MiG29 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 A to nie ma pospiechu przecież. Spokojnie pozałatwiaj swoje sprawy :wink2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 A nie rażą was tanie plastiki w tej nowej vitarze? Oglądałem to latem w salonie,autko akurat stało na dworzu i jak gość otworzył dzwi to smród plastików aż odrzucał.Zniechęciło nas to totalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Za 60k co byś chciał, skórę z krów Kobe i amelinium z NASA? Nowej nie wąchałem, moja nie śmierdzi w żaden zauważalny sposób, a już na pewno nie jak pierwsze Dacie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 No przyznam się, że faktycznie razi i to mocno, ale jak wspomniano dzisiaj za 60k nic lepszego nie dostaniesz. Trzeba mieć kolejne +10k na inny model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drainer Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 A nie rażą was tanie plastiki w tej nowej vitarze? Oglądałem to latem w salonie,autko akurat stało na dworzu i jak gość otworzył dzwi to smród plastików aż odrzucał.Zniechęciło nas to totalnie.O ile nie będą skrzypiały jak w Ceedzie, to może być i paździerz. W tej cenie zresztą nie ma wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drainer Opublikowano 4 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2017 Odwiedziny w salonie Suzuki zrobiły swoje. Żonie się podoba i Vitara i SX4 S-Cross, głównie przez to, że się siedzi wyżej, a czujniki parkowania kosztują około 300-400zł. Obsługa zrobiła dobrą robotę, małżonka nawet się zafascynowała wersją Allgrip, ale to tylko pod kątem tego, że w najbliższej nieokreślonej przyszłości kupujemy dom poza miastem. Zimy srogie, śniegu co niemiara to i 4x4 się przyda. Teraz tylko pozostaje kumulować szekle. Zapomniałem się zapytać o ten grill z Vitary S. Pan sprzedawca nie był skory do jakiegokolwiek negocjowania jeśli chodzi o Vitarę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2017 Czyli ogólnie wrażenia pozytywne? I plastiki nie rażą tak mocno? Jak sprzedawca nie obniży ceny chociaż z 5-10% lub nie doda w cenie kilku upgrejtów, to idź do innego salonu Suzuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2017 1.4 turbo nadaje się do Seicento albo Polo, a nie do takiej budy, Dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2017 Aerodynamika to bezlitosna sucz i nie oszukasz jej próbując wątłym silniczkiem z dmuchawką napędzać coś o kubaturze, masie i współczynniku Cx małego kiosku. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2017 Stawiam buraki przeciw marabelkom, że taki 1,4 turbo benzin, nawet w budzie typu SUV, osiągnie lepsze przyśpieszenie i większą prędkość maksymalną od wolnossącej 1,6 (strzelam w ciemno, bo w kartach katalogowych nawet nie sprawdzałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2017 Pewnie tak, bo ten M16A to wolnossący kasztan, bezawaryjny ale wora absolutnie nie urywa. No jasne, 11,5 sekundy vs 9,5, skrzynia ręczna i napęd FWD. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 20 KM więcej i prawie połowę więcej Nm, trudno żeby był wolniejszy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Co jonas miał na myśli to tylko i wyłącznie potencjalną awaryjność jednostki z turbo. Nawet jak tam wpakują litrowy ecoboost to jak będzie miał więcej mocy to i tak będzie lepiej się odpychał, pojemność nie ma żadnego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Tyle dobrego, że ta nowa Vitara waży coś około 1100 kg, a dodatkowo nie jest niemiecka, więc może 1.4 turbogunwo się samo nie zmieli przed pierwszymi 100k km przebiegu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Jeśli chodzi o małe silniki z suszarką, to na razie po okrągłym przebiegu 128k zero usterek. Czyli jak ktoś jeździ 15-20k rocznie to 6-8 lat spokoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Suzuki 1070 kg, to prawie 200 kg mniej od astry V. 1.4 turbo powinien dać siłowo radę. Tylko czy ta jednostka nie jest najnowsza i jeszcze nieprzetestowana w boju, trochę taka niewiadoma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Taka waga to nie z tym silnikiem, z turbo minimalna to 1140kg. I tak mniej od astry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 O w pytkę, podają takie dziwactwa jak średnica × skok tłoka, przełożenia poszczególnych biegów i inne technikalia. Szukając niedawno na stronie Mitsubishi informacji o silniku nie można się było nawet dowiedzieć czy ma turbinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Tylko czy ta jednostka nie jest najnowsza i jeszcze nieprzetestowana w boju, trochę taka niewiadoma?Od wielu już lat kupując nowy wspaniały samochód z kolorowymi telewizorkami model roku 2032 płacisz za bycie beta-testerem. Zesrało się? Zapraszamy na akcję serwisową, chyba że jesteśmy VAGiem, to każemy ci spadać na drzewo bo źle trzymałeś, do jeżdżenia kup se Hyundaia. Taka waga to nie z tym silnikiem, z turbo minimalna to 1140kg. I tak mniej od astry.Astra J ważyła nawet do 1600 kg na pusto, tyle co mój czterojajeczny dinozaur, w dodatku była od niego dłuższa i szersza. Ale dinozaur wjeżdża bez problemu pod górę i targa przyczepę gruzu bez zadyszki, a