Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

dziwna sprawa z tą ceną bo ja dzisiaj widziałem w Saturnie Shifta za 97zł, czy ktoś jeszcze może to potwierdzić ?

Potwierdzam Wrocław Saturn w Magnolia Park na Legnickiej cena 94.90 zł.

 

Też gram na padzie od x360 jest dużo ustawień gra się na tym bardzo dobrze.

Co do samej gry po pierwsze dzieci Neo i wszelakie Pokemony to sobie nie pograją :lol2: a jeśli nawet kupią skuszeni tytułem nauczą się jednej ważnej rzeczy samochód nie tramwaj po torach nie jedzie być może dzięki temu paru rodziców zaoszczędzi na remoncie samochodu kiedy ich pociecha odbierze swoje pierwsze prawo jazdy.

Jeśli chodzi o porównania do innych gier do GRID-a nawet nie ma co to zupełnie inne gry, jeśli już mamy porównywać to do FORZA z x360 to z pewnością tam jest najbliżej pełnego oglądu na sytuacje nie mam gdyż dopiero przejechałem pierwszy wyścig BMW na Brand Hatch, ale przy wyłączonych wszelkich wspomagaczach fizyka chyba jednak jest lepsza niż w FORZA na pewno jest trochę ciężej-realniej.

Graficznie źle nie jest mistrzostwo świata to nie jest, ale z pewnością ścisła czołówka gier wyścigowych nie ma żadnej udziwnionej palety barw z księżyca jest tak jak powinno być.

Dźwięk urywa łeb przy samej du... jest po prostu świetny już nie mogę się doczekać ryku mocniejszych wozideł, a muzykę podczas wyścigu można wyłączyć w opcjach także rozkoszujemy się rykiem silnika i piskiem opon na szczęście.

 

Na szybko podsumowując:

Fizyka, prowadzenie pojazdu arkadowo-symulacyjne z naciskiem bardziej na symulacyjne fani symulatorów może wniebowzięci nie będą, ale jak pisałem poziom podobny może wyższy jak FORZA 2 także spokojnie 9/10

Grafika nieźle na ATi trochę kuleje fps jak większa liczba wozów przed nami się pojawi, podobno pracują nad hotfixem, ale jakościowo 8.5/10

Dźwięk 9.5/10

Resztę jak pogram więcej.

 

Podsumowując za cenę 94.90 zł warto warto warto w końcu od niepamiętnych czasów zagościł bardzo dobry NFS nie wiem czy to powinno się nazywać Need for Speed bo zasadniczo NFS to nigdy nie były wyścigi po torach, ale gra jest zacna bez znaczenia jakie nosi imię.

 

Grał już ktoś w to na padzie? ... ? Jest możliwość uzależnienia siły skrętu od prędkości?

Takie ustawienia gra posiada:

Dołączona grafika

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grał już ktoś w to na padzie? Da się robić ładny, lekki skręt jak na http://www.youtube.com/watch?v=85kwy4qMRT0...feature=related ? Jest możliwość uzależnienia siły skrętu od prędkości?

Grałem na padzie od xboxa360 i da się all ustawiać po prostu szybkość koła kierownicy możesz sobie dostosować :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam się ślinić na tą część - potrzebuje więcej informacji nt. ew. bugów przy Rumblepad II i wydajnosci na slabiutkim 9600GT.

Było gdzieś o tym za 8800gt pociągnie to z max detalami + aa/af+ 1440x900 w 40FPS w górę wiec na 9600gt powinno być tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie malo ludzi na MP, ale podpinam sie pod pytanko, bo to jedyny tryb, ktorego bede uzywal.

Co do MP, a więc można wybrać wyścig rankingowy i poza rankingiem dalej do wyboru jest szybka gra lub wyszukiwanie gry pod względem długości trasy, osiągów samochodu, trybu rozgrywki (wyścig, próba czasowa, drift).

Można stworzyć własną grę ustawić jeden samochód dla wszystkich lub samochody z jednej klasy, dalej wiadomo trasa, pora dnia itd.

