Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

...

Święte słowa swiety_76!

Twoja opinia jest bardzo słuszna!

Mi osobiście marzy się właśnie gra o klimacie HL oparta o CryEngine2....

Niestety teraz w grach jest tak, jak w kinie - dużo wybuchów, dużo efektów, bąbki srąbki i wodotryski... tylko na "TYM CZYMŚ" w grze nie ma się kto zająć...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dia8el

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem CRYSIS'A i mogę to w pełni powiedzieć, że gierka spełniła moje oczekiwania: pod względem graficznym, muzycznym i co najważnijesze pod względem "pomyślunku" jest niesamowita ,3mająca cały czas w napięciu, co tu więcej pisać, no może przyczepiłbym do jednej z misij the core (grawitacja) nuda i mały labirynt, za to the last one /misja na lotniskowcu/ pierwsza klasa + walka z potforasami :) super....

 

Mogłaby być chyba nieco dłuższa !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Pozostaje czekań na nową grę opartą na tym engine bo potencjał to ma on ogromny.

Potencjal moze i ma ale tylko wtedy gdy pod uwage wezmiemy kolejna tropikalna wyspe jako miejsce akcji. Roslinnosc to jest to w czym cryengine jest najlepszy i nie wyobrazam sobie uzycia tego silnika w grze typu hl2 (miejsce akcji, duzo budynkow). Budowle w tej grze nie zachwycaja i jakies lasy, dzungle czy jaskinie to wg mnie najlepsze zastosowanie tego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Budowle w tej grze nie zachwycaja i jakies lasy, dzungle czy jaskinie to wg mnie najlepsze zastosowanie tego silnika.

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=11248&page=1

imho cieniowanie i ogolnie procedury oswietlenia sa w CE2 realizowane bardzo efekciarsko, tak wiec odpowiedni design pomieszczen i mozna pozamiatac wszystkie "budowlane" silniki

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak możliwości przenoszenia

większej ilości broni czy bawienie się w grzybiarza i szukanie broni po zabitych Koreańcach w gęstej dżungli.

A ty ile chciales aby tej broni nosic jak w innych grach np quake.... 20 rodzajow dla mnie to jest realityczne zolnierze wiecej nie nosza .. bron po koreancach sie zbieralo

Zalezy kto co lubi mnie dzungla sie podobala:) i to skradanie sie i takie tam

Statek byl troche wkurzajacy ale obcy - ich postac to ciekawy pomysl

Dalej..wyjscie z kuli .. tak tam byla walka niezla.. no i zmiana klimatu ;p snieg

Klimat psulo wlasnie Ai , blokowanie sie i tak dalej

Ogolnie to coz mozna pograc i tyle

Fabula oczywista w sumie ale koniec mi sie nie podobal zabardzo :)

Masz racja gra nie ma tego czegos , hl2 przechodzilem kilka razy :)

coz gierka i tak niezla multi jest nawet fajne

Przejscie gry zajelo mi 15h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ty ile chciales aby tej broni nosic jak w innych grach np quake.... 20 rodzajow dla mnie to jest realityczne zolnierze wiecej nie nosza .. bron po koreancach sie zbieralo

Co do realizmu to na pewno bardzo realistyczny jest nanosuit, kosmiczne samolociki STOVL i to że nie giniesz po jednym strzale i obcy. Porównaj to z realistycznymi elementami typu ograniczona ilość przenoszonych broni czy konieczność wciskania use aby zebrać magazynek.

A żołnierz rzadko nosi więcej niż 2 bronie a w Far-cry może nosić 5 (plus materiały wybuchowe, granaty i ... pięści). Jak chcesz realizmu to masz Camper Strajka czy innego Ghost Recona. To jest GRA a nie symulator a wspomniane przeze mnie elementy są wkurzające. Wystarczyłyby nawet 3 bronie (np strzelba, coś maszynowego i snajperka) - czasami musiałem wyrzucać jedną broń, brać snajperkę po czym wracać sie do miejsca gdzie wyrzuciłem broń. A na szukanie broni w dżungli w celu uzupełnienia magazynków traci się tylko niepotrzebnie czas - gra przez to traci na dynamice.

Edytowane przez swiety_76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo... masakra.

:D

... jak przestała działać grawitacja to się lekko zdziwiłem sytuacją i panującymi warunkami o grafice niewspominając. Takiego czegoś moje oczy jeszcze nie widziały.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

 

Ogólnie niemożna zaprzeczyć, że ta gra wygląda najlepiej z dotychczas powstałych i wydaje mi się, że jestem obiektywny w tej kwestii. Rozumiem, że stylistyka może być różna w grach i niektóre wyglądają dość realistycznie ale tu miejscami obraz do złudzenia przypomina rzeczywistość. Jestem pod wrażeniem.

