Skocz do zawartości
LPKorn3324

S.t.a.l.k.e.r. Call Of Pripyat

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chronicsmoke

To wystarczy są takie momenty w grze , gdzie każda grafika zostaje zabita i to bez AA :lol2:. Silnik jest dziwniasty , dlatego AA*4 zmniejsza wydajność o 50%. W przypadku innych gier obciążenie wacha się od 10-25%.

Silnik jest dziwniasty bo robiony na technice deffered renderingu, dobrze, że AA w ogóle ( w sumie to pierwszy engine z deffered renderingiem z AA) jest bo w GTA IV dla przykładu nie ma wcale ;)

 

Historia lubi się powtarzać i tym razem może znów zabraknąć czasu na optymalizację, a szkoda ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkich oczekiwań nie mam, bo przypuszczam, że większość nowości i zmian zostanie zachowana na potrzeby Stalker 2, jednak to czego oczekuję od COP, to znacznie większe mapy ze znacznym stopniem zabudowy. W CS wprawdzie powiększyli mapy, tylko co z tego skoro w większości miejsc jest zwyczajnie łąka. Nic do penetrowania, eksplorowania. Mam już nawet własną wizję na Stalkera 3 ;) (Awaria elektrowni w jakimś wieeelkim mieście). Wtedy dopiero musieli by się wykazać możliwościami silnika. Takie GTA IV po katastrofie nuklearnej ;) (chodzi mi o rozmiary miasta). Wiem, wiem... nasuwa się Fallout od razu. Jednak F3 nie ma tego klimatu.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Z ostatniego wywiadu wynika, że główny wątek zajmie około 7 godzin ale po jego ukończeniu możemy sobie jeszcze grać w tzw free playu gdzie czeka nas 20-25 godzin zabawy. Nie jest źle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Muszę się dziś jeszcze uczyć stąd nie mam czasu na wrzucenie zdjęć itp (to jutro) teraz na szybko linki z opisem dwóch filmików /

 

 

--->

 

Wpierw warto przyjrzeć się montażowi kilku scen w bardzo dobrej jakości gdzie materiały z gameplaya przeplatane są z komentarzem Olega Jaworskiego. Porusza on kilka tematów i tak osiągnięcie końca wątku fabularnego (czyli gra od zadania do zadania bez rozglądania się na około) powinna zając nam 7 godzin, do których winniśmy doliczyć 20-25 godzin kręcenia się po mapach z jednoczesnym wykonywaniem misji pobocznych. W grze znajdzie się kilka podziemnych poziomów i mini-poziomów jak jaskinie lecz te nie zajmą więcej jak 5% ogólnego obszary gry.

 

--->

 

Drugi film zarejestrowany został już w słabszej jakości (nieco za bardzo rozmyty obraz) lecz dostarcza więcej wrażeń niż pierwszy. W początkowej fazie kamera porusza się dosyć chaotycznie po poziomie dzięki czemu możemy ogarnąć wzrokiem lokalizację, która jest mówiąc lekko bardzo rozległa. Nie będzie nieprawdą stwierdzenie, że w tej chwili wygląda to na nie do końca zagospodarowany poziom lecz wystarczy dłużej przypatrzeć się wędrówce jaką odbywa stalker by dojść do wniosku, że właśnie dzięki tej pustce klimat wręcz wylewa się z ekranu. Wydaje się to wręcz kwintesencją formuły "S.T.A.L.K.E.R" - temu kto czytał powieść braci Strugackich owe wielkie bagna mogą przynieść na myśl dokładnie to samo miejsce właśnie z książki gdzie Red powolnym tempem brnął przez mokradła ku Złotej kuli. Nie chcę wpływać na Wasz osąd jednakże mi obecna forma tej lokalizacji odpowiada najbardziej ze wszystkich miejsc jakie przyszło nam zobaczyć w uniwersum gry, aż strach się bać pierwszych materiałów z Prypeci.

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CO tutaj dużo mówić: ja kupuje od razu mimo ze AI nadal wydaje sie być kiepawe. Szkoda ze podziemi bedzie nadal mało. Ja bym chciał zeby każdy level coś miał dużego - czy to jakieś laby, fabryki, kopalnie czy tajne bazy. Albo kilka mniejszych lokacji w glebie ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to może być przeróbka tej piosenki Blank & Jones - Counting Clouds, ale ciągle szukam :)

edit: słowa "refrenu" wydają sie pasować, teraz tylko znaleźć odpowiedni remix ;]

Edytowane przez KuBaB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Lokacje wyglądają tak, że tylko z miską pod gębą grać Dołączona grafika Duże mapy hmm marzą się jeszcze tylko porządne snajperki z dobrymi upgradeami. Szkoda, że nie ma elementów RPG... wyobraźcie sobie skille na np lepszą pozycję ( przydała by się leżąca do strzelania chociaż i kilka pozycji kucających mogło by być), lepszą obsługę lunet czyli np mają lepszy zoom i są bardziej wyraźne, lepsza koncentracja i wstrzymywanie oddechu, mniejszy odrzut, szybsze strzelanie strzał po strzale, lepszy kamuflaż itd ale nie ma co marzyć ; ]