 

Wziąłem szybką grę pokazuje się ekran z info na temat trasy, samochodu, liczby graczy akceptujemy grę czekamy aż reszta zaakceptuje i jedziemy.

 

Jak ktoś ma jakieś pytania to śmiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak współpraca z Radeonami bo doszły mnie słuchy że bardzo słabo działa na radkach i trzeba czekać na hotfix'a:

"In our version of the game Nvidia's Geforce cards were running without problems, but AMD's Radeons were noticeably slower that usually. AMD is already aware of the problem and is working on optimizations for Shift.

pcgameshardware"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ogolnie lipa ;) Pewnie z tego wzgledu, ze jestem simracerem, ktory jednak wychowal sie na NFSie i w sumie duzo gier arcade zaliczylem. Z tego tez wzgledu oczekiwalem moze czegos ambitniejszego ;) W najnowszym NFSie panowie widac stlamszeni przez wymogi wydawcy stworzyli mieszanke niby sima niby ambitnego arcade. Mi sam styl i model jazdy moze by odpowiadal, ale jakos nie moge sie przemoc i jezdzic po torach bokami. Przeciez to zaprzecza idei sciganiu sie po torach gdzie kazdy uslizg to stracona dziesiata sekundy. Model jazdy zrobiony na widowiskowy, jednak mnie on nie przekonuje. Testowalem na G25 i efekty sa bardzo dobrze zrobione... ale jak na gre Arcade, bo np do iRacing czy rfactora to sporo brakuje. Nie czuje w ogole asfaltu i zadnych wibracji na kierze (od silnika czy asfaltu). Ogolnie efekty jazdy po kerbach i trawnikach sa ok i efekt sil dzialajacych na kierownice jest rowniez poprawnie zrobiony.

 

Grafika wedlug mnie bardzo ladna. Spodziewalem sie, ze bedzie wygladac jeszcze lepiej, ale narzekac nie mozna ;) Dzwieki w sumie bdb, ale do tego sie juz przyzwyczailem z innych tytulow simowych ;)

 

Ogolne podsumowanie. Jak wsiadam np do Radicala w iRacing to czuje ze jade po torze samochodem wyscigowym i wierzcie mi czesto ostatnio jezdze gokartami i samochodem ze sportowym zawieszeniem i odczucia w tym simie sa naprawde wysokich lotow. W nfsie tego niestety nie czuc, ale do pogrania po obiedzie na padzie ujdzie :P Ja z ta gra raczej dluzej nie zabawie, bo w sumie po latach tluczenia sie w GTR, GTR2 i FIAGT w rF jakos odechciewa mi sie grac w tego samego rodzaju serie z fizyka z d... ;) Myslalem, ze Panowie z SMS z taka grupa przebija sie z czym ambitniejszym, ale tym razem jednak sie im to nie udalo ;) (a przeciez potencjal maja spoooory)

 

Mam tylko nadzieje, ze nastepny NFS to bedzie cos pokroju NFS Porsche gdzie dadza fajne wozki z milym lecz czasami wymagajacym modelem jazdy i z fajnymi trasami z widokami. Dziekuje i dobranoc :)

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Myslalem, ze Panowie z SMS z taka grupa przebija sie z czym ambitniejszym, ale tym razem jednak sie im to nie udalo ;) (a przeciez potencjal maja spoooory)

Zaprzeczasz sam sobie. Wyzej pisales o tym czego oczekiwal wydawca. Wlasnie tego, za drogi biznes by ryzykowac tym, ze sie nie sprzeda. Simy to jednak maly procent graczy.

