardowych wynalazków - bumerangi, zdalnie sterowane autka etc. Matt Hooper podczas targów zaprezentował też areny, na których zdobywa się walutę potrzebną do rozwoju ekwipunku. Motyw ten sprawdził się w Ratchet&Clank, w Rage będzie wyglądał podobnie, tylko zabijane potwory są mniej bajkowe. Są małe pokurcze przypominające Golluma z Władcy Pierścieni jak i ogromne byki do których trzeba strzelać z wyrzutni rakiet celując w niebieskie punkty na ich brzuchach czy głowach - rozwiązanie spisywało się w Lost Planet, tutaj też pasuje.

 

Rage ukaże się we wrześniu, premierę poprzedzą trzy komiksy osadzone w świecie gry. Screeny czy nawet wcześniejsze trailery wyglądają oszałamiająco. Zapowiada się kolejny jesienny hit.

•• Rage ma otwarty, ale mocno ukierunkowany świat | => Gamezilla.pl

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to Bethesda pomaga w produkcji RAGE ??? czyzby ID software nie dawalo rady ? :)

b.t.w

Technologicznie cudow tam nie widac , szkoda .

 

bedzie wielgachne rozczarowanie

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy to Bethesda pomaga w produkcji RAGE ??? czyzby ID software nie dawalo rady ? :)

 

Bethesda, a wlasciwie ZeniMax jest wlascicielem ID wiec moga robic co im sie podoba. Sam engine wyglada juz mniej plastikowo niz na pierwszych pokazowkach wiec zle nie jest ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie ,wystarczylo google 2 sekundy i znalazlo ze sprzedali sie latem 2009 za pare srebrnikow ,widac ID software juz wtdety sie wypalilo i nie smierdzialo groszem na nowe projekty :/

Z drugiej strony jak polaczyli sily jest szansa na dobry silnik , obydwie firmy maja ogromne zaplecze , tylko czy starczy im ambicji ?? ( raczej watpie ) na super gre ?

Edytowane przez Mario2k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma piernik do wiatraka? Jak się nie ma nic do powiedzenia to zawsze można "wyjechać" z konsolą? Czy to wina PS3 czy X360, że animacja wygląda jakby była zrobiona parę lat temu? A może się zaraz okaże, że mało krwi to przez granie na padzie? Ręce opadają.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Tak, to wina konsol, sami producenci gier o tym mówią. Obecne konsole są ograniczeniem dla rozwoju grafiki i ogólnej mechaniki gier.

 

Apeluje: czytać ze zrozumieniem!! Napisałem wcześniej tylko, że KIEPSKIE BRONIE, MAŁO KRWI i MARNE ANIMACJE PADAJĄCYCH POSTACI. Czy to jest wina wydajności konsol? Nie, to wina ekipy od Rage, że zrobiła tak, a nie inaczej. Jest nie jedna i nie dwie gry na konsole obecnej generacji, które ilością badziewia latającego po ekranie oraz animacją postaci biją na głowę to tutaj, więc nie mów mi, że konsole to taka kula u nogi i to one odpowiadają za to co widać na powyższym filmiku.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apeluje: czytać ze zrozumieniem!! Napisałem wcześniej tylko, że KIEPSKIE BRONIE, MAŁO KRWI i MARNE ANIMACJE PADAJĄCYCH POSTACI. Czy to jest wina wydajności konsol? Nie, to wina ekipy od Rage, że zrobiła tak, a nie inaczej. Jest nie jedna i nie dwie gry na konsole obecnej generacji, które ilością badziewia latającego po ekranie oraz animacją postaci biją na głowę to tutaj, więc nie mów mi, że konsole to taka kula u nogi i to one odpowiadają za to co widać na powyższym filmiku.

 

Widocznie wysoka jakoś tekstur czy nowe efekty graficzne zostały dodane kosztem płynności animacji postaci oraz ilość krwi. Twórcy tworząc gry na konsole muszą zrezygnować z czegoś na koszt czegoś innego.

I tak, konsole to kula u nogi. Co prawda zrewolucjonizowały rynek gier, dzięki nim powstało kilkanaście naprawdę cennych tytułów ale to było kiedyś. Dziś konsole obecnej generacji niestety nie rozwijają rynku gier jak kiedyś a wręcz przeciwnie- hamują go. Nie jestem przeciwnikiem konsol, bo sama idea jest bardzo dobra w dodatku do niedawna byłem posiadaczem x360 ale uważam, że prawie wszystkie tytułu mają tą samą grafikę co 3 lata temu poza kilkoma nowymi "filtrami".

Ale jak powiedziano wyżej koniec offtopa, mimo to spór na ten temat zawsze będzie trwał.

 

 

 

@thuGG

Oczywiscie ze nie rozmawialem ;) Wnioskuje to z tego ,ze spowolnienie animacji postaci, brak czy ograniczenie krwi jest czesto stosowanym "trikiem" graficznym. Mozna to zauwazyc m.in. w grach na PS2 (Black, Ghost Rocon) jak i w grach na smartphony czy PSP.

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem mile zaskoczony. Grafika nie jest zła. Tak w ogóle to robią to na OpenGL czy to jakiś DX 9 ? Znając ID to zawsze robili swoje silniki na OpenGL, a modele i grafika przypomina nieco tą z Doom 3 i Q4. Modele i bronie też nieco takie plastikowe. ale ogólnie mi się podoba. No i to zrujnowane miasto oddaje świetny klimat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

A ja czytałem że nie przeszli, ponieważ im dużo łatwiej pisać pod OpenGL, mają wszelki soft itp itd. Zresztą powstający id Tech 6 ma być silnikiem OpenGL, więc raczej i piątka jest. Dla nas to chyba nie specjalna różnica, kwestia tylko której wersji OpenGL używają, bo znając życie to nie czwórki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...