Skocz do zawartości
nrl

Rage

Rekomendowane odpowiedzi

Trailer bardzo interesujący ale jak zobaczył HiS grafa troche obcięta - pewnie to wersja na konsole. Może na PC bedzie możliwość grania z oprawą taką jaką pokazywali na wcześniejszych trailerach. Niemniej AV i tak sie bardzo dobrze prezentuje ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie to jakieś. Nie wiem... Jakoś nie potrafię sobie wmówić, że połączenie FPS ze ścigałką to dobry pomysł. Dla mnie się to jakoś gryzie. Co do grafy to fajna. Troszkę też mi się opatrzyły impy, ale co tam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, grafika beznadziejna, w ogóle tragedia. Tekstury rozmazane, a postacie kanciaste. Zastanówcie się co piszecie.

 

Strasznie mnie to śmieszy, że "grafika słaba, pewnie dostosowana do konsol", a potem i tak jest płacz i zrzędzenie, że chodzi nie tak jak powinno.

 

Podobna sytuacja jest z CE3 - większość narzeka, a gdyby ten silnik miał duzo lepiej wyglądać od dwójki, to byście sie zgarbili wymaganiami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne, grafika beznadziejna, w ogóle tragedia. Tekstury rozmazane, a postacie kanciaste. Zastanówcie się co piszecie.

 

Strasznie mnie to śmieszy, że "grafika słaba, pewnie dostosowana do konsol", a potem i tak jest płacz i zrzędzenie, że chodzi nie tak jak powinno.

 

Podobna sytuacja jest z CE3 - większość narzeka, a gdyby ten silnik miał duzo lepiej wyglądać od dwójki, to byście sie zgarbili wymaganiami.

Hmm nie wiem czy zauważyłeś, ale już od dobrych xx lat jest coś takiego w grach na PC jak "Ustawienia graficzne" gdzie można między innymi ustawić jakość tekstur w zależności od posiadanego kompa, problem jest wtedy kiedy wyboru nie ma lub jest wybór pomiędzy gów... i jeszcze większe gów... jak to ma miejsce w dzisiejszych multiplatformowych produkcjach. Podam przykład Crysis-a czy STALKER-a gdzie opcje te spełniają swoje zadanie, ale one nie są multiplatformowym tworem. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobna sytuacja jest z CE3 - większość narzeka, a gdyby ten silnik miał duzo lepiej wyglądać od dwójki, to byście sie zgarbili wymaganiami.

Czego Ty się wypowiadasz o innych? Skąd wiesz co maja ludzie za sprzęt i na co narzekają, a no co nie? Nie każdego zadowala poziom graficzny Quake4(było porównanie na jednym forum)

Strasznie mnie to śmieszy, że "grafika słaba, pewnie dostosowana do konsol", a potem i tak jest płacz i zrzędzenie, że chodzi nie tak jak powinno.

A to o to chodzi :lol2:

ktoś już wspominał ile to będzie zajmować? na ps3 to cudo może wymagać 2x bluray.........

W przypadku PC i PS3 problemu nie będzie. PS3 ma BD(raczej jedna płytę zajmie), a PC ma dysk twardy :wink: Edytowane przez trymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku PC i PS3 problemu nie będzie. PS3 ma BD(raczej jedna płytę zajmie), a PC ma dysk twardy :wink:

PC też może mieć czytnik BD ;) koszt około 200-300zł (wybierając z tych lepszych).

Jeśli chodzi o poziom grafiki to pewnie dla PC będą zarezerwowane opcje "Ultra" coś na wzór rozwiązań w DooM III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

jak na grę, która ma wyjść pod koniec 2011 roku to już dziś nie wygląda rewelacyjnie...

 

Ciężko się nie zgodzić ;)

 

Czyżby nadeszły czasy w których ID przestanie nam już się kojarzyć z wierzchołkiem góry lodowej zwanej "postęp technologiczny w grafice"?