 

Swoja droga - mowisz, ze tam nawet na kierze przy torach jezdzi sie bokiem? Porazka :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zaprzeczam sam sobie?? Mysle, ze SMS gre lub jej baze miala przygotowana duzo wczesniej (miej na uwadze, ze Ferrari Project wyglada bardzo podobnie do NFSa). Pokazali EA co maja, im sie to spodobalo, ale w trakcie ksztaltowania gry poszli w inna strone, bo wydawca jak i wlasciciel marki NFS mial inne spojrzenie na temat. Gdyby ta gra nazywala sie Shift, a nie NFS Shift to mysle, ze bylaby nastepca poczciwej serii GTR o ile EA zglodziloby sie byc tego wydawca ;)

Mialem poprostu cicha nadzieje, ze zrobia cos ala F12002 i F1C, a wtedy wydawca rowniez bylo EA. A kto siedzial za calym projektem tych tytulow? ISI czyli tworcy obecnego rFactora. Ale tak jak napisales, biznes jest biznes i ryzykowac za bardzo nie chcieli po koszmarnej ostatniej czesci cyklu.

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem jaki ma to wpływ na prowadzenie samochodu, ale to i tak więcej niż w poprzednich NFS-ach.

czy ja wiem czy więcej? w U2 miałeś nawet możliwość zmiany mapy silnika (zwiększenie ilości paliwa dostarczanego i powietrza i inne takie...) a i jakoś tak pierwsze dwa nfs f&f stajl i tak chyba pobiją tą grę klimatem. choćby z braku otwartego terenu (w shifcie) i kilku innych smaczków. jedyne co może dać tutaj plus to fizyka oraz wygląd. nic więcej... Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś na kierownicy??? Jak działa FF w tej grze???

Dziala... jak pisal Karas slabo czuc kola w poslizgu, za to kerby czy trawe calkiem dobrze, ogolnie FFB jest calkiem znosny, ale nie tam dobry jak np w rFactor (RealFeelPlugin + custom settings)

 

Czy przy grze na kierownicy, kąt obrotu wirtualnej kierownicy w kokpicie odpowiada kątowi obrotu kierownicy którą gramy?

Niestety nie, albo nie znalazlem tej opcji... a kiere ustawilem na 360, bo inaczej nie ogarnialem, a nie chcialo mi sie bawic kazda z opcji i sprawdzac jaki ma wplyw na gre i szukac idealnych ustawien bo NIESTETY sterowania nie mozna edytowac podczas wyscigu, trzeba wrocic do menu, zmienic opcje, zaladowac wyscig i jak cos nie pasi to powtarzac do usranej smierci... duzo minus

 

A jak współpraca z Radeonami bo doszły mnie słuchy że bardzo słabo działa na radkach i trzeba czekać na hotfix'a:

"In our version of the game Nvidia's Geforce cards were running without problems, but AMD's Radeons were noticeably slower that usually. AMD is already aware of the problem and is working on optimizations for Shift.

pcgameshardware"

Na sprzecie z siga nie spadlo ponizej 40fps gdy na ekranie bylo full aut, dym, rozpierducha itd. 1680x1050 AAx4 AFx16 - wiec nie jest zle, szczegolnie ze gra jest super plynna, zadnych zaciec.

 

Dla mnie ogolnie lipa ;) Pewnie z tego wzgledu, ze jestem simracerem, ktory jednak wychowal sie na NFSie i w sumie duzo gier arcade zaliczylem. Z tego tez wzgledu oczekiwalem moze czegos ambitniejszego ;) W najnowszym NFSie panowie widac stlamszeni przez wymogi wydawcy stworzyli mieszanke niby sima niby ambitnego arcade. Mi sam styl i model jazdy moze by odpowiadal, ale jakos nie moge sie przemoc i jezdzic po torach bokami. Przeciez to zaprzecza idei sciganiu sie po torach gdzie kazdy uslizg to stracona dziesiata sekundy. Model jazdy zrobiony na widowiskowy, jednak mnie on nie przekonuje. Testowalem na G25 i efekty sa bardzo dobrze zrobione... ale jak na gre Arcade, bo np do iRacing czy rfactora to sporo brakuje. Nie czuje w ogole asfaltu i zadnych wibracji na kierze (od silnika czy asfaltu). Ogolnie efekty jazdy po kerbach i trawnikach sa ok i efekt sil dzialajacych na kierownice jest rowniez poprawnie zrobiony.