Astra ze względu na 1.4 turbogunwo i niemiecki rodowód wjeżdżała tylko na jedynce i to z dużymi oporami. Najgorszy samochód którym do tej pory jeździłem, nie miał absolutnie żadnej zalety. O w pytkę, podają takie dziwactwa jak średnica × skok tłoka, przełożenia poszczególnych biegów i inne technikalia. Szukając niedawno na stronie Mitsubishi informacji o silniku nie można się było nawet dowiedzieć czy ma turbinę.Bo to taka trochę niedzisiejsza firma, oferują nadal model Jimny, czyli traktorek z późnych lat 80. w 2017 roku. Francuskie firmy sobie obadaj, nie podają nawet pojemności tylko "diesel 90, diesel 110, benzyna 120", te liczby oznaczają moc w KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 Francuskie firmy sobie obadaj, nie podają nawet pojemności tylko "diesel 90, diesel 110, benzyna 120", te liczby oznaczają moc w KM. Czekam aż nadejdzie dzień, gdy będą oferować do auta tylko jeden silnik, a odpowiednia moc wybraną przez klienta będzie programowana w fabryce. A nie, przecież pewien producent już tak robi! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 A po co mają podawać technikalia, skoro 95% odbiorców to nie interesuje? Liczy się przecież tylko spalanie katalogowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 No pewnie, niech zostanie do wyboru tylko kolor i spalanie. Jak sprzęt AGD, ten pasuje do płytek w kuchni i ma klasę A+, więc bierzemy Grażyna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 No jest jeszcze nowy hiundaj i30, też w sam raz dla pani Grażynki. https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-hyundai-i30-nowej-generacji-rocznik-2017-1-4-mpi-6mt-100-km-ID6yrjrH.html#01e24f410b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Czekam aż nadejdzie dzień, gdy będą oferować do auta tylko jeden silnik, a odpowiednia moc wybraną przez klienta będzie programowana w fabryce. A nie, przecież pewien producent już tak robi! Niestety w większości przypadków te silniki różnią się osprzętem żeby nie było tak prosto i żeby można było windować ceny części, które występują w pierdylione różnych wersji. Edytowane 6 Marca 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2017 No pewnie, niech zostanie do wyboru tylko kolor i spalanie. Jak sprzęt AGD, ten pasuje do płytek w kuchni i ma klasę A+, więc bierzemy Grażyna! Dla prostych, tanich samochodów nie zrobi to różnicy. Jak ktoś jedzie kupić nowego Hyundaia i10 to myślisz że go interesuje motoryzacja? Dla entuzjastów zawsze znajdą się samochody, tak jak teraz np. GT86. Niestety w większości przypadków te silniki różnią się osprzętem żeby nie było tak prosto i żeby można było windować ceny części, które występują w pierdylione różnych wersji. Ford za to poszedł na łatwiznę. Ecoboost w wersjach 150 i 182 KM nie różni się niczym... prócz 4800 zł różnicy w cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Dla prostych, tanich samochodów nie zrobi to różnicy. Jak ktoś jedzie kupić nowego Hyundaia i10 to myślisz że go interesuje motoryzacja? Dla entuzjastów zawsze znajdą się samochody, tak jak teraz np. GT86. Klikając w silnik, wyskakuje taka informacja: 2,0 Boxer (200 KM) 6-stopniowa manualna skrzynia biegów Szczegóły Cykl mieszany (l/100 km, wartość minimalna): 7.8 litry/100 km Emisja CO2 (cykl mieszany, g/km, wartość minimalna): 180 g/km Dopiero potem coś tam więcej piszą jak się naklikasz. Na przykład że są aluminiowe pedały. Edytowane 7 Marca 2017 przez Twój Pan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2017 Ciekawostka na temat OC: http://autokult.pl/29426,wlasciciele-bmw-czy-audi-placa-najwiecej-za-oc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2017 Ciekawostka na temat OC: http://autokult.pl/29426,wlasciciele-bmw-czy-audi-placa-najwiecej-za-oc O ile dwa pierwsze miejsca nie są zaskoczeniem to trzecie całkiem. Jak można być sprawcą kolizji jadąc na lawecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2017 Skoro można przekroczyć prędkość jadąc na lawecie to można i spowodować kolizję :lol: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jechal-na-lawecie-scigaja-go-za-przekroczenie-predkosci,wid,16681421,wiadomosc.html?ticaid=118c15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 12 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2017 A co sądzicie o seacie leonie? Do 70k można wyrwać bardzo fajne wyprzedaże nawet prawie 20k zł upustu? Z ciekawości odbyłem jazdę Su vitarą. No trochę dziwnie się jechało po przesiadce z astry III. Dodatkowo w obu salonach nie było wersji 2wd, tylko allgrip (sporo cięższa). Ale pewnie szybko bym się przyzwyczaił. Tyle, że w obu salonach powiedziano mi, że te modele tak dobrze się sprzedają, że musiałbym czekać miesiąc po zamówieniu go. Tylko mi podobał się w kolorze beżowym, który to jest dwukolorem (czarny dach) i na niego czeka się aż 3 miesiące! Grill można wymienić na ten od S, ale to koszt czterocyfrowy. Oczywiście o upustach nie ma mowy, ewentualnie tylko te czujniki i może listwy boczne, także góra 2 tysie i to w podzespołach. No i sobie tak zobaczyłem że w seacie są wyprze rocznika 2016, nawet te 20 tysi mniej. Warto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...