LPKorn3324 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2009 zaktualizowałem newsa o 3 nowe skany (http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=329 /bardzo fajne screeny) tłumaczenie w toku /// dla ciekawych skąd wzięły się niektóre budynki zapraszam tutaj- http://lost.co.ua/ru/reports/zona/8-emerald a w szczególnosci tutaj http://lost.co.ua/images/stories/emerald/emerald_08.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=330 Historia zaczyna się kilka dni po finałowych wydarzeniach Cienia Czarnobyla- Najemnik wyłącza anteny emitujące energię PSY ale pozostaje pod ich działaniem na kilka dni. W międzyczasie stalkerzy zdają sobie sprawę z otwarcia nowych obszarów i perspektyw z tym związanych stąd ruszają przed siebie. Oczywiście droga jest zbyt wąska dla wszystkich co staje się przyczyną konfliktów na tle frakcji co z kolei doprowadza do śmierci wielu ludzi. Nieoczekiwanie, jednostki wojskowe stają się również bardziej aktywne. Wieść o incydencie z antenami dochodzi do kwatery głównej wojskowych i to daje początek rozwojowi operacji "Fairway". Jej nadrzędny celem jest odnalezienie bezpiecznej drogi do serca Zony tak by móc wysłać tam ciężko zbrojne oddziały i osiągnąć pełną kontrolę nad terytorium. Jednakże coś poszło straszliwie źle i wszystkie śmigłowce wysłane na rekonesans wyparowały. Jak mówi stare porzekadło, jeden skaut może prawdopodobnie osiągnąć to czego grupa nie jest w stanie. Przełożeni wysyłają więc śledczego, który ma na celu zbadanie sprawy będąc równocześnie pod przykrywką jako stalker. Dlaczego pod przykrywką? To właściwie stalker ale z chętką na wypłatę z ministerstwa obrony co stawia go po stronie wojskowych. Jego imię to Alexander Degtyarev i to on będzie protagonistą. Naszą główną misją będzie odnalezienie i zbadanie zagadki pięciu zaginionych śmigłowców. Dowiemy się kilku informacji w czasie poszukiwania ich oraz koniec końców ujawnimy niewyobrażalną tajemnicę, której jednak programiści nie ujawnią przed premierą samego tytułu. Alex pojawia się na miejscu nieco spóźniony - stalkerzy zdążyli się już tutaj osiedlić, otworzyli mały bar w przeżartej rdzą barce, zajęli kilka domów w pobliżu jak i określili położenie pobliskich anomalii. Tylko dwie małe grupy Powinności i Wolności dotarły do Backwater gdzie doszły do czasowego zawieszenia broni i utworzyły bazę w starym budynku. Jest on podzielony na dwie części tak by pomieściły się w nim dwie frakcje i jest to teren gdzie zabronione jest oddawanie strzałów. Naturalnie pojawili się tutaj i bandyci zwabieni wizją łatwej gotówki. Jeden z nich Sułtan, przebiegły skurczybyk narobił niezłego bałaganu próbując zawładnąć tym miejscem lecz jego działania nie są aż tak widoczne by nie móc pracować dla niego. Tak więc mamy trzy interaktywne frakcje, dla których możemy pracować itp. Nie będzie możliwe dołączenie do żadnej z nich, ponieważ pozbawiło by to możliwości odwiedzenia wielu miejsc oraz wywołało nieoczekiwane wymiany ognia między nimi. Można jednak zmienić balans sił w Zonie, wykonywać różnorakie zadania, pomóc frakcji z którą się sympatyzuje w dominacji nad resztą. Oczywiście w grze nie będzie stałych walk w celu kontroli danego punktu. Prezentuje się to dużo bardziej interesująco. Dla przykładu: 'obóz naukowców traci straż najemników. Możesz dać im radę w stylu: "Znam kilku kolesi z Wolności, którzy wam pomogą bez problemu." Dla frakcji będzie to kolejne nowe źródło dochodu, a dla nas będzie to zwiększony respekt w grupie, dobre wyposażenie itd.' Członkowie Powinności preferują przeważnie ciężką broń maszynową i karabiny szturmowe podczas gdy Wolność broń snajperską oraz lekkie wyposażenie chroniące przed niebezpieczeństwami Strefy i stworzone dla tych, którzy przede wszystkim eksplorują jej zasoby. Studio nie ujawniło jakie upodobania mają bandyci ale podejrzewamy, że jest to shotgun. Wszystkie typy spod ciemnej gwiazdy będą wstępować w szeregi tej frakcji. Asortyment broni powiększy się minimalnie. Przy okazji, twórcy zdecydowali się zwrócić uwagę na broń krótko lufową co zaowocuje znaleziskami takimi jak automatycznie ładujący się shotgun (prototyp DOA-12). Wszystkie parametry broni będą od nowa