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zobaczeniu prezentacji na E3 wnioskuje, że będzie to kolejny, średni shooter z niezłą grafiką (wkurza zachwyt prowadzących prezentację, podnieta z byle czego). Wygląda podobnie do ostatniego Wolfenstein-a, tyle, że stworki są jeszcze głubsze, strzelanie przypomina zabawę w paintballa. Na dobrą sprawę, ja nie widzę postępu wzglęm np. Doom-a 3, a już tym bardziej ostatniego Wolfenstein-a, który chociaż starał się coś nowego pokazać w rozrywce. Engine na tle co nowszych producji jest nad wyraz plastykowy. Rage to taka tępa sieczka na konsole. Napewno nie ma na co czekać :(

Edytowane przez Slayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszędzie na filmikach ta sama lokacja, ale moim zdaniem wygląda to bardzo ładnie, z grywalnością zobaczy się po większej ilości materiałów. dodam jeszcze, że chciałbym aby na tym silniku zrobiony był Fallout 3 :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tim Willits znowu o Rage - tym razem na E3.

 

 

Pierwsze trzy minuty tego filmu i się załamałem. Łysy powiedział, że mają na celu nowego "szutera" wynieść na nowy poziom. Właśnie widzę ten nowy poziom. Poziom xbox 360.

 

Masakra.

 

W ogóle to jak jeździ ten mały samochodzik. Zabite ludki wyparowują... no nic oglądam dalej. Pierwsze skojarzenie to-"wypasiony burdellands".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze się zastanawiam czy to będzie bardziej grywalne tech demo silnika czy płytki shooter wymagający przynajmniej 275gtx do gry na medium. 

 

eee ostatnia gra ktora lepiej chodzila na xboxie niz na dobrym kompie byl chyba lost planet ;) zapewne high bedzie dopasowany do klocka i tryb ultra na pc zwiekszy jedynie anizo i anty aliasing... niestety przez xpudlo poziom graficzny gierek jeszcze dlugo bedzie sie utrzymywal na dx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie tylko grafika ma znaczenie :) Poza tym spotkałem się z teorią że produkty na konsole dojrzewają graficznie i trochę mija póki powstaje coś, co wymusza 99% mocy obliczeniowej małych pudełek :)

 

Na tym filmie bolało mnie strasznie ragdoll i znikanie ciał w dymkach. Dodać do tego pistolet na lotki i kolory a'la studio Cartoon Network... Nawet historia wygląda kiepsko. 

 

 

 

 

BTW. Jakie były najlepsze gry na silniki od id spoza tego studia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...] W ogóle to jak jeździ ten mały samochodzik. Zabite ludki wyparowują... no nic oglądam dalej. Pierwsze skojarzenie to-"wypasiony burdellands".

 

 

Mnie również takie sytuacje wnerwiają. Jeszcze bardziej wkurzające są sytuacje gdy kropniesz takiego delikwenta z czegoś wybuchowego a jego ciało jak kamień lata sobie to tu to tam. A gdzie pytam kawałki mięcha? uuu. Z tego co pamiętam to chyba F3 oferował pod tym względem "przyzwoitość".

Osobiście mam nadzieję, że to poprawią (znikające ciała) i nie zrobią chociażby tego co było w Quake 4 - wyparowujący na zielono po 2 sekundach od zabicia stroggowie :mur:

 

Ciekaw jestem czy na QuakeCon pokażą materiały typu - kupowanie broni i innych duperszmitów. Graficznie nie jest źle. ID zawsze robiło po swojemu i wdrażało nieżłe technicznie patenty... Trzeba czekać do QC tam podobno będą grywalne wersje demo, a nie zamknięte spotkanie jak na E3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW. Jakie były najlepsze gry na silniki od id spoza tego studia?

 

Kingpin: Life of Crime

Soldier of Fortune (pierwsza część)

Medal of Honor: AA

Call of Duty (w sumie wszystkie części :lol: )

Wolfenstein: Enemy Territory

Prey

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie tylko grafika ma znaczenie :) Poza tym spotkałem się z teorią że produkty na konsole dojrzewają graficznie i trochę mija póki powstaje coś, co wymusza 99% mocy obliczeniowej małych pudełek :)

 

dojrzewaja graficznie, ale dx9 nie przezyje 2giej mlodosci ;) microsoftowi jest to bardzo na reke, bo poki gry nie beda sie zbytnio roznily klocek bedzie zyl... ale dziwi mnie postawa ati i nvidii, az prosi sie o jakas koalicje wymuszajaca na producentach stosowania nowych technologii :/ boli troche, ze mamy polowe 2010 roku, a piasek ciagle sie sklada z tekstury w biale ciapy udajace kamienie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...