Skocz do zawartości
nrl

Race Driver Grid

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika


Race Driver One is a true evolution for Codemasters' acclaimed racing series, which first appeared as the TOCA (DTM/V8) Touring Car games (1997–2000) and became the TOCA (DTM/V8) Race Driver series (2002-2006). Challenging players to become the number one race driver in a new world of exhilarating motorsport, Race Driver One takes players on a tour like never before; to beautifully realised racing locations through Europe, the U.S., Japan and beyond. The game will feature the most extensive range of events in the series, combining official circuit-based championships with road races and urban street competitions.



Gra powstaje na zmodyfikowanym silniku Dirta! mniam :-P

FAQ autorstwa użytkownika ath

Dołączona grafika


Race Driver Grid FAQ - under construction;)


premiera - Świat: juz jest;); Polska: 16 czerwca 2008

strona domowa - http://www.codemasters.com/grid/index.php?...tory=EnglishUSA

demo - http://www.gamershell.com/download_25620.shtml

gameplay -


screenshots - http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=105556



Wymagania sprzetowe:


Minimalne wymagania:

- Windows XP/Vista. (Jeśli posiadasz Windows Vista, SP1 jest zalecany)
- DirectX 9.0c
- Pentium 4 @ 3.0GHz lub Athlon 64 3000+
- 1GB RAM.
- Karta Graficzna: GeForce 6800 / Radeon X1300 lub wyżej.
- Kompatybilna z DirectX Karta Dźwiękowa.
- DVD-ROM z możliwością odczytu płyt dwu warstwowych (Dual Layer)
- 12.5 GB Miejsca na dysku.

Zalecane wymagania:

- Windows XP/Vista. (Jeśli posiadasz Windows Vista, SP1 jest zalecany)
- DirectX 9.0c
- Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz lub Athlon X2 3800+
- 2GB RAM.
- Karta Graficzna: GeForce 8800 lub Radeon X1950
- Karta Dźwiękowa: Creative Sound Blaster X-Fi.
- DVD-ROM z możliwością odczytu płyt dwu warstwowych (Dual Layer)
- 12.5 GB Miejsca na dysku.

Obsługiwane karty graficzne:

ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870
NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800

Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach.


Opis gry:

GRID jest czwartą już odsłoną cyklu Race Driver, jak zwykle przygotowaną przez brytyjską firmę Codemasters. Nie mamy tu jednak do czynienia z typową kontynuacją, a zupełnie nowym produktem, oferującym wiele rozwiązań nieznanych do tej pory miłośnikom tej serii. Całość pod wieloma względami nawiązuje do takich gier jak chociażby Project Gotham Racing, czy Forza Motorsport.

Opisywany produkt do zaoferowania ma trzy zasadnicze rodzaje zabawy. Decydując się na wyścigi rozgrywane w Stanach Zjednoczonych można przede wszystkim liczyć na opcję ścigania się ulicami największych amerykańskich metropolii, takich jak Waszyngton, Detroit czy San Francisco. Do wygrywania zawodów używa się natomiast zaopatrzonych w potężne silniki V8 muscle-carów, między innymi Chevroleta Corvette, Dodge’a Challengera czy Dodge’a Vipera. Imprezy organizowane na Starym Kontynencie obfitują w wyścigi rozgrywane na profesjonalnie przygotowanych do tego celu torach. Są to między innymi tak znane obiekty jak Donington Park, Silverstone, czy Nurburgring. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, są to auta tak znanych i cenionych marek jak Aston Martin, czy Koenigsegg. Ostatnią grupę formują wyścigi rozgrywane w Japonii. Zawody te opierają się w głównej mierze na rywalizacji typu drift, w której używa się specyficznie przerobionych pojazdów od takich producentów jak Honda, Subaru czy Toyota. Gracz ma tu okazję zwiedzić zarówno najsłynniejsze japońskie miasta (m.in. Tokio), jak i znane z gry Need for Speed: Carbon górskie serpentyny. W miarę swoich postępów odblokowuje się nowe pojazdy, turnieje i inne ciekawe bonusy.

Gra charakteryzuje się zbliżonym modelem jazdy do poprzednich odsłon cyklu Race Driver. Wymagane jest więc perfekcyjne opanowanie rajdowej maszyny, gdyż tylko to może zapewnić ostateczne zwycięstwo. Z myślą o początkujących graczach przygotowano jednak wiele ułatwień, pomagających między innymi w pokonywaniu zakrętów. GRID oferuje wyjątkowo realistyczny model uszkodzeń. Dotyczy to zarówno niewielkich stłuczek, jak i potężnych kraks, które mogą doprowadzić do natychmiastowego zakończenia wyścigu. Kolejne uderzenia w negatywny sposób odbijają się na osiągach prowadzonej przez siebie maszyny.

Gra działa na silniku EGO, będącym modyfikacją engine’u zastosowanego w innej produkcji Codemasters – Colin McRae: DiRT. Główne usprawnienia objęły wygląd pojazdów oraz otoczenia. Wyścigi rozgrywane są na szczegółowo zaprojektowanych torach. W przypadku imprez organizowanych na terenach miejskich zadbano między innymi o charakterystyczne dla każdej metropolii zabytki. Nie zabrakło również szczegółowo animowanej publiczności, dynamicznie reagującej na poczynania gracza. Wersję PC przygotowano pod kątem procesorów dwu i czterordzeniowych.