zbilansowane w celu osiągnięcia większych obrażeń i większego dystansu zadawania ran. By gracz nie cierpiał podczas wyboru broń snajperska vs maszynowa developerzy zdecydowali się udostępnić dwa uniwersalne sloty - od teraz można umieścić w nich co tylko chcemy. Z wiadomych względów jeżeli chcemy być uzbrojeni w czasie korzystania z detektora będziemy potrzebować broni do jednej ręki czyli pistoletu, którego jednak rola w decydujących stadiach gry będzie spadać w końcu każdy woli bardziej zabójczą broń. Kombinezon zostanie podzielony na dwie części czyli pancerz na tors oraz hełm oba z oddzielnymi statystykami. W grze znajdą się cztery sloty szybkiego użytku jak przeznaczone na bandaże, apteczki, środki przeciw promieniowaniu itd. Pojawi się nowa klasa medyczna - dopalacze. Są to środki pozwalające na czasowe zwiększenie niektórych funkcji organizmu jak szybszy sprint, szybsze krzepnięcie krwi i tym podobne. Blowout może mieć miejsce w każdej chwili stąd lepiej mieć w głowie drogę do najbliższej kryjówki. Będziemy mieć mniej więcej minutę na znalezienie schronienia i co jest nie mniej interesujące miejsca takie mogą być w danym momencie oblegane przez wrogą nację. Może dojść do sytuacji takiej jak ta kiedy Wolność i Powinność toczy wymianę ognia w pobliżu schronu - możemy pomóc jednej z nich bądź też zaczekać i zebrać łupy wojenne później. Stalkerzy będą funkcjonować według przyjętego cyklu dnia i nocy - w nocy głównie śpią, rankiem budzą się, przygotowują osprzęt i opuszczają obóz w poszukiwaniu artefaktów, indywidualnie lub w grupach. Gdy przychodzi wieczór powracają do obozu z łupami (bądź bez). Studio GSC Game World ma przekodować obyczaje oraz system handlu tak byśmy więcej nie zobaczyli w plecaku stalkerów 5000 RU i Wódki - mają nosić to co znaleźli czy też zakupili. Może to prowadzić do ciekawych aczkolwiek niecnych zachowań gdy dla przykładu zaczekamy na powrót stalkera do obozu i wtedy go zabijemy równocześnie okradając go z wcześniej zdobytych przedmiotów. Mutanty zwiększą swoją aktywność nocą. Przy okazji w grze znalazł się Burer i Chimera. Ich modele były już w SoC lecz ostatecznie nie użyto ich z wielu powodów. Programiście oznajmili, że chcieli stworzyć unikatowych przeciwników stąd nie potrzeba więcej przypominających psa stworzeń w walce na bliski dystans. W grze nowe mutanty obdarowano specjalnymi umiejętnościami. Chimera odznaczy się szybkimi i zabójczymi skokami prosto z mroku wyczekując gracza tuż przed atakiem zastygnięta w ruchu i niewidzialna. Burer korzystać będzie z szerokiego wachlarza umiejętności telekinetycznych by np rozbroić gracza czy też w ostateczności zwalić betonowy blok nam na głowę. Statystyki innych mutantów zostaną zmienione. Jako przykład można przytoczyć Pijawkę, która ma być nieco słabsza ale niebezpieczniejsza, jej niewidzialność nie uczyni jej nieśmiertelną, zachowywać się będzie nieco inaczej. Zwrócenie uwagi na detale w Call of Pripyat jest zadziwiające. Po każdym Spięciu anomalie i artefakty zmieniają swoje położenie. Czyni to niemożliwym przejście wcześniej znanej drogi bez detektora jak w Cieniu Czarnobyla. Do gry dodano możliwość snu! Co prawda nie będziemy mogli walnąć sobie drzemki z plecakiem w krzakach ale w każdej bazie można znaleźć odpowiednie miejsce do przespania się. Jest to duże lepsze rozwiązanie niż w SoC gdzie by doczekać poranka robiliśmy sobie po prostu przerwę na herbatę. Dziesięć szklanek herbaty. Albo i więcej. Ale cóż można i nie spać w ogóle kiedy jest wiele taktycznych możliwości co więcej wiele zadań pobocznych ma miejsce tylko w nocy. W grze znajdzie się około 70 unikalnych zadań. Szablonowe wykonywanie nudnych zadań odchodzi do przeszłości - przygotujcie się na eksplorację trzech olbrzymich terytoriów: - Darkwater: bagienny teren, z masą anomalii i gęstą siecią agroturystycznych struktur. - Jupiter: przemysłowy obszar z ogromną opuszczoną fabryką - Prypeć: 100% odwzorowanie wschodnich obszarów Prypeci z centralną pocztą, szkołą i innymi słynnymi obiektami. Jako ciekawostkę można powiedzieć, że miasto umiejscowiono zgodnie z prawdą na północny-zachód od Elektrowni w Czarnobylu, a nie na południu jak w poprzednich