Skocz do zawartości
pisarz

Comp-tech - Usługi, Pogotowie Komputerowe

Rekomendowane odpowiedzi

Zacząłem prowadzic własną stronkę z usługami: strona w przebudowie

Proszę o jakiekolwiek wskazówki co poprawić na stronce oraz o opinie.

 

Pozdrawiam :)

 

edit: zmiana adresu

Edytowane przez pisarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radzę Ci albo wywalić działy w budowie albo szybko napełnić je treścią.

 

Jestem pewien, że 99% procent ludzi, którzy już weszło na tę stronę po zobaczeniu czegoś takiego już nigdy na nią nie powróci, a tym ja.

 

poza tym słaby ten szablon trochę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dział w budowie. W marketingu to strzał w stopę.

 

Druga sprawa. Polej troszkę wody w tych opisach. Napisz jakimi narzędziami się posługujesz, kim w ogóle jesteś. Czemu to ludzie mają dzwonić do Ciebie, a nie do kogoś innego.

 

Weź pod uwagę że taką stronę trafią ludzie z pewnego przedziału wiekowego. Osoby, które mają w nosie jak dany Windows się nazywa. Ma działać i koniec. Np. dział składanie komputera. Uczul ludzi że kupując złożony komputer narażają się na wyższe koszty. Z Twoja pomocą dobiorą odpowiednie komponenty, a Ty im to wszystko złożysz i zainstalujesz. Możesz porównać np. ile kosztuje komputer cały Vobis, a obok Twoje zestawienie + ew koszty składania itd.

 

Imho forum całkowicie nie potrzebne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Wywal cały ten box "informacje", każdy wie jaki jest dzień, nikogo nie obchodzi jakie ma IP. PR na razie nie ma sensu się chwalić (zresztą Twoi potencjalni klienci w większości nie wiedzą co to jest)

2. Dział "o nas" - daj jakieś informacje o doświadczeniu, kim jesteście itp. Bardzo wskazane fotki ludzi i ew. siedziby (jeśli taką macie).

3. W każdym dziale zdecydowanie więcej tekstu, jak już ludzie wspomnieli trochę wody polać, info o waszych zaletach jakieś wypunktowania co robicie i dlaczego warto wybrać was a nie kogoś innego.

4. W dziale kontakt warto dodać prosty formularz kontaktowy - z doświadczenia wiem, że sporo osób z tego korzysta. Na większości moich stron, jeśli taki formularz jest to większość klientów korzysta właśnie z tego formularza.

5. Dodaj podstawowe informacje kontaktowe w stopce albo nawet w topie strony.

6. Jeśli macie jakąś siedzibę to mapka dojazdowa + fotki

7. Przydałby się dział "dla firm" - info, że kompleksowo obsługujecie firmy (szeroki opis co robicie, dużo wypunktowań itd) z Wydaje mi się, że to jest bardzo fajna grupa docelowa - mniejszych firm nie stać na zatrudnienie własnego informatyka i chętnie skorzystają z takiej usługi. Tyle, że do tego praktycznie niezbędna będzie możliwość wystawiania faktur.

8. Jeśli to jest jakaś firma to brakuje informacji o nazwie, adresie itd - to bardzo podnosi wiarygodność.

9. Dział projektowanie WWW - jakieś przykłady projektów, screeny czy coś.

10. We wszelkich opisach nastawcie się, że potencjalny klient nie ma kompletnie pojęcia na ten temat. Nie przesadzajcie z "technobełkotem". Np.

Chcesz sprawdzić wydajność i stabilnosc swojego komputera i poszczególnych komponentów

Osoba spoza branży nic z tego nie zrozumie. Zamiast o stabilności można pisać o niezawodności, bezawaryjności itp. Generalnie nastaw się, że strona jest adresowana do Twoich rodziców, wujków i ciotek :)

11. Pomyślcie nad kampanią google AdWords - naprawdę sporo osób szuka takich rzeczy w google i nawet przy niewielkim budżecie kampanii można sporo zdziałać. Jesteście dość dobrze wypozycjonowani, ale czasem warto to uzupełnić jakąś kampanią. To się bardzo szybko zwraca.

 

W ogóle w opisach oprócz tekstu fajnie jeśli jest dużo wypunktowań, tabelek, wykresów itp. Zawsze wygląda lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowa odsłona serwisu pod adresem: strona w przebudowie (reklamy odpłatnie wyłączone)

 

Proszę o zapoznanie się ze stronką i opinie co zmienic/dodać/skasowac

 

Z gory dziekuje :)

Edytowane przez pisarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to gorny banner za wysoki. Nie ma na nim zbyt wiele (co wada samo w sobie nie jest), a taka wielka zielona "plachta" wieje pustka. Spokojnie moze byc o polowe nizszy.

