Gość chronicsmoke Opublikowano 18 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2009 To wystarczy są takie momenty w grze , gdzie każda grafika zostaje zabita i to bez AA :lol2:. Silnik jest dziwniasty , dlatego AA*4 zmniejsza wydajność o 50%. W przypadku innych gier obciążenie wacha się od 10-25%. Silnik jest dziwniasty bo robiony na technice deffered renderingu, dobrze, że AA w ogóle ( w sumie to pierwszy engine z deffered renderingiem z AA) jest bo w GTA IV dla przykładu nie ma wcale ;) Historia lubi się powtarzać i tym razem może znów zabraknąć czasu na optymalizację, a szkoda ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 chyba raczej deffered shading ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Wielkich oczekiwań nie mam, bo przypuszczam, że większość nowości i zmian zostanie zachowana na potrzeby Stalker 2, jednak to czego oczekuję od COP, to znacznie większe mapy ze znacznym stopniem zabudowy. W CS wprawdzie powiększyli mapy, tylko co z tego skoro w większości miejsc jest zwyczajnie łąka. Nic do penetrowania, eksplorowania. Mam już nawet własną wizję na Stalkera 3 ;) (Awaria elektrowni w jakimś wieeelkim mieście). Wtedy dopiero musieli by się wykazać możliwościami silnika. Takie GTA IV po katastrofie nuklearnej ;) (chodzi mi o rozmiary miasta). Wiem, wiem... nasuwa się Fallout od razu. Jednak F3 nie ma tego klimatu. Edytowane 19 Maja 2009 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Z ostatniego wywiadu wynika, że główny wątek zajmie około 7 godzin ale po jego ukończeniu możemy sobie jeszcze grać w tzw free playu gdzie czeka nas 20-25 godzin zabawy. Nie jest źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 To mniej więcej tyle co SoC + OL, faktycznie nie jest źle, ale gry w okresie premiery napewno nie kupię :P Mimo obecnych ohów i ahów poczekam na relacje innych ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 Ja pewnie jak poprzednie części kupię w dniu premiery na bieżąco będę krytykował za ilość błędów śmiał się z niedoróbek, a koniec końców jak zawsze klimat zniweluje wszystkie minusy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) ... Muszę się dziś jeszcze uczyć stąd nie mam czasu na wrzucenie zdjęć itp (to jutro) teraz na szybko linki z opisem dwóch filmików / ---> Wpierw warto przyjrzeć się montażowi kilku scen w bardzo dobrej jakości gdzie materiały z gameplaya przeplatane są z komentarzem Olega Jaworskiego. Porusza on kilka tematów i tak osiągnięcie końca wątku fabularnego (czyli gra od zadania do zadania bez rozglądania się na około) powinna zając nam 7 godzin, do których winniśmy doliczyć 20-25 godzin kręcenia się po mapach z jednoczesnym wykonywaniem misji pobocznych. W grze znajdzie się kilka podziemnych poziomów i mini-poziomów jak jaskinie lecz te nie zajmą więcej jak 5% ogólnego obszary gry. ---> Drugi film zarejestrowany został już w słabszej jakości (nieco za bardzo rozmyty obraz) lecz dostarcza więcej wrażeń niż pierwszy. W początkowej fazie kamera porusza się dosyć chaotycznie po poziomie dzięki czemu możemy ogarnąć wzrokiem lokalizację, która jest mówiąc lekko bardzo rozległa. Nie będzie nieprawdą stwierdzenie, że w tej chwili wygląda to na nie do końca zagospodarowany poziom lecz wystarczy dłużej przypatrzeć się wędrówce jaką odbywa stalker by dojść do wniosku, że właśnie dzięki tej pustce klimat wręcz wylewa się z ekranu. Wydaje się to wręcz kwintesencją formuły "S.T.A.L.K.E.R" - temu kto czytał powieść braci Strugackich owe wielkie bagna mogą przynieść na myśl dokładnie to samo miejsce właśnie z książki gdzie Red powolnym tempem brnął przez mokradła ku Złotej kuli. Nie chcę wpływać na Wasz osąd jednakże mi obecna forma tej lokalizacji odpowiada najbardziej ze wszystkich miejsc jakie przyszło nam zobaczyć w uniwersum gry, aż strach się bać pierwszych materiałów z Prypeci. Edytowane 19 Maja 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 CO tutaj dużo mówić: ja kupuje od razu mimo ze AI nadal wydaje sie być kiepawe. Szkoda ze