Skocz do zawartości
cavarr

Beyond Good & Evil 2

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

ubiegles mnie o jakies 5 min z tematem :lol2: :wink:

 

ps.czekam z niecierpliwoscia na ten tytul :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nic nie zmienia. Póki co, nie ma co się nad tym rozstrząsać, jak wyjdzie gra i będzie tak wyglądać to przyznam wam racje i po problemie, doswiadczenie raczej uczy, żeby nie być zbyt ufnym.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O. Widzę że przykładem pecetowego działu gry pogadamy teraz o grafice i klatkach :lol2:

 

Mnie cieszy to, że wreszcie pokazano cokolwiek. Wali mnie czy to rendersrender czy realtime - grunt, że prace ruszyły :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdajesz sobie sprawe, ze te screeny to render?

Tylko dlaczego tak piszą?

edit:

ha! byłem szybszy, costi xD

;)

Nie uwierze póki nie zobacze, trailer Killzone 2 tez mial byc in-engine.

Przed odpalenie tego trailera Yves Guillemot (UBI's CEO) powiedział "rendered in engine", ale zabrakło mi tu "in-game". Chłopaki mogli zrobić na enginie gry taką lokację, ale normalna rozgrywka pewnie będzie wyglądała trochę słabiej. Czas pokarze :D

 

Po przeczytanie wielu komentarzy na temat tej gierki chiałem sobie kupić pierwszą część na X360, ale chyba M$ we wstecznej kompatybilności opuścił ten tytuł :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam Cavarr nie marudź. :) Podepniesz pada i jakoś to przebolejesz. Co do tych screenów, jakby to nie miało wyglądać, to ważne by było ciekawe i nie wiało nudą. Co dziwne w jedynkę nigdy jakoś nie pograłem, więc mam czas nadrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beyond Good & Evil 2 przede wszystkim dla ludzi

 

Kilka dni temu nic nie pokazujący nam teaser oficjalnie zapowiedział Beyond Good & Evil 2, ale poza tym szczegóły dotyczące tej produkcji nadal są znikome. Ubisoft potwierdził jedynie, że gra ma być “bardziej przystępna”, niż oryginał, co wynika z faktu, że obecnie znacznie większy rynek stanowią gracze niedzielni. Zresztą okazuje się, że Ubisoft uznało pierwszą część za zbyt wymagającą:

 

“Myślimy, że była ona troszeczkę zbyt trudna dla zwykłych graczy w tamtym czasie. Zrobimy Beyond Good & Evil 2 tytułem bardziej przystępnym i upewnimy się, że naprawdę jest on wykonany pod nową generację, która właśnie weszła w świat gier video.”

 

Na pewno ma to pomóc sfinansować projekt, bo w końcu jedynka nie odniosła jakiegoś kasowego sukcesu, jednak wydaje mi się, że zdecydowanie nie była to gra za trudna i obawiam się, że z tytułu, na który wszyscy czekaliśmy Beyond Good & Evil 2 zostanie przemienione w jakąś banalną produkcję, która będzie z założenia dla wszystkich, a ostatecznie nie zainteresuje nikogo.

 

http://polygamia.pl/beyond-good-evil-2-prz...stkim-dla-ludzi

 

No to pograne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh "nic nie pokazujący nam teaser". No jak dla mnie teaser zdradza jedna ważną rzecz: imho akcja gry będzie sie działa na terenie Strefy 51. To tak czepiając się, bo ostatnio często nie zgadzam sie z osobistymi odczuciami co do niektórych faktów z autorami polygamii.

 

... co do reszty, skoro myślą, że gra była za trudna w tamtym czasie, to co oni sobie myślą o obecnej generacji?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...