 

Na liscie po lewej stronie brakule polskich znakow, wyglada to strasznie amatorsko.

 

Uwazalbym tez z podanymi czasami wykonywania uslug, wydluzyl je dla pewnosci dwu-trzykrotnie ;) Pamietaj, ze bedziecie robic glownie w nieznanych wam komputerach, wiec bedzie trzeba sprawdzic co w nim siedzi, byc moze wywalic jakies syfy przed wlasciwa instalacja softu, sprawdzic czy wszystko dziala jak trzeba itd. a nie szast-prast, "next-next-next-ok-restart", kasujemy 50zl i do nastepnego klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za uwagi!

 

Co do pl znakow w liscie menu, nie wiadomo czemu nie moge sie z nimi uporać, kodowanie mam ustawione poprawnie, w tresci kazdego działu pl znaki wyswietlaja się ok, tylko jesli wstawie polski znak na liscie menu, to go po prostu nie wyswietla, nie mam pojecia czemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • W poziomym menu zamiast 'Main' powinno być 'Strona główna'. Jak po polsku, to po polsku.
  • Jak już costi zauważył za duży header. To małe zdjęcie klawiatury też ni to owca, ni to pies.
  • Boxy w informacjach mają dziwne proporcje, średnio przyjemne dla oka. Nie mówię już o tym, że napis 'Informacje' powinien być na szerokości środkowego obrazka. Chyba rozumiesz, o co mi chodzi.
  • Stopka o 1/2 za wysoka - nie potrzeba aż takiego szarego pasa.
  • Obrazek z info 'Jeżeli potrzebujesz...' do przeprojektowania - w tej chwili to wygląda jak robione na 'odwal się'.
  • Informacje o nowej wersji strony powinny (jeśli już) być tylko na głównej - po co na wszystkich podstronach?

To na razie tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

Gadu-Gadu: Kliknij w celu rozmowy.

Zaraz, gdzies tu bylą odpowiednia emota... o jest ! :mur:

 

 

To jedna droga kontaktu juz odpada...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, gdzies tu bylą odpowiednia emota... o jest ! :mur:

 

 

To jedna droga kontaktu juz odpada...

 

Trzeba sie dostosowac do klienta, juz nie raz mi sie trafilo, ze ktos odzywal sie na gadu bo albo boi sie telefonu, albo szkoda mu 'impulsów'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

No to sie bardzo dostosowałes do klientów którzy klikają w link i dostają info o niezarejestrowanym w systemie jakims nieistniejącym protokole jakim jest gg.

 

Ale przeciez łatwiej dodac niedziałającego linka niz po prostu podac numer.

Edytowane przez ZlyUser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sie bardzo dostosowałes do klientów którzy klikają w link i dostają info o niezarejestrowanym w systemie jakims nieistniejącym protokole jakim jest gg.

 

Ale przeciez łatwiej dodac niedziałającego linka niz po prostu podac numer.

 

mozesz dac screena?

 

U mnie wszystko działa. Klikam w link, pokazuje mi sie okienko z wyborem gadu gadu, po czym klikam ok i pokazuje sie normalne okienko rozmowy. Dlatego nie bardzo rozumiem o czym mowisz. Jak juz wspomnialem, troche osob do mnie dotarlo poprzez GG, wiec ta opcja musi dzialac. Moze u Ciebie jakis problem wystepuje w takim razie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

Tak, problemem jest to ze z nieistniejącym protokołem gg skojarzony jest tylko jeden marny komunikator - ten oficjalny.

Edytowane przez ZlyUser

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Ogromna biała przestrzeń na górze strony.

2. Main->Strona główna.

3. Strona główna, O nas, Kontakt jest chyba lepszą kolejnością.

4. Za duży header.

5. Kawałek klawiatury ni z marchewki, ni z pietruszki.

6. Numer telefonu wyrwany z szablonu.

7. Wiele zbędnych, dublujących się lub zachodzących na siebie (tematycznie) sekcji w menu - proponuję zrobić z tym porządek.

8. Projektowanie stron usunięcie z Waszej oferty - z całym szacunkiem, ale kompletnie się na tym nie znacie.

9. Obecnie standardem jest UTF8. Polskie znaki w menu trzeba najpierw wpisać, aby tam były. Proponuję zapoznać się z edytorem PSPad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

8. Projektowanie stron usunięcie z Waszej oferty - z całym szacunkiem, ale kompletnie się na tym nie znacie.

 

Zaryzykował bym stwierdzeniem, że na pozostałych rzeczach również.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...