 

Grafika wedlug mnie bardzo ladna. Spodziewalem sie, ze bedzie wygladac jeszcze lepiej, ale narzekac nie mozna ;) Dzwieki w sumie bdb, ale do tego sie juz przyzwyczailem z innych tytulow simowych ;)

 

Ogolne podsumowanie. Jak wsiadam np do Radicala w iRacing to czuje ze jade po torze samochodem wyscigowym i wierzcie mi czesto ostatnio jezdze gokartami i samochodem ze sportowym zawieszeniem i odczucia w tym simie sa naprawde wysokich lotow. W nfsie tego niestety nie czuc, ale do pogrania po obiedzie na padzie ujdzie :P Ja z ta gra raczej dluzej nie zabawie, bo w sumie po latach tluczenia sie w GTR, GTR2 i FIAGT w rF jakos odechciewa mi sie grac w tego samego rodzaju serie z fizyka z d... ;) Myslalem, ze Panowie z SMS z taka grupa przebija sie z czym ambitniejszym, ale tym razem jednak sie im to nie udalo ;) (a przeciez potencjal maja spoooory)

 

Mam tylko nadzieje, ze nastepny NFS to bedzie cos pokroju NFS Porsche gdzie dadza fajne wozki z milym lecz czasami wymagajacym modelem jazdy i z fajnymi trasami z widokami. Dziekuje i dobranoc :)

Ja wlasnie skonczylem 3 godzinna sesje na G25 i mam inne odczucia niz Ty. Jesli chodzi o fizyke - jasne nie jest to sim, ale do arcade znanego z poprzednich nfs mu bardzo daleko Z bananem na ryju latalem w M3 E92 po Nurburgringu sciagajac, badz uciekajac przed RS4 jazda bokiem w zakretach przy wyjsciu, czy ostre hamowanie i podsterownosc - ogolnie jezdzi sie zajefajnie. Gram na ustawieniach pro, wszystko off, jedynie ABS wlaczony, skrzynia manualna, zniszczenia na full. Nie jest to ekstremalny sim, gdzie nie ma przebacz, ale nie jest to plastikowy arcade gdzie jezdziesz cala trase z wcisnietym gazem - nie nie nie, w tym nfs hamowanie jest bardzo wazne, na zakretach traci sie duzo czasu jesli wpadniemy w podsterownosc AI nas spokojnie wyprzedzi. Jesli juz mowa o AI - jezdzi calkiem znosnie, specjalnie kilka razy spychalem kogos na podobcze, czy tez walilem w tylna os i co? Oko za oko i sam albo sie obracalem albo lecialem na zielone pastwisko. Medium AI - spokojnie sie wygrywa majac kolejnego 5 sekund za nami, high - jest zabawa (jak moja na nurburgringu).

 

Podsumowujac krotka i chaotyczna wypowiedz - nfs shift dal mi wiecej frajdy niz wszystkie nfs od porsche wlacznie, a porownanie z porsche 51-49% dla SHIFTA i przewaga caly czas rosnie, bardziej zaawansowana fizyka dajaca wiecej mozliwosci i radosci no i grafika+dzwiek :)

 

 

PS. gdyby ktos znalazl idealne ustawienia dla G25 to prosze o podrzucenie ich w tym temacie, osobiscie gram na 360 stopniach w sterach, 101% sila, reszta 0% w profilerze, a ustawienia w grze default.... i wlasnie tu jest problem ze trzeba mocno dokrecac kierownice zeby wejsc w ciasniejszy zakret... za mocno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest.

 

 

Powerslave, wiesz, że są predefiniowane ustawienia dla G25? Sprawdź.

Wiem, gram na tym, ale to nie jest "to" i czuje ze mozna lepiej kiere ustawic. Teraz czas spac, rano do pracy, jutro na wieczor znowu sie pobawie i moze uda mi sie znalezc lepsze ustawienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...