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech najpierw rozpracują system trafień, a potem kombinują z ulepszeniem kamper :D Co z tego, że celujesz do człowieka z bliska w klatkę, głowę a pociski i tak w magiczny sposób znikają gdzieś za nim ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to może być przeróbka tej piosenki Blank & Jones - Counting Clouds, ale ciągle szukam :)

edit: słowa "refrenu" wydają sie pasować, teraz tylko znaleźć odpowiedni remix ;]

3285877[/snapback]

Lokacje wyglądają tak, że tylko z miską pod gębą grać Dołączona grafika Duże mapy hmm marzą się jeszcze tylko porządne snajperki z dobrymi upgradeami. Szkoda, że nie ma elementów RPG... wyobraźcie sobie skille na np lepszą pozycję ( przydała by się leżąca do strzelania chociaż i kilka pozycji kucających mogło by być), lepszą obsługę lunet czyli np mają lepszy zoom i są bardziej wyraźne, lepsza koncentracja i wstrzymywanie oddechu, mniejszy odrzut, szybsze strzelanie strzał po strzale, lepszy kamuflaż itd ale nie ma co marzyć ; ]
Taki coś pewnie zostawią na Stalkera 2 ;]. Jak już mówiłem GSC wykorzystuje może z 10-20% możliwości stalkera (czarnobyl i okolice).

Pojechales.. :D Te wymaganie to ideal do MP. A jak dobrze wiemy ten rodzaj rozgrywki w Stalkerze jest na zadziwiajaco niskim poziomie :)

I to też jest dziwne. Świetne podłoże dla zajebistego MP ale oni tego w ogóle nie wykorzystują. Gra mogłaby być grą wszech czasów a tak jest "tylko" bardzo dobra i mega klimatyczna ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby w 2 części sklepali wszystkie mapy w 1, albo przenieśli akcję do zniszczonego miasta, to bym się cieszył. Jednak podstawa to dla mnie teren bez przeładowań. W obrębie budynków czy podziemi niech sobie będą, ale na zewnątrz lepiej żeby ich nie było. No i na Boga, wreszcie mogli by dać ten śpiwór w pakiecie ;) Reszta i tak będzie rozwiązana modami... jak to było dotychczas (wersja grywalna po 5 patchach i 3 modach - tak powinni na pudełku pisać :))

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miodnie ale w sumie nic nowego (na poprzednich gameplayach było to samo mniej więcej). Przydał by sie tłumacz aby wychwycił najważniejsze nowości jakie koleś prezentuje ;). Fajnie ze pijawka bardziej żwawa i cięższa do pokonania (co prawda koleś grający na gameplayu nie ma AIM w ogole ;] ale na prawdę widzę krok na przód). Kurcze ale bym teraz w nowego Stalkera zagrał ;). Loner+wodka+ak i jazda.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teren, który przyjdzie nam przemierzyć w „Call of Pripyat” będzie mniejszy niż ten z poprzednich gier, ale za to nie będzie tu żadnych pustkowi – prawie w 100% będziemy badać teren zabudowany.

Jakoś nie potrafię sobie wmówić, że szykują niespodziankę. Obiecywali oczywiście zurbanizowanie terenu i odejście od pustkowi, ale na filmikach widzę właśnie wielkie nigdzie.

No i dlaczego mniejszy? Dla-cze-go się pytam? Niedługo okroją tą grę z wszystkiego. Gdzie ta złudna nadzieja super gry przed wersją Alpha sprzed SoC.

To ma być najlepsza z części „Stalkera”. Najbardziej dopracowana, najbardziej dopieszczona i najbardziej przemyślana. Autorzy nam to obiecują.

No cóż... ilu z nas się jeszcze na to łapie?

 

Jestem pełen sceptycyzmu krótko mówiąc. 2 część też miała być dopracowana i dopieszczona, a wyszło jak wyszło. Jak na razie to mogę tylko zobaczyć nową mapę pełną niczego.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są gry onet ;]. Przecież jak bym rosyjski interview - ta pierwsza lokacja była ogromna i w miare pusta ;].

A może i racja. :rolleyes:

 

Mnie się pustkowia podobały. Właściwie to wolałem je od lokacji miejsckich bo przynajmniej można wszędzie chodzić, żadnych ograniczeń. Czasem jakis komplex budynków.

Kurcze zapominam już nazwy tych miejsc! Chyba musze wrócić do ZONY!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja o wiele bardziej wolałem zurbanizowane lokacje z pierwszej części. Dla mnie ideałem było by ich powiększenie i rozbudowanie podziemi. Tymczasem kolejny raz dostanę pola pełne niczego.

Nie tylko dla Ciebie ;). Mi tego zawsze brakowało. Taki klimat podziemi, graficznie tam było najlepiej a było ich tak mało... a o podziemiach w CS to już nic nie powiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...