nrl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) Race Driver One is a true evolution for Codemasters' acclaimed racing series, which first appeared as the TOCA (DTM/V8) Touring Car games (1997–2000) and became the TOCA (DTM/V8) Race Driver series (2002-2006). Challenging players to become the number one race driver in a new world of exhilarating motorsport, Race Driver One takes players on a tour like never before; to beautifully realised racing locations through Europe, the U.S., Japan and beyond. The game will feature the most extensive range of events in the series, combining official circuit-based championships with road races and urban street competitions. Gra powstaje na zmodyfikowanym silniku Dirta! mniam :-PFAQ autorstwa użytkownika ath Race Driver Grid FAQ - under construction;) premiera - Świat: juz jest;); Polska: 16 czerwca 2008strona domowa - http://www.codemasters.com/grid/index.php?...tory=EnglishUSAdemo - http://www.gamershell.com/download_25620.shtmlgameplay - screenshots - http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=105556Wymagania sprzetowe: Minimalne wymagania: - Windows XP/Vista. (Jeśli posiadasz Windows Vista, SP1 jest zalecany) - DirectX 9.0c - Pentium 4 @ 3.0GHz lub Athlon 64 3000+ - 1GB RAM. - Karta Graficzna: GeForce 6800 / Radeon X1300 lub wyżej. - Kompatybilna z DirectX Karta Dźwiękowa. - DVD-ROM z możliwością odczytu płyt dwu warstwowych (Dual Layer) - 12.5 GB Miejsca na dysku. Zalecane wymagania: - Windows XP/Vista. (Jeśli posiadasz Windows Vista, SP1 jest zalecany) - DirectX 9.0c - Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz lub Athlon X2 3800+ - 2GB RAM. - Karta Graficzna: GeForce 8800 lub Radeon X1950 - Karta Dźwiękowa: Creative Sound Blaster X-Fi. - DVD-ROM z możliwością odczytu płyt dwu warstwowych (Dual Layer) - 12.5 GB Miejsca na dysku. Obsługiwane karty graficzne: ATI Radeon X1300, X1600, X1800, X1900, X1950, HD2600, HD2900, HD3870 NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9800 Owe modele nie są obsługiwane w wersjach zintegrowanych lub laptopach. Opis gry:GRID jest czwartą już odsłoną cyklu Race Driver, jak zwykle przygotowaną przez brytyjską firmę Codemasters. Nie mamy tu jednak do czynienia z typową kontynuacją, a zupełnie nowym produktem, oferującym wiele rozwiązań nieznanych do tej pory miłośnikom tej serii. Całość pod wieloma względami nawiązuje do takich gier jak chociażby Project Gotham Racing, czy Forza Motorsport. Opisywany produkt do zaoferowania ma trzy zasadnicze rodzaje zabawy. Decydując się na wyścigi rozgrywane w Stanach Zjednoczonych można przede wszystkim liczyć na opcję ścigania się ulicami największych amerykańskich metropolii, takich jak Waszyngton, Detroit czy San Francisco. Do wygrywania zawodów używa się natomiast zaopatrzonych w potężne silniki V8 muscle-carów, między innymi Chevroleta Corvette, Dodge’a Challengera czy Dodge’a Vipera. Imprezy organizowane na Starym Kontynencie obfitują w wyścigi rozgrywane na profesjonalnie przygotowanych do tego celu torach. Są to między innymi tak znane obiekty jak Donington Park, Silverstone, czy Nurburgring. Jeśli zaś chodzi o pojazdy, są to auta tak znanych i cenionych marek jak Aston Martin, czy Koenigsegg. Ostatnią grupę formują wyścigi rozgrywane w Japonii. Zawody te opierają się w głównej mierze na rywalizacji typu drift, w której używa się specyficznie przerobionych pojazdów od takich producentów jak Honda, Subaru czy Toyota. Gracz ma tu okazję zwiedzić zarówno najsłynniejsze japońskie miasta (m.in. Tokio), jak i znane z gry Need for Speed: Carbon górskie serpentyny. W miarę swoich postępów odblokowuje się nowe pojazdy, turnieje i inne ciekawe bonusy. Gra charakteryzuje się zbliżonym modelem jazdy do poprzednich odsłon cyklu Race Driver. Wymagane jest więc perfekcyjne opanowanie rajdowej maszyny, gdyż tylko to może zapewnić ostateczne zwycięstwo. Z myślą o początkujących graczach przygotowano jednak wiele ułatwień, pomagających między innymi w pokonywaniu zakrętów. GRID oferuje wyjątkowo realistyczny model uszkodzeń. Dotyczy to zarówno niewielkich stłuczek, jak i potężnych kraks, które mogą doprowadzić do natychmiastowego zakończenia wyścigu. Kolejne uderzenia w negatywny sposób odbijają się na osiągach prowadzonej przez siebie maszyny. Gra działa na silniku EGO, będącym modyfikacją engine’u zastosowanego w innej produkcji Codemasters – Colin McRae: DiRT. Główne usprawnienia objęły wygląd pojazdów oraz otoczenia. Wyścigi rozgrywane są na szczegółowo