częściach. Co jednak najistotniejsze poziom ten będzie całkowicie wolny w eksploracji bez wytyczonych korytarzy, którymi gracz może się poruszać jak to było w Limańsku w CS bądź Prypeci w SoC. Ma to być wielki level z masą różnorodnych zadań i wolną ręką w przemierzaniu go. Przekład z tłumaczenia angielskiego @ BAC9-FLCL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wspaniala robota! A co do gry - to moze byc najlepsza odslona Stalkera. Jesli oczywiscie po drodze znowu planow nie zmienia. Widac, ze chlopaki wzieli sobie do serca opinie graczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Świetne tłumaczenie. Jak dla mnie z zapowiedzi bomba :). Oby tylko nie spartolili tego. Mnie bardzo cieszy ze nowe podziemia będą bo to jest czego mi bardzo brakowało w CS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2009 No po tym co tu przeczytałem to chyba bedzie trzeba zaplanowac sobie urlop :) Oby było tak jak jest napisane. Ale najważniejsze żeby nie było bugów!!!!!!!! Widać jednak że komentarze na funday raczej w strone 1 kwietnia niż prawdziwych zapowiedzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Z zapowiedzi MEGA :) Wie ktoś czy to wyjdzie także na x360/ps3? Czekam z niecierpliwością jak na każdego Stalkera ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Z zapowiedzi MEGA :) Wie ktoś czy to wyjdzie także na x360/ps3? Czekam z niecierpliwością jak na każdego Stalkera ;] Negative. Nie było infa na ten temat. Może 2 ale ten dodatek raczej na 100% jest PC only. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 (edytowane) Mam nadzieję że to nie będzie miało wymagań z kosmosu żeby na moim gracie ruszyło ;) Baj de łej ciekawe jak polscy wydawcy przetłumaczą to Call of... ;) Edytowane 27 Kwietnia 2009 przez Manhunt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No jak bedzie taki sam "skok wymagan" jak w przypadku SoC--->CS to ja podziekuje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Znając naszych ukraińskich chłopców to "skok" wymagań będzie nieunikniony. Optymalizacja jest niestety od początku poza ich zasięgiem. ...co do zapowiedzi...jest o.k. Przy czym trudno zrozumieć dlaczego znowu nie dali najlepszej lokacji w zonie czyli obszaru samej elektrowni; dobrze, że ma być chociaż Prypeć (a i to w kawałku). Fabuła zapowiada się bardzo przeciętnie; najważniejsze żeby gra nie została wydana w wersji beta (jak przy CS czy SoC). Mimo licznych wad, które łypią z przyszłości, zagram nimal napewno. Ta gra ma niesamowity klimat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2009 No ja nie chciałbym grać na low. Powinni raczej zoptymalizować silnik. Przykład Pray - nie dość ze lepiej wyglądał jak D3 to jeszcze lepiej chodził. Może CUD sie stanie i panowie z GSC zaserwują nam niespodziankę ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 w grze będzie Chernobyl NPP ; niby coś tam skubią nad silnikiem pod kątem dodania kilku bajerków + optymalizacji ale pewne jest jedno - gorzej jak w CS być nie powinno, lepiej na pewno nie :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2009 w grze będzie Chernobyl NPP ; niby coś tam skubią nad silnikiem pod kątem dodania kilku bajerków + optymalizacji ale pewne jest jedno - gorzej jak w CS być nie powinno, lepiej na pewno nie :lol2:Hehe ;). Oby gorzej nie było to. I super ze bedzie Chernobyl NPP. Klim klim jeszcze raz klim :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 1 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2009 Premiera planowana na jesien tego roku klik Jak maja zamiar tak szybko wydac nowa odslone, to juz w kosciach czuje bublowatosc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FlywiN Opublikowano 1 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2009 kto wie może będzie dobrze kto wie aby nie zj***li jak CS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Dawno tu nic nowego nie było ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Hmmm smakowicie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 obejrzałem film, przeczytałem wrażenia z gry kolesia, który grał w CoP przez ponad godzinę i jestem optymistą: - gra jest całkowicie nieliniowa. koniec z przymusem wykonania głównego