nrl Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Informacje:Crysis™ to osadzona w realiach science-fiction gra akcji z perspektywy pierwszej osoby. Powstała w wielokrotnie nagradzanym studiu Crytek, w którym stworzono uznany na całym świecie hit Far Cry™. Rok 2019. Potężnych rozmiarów asteroid uderza w Ziemię. Rząd Korei Północnej natychmiast zamyka dostęp do wyspy objętej katastrofą, planując zachować tajemnice asteroidu wyłącznie dla siebie. Stany Zjednoczone odpowiadają wysyłając elitarną jednostkę Delta Force Operators, której zadaniem jest zbadanie sytuacji i złożenie raportu w Pentagonie. Napięcie między Stanami Zjednoczonymi, a Koreą Północną rośnie. W kulminacyjnym momencie asteroid otwiera się, odkrywając olbrzymi, wysoki na 2 km statek obcych. Pojazd generuje potężne pole siłowe, zamraża sporą część wyspy i zasadniczo zmienia klimat całej kuli ziemskiej. Rozpoczęła się inwazja na Ziemię! Dwa rywalizujące wcześniej państwa jednoczą się w walce z obcymi, próbując ratować ludzkość przed nieuchronną zagładą. Nowo powstały sojusz toczy zacięte walki z nacierającymi siłami wroga. Jednak nadzieja szybko gaśnie... W tym samym czasie gracz prowadzi elitarną jednostkę wojskową przez porośniętą bujną roślinnością tropikalną dżunglę oraz surowe, pokryte skorupą lodu obszary. Ostatecznie, konieczne będzie zbadanie samego serca statku obcych i bliskie spotkanie trzeciego stopnia... Crysis oferuje wciągającą rozrywkę z perspektywy pierwszej osoby, w trakcie której należy na bieżąco dostosowywać taktykę, arsenał, typy pancerza i styl gry, by przetrwać i odeprzeć inwazję obcych. Gra wykorzystuje najnowocześniejszą technologię w postaci silnika CryENGINE™ 2, będącego wyłączną własnością firmy Crytek. * Wciągająca fabuła Zadaniem gracza jest wykonanie niesamowicie odpowiedzialnej misji odparcia inwazji obcych i ocalenia ludzkości. * Niespotykany podział akcji na trzy akty Dynamicznie zmieniający się świat gry zmusza do dostosowywania na bieżąco ustawień pancerza i broni. * Podejmij walkę z przerażającymi i niesamowicie realistycznymi obcymi Przeciwnicy w przebiegły sposób używają swoich zmysłów i działają zespołowo, będąc najbardziej wymagającymi przeciwnikami, jakich kiedykolwiek stworzono na potrzeby tego typu gry. * Sztuczna inteligencja na najwyższym poziomie Przeciwnicy i sojusznicy korzystają z zaawansowanego systemu sztucznej inteligencji, opartego na taktyce militarnej mającej zastosowanie w rzeczywistości. * Steruj różnorodnymi pojazdami terenowymi, wodnymi oraz powietrznymi Do dyspozycji ciężarówki, czołgi, łódki i helikoptery i wiele innych. * Poznaj tętniący życiem, dynamicznie zmieniający się świat Trzęsienia ziemi, pękający lód, obrywy skał i tornada stanowią realne i nieustanne zagrożenie. * Rozgrywka wieloosobowa dla 32 graczy Oferuje opcje dostosowywania pancerza i broni w czasie rzeczywistym oraz całkowicie nowy tryb, łączący aspekt modyfikacji graczy z wykonywaniem zadań taktycznych. * Konsekwentny rozwój fabuły Podejmowane działania mają wpływ na przyszłe wydarzenia, sprawiając, że każdy gracz uczestniczy w swojej własnej, niepowtarzalnej przygodzie. * Rozbudowany, a jednocześnie prosty w użyciu zestaw narzędzi do modyfikacji gry Umożliwia m.in. tworzenie nowych map przeznaczonych do gry wieloosobowej oraz solowej. * CryENGINE™ 2 Najbardziej realistyczne środowisko, spektakularne efekty specjalne, wyrafinowany model fizyki, zaawansowane systemy oświetlenia i sztucznej inteligencji. Wszystko to za sprawą silnika gry CryENGINE™ 2! Data Premiery: Świat: 16.11.2007 Polska: 16.11.2007Screeny: Kolejne screenyTrailery:http://www.gametrailers.com/player.php?id=...me&type=wmvTrailer z targów E3Filmik z gry (gameplay)Oficjalne wymagania sprzętowe: ================================================== ================ System Requirements ================================================== ================ Minimum System Requirements * OS: Windows XP or Windows Vista * Processor: 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster (Vista) * Memory: 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista) * Video Card: 256 MB * Hard Drive: 12GB * Sound Card: DirectX 9.0c compatible Real Recommended System Requirements * OS: Windows XP / Vista * Processor: Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ * Memory: 2.0 GB RAM * GPU: NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster. Supported