Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Porobilem duzo screenow z pierwszej czesci gry. Gram na xpewku z podmienionymi plikami. Niestety, czasami nie jest zbyt rozowo jesli chodzi o wydajnosc, czyli miejscami skacze na C2D 3Ghz,8800GTS 320 i 3GB ram, ale ogolnie gra sie przyjemnie. A oto screeny

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

1024x768 aax2 i tak o: tekstury - wysokie, objekty - b.wysokie, cienie - srednie, reszta - b. wysokie. Stery - 169.01

Edytowane przez v1per86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v1per86

 

A nie mozna tak byl o zrobic screenow z licznikiem FPS :/

Graficznie to u ciebie wyglada trochu gorzej niz u mnie na demku

textury masz jakies rozmyte ,tyle za Ja uzywam configu Vhigh tylko cienie mam na medium

demko w windowsie XP chodzi bardzo przyjemnie , choc framerate dosc niski

w 1024x768 od 24 do 40 fps Za to wszystko wyglada bajecznie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v1per86

 

A nie mozna tak byl o zrobic screenow z licznikiem FPS :/

Graficznie to u ciebie wyglada trochu gorzej niz u mnie na demku

textury masz jakies rozmyte ,tyle za Ja uzywam configu Vhigh tylko cienie mam na medium

demko w windowsie XP chodzi bardzo przyjemnie , choc framerate dosc niski

w 1024x768 od 24 do 40 fps Za to wszystko wyglada bajecznie .

Wkurzal mnie fps, ale fakt moglem zrobic, bynajmniej u mnie jest od 20 do 40 fpsow na tych ustawieniach. Najwiecej spadkow mam przy obrotach kamera w momencie kiedy jest kilka kolesi naraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Chym.. co by tu pod crysisa zamiast 8800GTS 320 kupić... ;)

ja bym zmienil szyk zdania

 

Chym.. co by tu pod 8800GTS 320 zamiast crysisa kupić... ;)

 

odrazu lepiej, nie sadzisz ?

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Viście x64 odczułem leki przypływ wydajności w stosunku do dema, jest mniej spadków poniżej płynnego obrazu tj. około 25fps. Normalnie mam od 20 do 50 fps w 1024x768, cienie na medium, reszta na high w DX9. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydajność taka sama jak w demie, czyli marna. Gra ogólnie ujdzie w tłumie, fabuła jest dość ciekawa jednak na nagi nie powala. Denerwuje mnie tylko i to konkretnie ( ktoś już o tym pisał ) to, że trzeba w gości wstrzelić cały magazynek żeby ich zabić, śmiech na sali. Celuje gościowi w idealnie w głowę a jemu nic :?

Edytowane przez dukepl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem nie mogę sie doczekać, gdy wróce do domu...... ((czyli tak naprawdę ok. 20 zasiąde sobie spokojnie przed kompem, ciesząc sie w pełni -> jak narazie ((dla mnie)) jedną z najlepszych gier, jak nie najlepszą...Fpp

 

p.s.

wyszły nowe stery nvidii ....

kaj sa te nowe sterowniki od NV?

do visty i xp??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydajność taka sama jak w demie, czyli marna...

co ty piszesz :blink: wydajność jest o wiele lepsza, gra śmiga ze wszystkim na high, tylko cienie na medium, jak dam very high to gra działa jak demo na high. apropo very high, jak w tych plikach zmienić żeby były tylko te promienie słoneczne ?

 

// z cieniami na high też super dziala

Edytowane przez napster666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mam kolejny klopot :P Mam chronic obszar (jestem w porcie) dopoki nie nadleci moj oddzial (wczesniej nastapil nalot na statek za pomoca lornetki). Problem polega na tym, ze wszystkich juz wszystkich wybilem i na radarze mam tylko widoczne latajace statki, z czego jeden z nich ma oznaczenie niebieskiego prostokacika. Co teraz ? :P

Edytowane przez v1per86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ty piszesz :blink: wydajność jest o wiele lepsza, gra śmiga ze wszystkim na high, tylko cienie na medium, jak dam very high to gra działa jak demo na high. apropo very high, jak w tych plikach zmienić żeby były tylko te promienie słoneczne ?

 

// z cieniami na high też super dziala

 

bodaj 'r_sunshafts' na 1 (czy jakoś tak :D)

 

No i potwierdzam, wydajność WYŻSZA. 1024x768 AAx2, DX9 wszystko max, potrafi zmulić po doczytaniu lvlu a tak to bez przycinania (swoją drogą wyraźne zwolnienie widać dopiero przy ~17fps, powyżej 22-23 wydaje się już być płynnie. Ogólnie fps dużo bardziej stabilny niż w demku i nie wariuje aż tak, a wiadomo lepiej mieć te 25fps non-stop niż raz 30 a raz 15 :) . Obawiałem się, że będzie nudzić - a tu pozytywne zaskoczenie. Fabuła nawet jako-taka jest (chociaż po raz setny 'brave hero' itepe itede) ale przyjemnie się gra. No i te MOŻLIWOŚCI. Można sobie oponenta omijać, strzelać, zwabiać itp... ale zapomnieć o nich nie można, bo jak pójdziemy dalej to nam w plecy wjadą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

bodaj 'r_sunshafts' na 1 (czy jakoś tak :D)

dawalem linki do efektow kilka postow wczesniej, ehh - http://www.tweakguides.com/Crysis_7.html

 

utworz plik sys_spec_PostProcessing.cfg i wklej tam

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

r_DepthOfField=2

r_MotionBlur=3

r_sunshafts=1

r_UseEdgeAA=1

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_colorgrading=1

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[1]

r_DepthOfField=0

r_MotionBlur=0

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_UseEdgeAA=0

r_sunshafts=0

r_colorgrading=0

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[2]

r_DepthOfField=1

r_sunshafts=0

r_MotionBlur=0

r_UseEdgeAA=0

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

[3]

r_DepthOfField=2

r_MotionBlur=3

r_sunshafts=1

r_UseEdgeAA=1

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_colorgrading=1

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

zapisz plik i zastap nim ten w katalogu CVarGroups ( zrob backup :) )

 

ustaw w grze efekty pos processing na High i juz bedziesz mial komplet efektow z promieniami. :)

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowie mi ktos na pytanie bo bardzo bym chcial zagrac dalej a nie moge bo sie nic nie dzieje w tym momencie co napisalem pare postow wyzej. Ultra pilne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dukepl

 

Demo przechodzilem 3x , za kazdym razem precyzyjny strzal w glowe powala klienta na ziemie

Widac u ciebie cos nie tak z celnoscia , mialem tak jak dalem za duza rozdzialke i framerate spadal mi ponizej 20 fps ,ciezko bylo w lepetyne trafic :/

Juz nie moge sie fulla doczekac , musze czekac do srody :/ 25.99 £

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...