zadania. w pda mamy nfo, że naszym celem jest to i to ale nie musimy od razu tego wykonać, możemy biegać po mapie bez żadnych ograniczeń - 70 zadań pobocznych, specjalnie napisanych na ten cel to prawda. Podobno są one dosyć złożone, a niektóre mają nawet więcej niż jedno zakończenie! - po ukończeniu wątku fabularnego jest freeplay (gdzie możemy wykonywać reszte z tych 70 zadań) - zapisano nowe AI dla mutantów i po części dla NPC - kolejny poziom wykonania względem poprzednich częsci - dużo udogodnień w modyfikacji broni, lepszy HUD ... Jeżeli chodzi o minusy: - widać, że gra wciąż wymaga pracy, prezentowany poziom "Dolina rzeczna [tak go umownie nazwijmy]" widać, że nie dostał jeszcze w pełni ukończony: za mało obiektów na mapie, roślinności ogólnie przestrzenie nie są jeszcze właściwie zagospodarowane, pozostałe poziomy w tym Prypeć są w zaawansowanej fazie tworzenia (co można przetłumaczyć, że ukończono jest e ~60%) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Magia Super ze bedzie tyle zadan pobocznych. Co do Ai to oni zawsze obiecują poprawę a poprawy ni ma ;]. Ja sie nie mogę doczekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 I znów GSC robi to samo! Robi nam taką nadzieję, że znów będziemy spodziewać się zbyt wiele ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Co do Ai to oni zawsze obiecują poprawę a poprawy ni ma ;]. Ja sie nie mogę doczekać Niewazne - dla mnie moze wyjsc niedopracowany produkt - niech potem lataja - a ja bede sie juz cieszyl gra :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) GSC podał wymagania sprzętowe, cóż ..... Rekomendowane Procesor Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+ 2 GB pamięci RAM 512 MB karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.0c / nVIDIA GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 4850 Edytowane 18 Maja 2009 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudl4ty Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Hehe, to do jesieni może da radę jakiegoś upgrade'a zrobić :) Zapowiada się dobrze, ale żeby być na czasie idę póki co Clear Sky kończyć ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 1 i ostatni screen rlz :D Coś pięknego. Czekam ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 GSC podał wymagania sprzętowe, cóż ..... Rekomendowane Procesor Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+ 2 GB pamięci RAM 512 MB karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.0c / nVIDIA GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 4850 Wiedzialem ze znow pojada po bandzie z wymaganiami sprzetowymi... (pewnie to co podali to i tak nie wystarczy zeby wlaczyc AF i AA) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Spokojnie, nie goraczkujmy sie tak. To sa wymagania, by moc spokojnie uruchomic Menu gry :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 Wymagania są duże (znając życie będą jeszcze wieksze w realu...). Trzeba sie jakoś przyszykować na nowego stalkera ale kasy na zmiane sprzętu akurat ni ma. Jeszcze dochodzi do tego zmiana systemu na W7 (wreszcie normalny system z Dx10 ;)). Ja sie zastanawiam czy w dniu premiery bedzie można złożyć kompa co stalkera pociągnie w full det + aa + af + wysoka rozdziałka w stałych 60fps ;]. Oby moj aktualny blaszak wystarczył do gry w prawie full det plus af w chociaż 30fpsach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 nie przesadzajmy, to jest ten sam silnik z "optymalizacją" + "kilka usprawnień/efektów" i powinno wyjść na to samo co w CS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 To wystarczy są takie momenty w grze , gdzie każda grafika zostaje zabita i to bez AA :lol2:. Silnik jest dziwniasty , dlatego AA*4 zmniejsza wydajność o 50%. W przypadku innych gier obciążenie wacha się od 10-25%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudl4ty Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 W Clear Sky, na pudle z siga gameplay jest nawet nawet ;) (1280x1024 max, AAx2 i AF ileś tam) Idzie na tym grać, ale znając programistów od STALKERa CoP będzie 'ciut' bardziej wymagający i na maksymalnych już chyba nie pogram :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...