podziemi bedzie nadal mało. Ja bym chciał zeby każdy level coś miał dużego - czy to jakieś laby, fabryki, kopalnie czy tajne bazy. Albo kilka mniejszych lokacji w glebie ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiamiga Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Ciekawe czy chłopakom z GSC "niechcący" wypłynie wersja alpha/beta - tak jak to wcześniej bywało z SoCh i CS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Zakochałem sie w tym klipie co dał: LPKorn3324 ( ). Magia przez duże M. Looner przez duże L ;]. Btw: może ktoś mi napisać tytuł kawałka co leci w tle ? ten pierwszy. Bardzo klimatyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) Wydaje mi się, że to może być przeróbka tej piosenki Blank & Jones - Counting Clouds, ale ciągle szukam :) edit: słowa "refrenu" wydają sie pasować, teraz tylko znaleźć odpowiedni remix ;] Edytowane 20 Maja 2009 przez KuBaB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duelist Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 http://www.youtube.com/watch?v=K3Ibun_gc88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 A nie mówiłem? :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) Lokacje wyglądają tak, że tylko z miską pod gębą grać Duże mapy hmm marzą się jeszcze tylko porządne snajperki z dobrymi upgradeami. Szkoda, że nie ma elementów RPG... wyobraźcie sobie skille na np lepszą pozycję ( przydała by się leżąca do strzelania chociaż i kilka pozycji kucających mogło by być), lepszą obsługę lunet czyli np mają lepszy zoom i są bardziej wyraźne, lepsza koncentracja i wstrzymywanie oddechu, mniejszy odrzut, szybsze strzelanie strzał po strzale, lepszy kamuflaż itd ale nie ma co marzyć ; ] Edytowane 20 Maja 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 ... mniejszy odrzut, szybsze strzelanie strzał po strzale.To pewnie będzie przy upgradzie broni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burdoror Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Pojechales.. :D Te wymaganie to ideal do MP. A jak dobrze wiemy ten rodzaj rozgrywki w Stalkerze jest na zadziwiajaco niskim poziomie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudl4ty Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Niech najpierw rozpracują system trafień, a potem kombinują z ulepszeniem kamper :D Co z tego, że celujesz do człowieka z bliska w klatkę, głowę a pociski i tak w magiczny sposób znikają gdzieś za nim ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2009 Wydaje mi się, że to może być przeróbka tej piosenki Blank & Jones - Counting Clouds, ale ciągle szukam :) edit: słowa "refrenu" wydają sie pasować, teraz tylko znaleźć odpowiedni remix ;] 3285877[/snapback] Lokacje wyglądają tak, że tylko z miską pod gębą grać Duże mapy hmm marzą się jeszcze tylko porządne snajperki z dobrymi upgradeami. Szkoda, że nie ma elementów RPG... wyobraźcie sobie skille na np lepszą pozycję ( przydała by się leżąca do strzelania chociaż i kilka pozycji kucających mogło by być), lepszą obsługę lunet czyli np mają lepszy zoom i są bardziej wyraźne, lepsza koncentracja i wstrzymywanie oddechu, mniejszy odrzut, szybsze strzelanie strzał po strzale, lepszy kamuflaż itd ale nie ma co marzyć ; ] Taki coś pewnie zostawią na Stalkera 2 ;]. Jak już mówiłem GSC wykorzystuje może z 10-20% możliwości stalkera (czarnobyl i okolice). Pojechales.. :D Te wymaganie to ideal do MP. A jak dobrze wiemy ten rodzaj rozgrywki w Stalkerze jest na zadziwiajaco niskim poziomie :)I to też jest dziwne. Świetne podłoże dla zajebistego MP ale oni tego w ogóle nie wykorzystują. Gra mogłaby być grą wszech czasów a tak jest "tylko" bardzo dobra i mega klimatyczna ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 gierka zapowiada się genialnie:) i wcale nie mam twórcom za złe, że karmią nas 3 ci raz podobnym jedzonkiem... za kazdym razem jest super;) az strach się bać na myśl o 2giej części;) nie moge sie doczekac;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 21 