zaprojektowanych torach. W przypadku imprez organizowanych na terenach miejskich zadbano między innymi o charakterystyczne dla każdej metropolii zabytki. Nie zabrakło również szczegółowo animowanej publiczności, dynamicznie reagującej na poczynania gracza. Wersję PC przygotowano pod kątem procesorów dwu i czterordzeniowych. Lista samochodow:DALLARA FORMULA 3 FJ 1000 BMW 320si CHEVROLET CORVETTE C5-R CHEVROLET CORVETTE C6-R CHEVROLET CAMARO CONCEPT CHEVROLET LACETTI MAZDA 787B MAZDA RX-7 FD3S TOYOTA SUPRA TOYOTA COROLLA GT-S (AE86) TOYOTA SOARER (JZZ30) SUBARU IMPREZA PONTIAC GTO NISSAN 350Z NISSAN SILVIA NISSAN SKYLINE GT-R Z-TUNE NISSAN R390 GT-1 TVR TUSCAN CHALLENGE PORSCHE 911 GT3 RSR PANOZ ESPERANTE SPYKER C8 SPYDER LAMBORGHINI MURCIELAGO RGT ASTON MARTIN DBR9 SALEEN S7R COURAGE C65 COURAGE LC70 LOLA B05/40 LOLA B06/10 FORD MUSTANG GT-R CONCEPT FORD MUSTANG BOSS 302 DORAN RACING JE4 DODGE VIPER SRT10 MOPAR DODGE CHARGER SRT8 DRIFT DODGE CHALLENGER CONCEPT KOENIGSEGG CCXR KOENIGSEGG CCGT PAGANI ZONDA R AUDI R10 TDI CREATION CA06/H-JUDD JUPITER EAGLERAY MK5 HONDA NSX-R PLYMOUTH AAR 'CUDA Lista tras:Circuito del Jarama Nürburgring GP circuit Donington Park Istanbul Park Milan Le Mans Circuit de Spa-Francorchamps Okutama Grand Circuit Yokohama Docks Shibuya Mount Haruna San Francisco Washington DC Detroit Long Beach Edycja pliku hardwaresettings:"X:\Users\xxx\Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml" X - litera dysku z windowsem xxx - nazwa uzytkownika Twojego profilu plik edytujemy np. notatnikiem * Wylaczenie "PostProcess Effect" czyli rozmycia, ktore nie kazdemu pasuje. -edytujemy wartosc postprocess enabled="false" z "false" na "true"Efekt przed:Efekt po: * Wylaczenie zaawansowanych kolizji obiektow (tylko wizualnie, bo samochod tak samo sie niszczy itp. , obrazenia wygladaja mniej widowiskowo, np. nie ma wgniecen, ale moze to byc pomocne dla ludzi ze slabszymi komputerami) -edytujemy wartosci physics environmentalDamage="true" z "true" na "false" i vehicleDamage="true" z "true" na "false" * Zwiekszamy rozdzielczosc odbic na karoserii -edytujemy wartosc reflections faces="6" size="512" z "512" na "1024" Edytowane 17 Lutego 2009 przez Domik Gra ma inna nazwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Galeria. :lol: http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=12326 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 To popodziwiane ;/ mnogo tych screenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Jak to bedzie tak optymalizowane i realistyczne jak DIRT to ja podziękuje... Nawet w arcade jazda ma sprawiać przyjemność. Nie ważne na czym grając DiRT mi kompletnie nie przypasił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Ja również twierdzę, że jeśli ten zmodyfikowany silnik Dirta będzie nadal taki toporny i słabo zoptymalizowany to grze wróżę KLAPĘ ;s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Klapę? Wy chyba zapominacie, ze ta gra jest głównie na konsole... i to z zakupu wersji konsolowych największy zysk będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 to samo miałem napisać colin: dirt klapa lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) to samo miałem napisać colin: dirt klapa lolNie napisałeś imo wiec nie uogólniaj. Grałem w demo 15 min i szybko wyleciało. Jednym może sie podobać innym nie. Dla mnie to był krap i tyle. Jeżeli RD0 to nowa toca to oby sie postarali bo każda gra z tej serii mi pasiła. Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Mnie to klepie podróbką NFS-a, najwyraźniej codemasters podgląda działania EA i się na nich wzoruje :/ Popatrzcie na przód tego Vipera, zamiast halogenu to dolot do filtra z okapu nad kuchenką, zderzak zaczepiony plastikowymi zszywkami, naklejki sponsorów i dochodzi asfalt wypolerowany na blysk. Nie mówie, że pomysły złe ale nie wróżą za dobrze jeśli to faktycznie "EA based idea" :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 wygląda to przyzwoicie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) AAAA moja kochana toca . Najbardziej ze wszystkic katowana przezemnie - Bosze jak to wygląda. Już momo czeka. Co do silnika dirta dla toki mam nadzieję , że się sprawdzi, poprzednia wersja tak była katowana przezemnie , że momo dało rade , ale biurko niestety nie ;/. Edytowane 10 Września 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 Początkowo - kopara opadła. Potem - no kurde, przecież to Codemasters. Ile razy oni podpicowywali screeny... Narazie podchodze do tego