chipsets: NVIDIA GeForce 6800 GT or greater; ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required. Crysis German Video Interview (84.7MB)http://www.gamershell.com/download_12287.shtml Crysis Official Tech Demo (37,31 MB)http://www.gamershell.com/download_12286.shtmlCrysis - nowa gra twórców mega przeboju FarCry. W ekskluzywnym wywiadzie dla magazynu Gamestar zdradzono, że tytuł bedzie pierwszym, który w pełni wykorzysta technologiczne nowinki DirectX 10 jak i Pixel Shadera 4.0. Poza tym profesjonalny scenariusz, super realizm i w ogóle wszystko naj.. linki do dema::\http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exehttp://download.nvidia.com/downloads/nZone...ysis_spdemo.exe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robowsky Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Świetna Gra :) Demko spoko. Polecam Fanom Crysisa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 http://3ddownloads.com/Action/Crysis/Demos...sis_SP_Demo.exe Kolejny mirror; oferuje dość przeciętny transfer, ale lepsze to niż nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Bez 8800GT/GTS/GTX/ULTRA ewentualnie 2900PRO/XT nie ma nawet co podchodzić do grania. No chyba że zadawala Was grafika i framerate gorszy niż w FarCry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) RALF11 Nie strasz Ludzi ;) Na moim sprzecie z dolnego siga w Medium 1024x768 gra wyglada znacznie lepiej niz FAR CRY w ultra detalach i osiaga przyzwoity framerate od 30 do 70 fps average 44 fps . Wiec nie jest zle . Sprawdzal ktos te batche ...? w katalogu bin32\Benchmark_GPU.bat bin32\Benchmark_CPU.bat Grzebiac dalej po katalogach widac ze ta wersja posiada pelna mape z trybu MP a nawet wiecej :) sprawdzal ktos juz jakies myki poza singleplayer ? Edytowane 27 Października 2007 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 jak ktos opanuje problem z windows vista, niech napisze jak to zrobil. gra u mnie sie na tym systemie zawiesza ,obraz staje, pomaga ctrl+alt+del i wylaczanie gry, (brak odpowiedzi) na xp wszystko ok. vista x64+wszystkie mozliwe poprawki, stery 169.01, mysle zeby sprawdzic na starszych sterownikach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Problem? Hmm u mnie nie ma żadnego problemu, Vista x64 + wszystkie poprawki + sterowniki 169.01. Oczywiście wydajność mojego GPU pozostawia wiele do życzenia, ale z samym demem żadnych problemów nie mam ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Veron Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 A ja ponowie swoje pytanie.. Zmieniał ktoś stery na te zoptymalizowane pod Crysisa ? (ForceWare 169.01) Od siebie dodam ze gra na sprzecie z sigu smiga calkiem przyzwoicie :D 1024x768 all medium.. ii.. 20-35 fps :) mniej nie widzialem. Warto jeszcze dodac ze przy 20fps naprawde nie czuc tak niskiego framerate'u :o Stery Forceware 163.75.. Dobra wracam do gry :D Potem wrzuce tu jakies skriny :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Fizyka jest masakrystyczna, Grafika przepiękna a AI potrafi nieźle zaskoczyć lepszego chyba jeszcze nie widziałem. Ogólnie to gra wyrywa serce i wkręca w wiatrak od karty graficznej ta gra zostawia w tyle wszystko co widziałem do tej pory! Ręce mi się trzęsą tyle emocji jest podczas grania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Nie warto zmieniac na nowe stery bo nie da sie ich podkrecac w RT chyba, ze znacie sposob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Problem? Hmm u mnie nie ma żadnego problemu, Vista x64 + wszystkie poprawki + sterowniki 169.01. Oczywiście wydajność mojego GPU pozostawia wiele do życzenia, ale z samym demem żadnych problemów nie mam ;)no bo pod dx9 nie ma, mowa glownie o dx10 co do samego dema - podkrecony Far Cry, nic szczegolnego. ale jako nowy benchmark sprawdza sie idealnie, tym bardziej, ze nawet, sa pliczki do benchmarkow :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrumi Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Moim zdaniem SLI w demie nie działa. W poprzednim wątku robiłem testy z włączonym SLI i frapem. Było średnio. Dziś wyłączyłem SLI i frapsa. Można płynnie grać w 1280x1024 AA4 DX10 wszystko na high, tylko shadow na med- tak dla zasady. Fizyka jest niesamowita, warto kupić oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Moim zdaniem SLI w demie nie działa.sli nie diala, dx10 lezy i kwiczy, multi core tez nie