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Gdyby w 2 części sklepali wszystkie mapy w 1, albo przenieśli akcję do zniszczonego miasta, to bym się cieszył. Jednak podstawa to dla mnie teren bez przeładowań. W obrębie budynków czy podziemi niech sobie będą, ale na zewnątrz lepiej żeby ich nie było. No i na Boga, wreszcie mogli by dać ten śpiwór w pakiecie ;) Reszta i tak będzie rozwiązana modami... jak to było dotychczas (wersja grywalna po 5 patchach i 3 modach - tak powinni na pudełku pisać :)) Edytowane 21 Maja 2009 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 (edytowane) Nowy Gameplay: Edytowane 9 Czerwca 2009 przez artuditu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 (edytowane) Miodnie ale w sumie nic nowego (na poprzednich gameplayach było to samo mniej więcej). Przydał by sie tłumacz aby wychwycił najważniejsze nowości jakie koleś prezentuje ;). Fajnie ze pijawka bardziej żwawa i cięższa do pokonania (co prawda koleś grający na gameplayu nie ma AIM w ogole ;] ale na prawdę widzę krok na przód). Kurcze ale bym teraz w nowego Stalkera zagrał ;). Loner+wodka+ak i jazda. Edytowane 9 Czerwca 2009 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2009 racja wystarczyło poprawić kod mutantów + dodać animację i już prezentuje się to znacznie lepiej jak dotąd. Do tego fajny ekranik snu z wyborem pory dnia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 http://gry.onet.pl/4890,1565205,,S_T_A_L_K...,zapowiedz.html To ma być najbadziej dopracowana część... Już sie boje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 (edytowane) Teren, który przyjdzie nam przemierzyć w „Call of Pripyat” będzie mniejszy niż ten z poprzednich gier, ale za to nie będzie tu żadnych pustkowi – prawie w 100% będziemy badać teren zabudowany.Jakoś nie potrafię sobie wmówić, że szykują niespodziankę. Obiecywali oczywiście zurbanizowanie terenu i odejście od pustkowi, ale na filmikach widzę właśnie wielkie nigdzie. No i dlaczego mniejszy? Dla-cze-go się pytam? Niedługo okroją tą grę z wszystkiego. Gdzie ta złudna nadzieja super gry przed wersją Alpha sprzed SoC. To ma być najlepsza z części „Stalkera”. Najbardziej dopracowana, najbardziej dopieszczona i najbardziej przemyślana. Autorzy nam to obiecują.No cóż... ilu z nas się jeszcze na to łapie? Jestem pełen sceptycyzmu krótko mówiąc. 2 część też miała być dopracowana i dopieszczona, a wyszło jak wyszło. Jak na razie to mogę tylko zobaczyć nową mapę pełną niczego. Edytowane 13 Lipca 2009 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 To są gry onet ;]. Przecież jak bym rosyjski interview - ta pierwsza lokacja była ogromna i w miare pusta ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 pusta nie znaczy nieciekawa poza tym mówiono, że cały czas poziomy są projektowane i zapełniane stąd m.in nie dostajemy żadnych materiałów z innych leveli. Trzeba poczekać i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 To są gry onet ;]. Przecież jak bym rosyjski interview - ta pierwsza lokacja była ogromna i w miare pusta ;]. A może i racja. :rolleyes: Mnie się pustkowia podobały. Właściwie to wolałem je od lokacji miejsckich bo przynajmniej można wszędzie chodzić, żadnych ograniczeń. Czasem jakis komplex budynków. Kurcze zapominam już nazwy tych miejsc! Chyba musze wrócić do ZONY! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja o wiele bardziej wolałem zurbanizowane lokacje z pierwszej części. Dla mnie ideałem było by ich powiększenie i rozbudowanie podziemi. Tymczasem kolejny raz dostanę pola pełne niczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2009 Ja o wiele bardziej wolałem zurbanizowane lokacje z pierwszej części. Dla mnie ideałem było by ich powiększenie i rozbudowanie podziemi. Tymczasem kolejny raz dostanę pola pełne niczego.Nie tylko dla Ciebie ;). Mi tego zawsze brakowało. Taki klimat podziemi, graficznie tam było najlepiej a było ich tak mało... a o podziemiach w CS to już nic nie powiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...