 

Kolejne screen'y w spoilerze.

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza ale Twoje screeny chyba nie są z ustawiniami all vhigh co ? kamienie i liście na ziemi powinny wyglądać bardziej szczegółowo, no chyba że to AA i AF włączony tak działa.

o to chodzi? ;)

 

Dołączona grafika

 

gierka zaliczona :) imho gralo mi sie lepiej niz w CoD4, ktory mnie znudzil, a szczegolnie jego "ograniczenia", no ale to nie ten temat ;)

graficznie Crysis wymiata. mozliwosci silnika to podejrzewam, ze dopiero wierzcholek gory lodowej.

ogolnie b.milo zaskoczony jestem sama gra i czekam na dalsze czesci B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gierka zaliczona :) imho gralo mi sie lepiej niz w CoD4, ktory mnie znudzil, a szczegolnie jego "ograniczenia", no ale to nie ten temat ;)

graficznie Crysis wymiata. mozliwosci silnika to podejrzewam, ze dopiero wierzcholek gory lodowej.

ogolnie b.milo zaskoczony jestem sama gra i czekam na dalsze czesci B-)

Jestem podobnego zdania. W Crysisa grało mi się przyjemniej niż w CoD4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych.

Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic.

Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych.

Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic.

Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście.

Pozdrawiam.

jesli sie nie myle to jestes w tym pomieszczeniu gdzie musisz wybijac te latajace potworki dopoki sie te wielkie wrota nie otworza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza ale Twoje screeny chyba nie są z ustawiniami all vhigh co ? kamienie i liście na ziemi powinny wyglądać bardziej szczegółowo, no chyba że to AA i AF włączony tak działa.

Filtrowanie standardowo mam na x16 ustawione a rozmycie powstaje przy ruchu co daje właśnie taki obraz. Na dodatek screen'y bez spoilera są na standardowych ustawieniach pod dx9 a kolejne już na zmodyfikowanym pliku ze wszystkim na max. Plik modyfikował Gregor1230 więc On wie dokładnie jakie tam są ustawienia i co tam siedzi. Wsadziłem x2 na płytę i przyznam, że różnica jest ogromna i dopiero teraz mogę "powiedzieć" i pozwolić sobie na bezstresowe i przyjemne granko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych.

Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic.

Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście.

Pozdrawiam.

W CORE troche nerwów straciłem, czasem skrypty działają, czasem nie. W Twoim miejscu też miałem problem, wybiłem wszystkich, błąkałem się i nic. Wgrałem poprzedniego sejwa, zrobiłem to samo i po jakimś czasie skrypt zadziałał. To samo potem w innym pomieszceniu. Świetna lokacja na początku, ale przez te wadliwie działające skrypty otwierania dostępu do nast. pomieszczeń może popsuć humor.

Teraz mam problem z namierzaniem drugiego celu tego dużego bossa obok lotniskowca. pewnie też muszę wczytać wcześniejszego sejwa.

Filtrowanie standardowo mam na x16 ustawione...

Nie szkoda Ci tak dużej straty wydajności dla filtrowanie X16? Naprawdę wyjątkowo duży spadek jak na anizo. Edytowane przez WDK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych.

Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic.

Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście.

Pozdrawiam.

Zaraz mnie szlag trafi...zatrzymalem sie w tym miejscu juz kilka dni temu i nie moge ruszyc dalej. Czy moglby mi ktos udostepnic save'a z tego miejsca? (wrzucic np na speedyshare.com) A raczej zaraz po wyjsciu z tego pomieszczenia (ale nie calkowicie poza statek obcych). Bede bardzo wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten screen powala, szczęka opada do ziemi!!! Patrząc na takie możliwości nowego Cry engine, to nie dziwię się, wysokim, wymaganiom sprzętowym. Pozdrawiam.

hehe, i o to chodzi zebys tak wlasnie myslal. postac na pierwszym planie + zblurowane tło + hdr... takie efekciarskie zamydlanie oczu, ktore na pewno wymagan takich czy innych nie tlumaczy ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie szkoda Ci tak dużej straty wydajności dla filtrowanie X16? Naprawdę wyjątkowo duży spadek jak na anizo.

 

Myślę sobie... sprawdzę, włączyłem frapsa i wczytałem sobie początkowego sejwa...

:blink:

Pewnie się powtórzę... masakra. Przyznam szczerze, że tego nie przewidywałem.

 

2824288[/snapback]

Ponawiam prosbe o save'a :) Panowie przeciez to jest minuta roboty

 

Musisz tam odsiedzieć swoje i już. To żaden błąd.

 

A... i jeszcze oficjalne podziękowania dla Gregoriego, mojego guru od "dwurdzeni" i plików konfiguracyjnych.

 

MAXIMUM GAME.

 

:wink:

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...