dziala, ogolnie imho bieda i watpie, aby za 3 tyg cos sie w tej kwestii zmienilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 :lol2: problem rozwiazany, wrocilem do sterownikow oficjalnych 163.69 i gra smiga , tylko nie moge wybrac 1920x1200 ale narazie ta rozdzielczosc mnie nie interesuje. co do dema. 1680x1050 bez aa , af 16x very high. i fps od 10-15fps czasami wskoczy wiecej :lol2: ale 20 to chyba nie mialem jeszcze..... mam pytanie czy na viscie jak dam detale na high to rowniez gra uzywa bibliotek dx10 czy tylko dziesiatka jest jak ustawione mamy na very high? bo szczerze to wole grac na xp bo fpsów wiecej a tam moge dac detale na high i wtedy na oko 20-25fps i gra sie juz calkiem znosnie przy rozdzialce 1920x1200. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Bardzo bym chcial by ktos napisal jak podkrecic grafe na 169.01 Pomoglo by to setkom uzytkownikow i by nie narzekali na skakanie. To sa stery pod to demo, wiec musza cos zmieniac, wiec pytam - jak podkrecic karte na sterach 169.01. Najlepiej w RT, b na ati tool tez sie nie da ani na zadnym programie do podkrecania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Intro prezentujace nanosuit mnie wgniotlo w fotel, zwlaszcza akcja z dwoma hummer'ami (chyba) i helikopterem, masakra. Celownik laserowy na czarnym tle wyglada bosko, nie jest to tylko czerwony punkt (jak w innych grach), wokol niego jest taka czerwona "mgielka". Jak w rzeczywistosci. Druga rzecz na ktora zwrocilem uwage (no poza grafika) to animacja postaci, koles ktory w lesie przechodzil "przez" obalony konar drzewa - animacja wygladala oszalamiajaco, to trzeba zobaczyc w ruchu. Strzelanie z broni i zabawa dodatkami do nich sprawia naprawde duzo zabawy. Poczulem sie jak za czasow hl2 i zabawy z fizyka typu "co sie stanie jak zrobie/rzuce..." :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Oj ładnie to wygląda. Graficznie najlepsza gra jaką do tej pory widziałem a trochę tego było... Fizyka obiektów rewelacja, drzewka się kiwają liście lecą z drzew a ptaszynki biegają po plażach. Tekstury na maksymalnych ustawieniach przepiękne. Dodatkowo nieźle rozwiązany "mechanizm walki" Na sprzęcie z podpisu ustawiam natywną dla LCD 1280x1024. Aby wyglądało możliwie najlepiej serwuje mieszankę high i very high. Jakoś działa czasem rwie ale za to wygada.... Na razie dla lepszego samopoczucia nie sprawdzałem framerate ;) "Dla żartu" włączyłem aa na chwilkę stwierdzam, iż jest wtedy kompletnie niegrywalne, nawet do demonstracji się nie nadaje bo obrazki zbyt wolno się zmieniają i całość traci zupełnie urok;). Na chwilkę zjechałem z ustawieniami na medium tak ja to sugeruje sama gra i zbyt ciekawie to nie wygląda. Różnica jest ogromna. Aby nie było tak różowo u mnie na X-fi dźwięk jakoś czasem nieprzyjemnie przerywa. Może to kwestia ustawień. Nie specjalnie też podoba mi się efekt pojawiających się nagle obiektów (krzaków, liści, trawy) o parę metrów od naszego bohatera. Rozumiem iż ma to oszczędzać moc obliczeniową potrzebną na co innego, ale jakoś mi nie bardzo pasuje takowe rozwiązanie. Coś mi mówi iż trzeba będzie niedługo znowu dorzucić parę złoty do tego worka bez dna... na lepszą grafę (jak już wyjdzie następna generacja rzecz jasna ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 no bo pod dx9 nie ma, mowa glownie o dx10 co do samego dema - podkrecony Far Cry, nic szczegolnego. ale jako nowy benchmark sprawdza sie idealnie, tym bardziej, ze nawet, sa pliczki do benchmarkow :D Ja tam zauważyłem oprócz pięknej grafiki i fizyki bardzo dobry nie liniowy gameplay, tony miodu w walkach, dużo akcji co chwilę jacyś przeciwnicy, cutscenki na silniku gry wyglądają bosko i są bardzo porządnie zrobione, że ma się wrażenie oglądania porządnego filmu no i to AI czasem chodzą parami jeden do nas wali a drugi zachodzi i nie ma tu mowy o skryptowaniu jak w CoD4. Mi się w tą gre grało o wiele lepiej niż FC gameplay poszedł do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Różnica między 1024 a 1280 :lol: 2793386[/snapback] czy na viscie jak dam detale na high to rowniez gra uzywa bibliotek dx10 czy tylko dziesiatka jest jak ustawione mamy na very high?bo szczerze to wole grac na xp bo fpsów wiecej a tam moge dac detale na high i wtedy na oko 20-25fps i gra sie juz calkiem znosnie przy rozdzialce 1920x1200. Na Viście domyślnie uruchamia się w DX10. W eksploratorze gier, poprzez menu kontekstowe można wybrać DX. Edytowane 27 Października 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halfi Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Witam, a jak ma do tej gry ( dema ) np wydajnosc quadow ? wzgledem np e6600 ? daje to troceh fpsow ? i jak ma sie czestotliwosc proca do fps sprawdzal lub wie ktos cos na ten temat ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 No i sprawdzał ktoś czy fizyka na DX9 jest gorsza od fizyki na DX10, bo czytałem gdzieś że na DX9, będzie gorsza i nie będzie wycinania lasu, czy to prawda??