Lista samochodow:

DALLARA FORMULA 3
FJ 1000
BMW 320si
CHEVROLET CORVETTE C5-R
CHEVROLET CORVETTE C6-R
CHEVROLET CAMARO CONCEPT
CHEVROLET LACETTI
MAZDA 787B
MAZDA RX-7 FD3S
TOYOTA SUPRA
TOYOTA COROLLA GT-S (AE86)
TOYOTA SOARER (JZZ30)
SUBARU IMPREZA
PONTIAC GTO
NISSAN 350Z
NISSAN SILVIA
NISSAN SKYLINE GT-R Z-TUNE
NISSAN R390 GT-1
TVR TUSCAN CHALLENGE
PORSCHE 911 GT3 RSR
PANOZ ESPERANTE
SPYKER C8 SPYDER
LAMBORGHINI MURCIELAGO RGT
ASTON MARTIN DBR9
SALEEN S7R
COURAGE C65
COURAGE LC70
LOLA B05/40
LOLA B06/10
FORD MUSTANG GT-R CONCEPT
FORD MUSTANG BOSS 302
DORAN RACING JE4
DODGE VIPER SRT10
MOPAR DODGE CHARGER SRT8 DRIFT
DODGE CHALLENGER CONCEPT
KOENIGSEGG CCXR
KOENIGSEGG CCGT
PAGANI ZONDA R
AUDI R10 TDI
CREATION CA06/H-JUDD
JUPITER EAGLERAY MK5
HONDA NSX-R
PLYMOUTH AAR 'CUDA


Lista tras:

Circuito del Jarama
Nürburgring GP circuit
Donington Park
Istanbul Park
Milan
Le Mans
Circuit de Spa-Francorchamps
Okutama Grand Circuit
Yokohama Docks
Shibuya
Mount Haruna
San Francisco
Washington DC
Detroit
Long Beach




Edycja pliku hardwaresettings:

"X:\Users\xxx\Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml"

X - litera dysku z windowsem
xxx - nazwa uzytkownika Twojego profilu

plik edytujemy np. notatnikiem



* Wylaczenie "PostProcess Effect" czyli rozmycia, ktore nie kazdemu pasuje.

-edytujemy wartosc postprocess enabled="false" z "false" na "true"

Efekt przed:

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Efekt po:

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika



* Wylaczenie zaawansowanych kolizji obiektow (tylko wizualnie, bo samochod tak samo sie niszczy itp. , obrazenia wygladaja mniej widowiskowo, np. nie ma wgniecen, ale moze to byc pomocne dla ludzi ze slabszymi komputerami)

-edytujemy wartosci physics environmentalDamage="true" z "true" na "false" i vehicleDamage="true" z "true" na "false"



* Zwiekszamy rozdzielczosc odbic na karoserii

-edytujemy wartosc reflections faces="6" size="512" z "512" na "1024"
Edytowane przez Domik
Gra ma inna nazwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to samo miałem napisać colin: dirt klapa lol

Nie napisałeś imo wiec nie uogólniaj. Grałem w demo 15 min i szybko wyleciało. Jednym może sie podobać innym nie. Dla mnie to był krap i tyle.

Jeżeli RD0 to nowa toca to oby sie postarali bo każda gra z tej serii mi pasiła.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to klepie podróbką NFS-a, najwyraźniej codemasters podgląda działania EA i się na nich wzoruje :/ Popatrzcie na przód tego Vipera, zamiast halogenu to dolot do filtra z okapu nad kuchenką, zderzak zaczepiony plastikowymi zszywkami, naklejki sponsorów i dochodzi asfalt wypolerowany na blysk. Nie mówie, że pomysły złe ale nie wróżą za dobrze jeśli to faktycznie "EA based idea" :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AAAA moja kochana toca . Najbardziej ze wszystkic katowana przezemnie - Bosze jak to wygląda. Już momo czeka. Co do silnika dirta dla toki mam nadzieję , że się sprawdzi, poprzednia wersja tak była katowana przezemnie , że momo dało rade , ale biurko niestety nie ;/.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika pewnie będzie podobna jak w DiRT nie które auta może i nawet żywcem przekopiowane ja bym się bardziej o fizykę martwił bo ta w Colinie najlepsza nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

wygląda to przyzwoicie :)

A imho to kit. Soreks , ale jesli idzie o Codemasters i ich serie RD to wielokrotnie widzialem retuszowane screeny. Daleko szukac? RD2 , RD3. Zdjecia wygladaly jak z reala , a odpalajac grafe od razu rzeczywistosc kopie. Sam moze pogralbym w to , bo nie wierze iz to bedzie slabsze od tworow EA , choc przyznam sie , ze juz RD2 mnie nudzila bo pod koniec po prostu jaja byly , RD3 nawet nie mialem zamiaru sprawdzac. A jesli to ma miec model jazdy Dirta to ja podziekuje , do dzis mam demo w celach testowych...i tyle :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to ma byc toca... ze sposobem prowadzenia autek jak w dircie to dzieki ale postoje. Pierw liczy sie grywalnosc a pozniej cala reszta... przyklad? GTR2... grafika nie piekna ale grywalnosc ze szok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klapę? Wy chyba zapominacie, ze ta gra jest głównie na konsole... i to z zakupu wersji konsolowych największy zysk będzie.

 

Od kiedy TOCA to gra glownie na konsole? ;sds

 

Ogolnie wyglada fajnie, nie ktore z tych screenow przypominaja mi trasy z TD(3?). Zazwyczaj TOCA byla dobrze zoptymalizowana, mogla by byc tak zrobiona, ze poszla by jeszcze i na moim zlomie :)

 

Ale i tak TOCA 2 byla najlepsza :D

Edytowane przez Reaktiv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IGN 3 pages Preview

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

RD: GRID trailer & interview

http://www.gamersyde.com/news_5954_en.html

 

Trailer wypaśny ciekawe kiedy pokażą coś "z gry" :-P . Szykuje się ostry konkurent dla NFS.

 

... we had to implement a dynamic 24 hour day-to-night cycle for Le Mans...

szykuje się 24h le mans :blink:

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...