z dystansem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 po tym jak wygladal dirt jestem w stanie uwierzyc w te screeny (podobna czesc z nich to rendery do czego codemasters sie przyznalo, ale ten z widokiem zza auta to ma byc gameplay) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 Przecież to wyglada jak FILMIK POCZATKOWY z Dirta. Znowu troszke przesadzili...no nic trzeba na gameplaya czekac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andżej Opublikowano 10 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2007 Grafika pewnie będzie podobna jak w DiRT nie które auta może i nawet żywcem przekopiowane ja bym się bardziej o fizykę martwił bo ta w Colinie najlepsza nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 wygląda to przyzwoicie :)A imho to kit. Soreks , ale jesli idzie o Codemasters i ich serie RD to wielokrotnie widzialem retuszowane screeny. Daleko szukac? RD2 , RD3. Zdjecia wygladaly jak z reala , a odpalajac grafe od razu rzeczywistosc kopie. Sam moze pogralbym w to , bo nie wierze iz to bedzie slabsze od tworow EA , choc przyznam sie , ze juz RD2 mnie nudzila bo pod koniec po prostu jaja byly , RD3 nawet nie mialem zamiaru sprawdzac. A jesli to ma miec model jazdy Dirta to ja podziekuje , do dzis mam demo w celach testowych...i tyle :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 11 Września 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2007 Jezeli to ma byc toca... ze sposobem prowadzenia autek jak w dircie to dzieki ale postoje. Pierw liczy sie grywalnosc a pozniej cala reszta... przyklad? GTR2... grafika nie piekna ale grywalnosc ze szok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grippem Opublikowano 29 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2007 http://ve3d.ign.com/articles/news/35606/Ra...-GRID-Announced screeny i zapowiedz oraz zmiana nazwy na GRID Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 Wyczesana graficzka. :-D Aż przyjemnie popatrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 Trasy w klimatach GranTurismo :rolleyes: To sie ceni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reaktiv Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 (edytowane) Klapę? Wy chyba zapominacie, ze ta gra jest głównie na konsole... i to z zakupu wersji konsolowych największy zysk będzie. Od kiedy TOCA to gra glownie na konsole? ;sds Ogolnie wyglada fajnie, nie ktore z tych screenow przypominaja mi trasy z TD(3?). Zazwyczaj TOCA byla dobrze zoptymalizowana, mogla by byc tak zrobiona, ze poszla by jeszcze i na moim zlomie :) Ale i tak TOCA 2 byla najlepsza :D Edytowane 30 Listopada 2007 przez Reaktiv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 Ale i tak TOCA 2 byla najlepsza :D W handycapowych bugach to faktycznie przodowala.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 Nawet ladnie wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis144 Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 w ToCA najlepszy dla mnie jest DTM, tylko na tym praktycznie jeżdżę, ale w nowej części gry tego trybu nie widze:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 30 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2007 (edytowane) Nawet ladnie wyglada.Data premiery też "niebrzydka". Trochę poczekamy. Edytowane 30 Listopada 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2007 Teraz zauwazylem kiedy to bedzie [; Ciagle myslalem ze wyplynie w pierwszej a nie trzeciej cwiartce '08 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) IGN 3 pages Preview RD: GRID trailer & interview http://www.gamersyde.com/news_5954_en.html Trailer wypaśny ciekawe kiedy pokażą coś "z gry" :-P . Szykuje się ostry konkurent dla NFS. ... we had to implement a dynamic 24 hour day-to-night cycle for Le Mans... szykuje się 24h le mans :blink: Edytowane 15 Lutego 2008 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 a ja mam nadzieje ze ta gra bedzie lepsza od nfs:ps... a duzo nie potrzeba by byla lepsza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 pytanie w ktora strone pojda, jezli w jeszcze wiekszy arcade niz w poprzednich tytulach to ta gra przepadnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 15 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2008 @halfi: w Toca Race Driver 2 było przełączanie między acrade a pro-symulation czy jakoś taki i w 3 zapewne też(nie wiem nie grałem, ale wątpie żeby tego nie było) więc w tym pewnie też tak zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...