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Sulaco pisał wyżej, że multicore nie działa w demie. Także na E6600 z wyłączonym 1 rdzeniem, będzie działać tak samo jak na Quadzie z 4 rdzeniami ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Na moim konfigu (r600,x2, Vista, DX9) w dżungli średnio między 20-30fps na max ustawieniach (bez AA). Na plaży powyżej 30. DX10 nie chce odpalić. Gierka uruchamia się w trybie okienkowym z czarnym tłem i tak sobie mogę czekać. W DX9 bez problemów, żadnych zgrzytów. Chodzi toto płynniej niż Beta MP. Tzn. klatki miniej więcej podobne, ale na max. ustawieniach nic nie haczy przy gwałtownych ruchach i walce. Na Viście domyślnie uruchamia się w DX10. W eksploratorze gier, poprzez menu kontekstowe można wybrać DX. U mnie na R600 działa w DX10 bez żadnych problemów nie licząc oczywiście wydajności, ale 1280x1024 bez AA wszystko na very high tylko tekstury, cienie i shadery na high i średnio 24-30 fps nie mniej niż 20 (ale to przy dużo większej rozwałce) i najwięcej gdzieś około 43. PS. Odpaliłem tego GPU_benchmarka 3 przejścia ustawienia takie jak podałem wyżej średnia wyszła za każdym razem 26.xx fps. b.t.w Czy macie odblokowane ustawienia Very High ???? Vista, DX10, i Very High jest odblokowane w DX9 nie sprawdzałem. Edytowane 27 Października 2007 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Godzina biegania po wyspie i ciecz w WC rozgrzala sie do 49'c po kolejnych paru pinutach system sie wylonczyl , czyli temp CPU przekroczyla 60'C :) Widac Crysis to dobry wyciskacz siudmych potow z GPU i CPU . Czas zmienic chlodnice . Ustawilem Textury , Obiekty , Audio i Fizyke na High reszta na Medium , dredni fps 32 klatki max 39 minimalny 19 , to juz trochu za malo do sensownego grania b.t.w Czy macie odblokowane ustawienia Very High ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Ale sie zdziwilem jak kolesie z dzialka na lodzi pozbawili mnie oslony, stalem sobie za palma az tu nagle zrobilo sie bardzo widno i pusto :lol: :lol: Myslalem ze koszenie drzew bedzie tylko w dx10. Dla mnie bomba. Do tego dekonstrukcja wiejskiego plotu i wysadzanie zadaszen. Masakryczna jest fizyka. Super wyglada jak kolesie odpala jakas race czy cos w tym stylu i wiatr za chwile zdmuciach!e na bok ten klebek dymu. Po malej libacji: Nie smiac sie z rozdzialki :lol: wole zjechac z rodzialka w dol a efekty w gore. (na screenach wszystko high, cienie medium i jest od 15-30 klatek) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 hmm, fizyka i efekty wizualne cudowne, tylko male ale bez karty typu 8800gts (lepiej gtx lub ultra albo radek 2900xt jak pisza inni) nie ma co podchodzic do wysokich rozdzialek, zeby sie nie sparzyc, sam gralem w rozdzialce 1680x1050 na 8800gts 640 podkreconym na 621@1970 i c2d@3200mhz plus 2 giga ram i srednio bylo 25-30 fps all na high pod dx9, spadki jak to spadki czasem do 15 fps jak sieka byla i przy tym samolocie na poczatku demka to nawet 12 fps bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Veron Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Cos ode mnie.. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Lekki niedosyt gdy właczyłem na chwile textury na high... :? No ale 88gt tuz tuz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Czyli jeszcze może być lepiej z fps , niech włączą tylko obsługę dual core i powinno być super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Veron Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Spokojnie to tylko demko ;) Spodziewajta sie jakiegos patcha optymilizujacego gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Na tym co w podpisie, wszystko na high i 1280x768, da się w miarę komfortowo grać.... Faktycznie jest to nowa jakość w dziedzinie grafiki. Miodność na razie bardzo wysoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...